
خلاصه های مرور Google چیست و چگونه بر دید مصرف کنندگان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد؟
برداشت های اول مهم است. وقتی افراد به دنبال مشاغل یا نام تجاری خاص شما در Google می گردند ، یکی از اولین چیزهایی که مشاهده می کنند لیست Google شما و بررسی های مربوطه است.
این بررسی ها ، مثبت یا منفی ، بر نحوه مشاهده آنها از برند شما تأثیر می گذارد.
آنچه دیگران درباره برند شما می گویند می تواند بر نحوه درک افراد از برند شما تأثیر بگذارد. این می تواند به آنها کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با شما تجارت کنند یا نه.
این می تواند آنها را تشویق کند که با شما تماس بگیرند ، از وب سایت شما بازدید کنند یا در فروشگاه محلی شما توقف کنند. یا ممکن است آنها را تشویق کند که به دنبال کسب و کار با بررسی های بهتر باشند.
بیایید درباره خلاصه های بررسی Google و معنی آنها برای شرکت شما بیشتر صحبت کنیم.
معرفی خلاصه های مرور Google
خلاصه های مرور Google قطعه سه بررسی مشتری برای نام تجاری شما است. با استفاده از یک الگوریتم ، Google به طور خودکار سه بررسی را برای برجسته کردن انتخاب می کند.
آنها خلاصه نامیده می شوند ، زیرا آنها فقط یک یا دو خط از بررسی کامل هستند. برای خواندن کل بررسی ، جستجوگران می توانند بر روی خلاصه کلیک کنند.
این سه خلاصه بررسی ممکن است بررسی های مثبت ، بررسی های منفی یا مخلوطی از این موارد باشد.
خلاصه مرور Google شما کجا ظاهر می شود؟
در شروع می شود Google Knowledge Panel.
حتی اگر با آن نام آشنایی ندارید ، احتمالاً هنوز با پنل دانش Google آشنا هستید. این جعبه اطلاعاتی است که در جستجوی Google هنگام جستجوی مارک خاص ، به ویژه مشاغل محلی یا موقعیت مکانی نشان داده می شود.
پانل دانش Google شامل اطلاعات توصیفی ، آدرس شغلی ، موقعیت مکانی روی نقشه Google ، اطلاعات تماس ، وب سایت ، ساعات کار ، پرسش و پاسخ ، زمان های پرطرفدار ، عکس ها ، پروفایل های شبکه های اجتماعی و نتایج محبوب وب است.
همچنین شامل خلاصه های مرور Google است. خلاصه ها را می توان در نیمه راه صفحه دانش Google در زیر عکس ها یافت.
در حال جستجو برای خلاصه های مرور Google
هنگام جستجوی مشاغل محلی ، مانند فروشگاه ، رستوران ، ساختمان اداری ، خدمات پزشکی و موارد دیگر ، Google لیستی از گزینه های محلی را ارائه می دهد. هنگامی که بر روی یک نمونه کلیک می کنید ، پانل دانش Google نمایش داده می شود.
که خلاصه های مرور Google را ارائه می دهد.
همچنین می توانید مستقیماً در Google Maps جستجو کنید. Google Maps را بالا بکشید تا مکان فعلی خود را جستجو کنید یا منطقه ای را که می خواهید جستجو کنید تایپ کنید. سپس مارک یا نوع مکانی را که به دنبال آن می گردید تایپ کنید.
با کلیک بر روی هر گزینه ، Google Knowledge Panel را مشاهده خواهید کرد. برای دیدن خلاصه های مرور به پایین اسکرول کنید.

عناوین مکان چگونه خلاصه مرور Google را شکل می دهند
مباحث مکان عنصری از الگوریتم جمع بندی مرور Google است که کلمات کلیدی معروف مرتبط با بررسیهای برند شما را برجسته می کند.
آنها نمی توانند توسط مالک مارک یا بازرسان انتخاب شوند. اگر مارک بررسی کافی داشته باشد ، آنها به سادگی توسط Google تولید می شوند. با اينكه طبق گفته گوگل، آن عدد آستانه مشخص نشده است.
