داشتن یک وب سایت توسعه یافته، خلاقانه، جذاب و تبدیل کننده برای هر عکاسی ضروری است تا بتواند خدمات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کند. اما نحوه راه اندازی a وب سایت عکاسی برای دریافت هر چه بیشتر سفارشات؟ چگونه با تبلیغات عکاسی شروع کنیم؟ در حالی که ارائه خدمات عکاسی یک حوزه کاملاً رقابتی است، شما باید از کل ترکیب روش های تبلیغاتی برای به دست آوردن نتایج مطلوب استفاده کنید. در زیر شش نکته آسان برای شروع بهتر شناسایی وب سایت عکاسی خود آورده شده است.
راهنمای کامل برای ایجاد و تبلیغ یک وب سایت عکاسی برای مبتدیان
اول از همه، شما باید یک وب سایت عکاسی ایجاد کنید. می توانید این کار را یا با کمک افراد حرفه ای یا با ابزارهای محبوب و رایگان سایت سازی انجام دهید. پس از آن، زمان شروع بازاریابی کسب و کار عکاسی است. از ایده های زیر برای راه اندازی مجدد موقعیت های خود در رتبه بندی ها و به دست آوردن هجوم مخاطبان مورد نظر استفاده کنید.
روی مخاطب هدف تمرکز کنید
لازم است با کلمات کلیدی هدف برای ارتقاء سئو سایت شروع کنید و از آنها در تبلیغات خود نیز استفاده کنید. شما باید کلمات کلیدی را به گونه ای انتخاب کنید که مخاطبان کلیدی را جذب کرده و جذب مخاطبان غیرهدف را حذف یا به حداقل برسانید.
به عنوان مثال، یک عبارت کلیدی مانند “خدمات عکاس” رایج است و اغلب استفاده می شود. به همین دلیل است که کسب موقعیت های برتر SERP با کمک آن دشوار خواهد بود. اما عبارتی مانند “خدمات عکاسی خانوادگی در نیویورک” هدفمندتر خواهد بود و برای جذب مخاطب از نیویورک و کسانی که به عکاسی خانوادگی علاقه مند هستند کار می کند. همچنین، این کلمه کلیدی فرکانس استفاده کمتری دارد، بنابراین شانس بیشتری برای رسیدن به موقعیت بالا در جستجو وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی خود تا حد امکان به صورت ارگانیک استفاده کنید.
تریگرهای ویژه را اعمال کنید
لازم به یادآوری است که سایت عکاس با هدف ارائه خدمات است. محرک ها می توانند توجه مخاطب هدف را به خود جلب کنند. این فقط در مورد فراخوانی برای اقدام نیست، بلکه در مورد ابزارهای پیشرفته تر است. به عنوان مثال، می توانید از عناصر تعاملی مانند تست، نظرسنجی و غیره استفاده کنید. برای وب سایت عکاس، استفاده از عوامل زیر مهم است:
- نمونه کارها
- قیمت خدمات عکس;
- اطلاعات در مورد تضمین؛
- بررسی ها
- پیشنهادات تبلیغاتی یا جایزه
از استراتژی های بک لینک استفاده کنید
برای تبلیغ آنلاین سایت، باید به قرار دادن لینک های سایت در سایت ها و پلتفرم های عکس دیگر توجه کنید. این به طور مثبتی بر رتبه بندی در جستجو تأثیر می گذارد و همچنین مخاطبان هدف را جذب می کند. بنابراین، شما باید یک موضوع پیدا کنید بازار بک لینک برای بهبود موقعیت خود در گوگل بهترین بازارها را انتخاب کنید، شرایط همکاری را بخوانید و با مدیریت تماس بگیرید تا در مورد محل کار خود توافق کنید. همچنین، وبلاگ های با رتبه برتر را برای مقالات مهمان جستجو کنید، زیرا به دلیل شهرت خوب چنین سایت هایی، این روش خوبی برای بهبود رتبه است.
یک وبلاگ راه اندازی کنید
برای موفقیت سایت باید به فکر وبلاگ نویسی باشید. امروزه، موتورهای جستجو بر روی محتوای با کیفیت تمرکز می کنند و کاربران به دنبال چیزی منحصر به فرد و کاربردی هستند. بنابراین، راه اندازی وبلاگ شما فرصتی برای ارتقاء سریع در رتبه بندی موتورهای جستجو است.
نیاز به ایجاد محتوای باکیفیت و مفید برای مخاطبان وجود دارد. هک های زندگی را به اشتراک بگذارید، نکات تخصصی را برای عکاسان دیگر ارائه دهید، در مورد نحوه انتخاب عکاس و غیره صحبت کنید. ایجاد محتوای بالاترین بهترین فرصت برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و جذب مخاطبان است.
فصلی بودن را در نظر بگیرید
مهم نیست در چه زمینه ای از عکاسی تخصص دارید، فصلی بودن همیشه مهم است. به عنوان مثال، اگر شما یک عکاس محصولات تجاری هستید، به احتمال زیاد قبل از تعطیلات افزایش سفارش خواهید داشت. اگر مشغول عکاسی عروسی هستید، به احتمال زیاد اوج آن در دوره آوریل تا آگوست خواهد بود.
برای تجزیه و تحلیل چنین مقالاتی فقط به اینجا نگاه کنید. در این زمان نباید از تهیه متون با کلمات کلیدی به روز غافل شوید. این فرصتی است برای دریافت تعداد زیادی سفارش و ارتقاء در رتبه بندی های جستجو. در طول فصلی، مشتریان از درخواستهای ویژه استفاده میکنند و استفاده از کلمات کلیدی مناسب راهی برای شناسایی بهتر سایت شما با توجه به درخواستهای بسیار خاص است.
خدمات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
شبکه های اجتماعی فرصت خوبی برای کسانی است که خدمات عکاسی ارائه می دهند. اینستاگرام، فیسبوک و پینترست مکان های مناسبی برای شروع هستند. به اینستاگرام توجه ویژه ای داشته باشید. به دلیل ماهیت بصری آن، می تواند به عنوان نمونه کار شما کار کند.
همچنین فراموش نکنید که لینک مقالات خود را در پروفایل شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید زیرا میزان ترافیک شبکه های اجتماعی همیشه وزن خاصی دارد. بنابراین استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغات هدفمند چیزی است که هر عکاسی به آن نیاز دارد.
بسته بندی
با کمک این راهنما، می توانید موقعیت خود را در گوگل به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و خدمات خود را ارتقا دهید. نکته اصلی این است که فراموش نکنید که تبلیغ وب سایت عکاسی باید یک استراتژی مداوم باشد. علاوه بر این، شما باید SEO، تبلیغات گوگل، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات هدفمند را با هم ترکیب کنید تا نتایج را به دست آورید، پس همین الان شروع کنید.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));