ادغام CRM با وب سایت تجاری شما مزایای بی شماری دارد. در این مقاله ، زارا کوپر توضیح می دهد که این مزایا چیست و چرا وب سایت ها باید با پلت فرم CRM ادغام شوند.
امروزه اکثر مشاغل برای حضور آنلاین خود به وب سایت های بروشور ساده تکیه می کنند. اینها معمولاً وب سایتهای ثابت هستند که دارای چند صفحه هستند و اطلاعات اصلی در مورد تجارت و جزئیات محصولات و خدمات ارائه شده را ارائه می دهند. اگرچه توسعه آنها نسبت به سایتی که تجربه کاربری پیشرفته تری را ارائه می دهد نسبتاً ارزان و پیچیده تر است ، اما یک کسب و کار می تواند فرصت های زیادی را برای تعامل بهتر با مشتریان خود و فروش نزدیک از دست بدهد.
با بیشتر شدن مشاغل آنلاین و ایجاد وب سایت های بروشور ، سازمانهای زیرک باید با ارائه تجربیات روان ، خاطره انگیز و شخصی کاربران در سایت های خود از رقبای خود متمایز شوند. برای تبدیل علاقه احتمالی به محصولات و خدمات خود به فروش واقعی ، یک تجارت نیاز به تقویت روابط دارد با مشتریان خود در و خارج از سایت خود. با ادغام CRM ها با وب سایت های شرکت ، یک کسب و کار می تواند تجربیات مشتریان خود را در سایت خود ارتقا دهد و فرایندهای داخلی آنها را مدرن کند.
مخفف CRM مخفف است جکاربر ررابطه متسلیم نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به مشتریان و مشتریان خود را حفظ کرده و روابط خود را تقویت کنید. این کار را با تجزیه و تحلیل کارهایی که هر مشتری در سایت شما انجام می دهد و حفظ داده ها در یک سابقه تماس انجام می دهد. این روش های مختلفی را برای مشاغل فراهم می کند تا بر اساس آن رفتار با آنها درگیر شوند. همچنین ابزارهای مختلف بازاریابی و فروش را ارائه می دهد و تعاملات نمایندگان شرکت با هر مشتری و نحوه هدایت آن به یک هدف خاص مانند بستن فروش را پیگیری می کند.
CRM ها عموماً با گروه بندی مشتریان در لیست ها و خطوط فروش که می توانند برای کمپین های هدفمند مورد استفاده قرار گیرند ، به سازمان کمک می کنند. معمولاً یک CRM دارای (یا بعداً می تواند ادغام شود) a است CMS (جحامی متسلیم سystem). CMS می تواند یک وب سایت ایجاد کند و به تیم های غیر فنی اجازه می دهد صفحات و محتوا را ایجاد و مدیریت کنند. با این حال ، CMS ها به تنهایی در ردیابی نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت محدود هستند.
چرا وب سایت ها باید با پلت فرم CRM ادغام شوند؟
با ادغام CRM و CMS ، یک وب سایت می تواند تجربیات بازدیدکنندگان را از طریق شخصی سازی ، اتوماسیون بازاریابی ، پشتیبانی بهتر از مشتریان و ساده سازی فرایندهای تجاری داخلی افزایش دهد. در این مقاله ، خواهید آموخت که چگونه CRM ها تجربه ها را نه تنها برای مشتریان بلکه در بین تیم های داخلی شرکت بهبود می بخشند. خواهید دید که چگونه CRM می تواند ارائه دهد بینش عمیق تری در مورد رفتار مشتری در سایت خود و خارج از آن ، و نحوه استفاده از این اطلاعات برای افزایش فروش. در نهایت ، شما خواهید آموخت که چگونه CRM فرآیندهای کاری و گردش کاری مهم ، اما پر کار را به صورت خودکار و خلاصه می کند.
برای نشان دادن بهتر آنچه CRM و CMS می توانند با هم انجام دهند ، مثالهای این مقاله به آنها اشاره می کند پلتفرم HubSpot برای هر دو عملکردبه CRM و CMS HubSpot تقریباً تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را ارائه می دهند و به همین دلیل ، یک مدل برتر هستند. اگرچه فقط ویژگی های اصلی CRM و CMS در اینجا پوشش داده می شود ، مهم است که توجه داشته باشید که پلت فرم HubSpot طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای بازاریابی ، فروش و پشتیبانی ارائه می دهد.
