مایکروسافت بینگ نسبتاً کم اعتبار می کند.
اکثر کاربران به نفع تجربه جستجوی Google از آن اجتناب می کنند.
در همان زمان ، کارشناسان جستجو و بازاریاب آنلاین جستجوی Bing را نادیده می گیرند در حالی که به درصد سهم بازار نسبتاً ناچیز آن اشاره می کنند.
این وضعیت بیش از دو دهه ادامه داشته است.
چندین تلاش مایکروسافت در زمینه تغییر نام تجاری و راه اندازی مجدد آن طی سالها تاکنون نتوانسته است سهم بازار یا برداشت عمومی آنها را به میزان قابل توجهی رشد دهد.
به طور غیرقابل توجیهی ، زیرا Microsoft Bing کارهایی بیش از ارائه یک تجربه جستجوی دوم برای کاربران انجام می دهد.
این یک گواهی برای مایکروسافت بینگ است که از طرف یک مشتاق Google اعلام شده است که مادام العمر است.
با توجه به مسیر شغلی حرفه ای من و اشتیاق گسترده در اشتغال گوگل ، بعید است طرفدار هر جستجوی جایگزین ، حداقل جستجوی Bing باشم.
در واقع ، من تقریباً تمام زندگی حرفه ای خود را صرف کار مستقیماً در بهبود جستجوی Google برای کاربران Google کردم یا متعاقباً پس از استعفای خود به Google و ایجاد یک آژانس مشاوره SEO ، به وب سایت ها برای کمک به رتبه بندی خود را بهبود ببخشید در نتایج جستجوی Google.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تجربه فروتنانه است که باعث می شود من باور کنم همه ما مدیون جستجوی بینگ هستیم که قدردانی بیشتری از آن داریم.
کاربران
در زندگی روزمره همه ما کاربران جستجوی اجباری هستیم.
جستجوی جستجوی یک رستوران در نزدیکی ، بررسی کتاب ، یا هر موضوع دیگری که در آن لحظه مورد علاقه شما باشد ، بدون زحمت ارائه می شود.
تعداد کمی از افراد اما نمایندگان یک گروه علاقه خاص که علاقه خاصی به جستجو دارند – بیشتر مشاوران سئو ، بازاریاب و موارد مشابه – هرگونه تفکر را در مورد تلاش فوق العاده و فناوری فوق العاده پیشرفته که در نهایت پاسخ به تمام سوالات قریب الوقوع ما را در یک چشم به هم زدن ارائه می دهد.
فناوری پشت چهار قدم اصلی – خزیدن، نمایه سازی، رتبه بندی و خدمت – هر دو پیچیده است و به طور مداوم در حال پیشرفت است.
سرعت و سیر تکامل جستجو توسط رقابت پیش می رود.
منتقدان ممکن است به این نکته اشاره کنند که به نظر نمی رسد یک رقیب تنها با داشتن یک رقم سهم بازار ، اهرم فشار زیادی در ترغیب گوگل برای حفظ تمرکز خود بر رضایت کاربر فراهم کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، این دیدگاه توانایی منحصر به فردی را که کاربران در استفاده از هر موتور جستجوگر دارند ، تشخیص نمی دهد.
اگر انتظار آنها برآورده نشود ، فقط یک کلیک با جستجوی جایگزین انتخابی آنها فاصله دارد.
کاربران – نه یک ارائه دهنده خاص موتور جستجو – در واقع در بازار جستجوی ارگانیک بازار مسلط هستند.
جستجوی بینگ به این معنا در صورت نیاز کاربران فقط به یک گزینه بدل نمی شود. همچنین یک محرک قدرتمندی برای نوآوری در صنعت جستجو به واسطه وجودش.
صنعت جستجو
SEO به معنای شناسایی داده های تازه و مرتبط است.
در حالی که تعدادی ابزار پولی وجود دارد که بینش خوبی در مورد سیگنال های وب سایت ارائه می دهند ، از جمله Botify ، DeepCrawl ، Screaming Frog ، RYTE و چند ابزار دیگر. برای بسیاری از بازاریابان وجود دارد ، اما در مورد درک و ارتقا رتبه بندی یک ابزار اصلی وجود دارد: کنسول جستجوی Google.
برجستگی GSC کاملاً شایسته است.
پس از همه ، آن را فراهم می کند بینش منحصر به فرد با توجه به تفسیر سیگنال و همچنین یک منبع داده غنی و اخیر برای استفاده در.
اما یک گزینه دیگر نیز وجود دارد: Bing Webmaster Tools.
در حالی که هر دو سرویس از نظر کاربران اصلی خود از تخصیص منابع محدودی رنج می برند ، آنها به صورت آزاد در دسترس ناشران وب سایت هستند. با این حال ، آنها جدا از یکدیگر نیستند اما بهترین استفاده در کنار یکدیگر ، مکمل یکدیگر است.
