بنابراین می خواهید یک برنامه بازاریابی جستجوی پولی را راه اندازی کنید.
یا شاید شما قبلاً یکی را راه اندازی کرده اید ، اما مطمئن نیستید که چه عناصری را ممکن است نادیده بگیرید.
از این گذشته ، وقتی مردم به جستجوی پولی فکر می کنند ، تمایل دارند به تبلیغات جستجوی گوگل فکر کنند.
اما یک برنامه جستجوی جامع پولی بسیار فراتر از این خواهد بود.
در این مقاله ، قسمتهای اصلی یک مقاله کامل را مرور می کنم برنامه جستجوی پولی، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که هنوز چه عناصری را باید آزمایش کنید – و احتمالاً شامل آنها – در عناصر خود شوید.
جستجوی آگهی ها
همانطور که در بالا ذکر شد ، تبلیغات متنی جستجو عنصر PPC است که اکثر مردم با آن آشنا هستند.
تبلیغات جستجو در بالا یا پایین صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود. آنها شامل کلمه “تبلیغ” (با رنگ قرمز ، در زیر) شده اند تا آنها را از لیست های ارگانیک متمایز کند:
یکی از دلایل محبوبیت تبلیغات جستجو ، تنوع آنها است. از آنها می توان در همه مراحل قیف بازاریابی با تنظیم صفحات پیام رسانی و فرود استفاده کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در حالی که تبلیغات جستجو ممکن است ساده به نظر برسند ، اما هدف تبلیغات جستجو در پنج تا ده سال گذشته تغییرات زیادی کرده است.
در اصل ، تبلیغات جستجو فقط با کلمات کلیدی مورد هدف قرار می گرفت. بنابراین ، اگر کسی کلمات کلیدی “زنانه چرم” را جستجو کند و شما آن کلمات کلیدی را انتخاب کرده باشید ، اگر معیارهای دیگر نیز رعایت شود ، تبلیغات شما تحت تأثیر قرار می گیرد.
اخیراً ، هدف گذاری می تواند ترکیبی از کلمات کلیدی و پارامترهای دیگر ، مانند مطابقت با مشتری ، بازاریابی مجدد ، اطلاعات دقیق جمعیتی ، مخاطبان بازار و مخاطبان سفارشی باشد.
اگر همه اینها خیلی پیچیده به نظر می رسد ، می توانید تبلیغات جستجو را با استفاده از آن ایجاد کنید تبلیغات جستجوی پویابه
تبلیغات جستجوی پویا از محتوای وب سایت شما برای ایجاد و هدف گیری خودکار تبلیغات شما استفاده می کند ، که می تواند زمان زیادی را صرفه جویی کند.
با این حال ، ما به شدت توصیه می کنیم که تبلیغات جستجوی پویا را با تبلیغاتی که خودتان ایجاد کرده اید آزمایش کرده و مقایسه کنید تا ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد.
می توانید کمپین های تبلیغاتی جستجو را در شبکه Google (Google.com و سایت های شریک) و همچنین شبکه مایکروسافت (Bing.com) اجرا کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نمایش تبلیغات
تقریباً همه برنامه های جستجوی جامع پولی نیز شامل خواهند شد نمایش تبلیغاتبه
همانطور که از نامش پیداست ، تبلیغات نمایشی با تبلیغات جستجو متفاوت است زیرا همیشه شامل یک تصویر است.
در اینجا مثالی از سایت Search Engine Journal آمده است:
وقتی افراد از سایت های موجود در شبکه نمایش Google (که شامل برخی وب سایت ها ، YouTube ، Gmail یا برنامه ها می شود) بازدید می کنند ، تبلیغات نمایش داده می شوند.
برعکس ، آگهی های جستجو فقط زمانی نمایش داده می شوند که افراد در Google محصولات یا خدمات را جستجو می کنند.
این بدان معناست که تبلیغات نمایش داده می شود حتی زمانی که مردم به طور جدی به دنبال یک محصول یا خدمات نیستند – این یک تفاوت مهم است.
در نتیجه این تمایز ، اکثر تبلیغ کنندگان از تبلیغات نمایشی در بالای قیف خود استفاده می کنند ، اما در واقع می توانند در تمام مراحل کار کنند.
با تبلیغات نمایشی ، می توانید مکان یا زمان نمایش تبلیغات خود را بر اساس ویژگی های مخاطبان ایده آل خود ، مانند علایق شخصی ، سن یا جنسیت تعیین کنید. می توان آنها را از طریق مخاطبان قرابت ، مخاطبان قرابت سفارشی ، و مخاطبان در بازار و همچنین هدف گذاری موضوعات به مشتریان هدف قرار داد.
تبلیغات نمایش داده شده در Google Display Network (GDN) و شبکه مایکروسافت موجود است.
GDN شامل بیش از دو میلیون وب سایت ، فیلم و برنامه است ، بنابراین نادیده گرفتن آن هنگام توسعه برنامه جستجوی پولی بسیار مهم است.
تبلیغات YouTube
تبلیغات یوتیوب به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی اساسی در جامع ترین برنامه های جستجوی پولی است.
YouTube برای آگاهی از محصولات و خدمات جدید در بالای قیف تبدیل شما عالی است ، اما برای افزایش فروش از طریق تبلیغات در جریان TrueView و تبلیغات کشف ویدیوی TrueViewبه
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
می توانید تبلیغات ویدیویی را در YouTube.com ، برنامه ها و وب سایت ها در GDN قرار دهید.