1. تجربه دیجیتالی یکپارچه و افزایش تلاش های بازاریابی
وقتی مشتری از سایتی دیدن می کند ، معمولاً به دنبال خرید یا کسب اطلاعات است. آنها ممکن است چندین صفحه را در سایت شما مرور کنند قبل از اینکه به دنبال آنچه می گردند برسند. آنها محصولات و خدمات خاصی را مرور می کنند. آنها ممکن است یک فرم درخواست تماس با نماینده فروش را پر کنند ، که ممکن است یک یا دو روز طول بکشد. آنها ممکن است آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا نکنند و به کمک بیشتری نیاز داشته باشند.
اگر مشتری در هنگام حضور در سایت شما نتواند کمک فوری یا نسبتاً سریعی دریافت کند ، ممکن است خریدی انجام ندهد.
اگر پشتیبانی مشتری برای کمک به آنها در رسیدگی به مشکلات سایت یا نمایندگان فروش برای راهنمایی آنها برای تکمیل خرید وجود نداشته باشد ، این فرصت از دست رفته است. آن دسته از مشتریان در حال سقوط هستند.
CRM می تواند با ارائه کمک در زمان نیاز به تجربه کاربر ، آن را افزایش دهد. آیا چیزی در سایت برای آنها کار نمی کند؟ آنها می توانند پنجره چت را راه اندازی کرده و بلافاصله با یک نماینده پشتیبانی تماس بگیرند. آیا آنها نیاز به مشورت با نماینده فروش دارند که می تواند بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود توصیه هایی ارائه دهد؟ مشکلی نیست. آنها فقط باید اطلاعات تماس خود را در یک فرم بگذارند. این اطلاعات توسط CRM جمع آوری می شود ، مخاطبی ایجاد می شود و نماینده فروش تعیین می شود. نماینده بلافاصله مطلع می شود ، تمام فعالیت های مشتری را مشاهده می کند و بلافاصله از طریق CRM با آنها ارتباط برقرار می کند.
با CRM ، مشتریانی که به دنبال اطلاعات هستند می توانند تقریباً فوراً کمک بگیرید و از حمایتی که دریافت می کنند متناسب با سابقه خود برخوردار شوند. CRM همچنین می تواند اقدامات مبتنی بر فعالیت مشتری مانند دریافت کد تخفیف تبلیغاتی در ایمیل بازاریابی پس از گفتگو با نماینده را به صورت خودکار انجام دهد.
فرض کنید ، برای مثال ، یک بازدید کننده از سایت مارک موتور می خواهد خودرو بخرد. مشتری می خواهد دریابد که چه خودروهایی برای آنها انتخاب خوبی خواهد بود. این وب سایت بر اساس CMS HubSpot ساخته شده است و بومی با ابزار CRM HubSpot ادغام شده است. آنها می بینند که گزینه چت با نماینده فروش در دسترس است.
وقتی روی آن کلیک می کنند ، اطلاعات تماس را ارائه می دهند و بلافاصله با یک نماینده گپ می زنند. نماینده می تواند توصیه هایی را ارائه دهید بر اساس اطلاعاتی که مشتری می دهد. مخاطبی در CRM برای مشتری ایجاد می شود. نماینده می تواند یادداشت ها را به مخاطب اضافه کند. نماینده می تواند ببیند مشتری از چه صفحات دیگری بازدید کرده است. پس از اتمام جلسه چت ، نماینده می تواند بر اساس مکالمه ای که انجام داده و آنچه مشتری در سایت مشاهده کرده است اطلاعات بیشتری در مورد وسایل نقلیه مورد علاقه خود ارسال کند.
همه اینها از طریق CRM انجام می شود. مشتری با داشتن تجربه ای جذاب و بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز ، سایت را ترک می کند. سپس تیم بازاریابی و بازاریابی می توانند ارتباط خود را با مشتری از طریق CRM تا زمان خرید ادامه دهند.
