بر هیچ کس پوشیده نیست که فعالیت تلفن همراه در بسیاری از بازارها از دسکتاپ پیشی گرفته است. به همین دلیل است که تجربه کاربر برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار مهم است.
گوگل در ابتدا افزونه های فرم اصلی خود را در سال 2019 اعلام کرد ، اما اخیراً به روزرسانی هایی را برای بهبود تجربه تلفن همراه انجام داده است.
به عنوان بازاریابی که عمدتا تجارت های B2B را تبلیغ می کند ، دیدن به روزرسانی های Google که بیش از شرکت های B2C خوشایند است ، بسیار عالی است.
چگونه می توانید از فرصت ها و مزایایی که فرم های اصلی Google Ads ارائه می دهد حداکثر استفاده را ببرید؟ برای آشنایی با نحوه عملکرد فرم های سرب ، مزایا و معایب استفاده از آنها ، موارد مورد نیاز برای شروع ، نحوه تنظیم آنها و موارد دیگر را بخوانید.
افزونه های فرم سرب گوگل چیست؟
مطابق با گوگل، “افزونه های فرم سرب به شما کمک می کند تا با ایجاد اجازه به افراد اطلاعات خود را مستقیماً در آگهی خود ارسال کنید.”
می توانید یک افزونه فرم سرنخ در حساب Google Ads فعلی خود ایجاد کنید و آن را به کمپین مورد نظر متصل کنید.
هنگامی که مخاطبان شما با تبلیغ شما که حاوی پسوند آگهی است ارتباط برقرار می کنند ، از آنها خواسته می شود به جای اینکه به وب سایت شرکت شما هدایت شوند ، اطلاعات خود را در فرم وارد کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
چه کسی باید از افزونه های فرم سرب Google استفاده کند؟
افزونه های فرم سربی می تواند برای اکثر شرکت های B2B که به دنبال گرفتن اطلاعات کاربر هستند مفید باشد.
علاوه بر این ، اگر شرکت شما منابع (زمان ، تخصص ، پول) برای بهبود تجربه وب سایت را ندارد ، پسوندهای فرم سرب Google ممکن است برای شما مناسب باشد.
مزایا و معایب افزونه های فرم سرب
با هر ابزار جدیدی که ظاهر می شود ، مهم است که مزایا و معایب را بسنجید. بیایید نگاهی ویژه به افزونه های فرم سرب داشته باشیم.
طرفداران
- راه اندازی آسان.
- می تواند مستقیماً سرورها را از رابط کاربری بارگیری کند.
- راهی عالی برای به دست آوردن داده های شخص اول برای بازاریابی مجدد.
- اگر سایت تلفن همراه کمبود داشته باشد ، تجربه کاربر راحت تر است.
منفی
- سخت تر است خودکار به اشتراک گذاری سرب با CRM ها.
- ترافیک به وب سایت شما منجر نمی شود.
- انتساب می تواند مشکل باشد.
- برای واجد شرایط بودن باید بیش از 50،000 دلار در طول عمر حساب تبلیغاتی هزینه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
الزامات افزونه های فرم سرب
در حال حاضر ، افزونه های فرم سرب در انواع تبلیغات Search ، Display و Discovery مجاز است. آنها در حال حاضر در نسخه بتا برای تبلیغات ویدیویی هستند.
برای دریافت لیست سفید برای نسخه بتا نوع تبلیغات ویدیویی ، لطفاً با نماینده Google خود تماس بگیرید.
برای استفاده از این نوع برنامه افزودنی ، چند شرط لازم است:
- سابقه خوب سیاست پیروی از Google.
- یک سیاست حفظ حریم خصوصی برای کسب و کار شما.
- بیش از 50 هزار دلار هزینه مادام العمر در Google Ads.
پسوندهای فرم سرب Google در همه موارد عمودی مجاز نیست. برخی از محرومیت های عمودی عبارتند از:
- عمودی حساس (مانند محتوای جنسی).
- زیر عمودی های عمودی حساس.
نحوه تنظیم افزونه های فرم سرپرست
ایجاد یک افزونه فرم سرب جدید نیازی به زمان و تلاش اضافی ندارد.
شما می توانید یک برنامه افزودنی جدید با یک کمپین موجود یا هنگام ایجاد یک کمپین جدید ایجاد کنید.
برای کمپین های موجود ، روی کمپین و سپس کلیک کنید تبلیغات و برنامه های افزودنی در سمت چپ. روی علامت آبی “+” کلیک کنید تا یک پسوند فرم جدید ایجاد کنید.

مرحله بعدی افزودن a است عنوان ، شرح و نام کسب و کار این فیلدها الزامی است.

از آنجا ، اکنون می توانید س questionsالاتی را که می خواهید کاربر در فرم شما پاسخ دهد انتخاب کنید. برای ادامه باید حداقل یک گزینه را انتخاب کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
نشانی وب خط مشی رازداری را برای پیوند فراموش نکنید!

اکنون Google به شما این امکان را می دهد تا سوالات واجد شرایط را بپرسید تا به اندازه اطلاعات مورد نیاز برای سرنخ های واجد شرایط به دست آورید.
این مقدماتی ها به دسته هایی تقسیم می شوند ، مانند:
- خودکار.
- کسب و کار.
- جمعیت شناسی
- بیمه.
- مشاغل/تجربه
- و خیلی بیشتر.
اگر از افزونه های فرم سرب برای جستجو استفاده می کنید ، باید تصویر پس زمینه را با نسبت تصویر 1.91: 1 ارائه دهید.
در نهایت ، بعد از اینکه کاربر فرم را با موفقیت پر کرد ، باید پیام ارسال را ایجاد کنید.

بهینه سازی فرم سرنخ خود
اکنون که فرم سرور شما ایجاد شده است ، می توانید گزینه های زیر را بهینه کنید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
- حجم سرب.
- صلاحیت سرب
چگونه می دانید کدام گزینه را انتخاب کنید؟ این تصمیم باید صرفاً بر اساس اهداف تجاری و قصد کمپین باشد.
اگر هدف این است که تا حد ممکن تعداد بیشتری سرنخ (بالای قیف) جذب شود ، بهینه سازی حجم سرب بهترین گزینه شما خواهد بود.
با احتیاط ، این گزینه ممکن است امتیازات کمتری برای شما به ارمغان بیاورد.
اگر هدف این است که دلارها را به بهترین نحو برای به دست آوردن واجد شرایط ترین منابع هزینه کنید ، باید بهینه سازی برای افراد واجد شرایط را انتخاب کنید.
این گزینه کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان می آورد اما هزینه بالاتری برای هر سرب (CPL) و در مجموع سرنخ های کمتری دارد.
بررسی داده های فرم سرب
این بخش ممکن است مهمترین باشد ، زیرا به خواندن و تجزیه و تحلیل اطلاعات ارسال سرور شما می پردازد.
در حال حاضر Google دو گزینه برای جذب مشتریان خود به شما ارائه می دهد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
- آنها را به صورت دستی از رابط بارگیری کنید.
- ایجاد یک ادغام webhook برای وارد کردن خودکار داده های سرب.
در صورت بارگیری دستی سرنخ ها ، به خاطر داشته باشید که Google فقط بارگیری را ظرف 30 روز پس از ارسال اجازه می دهد. پس از آن ، داده ها از بین می روند. به همین دلیل ، مراقبت از سرنخ های ورودی برای اطمینان از پیگیری سریع بسیار مهم است.
ایجاد ادغام Webhook
بیایید با خود روبرو شویم – شما می توانید زمان خود را عاقلانه تر از بارگیری دستی سرورها در هر روز صرف کنید.
به همین دلیل است که توصیه می کنم یکپارچه سازی webhook را برای وارد کردن داده ها به CRM خود ایجاد کنید.
این گزینه اگرچه در بلندمدت ارزشمندتر و کارآمدتر است ، اما راه اندازی آن کمی زمان می برد. اگر تیم شما توانایی و منابع کارکنان (یا نمایندگی) را برای ایجاد webhook دارد ، می توانید یک webhook و کلید انتقال داده ایجاد کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این تنظیمات ، از مقام رسمی Google دیدن کنید صفحه پشتیبانیبه
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
فرایند اصلی به این شکل است:

اکنون ، اگر در تیم خود قابلیت ایجاد URL و کلید webhook را ندارید ، هنوز گزینه هایی دارید.
Google به یکپارچه سازی شخص ثالث ، Zapier ، اجازه می دهد تا به طور یکپارچه سرنخ ها را یکپارچه کند.
Zapier یک راه مقرون به صرفه برای از بین بردن دردسر از راه حل های پیچیده تر فنی است که برای موفقیت خودکار فرآیند پرورش سرنخ خود به آن نیاز دارید. برای ثبت نام در حساب Zapier ، اینجا را ببینید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در نهایت ، پس از راه اندازی webhook ها ، زمان تأیید داده ها فرا می رسد. این مرحله را هرگز نباید نادیده گرفت تا مطمئن شوید که راه حل های خودکار شما کار می کنند!
اگر برای راه اندازی یکپارچه سازی وقت گذاشتید ، مطمئن شوید که برای شما کار می کند.

خلاصه
اگر به دلیل تجربه کاربری ضعیف ، شرکت شما در تلاش است تا سرنخ ها را وارد کند ، برنامه های افزودنی Google Lead را امتحان کنید. به دلیل تنوع بسیار زیاد گزینه ها ، مانند استفاده در Search ، Display ، YouTube یا Discovery ، ارزش آزمایش آنها را دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
با معرفی یک کاربر به این تجربه یکپارچه ، ممکن است نرخ تبدیل و معاملات بسته تری را مشاهده کنید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: ایرینا شاتیلوا/شاتر استوک