متأسفانه ، برخی از تبلیغ کنندگان از ترس هزینه های بالای تولید ، از تبلیغات در یوتوب خودداری می کنند. در صورت تمایل می توانید ثروت اندکی را صرف تولید کنید ، اما مطمئناً مجبور نیستید.
به عنوان مثال ، با سازنده ویدیو YouTube ، می توانید تبلیغات ویدیویی خود را با چند تصویر و چند خط کپی ایجاد کنید.
تبلیغات کشف
تبلیغات کشف برای ایجاد علاقه و آگاهی در بالای قیف شما عالی است.
این تبلیغات غنی از نظر بصری بطور طبیعی در املاک Google در مقیاس وسیع ارائه می شود ، مانند فیدهای صفحه اصلی YouTube و “مشاهده بعدی” ، تبلیغات Gmail و برگه های اجتماعی و کشف صفحات در برنامه شما
تبلیغات خرید
تبلیغات خرید یکی دیگر از بخشهای مهم یک برنامه جستجوی جامع است ، به ویژه اگر در وب سایت خود محصول می فروشید.
تبلیغات خرید برای بستن فروش پایین قیف بسیار عالی است زیرا بصری ، فوری و برای آنچه افراد به طور فعال در جستجوی آن هستند ، هدف قرار می گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، در اینجا آگهی های خریدی وجود دارد که برای جستجو در “کلاه تابستانی زنان” نمایش داده می شود:
مانند تبلیغات جستجوی پویا ، شما همچنین دارای یک گزینه خودکار با کمپین های خرید هستید.
اینها خرید هوشمند کمپین ها از بازاریابی مجدد ، سیگنال های قصد و دارایی های خلاق موجود برای ایجاد تبلیغات شما برای شما استفاده می کنند و در شبکه های تبلیغاتی تأثیر می گذارند.
طبق تجربیات ما ، کمپین های خرید هوشمند عموماً بهتر از این عمل می کنند کمپین های خرید استاندارد، اما این چیزی است که شما می خواهید خودتان آن را آزمایش کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات خرید را می توانید در صفحات نتایج جستجوی Google ، برگه خرید Google ، نتایج جستجوی Bing ، برگه خرید Bing ، GDN ، YouTube و Gmail مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل و گزارش
فراموش نکنیم که هر برنامه جستجوی جامع پولی باید شامل تجزیه و تحلیل و گزارش دهی نیز باشد. در غیر این صورت ، شما اساساً با هر کمپین تبلیغاتی جدید یک حدس عمیق می زنید.
شما نیاز به معیارهای خوبی دارید تا بدانید چه چیزی کار می کند-و چه چیزی-که تصمیم گیری شما را هدایت می کند.
خوشبختانه بسیاری از این داده های ارزشمند در Google Ads و Google Analytics ساخته شده اند (به شرطی که ردیابی وب سایت را تنظیم کرده باشید).
با این حال ، اگر از آن برای بهینه سازی و بهبود برنامه خود استفاده نکنید ، هیچ یک از این داده ها هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.
به طور کلی ، شما باید برای اهداف اصلی خود (به عنوان مثال درآمد ، سرنخ ها ، کاربران جدید) و اهداف ثانویه (به عنوان مثال مشارکت ، سهم تأثیر مثبت ، سهم تأثیر مطلق) گزارش تهیه کنید.
اگر نیاز دارید معیارها و تجزیه و تحلیل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، Data Studio یک ابزار عالی برای ایجاد گرافیک های قابل درک است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابزارهای دیگری که برای تجزیه و تحلیل رقابتی طراحی شده اند ، مانند Semrush و Google Insights ، نیز بسیار مفید هستند.
صفحات فرود
در نهایت ، بهترین برنامه های جستجوی پولی نیز شامل یک سفر راحت پس از کلیک می شود.
این سفر باید شامل صفحات فرود با محتوای هدفمند ، فراخوان قوی برای اقدام ، تصاویر و/یا ویدیو مربوطه و سیگنال های اعتماد باشد.
بهینه سازی عناصر پس از کلیک از طریق آزمایش A/B تنها راه اطمینان از عدم ایجاد موانع برای نرخ تبدیل بهتر است.
بسته به قابلیت های پشتیبان شما ، ابزارهایی مانند Unbounce و Google Optimize ممکن است به شما کمک کند این عناصر پس از کلیک را در جای خود قرار دهید و بدون مشکل کار کنید.
محدودیت های مصنوعی را در برنامه جستجوی پولی خود قرار ندهید
البته نیازی به پیاده سازی ندارید همه این عناصر در برنامه جستجوی پولی شما وجود دارد.
برخی به سادگی ممکن است برای اهداف یا کسب و کار شما مناسب نباشند – حداقل در حال حاضر.
با این وجود ، خوب است که از همه امکانات آگاه باشید و به صورت دوره ای آنها را آزمایش کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابی جستجوی پولی پویا است و همه چیز همیشه تغییر می کند. چیزی که ماه یا سال گذشته کار نکرد ، ممکن است امروز نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد.
بنابراین در حالی که کمپین های جستجو می توانند شروع خوبی برای برنامه جستجوی پولی شما باشند ، اما نباید پایان آن را مشخص کنند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژگی: Dreamstime.com
تصاویری از نویسنده ، ژوئیه 2021