2. شخصی سازی پیشرفته
بدون CRM ، صاحبان وب سایت ها تمایل دارند اطلاعات اساسی در مورد نحوه استفاده مشتریان از سایت های خود را به صورت جداگانه از دست بدهند. اطلاعات و تجربه ای که آنها در سایت خود ارائه می دهند عمومی است و معمولاً برای همه مناسب است. همه مشتریان با وجود نیازها و علایق متفاوت در تجارت ، اطلاعات و رفتار یکسانی را دریافت می کنند. اگر نیاز خاص مشتری توسط سایت برآورده نشود ، ممکن است به سایت رقیبی که جذاب تر و مفیدتر است مراجعه کند. از دست دادن مشتریان و فروش برای تجارت بد است.
CRM ها مشخصات کامل را برای هر مشتری حفظ می کنند. آنها شامل ترجیحات مشتری ، سابقه ، فعالیتها ، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات است. می توانید از آن برای تجربه هر مشتری را شخصی کنید در وب سایت شما برای برآوردن بهتر نیازهای آنها. این می تواند شامل تغییر پویا پیام ها و محتوای یک وب سایت بر اساس نیازهای یک مخاطب خاص ، و همچنین طیف وسیعی از موارد دیگر باشد. بازاریابان می توانند ترجیحات مشتری را در محتوای بازاریابی جای دهند. فروشندگان می توانند فعالیت مشتریان را در سایت بررسی کرده و زمینه های خود را مطابق با آن تنظیم کنند. برخی از دسترسی های شخصی نیز می تواند به صورت خودکار انجام شود. بر اساس کارهایی که مشتریان در یک سایت انجام می دهند ، آنها می توانند جریانهای مشروط مشروط و توالی پشت صحنه را پشت سر بگذارند و اطلاعات مفیدی را در مورد آنچه که دنبال می کنند دریافت کنند.
به عنوان مثال ، یک مشتری از یک سایت اشتراک مجله که از HubSpot CMS استفاده می کند ، بازدید می کند. از آنجا که CRM می داند که آنها در صنعت نرم افزار بر اساس فرمی که در بازدید قبلی پر کرده اند کار می کنند ، پیام های موجود در سایت به طور پویا متناسب با علایق آنها است. قبل از ادامه مرور ، اولویت زبان خود را بر فرانسوی قرار می دهند. به عنوان بخشی از یک گردش کار خودکار، مشتری به فهرست نامه های نسخه فرانسوی خبرنامه اضافه می شود. علاوه بر این ، هنگامی که آنها از طریق پشتیبانی به دنبال کمک هستند ، به طور خودکار به زبان فرانسوی به آنها ارائه می شود. وقتی بازاریابی تبلیغات ایجاد می کند ، نسخه فرانسوی تبلیغات به مشتری ارائه می شود.
3. صفحات سایت پویا بر اساس داده های CRM ایجاد می شوند
تصور کنید بسیاری از صفحات مشابه را برای نمایه های کاربر ، شعب شرکت یا هر برنامه دیگری ایجاد کنید که در آن طرح بندی صفحات یکسان است ، اما داده ها متفاوت است. انجام این کار به صورت دستی می تواند هم برای توسعه دهندگان و هم برای بازاریابان وقت گیر و خسته کننده باشد. اما با یکپارچه سازی CMS و CRM ، می توان روند را تا حد زیادی ساده کرد. توسعه دهندگان می توانند ایجاد یک قالب برای ساختار کلی صفحه، سپس می توان داده ها را از CRM بیرون آورد تا همه صفحات مورد نیاز به صورت پویا تولید شوند. کاربران غیر فنی می توانند با افزودن سوابق اضافی به CRM صفحات اضافی ایجاد کنند.
به عنوان مثال ، یک شرکت املاک دارای لیست املاک زیادی در یک منطقه است. این شرکت دارای وب سایتی است که بر اساس CMS HubSpot ساخته شده است و آنها برای هر ملکی که می فروشند سوابق خود را در CRM ایجاد می کنند. با این کار ، شرکت می تواند داده های فهرست را وارد کرده و صفحات جداگانه ای برای هر ویژگی ایجاد کند. آنها این کار را با انتخاب یک الگو یا ساختن یک الگوی سفارشی ، انتخاب داده هایی که باید از CRM با آنها پر شود ، تولید صفحات ، پیش نمایش آنها و زمانبندی زمان پخش آنها انجام می دهند. با استفاده از این داده ها و CRM ، ایجاد صفحات جداگانه برای هر فهرست می تواند بسیار راحت باشد.