سیگنال ها ، به ویژه نوع سیگنال هایی که پرچم قرمز را بلند می کنند ، ممکن است به طور مستقل هنگامی که هم از GSC و هم از BWT استفاده می شوند ، تأیید شوند.
همچنین ، حجم داده قابل صادرات که توسط هر دو ابزار محدود شده است ، در صورت دو برابر نشدن ، می تواند افزایش یابد.
گفتن این انصاف است Bing Webmaster Tools است یک منبع داده ضروری برای یک متخصص SEO ماهر.
در عین حال توسعه BWT و GSC ، هر چقدر هم از نظر گوگل و هم از طرف مایکروسافت کم خون باشد ، می تواند تحریک شود تا زمانی که هر دو ابزار در تقاضای عمومی باقی بمانند.
این نمونه دیگری است که حضور جستجوی بینگ برای همه ذینفعان از جمله Google مفید است.
ناشران وب سایت
افراد و سازمان های فعال در یک تجارت آنلاین در موقعیتی هستند که می توانند از تمام نکات مطرح شده و موارد دیگر بهره مند شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این وجود بسیاری از این کارها کوتاهی می کنند و در این روند کل تجارت خود را به خطر می اندازند.
این البته عدم اطمینان در انحصار قابلیت مشاهده ارگانیک جستجوی Google و جریان مداوم تبدیل و فروش مربوط به رانندگی مرتبط با رانندگی.
غفلت از منابع ترافیکی جایگزین یک گناه اساسی است و در موارد شدید می تواند باعث سقوط فاجعه بار.
هیچ یک از اپراتورهای وب سایت نباید تصور کنند که رتبه بندی آنها پایدار خواهد ماند ، فقط به این دلیل که همه جستجوها در یک حالت ثابت جریان دارند. الگوریتم های Google تکامل می یابند ، در حالی که سیاست های Google تغییر می کند.
روشهای بهینه سازی صرفاً اخم در روز گذشته ممکن است فردا به جرایمی قابل مجازات تبدیل شود.
رقبا وب سایت های خود را بیشتر ارتقا می دهند ، در حالی که شرکت کنندگان جدید در بازار به آرامی وارد بازی می شوند.
در چنین محیطی نوسانات رتبه بندی انتظار می رود. به همین دلیل به ناشران وب سایت توصیه می شود که روی منابع ترافیکی جایگزین ، از جمله بازدید مستقیم از طریق کاربران وفادار و بازگشت دهنده ، حساب کنند.
در کنار آن ، ترافیکی است که می توان از Bing جمع کرد.
بدخواهان یک بار دیگر استدلال سهم بازار را ذکر می کنند ، با این وجود هر ناشر می داند که 5٪ ترافیک در زمان کاهش درآمد می تواند تفاوت بین عملیات مداوم و ورشکستگی را ایجاد کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر وب سایتی توسط Google جریمه شود و همه رتبه ها را یک شبه از دست بدهد ، تبدیل ترافیک Bing در حقیقت ، ممکن است تمام مواردی باشد که چراغ ها را برای مدتی (یا تا زمان حل) مجازات روشن نگه می دارد.
با این حال خبر خوب این است که از نظر فنی SEO جستجوی گوگل و بینگ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.
این بدان معنی است که بهینه سازی سیگنال های فنی وب سایت در درجه اول برای جستجوی Google همزمان به بهبود سیگنال های جستجوی بینگ بدون هیچ هزینه اضافی کمک می کند.
گوگل
سرانجام ، این جستجوی گوگل است که تنها به احترام دشمن جدی و جهانی آنها مدیون است.
همانطور که هرکسی که فرصتی برای رقابت در هر چیزی داشته باشد می داند ، اگر کسی باشد که بتواند در برابر آن رقابت کند ، این فقط یک تلاش ارزشمند است.
این دلیل حقوقی این نیست که گوگل تنها موتور جستجو نبوده است ، اگرچه حضور بینگ مطمئناً Alphabet را نیز یک سرویس می کند.
این بسیار بیشتر از آن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به زودی و بدون هیچ گونه مخالفتی به بازار پیچید ، اولین قدم برای سقوط عظیم است.
وقتی کسی وجود ندارد که بتواند با او رقابت کند ، آن وقت است که افراد و سازمان ها سرعت خود را کم می کنند ، شل می شوند و قدرت خود را از دست می دهند.
این رقبا ، دشمنان ، دشمنان ما هستند که ما را برمی انگیزند و در آخر بازی را پیش ببرند. آنها همان چیزی هستند که انگیزه ما را برای دادن همه چیز و حفظ تمرکز حفظ می کنند.
در جامعه مدرن ، رقبای تجاری واقعاً مجنونانی هستند که با یکدیگر می جنگند و در عین حال به شدت به یکدیگر احتیاج دارند.
به همین دلایل است که شما خواننده گرامی را تشویق می کنم که مانند من انجام دهید.
به کنجکاوی حرفه ای خود بپردازید ، آغوش جستجوی بینگ ، و مقداری از عشق خود را که شایسته آن است ، به آن بدهید.
منابع بیشتر: