جان مولر از گوگل پاسخ داد که آیا گوگل واسطه های تلفن همراه را یک عامل منفی در تجربه صفحه می داند. مولر تصدیق کرد که هیچ چیز تغییر نکرده است. اما سپس راهی را برای نشان دادن بینابینی بدون هیچ عامل منفی کیفیت بر رتبه بندی پیشنهاد کرد.
واسطه های تلفن همراه
تبلیغات بینابینی تلفن همراه آگهی ای است که به طور قابل توجهی یک صفحه وب را پوشش می دهد ، و کاربر را از دیدن محتوا باز می دارد.
دو نوع بینابینی وجود دارد ، یکی روی اکثر صفحات وب پوشانده شده است و برای بستن آن نیاز به کلیک دارد.
نوع دیگر بینابینی تلفن همراه ، نوعی است که کل صفحه وب را پوشش می دهد.
فاکتور رتبه بندی منفی بینابینی گوگل
در آگوست 2016 گوگل اعلام کرد آنها قصد داشتند بینابینی تلفن همراه را به یک عامل رتبه بندی منفی تبدیل کنند. به روز رسانی الگوریتم در ژانویه 2017 رخ داد.
گوگل به طور خاص از این نوع تبلیغات به عنوان عامل ایجاد رتبه منفی نام برد:
- “نمایش پنجره ای که محتوای اصلی را پوشش می دهد ، یا بلافاصله پس از حرکت کاربر به صفحه ای از نتایج جستجو ، یا زمانی که در حال جستجوی صفحه هستند.
- نمایش یک بینابینی مستقل که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آن را رد کند.
- با استفاده از طرح بندی که قسمت بالای صفحه به نظر می رسد شبیه به یک بینابینی مستقل است ، اما محتوای اصلی در زیر پوشه خط کشی شده است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
آیا موضع گوگل در مورد بینابینی تکامل یافته است؟
فردی که این س askingال را مطرح می کند ، خاطرنشان کرد که میانجی ها برای آنها بسیار خوب عمل کرده است. اما آنها نگران یک عامل رتبه بندی منفی بودند.
این سال است:
“در سال 2017 بینالمللی یک” نه “بزرگ بود.
و حتی امروزه درآمدزایی با AdSense Vignettes تنها یک بار در ساعت نمایش داده می شود.
با این حال ، در مورد موارد استفاده ما ، باز هم بینابینی راه حل های بهتری نسبت به تبلیغات بنری هستند زیرا تبلیغات بنری فضای صفحه نمایش گرانبهایی را اشغال می کنند. تبلیغات بینابینی در برنامه های تلفن همراه بسیار رایج است.
آیا تغییری در موضع گیری گوگل در مورد بینابینی ایجاد شده است؟
آیا اگر از تبلیغات بینابینی در وب سایت تلفن همراه خود استفاده کنیم ، بر رتبه ما تأثیر می گذارد؟ “
نظر گوگل در سال 2021 در مورد واسطه های تلفن همراه
جان مولر اظهار داشت که موقعیت گوگل به هیچ وجه تغییر نکرده یا تکامل نیافته است.
پاسخ جان مولر:
“در مورد موضوعات بینابینی واقعاً تغییری در موضع گیری ما ایجاد نمی شود ، زیرا بینابینی مزاحم هنوز چیزی است که ما به عنوان عامل رتبه بندی از آن استفاده می کنیم.
این نیز بخشی از تجربه صفحه و عناصر آن است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
بینالمللی تأیید شده توسط Google
مولر در ادامه روشی را برای نشان دادن بینابینی توضیح داد تا آنها فاکتور منفی رتبه بندی را از طرف Google ایجاد نکنند.
مولر:
“با این حال ، این اساساً بر آن لحظه ای متمرکز است که کاربر به وب سایت شما می آید.
بنابراین اگر از وسایل بینابینی به عنوان چیزی در بین… جریان عادی زمانی که یک کاربر به وب سایت شما مراجعه می کند استفاده می کنید ، از دیدگاه ما این مسئله کمتر اهمیت دارد.
اما در واقع ، اگر شخصی به وب سایت شما بیاید و اولین چیزی که می بیند این بینابینی بزرگ است و در واقع نمی تواند محتوایی را که اساساً در جستجو به آن وعده داده شده بود ، از آن نقطه بد پیدا کند.
اما اگر افراد بتوانند به وب سایت شما مراجعه کنند ، می توانند کاری را در آنجا انجام دهند ، می توانند بازی خود را شروع کنند ، و مانند این که در ابتدای سطح بعدی شما یک تبلیغ بینابینی نشان دهید و از دیدگاه ما ، این بسیار خوب است به
این اساساً چیزی بین شما و کاربر و یافتن تعادل تعداد تبلیغاتی است که نشان می دهید یا نحوه ارائه این تبلیغات در طول جلسه در سایت ، اساساً به شما بستگی دارد.
بنابراین از این منظر ، احتمالاً این موضوع کمتر مورد توجه است.
من وب سایت خاص شما را نمی شناسم ، نمی دانم وقتی کاربران به آن مراجعه می کنند چگونه است.
اما این چیزی است که احتمالاً حدس می زنم اشکالی ندارد. “
تجربه کاربر: اولین چیزی که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند
موضع گوگل در مورد وسایل جانبی تلفن همراه این است که کاربران باید بتوانند محتوا را هنگامی که از نتیجه جستجو به صفحه وب می رسند ، ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند.
وقتی گوگل کاربری را به یک صفحه وب می فرستد ، از کاربران انتظار می رود که محتوای مورد نظر خود را بیابند و توسط یک محتوا بین آنها محفوظ نماند.
اما به گفته جان مولر ، تا زمانی که بینابینی اولین چیزی نباشد که کاربر مشاهده می کند ، باید خوب باشد.
استناد
اعلامیه مجازات بین المللی گوگل
کمک به کاربران برای دسترسی آسان به محتوا در تلفن همراه
نحوه استفاده از بینابینی بدون تأثیر بر رتبه بندی
تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 35 به این س answerال پاسخ می دهد: