EAT یک موضوع داغ در مورد محتوای سایت است.
اما چرا ، چگونه و چه زمانی باید مفاهیم را در EAT با تلاش برای ایجاد لینک در نظر گرفت؟
سایت شما نمی تواند بدون پیوند و مشخصات نام تجاری EAT داشته باشد.
در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو، گوگل می گوید که “منابع شهرت” عبارتند از “مقالات خبری ، ویکی پدیا ، مقالات ، پست های وبلاگ ، مقالات مجلات ، بحث های انجمن و رتبه بندی” هنگام ایجاد رتبه صفحه.
و به راحتی می توان تعیین کرد که EAT می تواند ، در برخی از طاقچه ها و درجات مختلف ، در ارزیابی مناسب بودن یک سایت برای ایمن سازی لینک استفاده شود.
اما ، بن گومس گوگل در این مورد گفت مصاحبه سال 2018 با CNBC که:
“می توانید دستورالعمل های رتبه بندی را در مورد اینکه ما می خواهیم الگوریتم جستجو به کجا برسد ، مشاهده کنید.
“آنها به شما نمی گویند الگوریتم چگونه رتبه بندی نتایج را انجام می دهد ، اما اساساً نشان می دهد که الگوریتم باید چه کار کند.”
اگرچه EAT به طور مستقیم بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند سیگنال هایی ایجاد کند که باعث بهبود مستقیم رتبه می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
با این وجود ، هنگام درک آنچه در طاقچه شما کار می کند و چه کار نمی کند ، ضروری است که از تجربه خود استفاده کنید.
اگر از توصیه ها یا دستورالعمل های Google به شدت پیروی کنید ، همیشه بازی طولانی را انجام می دهید یا ممکن است هیچ نتیجه ای در مورد ایجاد لینک ایجاد نکنید.
و واضح است که گوگل حتی نمی تواند تفسیری الگوریتمی را اجرا کند که دقیق ترین تفاسیر این دستورالعمل ها را دارد.
یک مثال عالی در این مورد در دستور العمل ها است.
من و دختر 8 ساله ام به دنبال دستور العمل های نان موز در گوگل بودیم.
ما یکی از Allrecipes را پیدا کردیم.
من متوجه شدم که این دستور غذا در واقع در زمان پخت بسیار پخته شده بود وقتی که آن را بیش از 30 دقیقه پختیم. اما بیش از 15000 نقد داشت.
من می توانم صد مثال مشابه را به راحتی پیدا کنم.
بنابراین هنگام استفاده از تفسیر من از EAT برای راهنمای دستیابی به پیوند ، یک هشدار مهم وجود دارد.
از دستورالعمل های EAT برای ارزیابی دقیق سایت های احتمالی در هر زمینه استفاده نکنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
چه زمانی باید از استانداردهای EAT برای چشم انداز لینک استفاده کنید؟
بر اساس تفسیر منصفانه از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل ، قبل از زحمت بررسی یک سایت بر خلاف دستورالعمل های شما ، سه ملاحظه عمده وجود دارد.
- اگر سایتها کاملاً بی فایده هستند ، نیازی به تجزیه و تحلیل عمیق نیست.
- برای ایجاد پیوند در هر طاقچه یا سناریویی نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق یک سایت نیست.
- یک پروفایل پیوند طبیعی فقط دارای سایت های EAT نیست.
بیایید با یک “سایت بی فایده” شروع کنیم ، زیرا در صورتی که سایت برای ایجاد ارزش طراحی نشده باشد بلکه “برای SEO ساخته شده است” ، هیچ نقشی در بررسی بیشتر سایت وجود ندارد.
در دستورالعمل های کیفیت صفحه گوگل آمده است:
“وب سایت ها یا صفحات بدون هیچ هدف مفیدی ، از جمله صفحاتی که بدون تلاش برای کمک به کاربران ایجاد شده اند ، یا صفحاتی که به طور بالقوه نفرت را گسترش می دهند ، باعث آسیب می شوند ، یا اطلاعات غلط را ارائه می دهند یا کاربران را فریب می دهند ، باید کمترین رتبه را دریافت کنند. هیچ ارزیابی دیگری لازم نیست. “
من معتقد به تفسیر دقیق عبارت “هدف مفید” نیستم.
تفسیر من این است که اگر سایت هیچ محتوای مرتبطی نداشته باشد که به کاربران کمک کند ، بی فایده است.
اما چندان روشن نیست
به عنوان مثال ، صفحه اصلی میلیون دلاری هیچ ارزشی جز فروش تبلیغات نداشت تا مردی بتواند با فروش تبلیغات یک میلیون دلار درآمد کسب کند.
این سایت دارای بیش از 94000 بک لینک (Ahrefs) است اما فقط برای 1200 کلمه کلیدی رتبه بندی می شود.
این یک مثال شدید از سایتی است که من از آن اجتناب می کنم.
در مورد نقطه 2 ، طاقچه های خاصی وجود دارد که نیاز به بررسی بسیار دقیق تری نسبت به موارد دیگر دارد.
سایت های YMYL استانداردهای بسیار سخت تری نسبت به سایر طاقچه ها دارند.
در دستورالعمل ها ، گوگل راهنمایی هایی در مورد آنچه یک سایت کاملاً بی فایده است ارائه می دهد.
گوگل توضیح می دهد که منابع معروف YMYL در برابر منابع دیگر منابع متفاوتی خواهند داشت.
نکته آخر فقط یک بررسی واقعیت برای شما افرادی است که نمایه پیوند شما را مرور می کنند یا حتی لیست های منکر را با تفسیری دقیق از کیفیت “بالا” یا “پایین” ایجاد می کنند.
اگر پروفایل های backlink را برای طاقچه های رقابتی تجزیه و تحلیل کرده اید ، مطمئناً ترکیبی از پیوندها را مشاهده کرده اید که ممکن است درجات مختلف کیفیت و تنوع متریک گسترده ای را در نظر بگیرید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
Ahrefs نشان می دهد که صفحه bestcolleges.com که به عنوان “بهترین کالج های آنلاین روانشناسی” رتبه بندی شده است دارای ترکیبی از کیفیت پیوند و رتبه دامنه (DR) است.
مطمئناً متغیرهای کمین کننده و گیج کننده ای نیز وجود دارد که تأثیر نیز دارند ، اما آنقدر عادی است که نمی توانید از این واقعیت چشم پوشی کنید.
معیارهای ارزیابی چیست؟
من و تیمم با بیش از 50 متغیری که به نام PureGrade ارائه کردیم ، نمره ای ایجاد کردیم تا به احتمال زیاد تأثیر مثبت ، منفی یا خنثی سایت بر اساس محتوای اصلی (MC) و محتوای تکمیلی را درک کنیم.
با این وجود ، گوگل از مقیاس جالبی استفاده می کند که ، به نظر من ، آزادی بیش از حد برای رتبه دهندگان فراهم می کند.
تیم من از این معیارها برای رتبه بندی سایتهایی استفاده کرده است که لزوما واجد شرایط محتوای YMYL نیستند.
این بر اساس بررسی دستی بیش از 60،000 سایت و هزاران صفحه در صدها پروژه در سطح سازمانی ساخته شده است.
و ، نمره هرزنامه Moz بیش از “27 ویژگی مشترک“آنها ادعا می کنند با تعداد قابل توجهی از سایت های ممنوعه یا مجازات شده ارتباط دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
من استفاده از نمره هرزنامه Moz ، PureGrade یا سایر معیارهای مجرد را به عنوان انجیل برای نفی یا جستجوی سایتهای جدید توصیه نمی کنم.
با این حال ، این نشان می دهد که ما باید سایتها را بر اساس مجموعه ای از معیارها ارزیابی کنیم و نه فقط یک یا دو.
گوگل رتبه دهندگان خود را راهنمایی می کند تا از مقیاس کمترین ، کمترین+، زیاد+، زیاد ، متوسط+، متوسط ، کم+، کمترین+و کمترین استفاده کنند.
توجه به این نکته ضروری است که این مقیاس برای رتبه بندی سایت رتبه بندی استفاده می شود و نه سایت پیوند دهنده. این بدان معنا نیست که نمی توانید از این مقیاس برای ارزیابی مشتریان احتمالی استفاده کنید.
برای اهداف این مقاله ، که ارتباط بین دستورالعمل های ارزیابی کیفیت و معیارهای بازبینی پیوند است ، من فقط عناصری از یک سایت را براساس EAT از الگوریتم ایده آل گوگل یا موتورهای جستجو فهرست می کنم. باید انجام دهد. “
دستورالعمل های رتبه بندی فقط بر ایده یافتن متخصص در طاقچه و تأیید متخصص بودن آنها تأثیر می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این عناصر اصلی برای بررسی عبارتند از:
- درباره ما ، تماس یا اطلاعات خدمات مشتری.
- مشخصات پیوند خروجی
- “شهرت مثبت” محتوای اصلی یا تکمیلی.
فراتر از یافتن تألیف ، ارزیابی صفحات MC ضروری است و یک شاخص کلیدی این است که آیا سایت در هر جایی از سایت به “خرید پیوندهای دنبال کننده” اشاره می کند.
اگر سایت این را می گوید ، به احتمال زیاد اکثر مقالات از منابع معتبر نیستند ، و باید از آن اجتناب کنید.
وقتی سایت از “ارسال مهمان پولی” نام می برد ، اینطور نیست. این می تواند به این معنی باشد که آنها پست های حمایت شده یا پیوندهای وابسته را ارائه می دهند.
این تنها نحوه درآمدزایی سایت ها است و می تواند از محتوای اصلی جدا باشد.
با نمایه پیوندهای خروجی ، پیوندهای بیش از حد تجاری را جستجو کنید.
اینها معمولاً پیوندهایی هستند که وقتی کاربر را به صفحه اصلی یا صفحات مربوط به معامله روی آنها کلیک می کنید ، آنها را شگفت زده می کنند.
سرانجام ، ایجاد “شهرت مثبت” بسیار سخت تر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
از ترکیبی از معیارهای Ahrefs ، Majestic و Moz برای درک مشخصات شهرت سایت استفاده کنید.
اما همچنین می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای تشخیص اینکه آیا مقالات احتمالی به اشتراک گذاشته شده اند یا مشارکت دارند ، استفاده کنید.
استفاده از EAT برای ایجاد دارایی های محتوا برای ایجاد لینک
یافتن و ارزیابی فرصت های پیوند تنها نیمی از معادله است – شما همچنین باید محتوایی ایجاد کنید که به صفحاتی که به سایت شما پیوند می دهند ارزش افزوده دهد.
اگر از اصول EAT برای صفحات یا مقالات “طعمه پیوند” پیروی می کنید ، می توانید به آسانی مزایای متقابل قرار دادن پیوند را در هنگام معرفی سایت ها نشان دهید.
علاوه بر این ، در صورتی که هر دو سایت دارای محتوای باکیفیت ، مرتبط و مفید باشند ، گوگل پیوند را طبیعی تلقی می کند. به نوبه خود ، پیوند به افزایش اعتبار هر دو وب سایت کمک می کند.
چه نوع محتوایی پیوندها را جذب می کند و به کیفیت EAT می پردازد؟ من فرم های محتوای زیر را برای اهداف ایجاد لینک م theثرترین یافته ام.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اطلاعات اولیه
کلید ایجاد دارایی های محتوا برای ایجاد لینک ایجاد محتوای منحصر به فرد است که هیچ سایت دیگری نمی تواند ارائه دهد.
با انجام یا حمایت از تحقیقات ، مانند نظرسنجی ها ، می توانید داده ها و بینش های جدیدی را که هیچ کس در صنعت شما ندارد جمع آوری و ارائه دهید.
نمونه بارز یک نظرسنجی موفق است این مطالعه توسط BrightLocal ، یک شرکت نرم افزاری بازاریابی محلی. در زمان انتشار ، این نظرسنجی دارای 35،334 پیوند بک لینک (Ahrefs) است.
اگر منابع لازم برای انجام یک نظرسنجی را ندارید ، مطالعات موردی عمیق نیز به خوبی انجام می شود.
جمع آوری داده های ثانویه
حتی اگر نمی توانید داده های اولیه خود را تولید کنید ، باز هم می توانید از داده ها برای نشان دادن تخصص ، اقتدار و قابلیت اعتماد خود استفاده کنید و محتوایی ایجاد کنید که به صفحات ارجاع ارزش می بخشد.
یک راه عالی برای انجام این کار این است که مقاله ای بنویسید که تمام اطلاعات و داده هایی را که خواننده می خواهد در یک منبع مشاهده کند ، ترکیب کند. با استناد مناسب ، می توانید از تحقیقات سایر سازمان ها به نفع خود استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برای تمایز محتوای خود از محتوای رقیب که سعی در یک استراتژی مشابه دارد ، می توانید با متخصصان این حوزه مصاحبه کرده و نقل قول های آنها را به مقاله اضافه کنید.
یا ، می توانید یک متخصص را استخدام کنید تا قبل از انتشار مطالب شما را بررسی کرده و مشارکت را به طور برجسته در صفحه نمایش دهد.
رهبری اندیشه
استراتژی ها ، ارزش ها و موضع گیری شرکت یا وب سایت شما در مورد موضوعات کلیدی در صنعت شما چیزی است که شما را متمایز می کند. از این ایده های منحصر به فرد برای ایجاد نمایه پیوند خود استفاده کنید.
به خصوص اگر محتوا توسط مدیرعامل یا برجسته ترین نماینده شما نوشته شده (یا به صورت شبح نوشته شده است) ، مقالات رهبری فکر می کنند می توانند در هنگام کسب پیوند ، نام را تشخیص دهند.
برای مطابقت با استانداردهای EAT ، حتماً تجربه و افتخارات نویسنده را در صفحه برجسته کرده و به پروفایل آنها پیوند دهید.
ابزارها
ابزارها در جستجوی ارگانیک و به عنوان دارایی های لینک سازی به خوبی عمل می کنند. یک صفحه با یک ابزار مفید ایجاد کنید که مشکلی را برای خوانندگان حل کند یا فرآیند را خودکار کند ، و سایت های دیگر به آسانی به دارایی ها پیوند می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
ایمن سازی پیوندها
با شناسایی سایتهای مورد نظر و انتشار محتوا ، زمان آن رسیده است که پیوندها را به طور فعال دنبال کنید. ابزارهایی مانند PitchBox فرآیند دسترسی را ساده کرده و همکاری در کمپین های ایجاد لینک را تسهیل می کند.
PitchBox کشف تماس را ساده می کند ، الگوهای ارتباطی را ارائه می دهد که هنوز امکان شخصی سازی را فراهم می کند و پیگیری ها را خودکار می کند و در وقت گرانبها صرفه جویی می کند.
یک یادداشت پایانی
بسیار مهم است که از دستورالعمل های رتبه بندی توجه داشته باشید که:
“اغلب ، اطلاعات کمی در مورد شهرت یک وب سایت برای یک سازمان کوچک پیدا خواهید کرد. این نشان دهنده شهرت مثبت یا منفی نیست. بسیاری از مشاغل کوچک یا محلی یا سازمان های اجتماعی “حضور وب” کوچکی دارند و بر شفاهی تکیه می کنند ، نه بررسی های آنلاین. برای این مشاغل و سازمانهای کوچکتر ، عدم شهرت نباید نشان دهنده کیفیت پایین صفحه باشد. “
هنگام ارزیابی تأثیرگذارهای کوچک یا وبلاگهای کوچک برای افراد احتمالی ، باید متوجه شوید که سختگیری همیشه مهم نیست.
تصویر ویژه: پائولو بابیتا