در اینجا مثالی از موضوعات مکان در خلاصه بررسی Google برای یک فروشگاه مواد غذایی آورده شده است. خواهید دید که برخی از موضوعات برجسته بصیرت مانند “گوشت ناهار” هستند در حالیکه برخی دیگر عمومی هستند.
این صحبت از الگوریتم خودکار است که فقط عبارات معمول را می کشد.

این موارد زمانی مفیدتر هستند که بسیاری از بازرسان در مورد یک محصول یا خدمات خاص صحبت می کنند ، یا عبارت دیگری که به بینندگان کمک می کند بیشتر در مورد آنچه مارک را منحصر به فرد می کند درک کنند.
خلاصه مرور Google از کجا می آید
آنها از نظرات Google به دست می آیند ارسال شده توسط کاربران در نقشه های گوگل. کسانی که از مکان خاصی بازدید کرده اند می توانند به حساب Google خود وارد شوند ، جایی را در نقشه های Google پیدا کنند و انتخاب کنند که بررسی و رتبه بندی ستاره را ارائه دهند
خلاصه های مرور Google از آن بررسی ها گرفته می شود.
چقدر خلاصه مرور Google تأثیرگذار است؟
این خلاصه های بررسی می تواند بر نحوه درک مشتری از نام تجاری شما حتی قبل از تماس با شما یا توقف در محل شما تأثیر بگذارد.
اگر بررسی هایی که تحت تأثیر آنها قرار می دهد را نمی بینند ، می توانند تصمیم بگیرند با یک پیمایش یا کلیک کنند. در غیر این صورت ، آنها ممکن است تصمیم بگیرند که بر روی وب سایت شما کلیک کنند ، مکان شما را بررسی کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری شما مستقیماً با شما تماس بگیرند.
آیا بررسی ها واقعاً برای مشتریان اهمیت دارد؟
آمار می گوید بله. به طور کلی ، بررسی ها بر خریداران تأثیر می گذارد. بر اساس ، تقریباً 90 درصد از خریداران برای تصمیم گیری در مورد خرید خود نظرات را می خوانند BrightLocal. بر اساس همان گزارش ، اکثریت تنها تحت تأثیر بررسی های انجام شده در سه ماه گذشته قرار دارند. بخش عمده ای از همان مصرف کنندگان فقط بررسی های انجام شده در دو هفته گذشته را در نظر می گیرند.
بر این اساس ، یک چهارم مصرف کنندگان با هر خرید آنلاین که انجام می دهند ، به بررسی مشتری می پردازند گزارش PowerReviews.
فقط کلماتی نیست که گوگل در مرورهایی که مردم در خلاصه ها می خوانند برجسته می کند. یک عامل بزرگ در تصمیم گیری در مورد برند شما ، عامل ستاره است. رتبه بندی ستاره باعث برجسته شدن خلاصه مرور Google می شود.
مطابق با این گزارش، بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند که رتبه بندی ستاره مهمترین عامل بررسی است. اکثریت قریب به اتفاق می گویند که مارک شایسته اعتماد باید مانند ستاره های Google دارای سه ستاره یا بیشتر در یک سیستم پنج ستاره باشد.
بنابراین بله ، بررسی ها بر رفتار خریدار و اعتبار برند شما تأثیر می گذارد. اما خلاصه بررسی گوگل بیش از احساسی است که آنها بر مصرف کنندگان می گذارد.
همچنین می توانند در سئو سایت تأثیرگذار باشند.
مطابق با این گزارش، بررسی ها در واقع به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک می کنند. اگرچه آنها فقط بخشی از استراتژی SEO هستند ، بررسی ها به ایجاد محتوای تولید شده بیشتر و رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب کمک می کنند.
علاوه بر آن دسته از نظرات Google که از SEO پشتیبانی می کنند ، شما می توانید با پاسخ دادن به نظرات Google همچنان آن را تقویت کنید.
گوگل همچنین اظهار داشت که تعامل با نظرات مصرف کننده Google در مورد برند شما می تواند باعث بهبود دید شود. به عبارت دیگر ، به روز بودن در پاسخ به بررسی ها می تواند SEO شما را بهبود بخشد.