4. گردش کار بین توسعه دهندگان و بازاریابان ساده می شود
همانطور که در نکته قبل اشاره شد ، بازاریابان برای ایجاد وب سایت و سایر دارایی های دیجیتالی به توسعه دهندگان تکیه می کنند. اگر بازاریابی کمپینی را اجرا می کند ، ممکن است به توسعه دهندگان نیاز داشته باشد تا صفحات بیشتری برای آن ایجاد کنند. این امر معمولاً شامل موارد زیادی می شود ، زیرا آنها قبل از شروع کمپین برنامه ریزی ، ساخت ، آزمایش و پیش نمایش سایت و دارایی ها را انجام می دهند. زمان و تلاش قابل توجهی صرف ایجاد آنها می شود. گاهی اوقات توسعه دهندگان مجبورند صفحات جداگانه را کدگذاری کنند و در صورت نیاز به چندین صفحه ، کار می تواند روی هم انباشته شود.
سیستم های مدیریت محتوا ابزارهایی را برای ساده سازی تولید صفحات وب ارائه می دهند. بازاریابان نیازی به تکیه بر توسعه دهندگان ندارند. در صورت نیاز به تغییر در سایتی ، بازاریابان می توانند با استفاده از آن این کار را انجام دهند ابزارهای طراحی کشیدن و رها کردن کاربر پسندبه این امر توسعه دهندگان را در انجام کارهای پیچیده تر توسعه آزاد می گذارد. این سیستم ها همچنین می توانند ابزارهای توسعه دهنده مانند ردیاب ها و هشدارهای اشکال ، سازندگان تم ، پشتیبانی CLI و موارد دیگر را برای سهولت توسعه ارائه دهند.
یک واحد بازاریابی برای یک برند لباس در حال برنامه ریزی چندین کمپین همزمان است. وب سایت آنها با پلت فرم HubSpot ادغام می شود. آنها به برخی از صفحات وب ایجاد شده برای هر یک از کمپین ها نیاز دارند. آنها می توانند به جای صحبت با توسعه دهندگان ، وارد CRM شوند ، قالب های صفحه را با استفاده از طراحان کشیدن و رها کردن ایجاد کنند ، داده های مورد استفاده در قالب ها را انتخاب کرده ، پیش نمایش آنها را مشخص کرده و زمان پخش زنده را تعیین کنند. آنها توسعه دهندگان را درگیر نکردند. این امر توسعه دهندگان را برای انجام سایر کارهای مهم تجاری آزاد می کند و در وقت و تلاش همه صرفه جویی می کند.
نتیجه
غفلت از ارائه وب سایت تجاری به مشتریان شما نه تنها برای فروش شما مضر است بلکه می تواند به بهره وری و عملکرد تیم شما آسیب برساند. وقتی به مشتریان تجربه ای عمومی در سایت شما داده می شود ، آنها با آن درگیر نمی شوند. جستجوی اطلاعات و کمک در مورد محصولات و خدمات شما ناامید کننده خواهد بود.
بدون اطلاعات کافی و ابزارهای مناسب در مورد مشتریان ، بخش های فروش و بازاریابی کار سخت تری را انجام می دهند.
نارضایتی ، کاهش بهره وری و رکود کارکنان ممکن است رخ دهد. بدون CRM ، کارهای تکراری و دستی را باید با زحمت یک به یک انجام داد. این نوع کار زمان و تلاش ارزشمندی را از تیم های پشتیبانی ، بازاریابی ، فروش و مهندسی می گیرد.
ادغام CRM با وب سایت تجاری شما مزایای بی شماری دارد. برای اولین بار ، می توانید مشخصات جامعی از مشتریان خود ایجاد کنید و از آن برای شخصی سازی و بهبود تجربیات آنها در سایت خود استفاده کنید. شما بخشهای مختلفی را در شرکت خود مجهز می کنید ابزارهایی برای سازماندهی و خودکارسازی کار و بهبود کاراییبه CRM ها هم برای مشتریان و هم برای افرادی که در شرکت به آنها خدمات ارائه می دهند تجربیات بسیار خوبی ایجاد می کنند. مهمتر از همه ، این امر به یک تجارت اجازه می دهد تا روابط قوی تری را با مشتریان خود تقویت و توسعه دهد.
اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد CMS و CRM در این مقاله هستید ، همیشه خوش آمدید از وب سایت HubSpot دیدن کنیدبه
