به عنوان بازاریاب ، همه ما طی سال گذشته فشاری را برای اجرای در جهانی که توسط COVID-19 متزلزل شده بود ، احساس کرده ایم.
بازاریابی در مدت زمان کوتاهی جهشی گسترده داشته است تا این چشم انداز جدید “اولین راه دور” را در خود جای دهد.
بنابراین ، چه چیزی کار می کند و شما باید چه کار کنید؟
در 28 ژوئیه ، من یک وبینار مجله موتورهای جستجو را که توسط Madelyn Wing ، سرپرست مشارکت ها ارائه شده بود ، تعدیل کردم. CallRail.
او نظرات جدیدی را از نظرسنجی اخیر خود روی 600 شرکت و آژانس کوچک به اشتراک گذاشت تا بداند چگونه COVID بر بازاریابی و عملکرد آنها تأثیر گذاشته است.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
چگونه مشاغل در حالت عادی جدید در حال بازگشت هستند
همه ما می دانیم که سال 2020 یک سفر وحشی بود ، مخصوصاً برای مشاغل کوچک. بسیاری از شرکت ها با مشکل روبرو شدند ، در حالی که برخی دیگر پیشرفت کردند.
تیم CallRail کنجکاو بود که چه استراتژی های بازاریابی به مشاغل موفق کمک می کند تا از بیماری همه گیر خارج شوند و بازاریابان در این زمینه دور اول چگونه سرمایه گذاری زیادی می کنند.
آنها از 600 صاحب مشاغل که در ایالات متحده زندگی می کنند و زیر 200 کارمند از صنایع مانند حقوقی ، مراقبت های بهداشتی ، خودروسازی ، املاک ، خدمات خانه ، خدمات مالی و تبلیغات استفاده می کنند ، نظرسنجی کردند.
از کل پاسخ دهندگان:
- 65 درصد مرد و 35 درصد زن بودند.
- میانگین سنی 39 سال دارد.
- نماینده 46 ایالت از 50 ایالت بود.
در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند.
در راه بهبودی
اگرچه SMB ها در سال 2020 به طور متوسط 38 درصد افت درآمد سالانه را تجربه کردند ، آینده روشن است: 80 report گزارش می دهند که تجارت آنها در حال حاضر به طور کامل بهبود یافته است از چالش های مالی ناشی از همه گیری.
چه چیزی باعث بازگشت مجدد شد؟
بازاریابی برای موفقیت SMB ها بسیار مهم بود
برای 81 درصد از مشاغل ، استراتژی بازاریابی آنها برای موفقیت آنها در طول همه گیری بسیار مهم بود.
و حتی واضح تر ، 71 businesses از مشاغل معتقدند داشتن یک استراتژی بازاریابی برای بقای تجارت آنها بسیار مهم است.
چه کار می کند
وقتی صحبت از تاکتیک ها و کانال های بازاریابی می شود ، SMB ها در حال انجام این کار هستند.
- 57 درصد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
- 49 درصد وب سایت دارند.
- 43 درصد از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند.
- 17 درصد از جستجوی پولی یا PPC استفاده می کنند.
- 15 in به SEO یا جستجوی محلی مشغول هستند.
- 6 درصد اصلاً بازاریابی نمی کنند.
پس از مقایسه تاکتیک هایی که SMB ها با آنهایی که بیشترین موفقیت را در طول همه گیری کسب کردند ، مقایسه کردند ، CallRail کانالهایی را که م mostثرتر بودند کشف کرد.
مشاغلی که در دوران همه گیری رشد کردند عبارت بودند از:
- 23 درصد بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
- 56 درصد بیشتر احتمال دارد نظرات و توصیفات مشتریان را جمع آوری کند.
- 70 درصد بیشتر از نرم افزار CRM استفاده می کنند.
- 108 درصد بیشتر از آژانس بازاریابی استفاده می کنند.
علاوه بر این ، اکثر مشاغل کوچک که درگیر بازاریابی هستند می گویند که راهبردی برای پوشش حداقل سه ماه آینده در نظر گرفته اند.
آنها همچنین احساس می کنند که بازاریابی در آینده بسیار مهم خواهد بود و بنابراین آنها در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری زمان و انرژی بیشتری برای توسعه استراتژی خود هستند.
صاحبان مشاغل کوچک که می گویند کسب و کارشان در هیچ فعالیت بازاریابی فعالیت نمی کند ، 125٪ بیشتر از حد متوسط گفته اند که احساس می کنند مشاغل آنها قرار است شکست بخورد.
غذای آماده
داشتن یک استراتژی و عملکرد بازاریابی با تمرکز بر رد پای دیجیتال ، کلید موفقیت در این عادی جدید از راه دور است.
همیشه می توانید از شروع کوچک شروع کنید. اکثر مشاغلی که رونق گرفتند در حال انجام کارهایی با نقطه پایینی مانند رسانه های اجتماعی یا استفاده از راه حل CRM هستند.
آنچه کار نمی کند
صاحبان مشاغل خسته شده اند.
- 57 درصد از صاحبان SMB از شغل خود استرس دارند.
- 59 درصد از صاحبان مشاغل زمان کافی در طول روز برای انجام تمام مسئولیت های شغلی خود ندارند.
اکثر آنها نمی توانند زمانی را برای تمرکز بر بازاریابی پیدا کنند یا به تنهایی به آن می پردازند.
- نیمی از صاحبان SMB که استراتژی بازاریابی ندارند ، می گویند که برنامه ای برای توسعه آن ندارند.
- 44 of از پاسخ دهندگان گفتند که آنها بیش از حد تحت فشار هستند و/یا از راه اندازی یک کسب و کار غافل شده اند تا بر استراتژی بازاریابی تمرکز کنند.
- 49 درصد از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که همه آنها بازاریابی خود را انجام می دهند.
این باعث می شود آنها زمان ارزشمندی را بدون شفافیت در مورد آنچه واقعاً کار می کند صرف کنند و ترجیح می دهند کارهای دیگر را انجام دهند.
- صاحبان مشاغل کوچک که گزارش بازاریابی خود را انجام می دهند ، 20 ساعت در هفته برای انجام وظایف بازاریابی هزینه می کنند.
- 23 درصد از بازاریابان DIY هیچ پولی را برای تعیین موثر بودن استراتژی های خود سرمایه گذاری نمی کنند.
- 74 درصد از صاحبان مشاغل کوچک که بازاریابی خود را انجام می دهند گزارش می دهند که ترجیح می دهند وقت خود را صرف مسئولیت های اصلی مشاغل کنند.
غذای آماده
صاحبان مشاغلی که به تنهایی می روند در حال سوختن هستند و نمی توانند مطمئن باشند که بازاریابی آنها موثر است.
چگونه می توانند زمان و منابع بیشتری برای اختصاص به بازاریابی پیدا کنند؟
یکی از راه حل های آشکار مشارکت با یک آژانس بازاریابی است.
با این حال ، برخی به دلیل محدودیت بودجه با یک آژانس همکاری نمی کنند:
- 35 درصد از صاحبان SMB که بازاریابی خود را انجام می دهند می گویند که بودجه ای برای استخدام نمایندگی خارجی ندارند.
- 37 درصد اطمینان نداشتند که می توانند تصویر دقیقی از ROI در استخدام یک آژانس بازاریابی دریافت کنند.
بسیاری قبلاً از نمایندگی استفاده کرده اند و دیگر از آن استفاده نمی کنند (عمدتا به دلیل فشارهای مالی).
خبرهای خوبی برای آژانس ها وجود دارد
واضح است که صاحبان SMB ارزش استراتژی های بازاریابی را درک می کنند ، اما ترجیح می دهند تجارت خود را اداره کنند تا وقت خود را برای اجرای کمپین های بازاریابی صرف نکنند.