این بدان معناست که افراد بیشتری نام تجاری شما را می بینند ، آن خلاصه های مرور Google را می بینند و امیدوارم که نظرات خود را ارائه دهند تا بتوانید پاسخ دهید. بررسی ها در واقع چرخه ای از بررسی های بیشتر و سئو بهتر ایجاد می کنند.
چگونه می توان خلاصه های مثبت مرور Google را بدست آورد
با طراحی ، مرورهای Google و خلاصه های مرور Google مواردی نیستند که صاحبان مشاغل بر آن نظارت مستقیم دارند. در غیر این صورت ، همه وارد کار می شدند و چیزها را دستکاری می کردند تا بهترین روشنایی را برای تجارت خود داشته باشند!
آیا این بدان معنی است که دریافت نظرات مثبت کاملاً خارج از جهت شما است؟ اصلا.
بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با در نظر گرفتن مشتری ، شغلی را اداره کنید. به نظر واضح است ، اما واقعاً بهترین راه برای دریافت بازخورد مثبتی است که امیدوارید داشته باشید.
در دنیای پرمشغله ، فراموش کردن مشتری ساده است ، اما در پایان روز ، آنها نه تنها بررسی ها ، بلکه درآمد شما را نیز کنترل می کنند.
گاهی اوقات ، ضرب المثل قدیمی واقعاً لازم است که درست به صدا درآید: مشتری همیشه حق دارد.
اطمینان حاصل کنید که مشتریان تجربه خوبی دارند
اولین قدم بررسی کل تجربه خدمات مشتری است. این می تواند بخشی از حسابرسی کلی برند شما باشد.
به هر نکته لمسی که مشتریان با تجارت شما دارند ، فکر کنید ، از ابتدا در مورد محصولات و خدمات خود ، سوال کردن ، خرید و پیگیری های بعدی.
یک قدم به عقب بروید و عمیق کنید. س hardالات سخت را بپرسید. آیا هنوز محصولی با کیفیت ارائه می دهید؟ آیا هنوز نیاز بازار را برآورده می کنید؟ اگر بررسی های خوبی دریافت نمی کنید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مطمئن شوید محصولات و خدماتی را که بازار هدف شما واقعاً نیاز دارد ، ارائه می دهید.
درخواست بررسی کنید
این ساده است ، اما موثر است.
برای دریافت مرورهای بیشتر Google ، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید که نام تجاری شما را بررسی کنند ، اما فقط پرسیدن مکان خوبی برای شروع است. شما می توانید یک به مکان Google خود پیوند دهید در یک ایمیل یا پست در شبکه های اجتماعی ، مشتریان خوشحال را تشویق می کند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
از وفادارترین مشتریان خود بخواهید بازخورد بگذارند. کسانی که بیشترین رضایت را از محصول یا خدمات شما دارند اغلب مشتاقند که این خوشحالی را با دیگران به اشتراک بگذارند و به احتمال زیاد نظرات مثبتی ارائه می دهند.
البته به خاطر داشته باشید که نمی توانید به آنها بگویید چه بگویند ، و حتی خوشبختترین مشتری شما ممکن است در مورد تجربه کمتر از ایده آل با شما یا یک روز بد با محصول یا خدمات شما صادقانه بگویند.
به همین دلیل اولین نکته مهمترین است. همیشه به دنبال راه هایی برای ارائه بهترین خدمات ممکن باشید.
به نظرات Google پاسخ دهید (خوب و بد!)
احساسات خوب را ادامه دهید. وقتی مردم با نظرات مثبت پاسخ خوبی می دهند ، می توانید در آنجا حضور پیدا کنید و از آنها تشکر کنید. پاسخ به بررسیهای Google به اثبات اجتماعی شما می افزاید و مقداری انسانیت را به برند شما وارد می کند.
فقط منتظر پاسخ منفی نباشید ، زیرا در زیر بحث خواهیم کرد. با نشان دادن اینکه واقعاً در حال خواندن نظرات هستید و آنها را به دل می گیرید ، نظرات مثبت بیشتری را تشویق کنید.
وقتی خلاصه مرور Google منفی دارید چه کاری باید انجام دهید
چه بخواهیم و چه نخواهیم ، بررسی های منفی اتفاق می افتد.