بنابراین چه چیزی مانع از آنها می شود که آژانس هایی را استخدام کنند تا برخی از بارها را از دوش خود بردارند؟
وقتی از آنها پرسیده شد که آیا در آینده دوباره از یک آژانس بازاریابی استفاده خواهند کرد ، پاسخ دهندگان با موارد زیر پاسخ دادند:
- به احتمال زیاد: 35
- تا حدودی: 58
- بعید است: 7
صاحبان مشاغل کوچک که از یک آژانس بازاریابی استفاده می کنند 20٪ کمتر از حد متوسط می گویند که همه گیری بر تجارت آنها تأثیر منفی گذاشته است.
در حالی که 79 respond از پاسخ دهندگان پس از مشارکت با یک آژانس شاهد افزایش چشمگیر مشتریان بودند.
100٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی که از یک آژانس بازاریابی استفاده می کنند گفتند:
- سرمایه گذاری نتیجه داده است.
- هیچ یک از این گروه پاسخ دهندگان هنگام ایجاد سرنخ های جدید ، کسب و کار خود را “بی اثر” ارزیابی نکرده اند.
صاحبان SMB که از یک گزارش آژانس بازاریابی استفاده می کنند ، به طور متوسط 13 امتیاز بیشتر در هفته نسبت به کسانی که بازاریابی خود را انجام می دهند تولید می کنند – و 21 نفر در هفته بیشتر از کسانی که وظیفه داخلی را برای اداره کار به عهده گرفته اند.
کجاست فرصت همکاری شرکتی آژانس ها و SMB ها؟
سه شکایت اصلی صاحبان SMB که از نمایندگی قبلی ناراضی بودند عبارتند از:
- این آژانس قادر به ارائه کمک های اضافی فراتر از تولید سرب (48) نبود.
- این آژانس شریک تجاری استراتژیک نبود (46).
- این برنامه طبق نام تجاری آنها (43) سفارشی نیست.
صاحبان SMB از آژانس های خود می خواهند ارزش بیشتری ارائه دهند و مایل به پرداخت هزینه آن هستند.
در حقیقت ، 96 of از پاسخ دهندگان گفتند که مایلند به آژانس برای خدمات اضافی برای بهبود تجارت خود در خارج از بازاریابی – مانند خدمات به مشتریان/آموزش فروش یا مربیگری برند بپردازند.
SMB هایی که قبلاً با آژانس ها کار می کردند آرزو می کردند که نمایندگی آنها دارای موارد زیر باشد:
- به کسب و کار در بهبود خدمات مشتری کمک کرد: 55
- فن آوری جدید توصیه شده برای کمک به رشد تجارت مشتری: 51
- بهبود گردش کار بین تیم های بازاریابی و فروش: 43
- کمک به تصحیح پیشنهادات ارزش: 40
- کسب و کار را برای ردیابی بهتر سرنخ ها فعال کرد: 38٪
غذای آماده
صاحبان SMB به دنبال شرکای مشورتی هستند که واقعاً تجارت خود را درک کرده و توصیه های داده محور در مورد نحوه بهبود عملکرد خود ارائه دهند.
آنها به دنبال چیزی فراتر از رهبری هستند – آنها می خواهند که آژانس ها به آنها کمک کنند تا درک واقعی (و ارتباط) با مخاطبان هدف خود را تقویت کنند.
با توصیه نرم افزارهای کلیدی و کمک به بهبود فرایندهای تجاری ، نهادها نه تنها می توانند خدمات را به SOW های خود اضافه کنند ، بلکه خود را به عنوان شرکای مورد اعتماد که در همه جنبه های مشاغل مشتریان خود سرمایه گذاری کرده اند ، قرار می دهند.
به عنوان مثال ، یک آژانس با استفاده از CallRail توانست نیاز به آموزش فروش را برای پذیرش مشتری خود تشخیص دهد.
بعدی برای دارندگان SMB چیست؟
وقتی از آنها سوال شد که برنامه های آینده آنها برای تجارتشان چیست:
- 77 درصد از مالکان SMB قصد دارند در سال آینده زمان و انرژی بیشتری برای توسعه استراتژی های بازاریابی سرمایه گذاری کنند.
- 43 درصد برنامه دارند تا در سال آینده پول بیشتری برای توسعه استراتژی های بازاریابی سرمایه گذاری کنند.
آنها زمان و پول خود را در زمینه های زیر سرمایه گذاری می کنند:
همه اطلاعاتی که CallRail در گزارش آنها کشف شده است را مشاهده کنید: مشتریان به همه می گویند: آنچه امروزه مشاغل کوچک از آژانس های بازاریابی نیاز دارند.
خلاصه
این بیماری همه گیر حرکت به سمت دیجیتال را تسریع کرده است – شرکت ها یا باید حضور دیجیتالی داشته باشند یا با از دست دادن مواجه شوند.
مشاغلی که بر استراتژی های دیجیتالی تمرکز دارند ، از توانایی خود در موفقیت اطمینان دارند.
SMB ها و آژانس ها کاملاً مطابقت دارند و فرصت های زیادی برای تعمیق مشارکت وجود دارد.
با افزایش سرمایه گذاری مشاغل در استراتژی های بازاریابی ، تمرکز بر کانال ها و کمپین هایی که م effectiveثرترین هستند ، این سرمایه گذاری را به حداکثر می رساند.
از ردیابی تماس برای مشخص کردن موثرترین تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید.
شما برای پی بردن به اینکه چه چیزی باعث زنگ زدن تلفن شما می شود و به شما در بهینه سازی بازگشت سرمایه بازاریابی کمک می کند ، یک شماره پیگیری به هر کاری که انجام می دهید اختصاص می دهید.
بر تماس هایی که فرصت ها را باز می کند تمرکز کنید. بسته به نیاز کسب و کار شما می توانید از شماره های محلی یا رایگان استفاده کنید.
به عنوان مثال ، برخی از شرکت ها ممکن است در سراسر کشور یا در سراسر کشور حضور داشته باشند ، اما بخواهند محلی به نظر برسند یا حتی شماره محلی را به هر یک از دفاتر محلی خود اختصاص دهند.
در حالی که دیگران ممکن است بخواهند بسته به جغرافیایی که پوشش می دهند و شاید حتی جمعیت شناختی مشتریان هدف خود ، گزینه ای رایگان ارائه دهند.
CallRail هر دو گزینه را ارائه می دهد تا بتوان تلاش های آنلاین و آفلاین را پیگیری کرد. این یک معامله بزرگ است زیرا بدون ردیابی تماس ها ، واقعاً نمی توانید تشخیص دهید که کدام تاکتیک های آفلاین اصلاً کار می کند.
آنلاین را می توان تا حدودی از طریق Google Analytics اندازه گیری کرد ، اما بدون ردیابی تماس ، هیچ ارتباطی بین کلیک یا بازدید و تماس تلفنی واقعی وجود ندارد. CallRail همه این موارد را به هم متصل می کند.
منابع بیشتر:
[Slides] این کار را بکنید ، نه آن: راهنمای شما برای بازاریابی موفق در سال 2021
SlideShare زیر را بررسی کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
افزایش ترافیک و تبدیل: 3 راز که آمازون نمی خواهد شما بدانید
ای کاش سایت تجارت الکترونیک شما دارای ترافیک بیشتر و نرخ تبدیل بالاتری بود؟ آیا می خواهید یک بازیکن غالب در فضای خود باشید؟ به وبینار بعدی ما بپیوندید و بیاموزید که چگونه آمازون از “UGC Trust Stack” برای افزایش نرخ تبدیل عظیم استفاده می کند ، در حالی که تعداد زیادی ترافیک ارگانیک در این روند به دست می آورد – و چگونه آن را در سایت خود اعمال کنید.
اعتبار تصویر
همه اسکرین شات های گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2021