در یک سیستم مشتری محور مانند بررسی گوگل ، شما کنترل کاملی بر آنچه در مورد نام تجاری شما ارسال می شود ندارید. در حقیقت، بررسی های منفی می تواند چیز خوبی باشد– آنها نشان می دهند نام تجاری شما واقعی است.
هنگامی که آن بررسی های بد اتفاق می افتد ، در اینجا نحوه پاسخ دادن است.
اول ، آرام باشید
هیچ کس نمی خواهد اخبار بد درباره مارک خود را بشنود ، به ویژه هنگامی که برای ارائه یک تجربه عالی سخت تلاش می کنید ، همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم.
اما به سختی صاحب مشاغلی وجود دارد که با این نوع تعارض روبرو نشده باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نفس عمیق بکشید و درک کنید که مشاغل نیاز به بررسی های منفی دارند. آنها به اصالت برند شما می افزایند.
مصرف کنندگان می فهمند که همه قرار نیست تجربه کاملی با هر مارکی داشته باشند.
آن را در چشم انداز قرار دهید
گاهی اوقات بررسی های منفی می توانند جنبه های مثبت برند شما را روشن کنند.
به عنوان مثال ، وقتی مشتری در مورد چگونگی کار نکردن چیزی برای او مروری می خواند ، سایر مشتریان می توانند درباره آنچه شما پیشنهاد می دهید بیشتر بدانند.
تصور کنید مشتری شکایت دارد که نتوانسته گزینه گوشت را در رستوران گیاهخوار شما پیدا کند. این یک مثال اغراق آمیز است ، اما نشان می دهد که چگونه یک بررسی منفی می تواند برای برخی از خوانندگان مثبت باشد.
تصمیم بگیرید چگونه اقدام کنید
قبل از شروع برنامه اول ، “یک برنامه بررسی منفی” در دست داشته باشید. یادآوری شهرتی که می خواهید کسب و کارتان داشته باشد ، مهم است و باید بازی طولانی را در ذهن داشته باشید. Google توصیه می کند به سرعت ، صادقانه و با مقداری مثبت پاسخ دهید.
اگر فکر می کنید بررسی نامناسب است یا نقض می کند خط مشی های Google، اگر مخصوصاً ناپسند باشد و غیره ، می توانید درخواست کنید که حذف شود. بخاطر داشته باشید ، شما نمی توانید فقط یک بررسی حذف کنید زیرا با آن مخالف هستید یا نمی خواهید آن را در آن جا ارائه دهید.
درباره نسبت ها فکر کنید
تعداد بی نظیری از نظرات برای همه وجود ندارد ، اما وقتی صحبت از بررسی می شود ، درباره آن ها فکر کنید نسبت ها. اگر ده ها بررسی مثبت داشته باشید ، یک بررسی بد به شما آسیب نمی رساند.
برای اینکه از نحوه کار خود ایده بگیرید ، مانند مشتری فکر کنید. چگونه آنها نظرات منفی را با توجه به نظرات مثبت شما می خوانند؟ آیا یک بررسی منفی بر تصمیم خرید شما تأثیر می گذارد؟ در بیشتر موارد ، یک یا دو بررسی بد (به خصوص اگر چندین ماه از عمر آنها گذشته باشد) بر برند شما تأثیر نمی گذارد.
نتیجه
خلاصه های بررسی گوگل اثبات اجتماعی است. آنها اصالت برند شما را می دهند و هنگامی که شما را گوگل می کنند شرکت شما را روشن می کنند.
این نوع بازبینی های آنلاین به مشتریان کمک می کند تا بفهمند شما در مورد چه چیزهایی آشنا هستید و در گذشته چگونه به مردم کمک کرده اید. برای بهبود کیفیت خلاصه های مرور Google خود ، کار را برای دریافت بررسی های آنلاین بیشتر شروع کنید.
قدرت پاسخگویی به مرورها – خوب یا بد را فراموش نکنید. مشتریان انتظار دارند برخی از بررسی های بد ، اما نحوه پاسخ شما می تواند تفاوت ایجاد کند.
چگونه خلاصه بررسی Google به شما کمک می کند تا در خرید تصمیم گیری کنید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید