در جریان مستقیم بازاریابی سالانه Google ، Google چندین ویژگی جدید و ابزارهای گسترده برای تبلیغ کنندگان را معرفی کرد.
ما اعلامیه های بزرگ را به شش موضوع اصلی تقسیم کرده ایم: تمرکز بر حریم خصوصی ، راه حل های خودکار ، برجسته بودن در SERP ، گزارش بروزرسانی ها ، راه حل های جدید برای خرده فروشان و راه حل های جدید برای صنعت مسافرت. در داخل هر موضوع ، اطلاعیه های جدیدی برای مجموع 19 اعلامیه بزرگ وجود دارد که نمی خواهید آنها را از دست بدهید!
تمرکز ادامه بر حریم خصوصی
FLoC همچنان مورد توجه Google است. آنها بر اهمیت ایجاد یک بستر اول حریم خصوصی تأکید کردند و تعداد کمی مخاطب و به روزرسانی ردیابی را برای تبلیغ کنندگان به اشتراک گذاشتند.
جذب مخاطب سفارشی
با تغییرات حریم خصوصی آینده ، داده های شخص اول بیش از هر زمان دیگری ارزشمند شده اند.
به همین دلیل ، Google اعلام کرده است که مخاطبان سفارشی با تقریباً محدودیت هایی که در مورد افرادی که واجد شرایط استفاده از مخاطبان سفارشی هستند ، کنار می آیند ، تقریباً در اختیار همه تبلیغ کنندگان قرار می گیرند.
به روز رسانی های پیگیری تبدیل
چند هفته پیش ، گوگل به روزرسانی هایی را که به روز رسانی می کنند اعلام کرد پیگیری تبدیل ها و برنامه آنها برای مدل سازی داده های حالت رضایت برای کمک به کاهش شکاف در ردیابی. امروز ، آنها اعلام کرده اند که توانایی رضایت را به Google Tag Manager اضافه می کنند. مشاغل مورد استفاده از راه حل رضایت می توانند آن را با GTM ادغام کنند. همچنین به طور مستقیم با حالت رضایت ادغام می شود ، بنابراین بدون نیاز به افزودن ویرایش های پیچیده به تنظیمات برچسب گذاری ، می توانید رفتار برچسب را بر اساس رضایت کنترل کنید. این تنظیمات امروز در دسترس است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
راه حل های اتوماسیون بیشتر
Google اتوماسیون را به عنوان تمرکز ادامه دار برجسته کرد. گوگل خاطرنشان کرد که بیش از 80٪ تبلیغ کنندگان برای دستیابی به اهداف خود از مناقصه خودکار استفاده می کنند.
در حال گسترش هدف ROAS
به دلیل موفقیتی که تبلیغ کنندگان با استراتژی پیشنهاد Target ROAS کسب کرده اند ، Google آن را در کانال های دیگری از جمله تبلیغات Discovery و کمپین های اقدام ویدئویی عرضه می کند.
در حال افزایش حداکثر عملکرد
سال گذشته ، گوگل Performance Max beta را اعلام کرد که یک نوع کمپین خودکار است و نتایج را در YouTube ، Display ، Search و Discover کشف می کند. از امروز ، کمپین های عملکرد حداکثر برای هزاران نفر از تبلیغ کنندگان اضافی ارائه می شود که انتظار می رود در اواخر سال جاری عرضه گسترده داشته باشد.
برای تبلیغاتی که از عملکرد حداکثر استفاده کرده اند ، انتظار می رود گزارش های جدیدی را مشاهده کنند. به عنوان بخشی از بازخورد زودهنگام ، Google درخواست هایی برای شفافیت بیشتر شنیده است ، بنابراین برنامه ای برای شروع گزارش در مورد خلاقیت های برتر ، بینش حراج و دسته های جستجوی پیشرفته وجود دارد. تبلیغ کنندگان می توانند بهترین تبلیغات خود را در هر کانال پیش نمایش کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برجسته در SERP
گوگل اعلام کرد که افزونه های تصویر اکنون از نسخه بتا خارج شده و در سطح جهانی در دسترس هستند. تبلیغ کنندگان هم اکنون می توانند تصاویر را به همراه تبلیغات جستجوی خود در نظر بگیرند تا در رقابت برجسته شوند.
Google Analytics & Reporting Updates
Google راه حل های جدید گزارش را برای کمک به بازاریابان در درک بهتر سفر مشتری – با تمرکز بر اکوسیستم های بازاریابی چند لمسی – اعلام کرد.
گسترش قابلیت های مدل سازی به گزارش رفتار
گوگل اعلام کرد که آنها از قابلیت مدل سازی خود برای گزارش رفتاری استفاده می کنند تا به بازاریابان کمک کند تا بینش در مورد سفر مشتری را درک کنند ، حتی پس از در دسترس نبودن کوکی ها.
گزارش تبلیغ در Google Analytics
Google همچنین ارائه تجارب تبلیغاتی جدید در Google Analytics را ارائه داد تا بینش عمیق تری در مورد عملکرد کمپین مانند عملکرد بین کانال ، معیارهای تبلیغات و توصیه ها ارائه دهد. گوگل خاطرنشان کرد که آنها به دنبال روش هایی برای کمک به ارتباط سفرهای کاربران در سایت و برنامه به شیوه ای ایمن و محرمانه هستند.
ترکیب YouTube و نمایش در مدل های Attribution
همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، Google بار دیگر تأکید کرد که آنها قصد دارند به زودی YouTube و Display را در مدل های اسنادی ، از جمله اسناد داده محور ، قرار دهند که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا تأثیر کمپین های چند کانال بر اکوسیستم بازاریابی خود را درک کنند.
راه حل های جدید برای خرده فروشان
امروز یک روز بزرگ برای تبلیغ کنندگان خرده فروشی است ، زیرا گوگل تعداد زیادی از ویژگی ها و گزینه های جدید را برای کمک به خرده فروشان در ارتباط با چشم انداز اعلام کرده است.
برچسب های ویژگی جدید برای کمک به مصرف کنندگان در ارتباط با مشاغل مشابه
طبق مطالعه ای که توسط 5WPR انجام شده است ، 71٪ از مصرف کنندگان تمایل به خرید از شرکتهایی دارند که با ارزشهای آنها مطابقت دارند. به همین ترتیب ، گوگل در اوایل سال جاری یک ویژگی تجاری متعلق به Black ایجاد کرد. گوگل قصد دارد به زودی ویژگی های هویت اضافی از جمله ویژگی به رهبری زنان را راه اندازی کند.
استفاده از واقعیت افزوده برای اجازه دادن به چشم اندازها برای آرایش و لباس
گوگل در ابتدا تجربه جدیدی از واقعیت افزوده را آغاز کرد تا به مردم اجازه دهد آرایش کنند تا مطابقت کامل پیدا کنند. امروز آنها اعلام کردند که همچنین قصد دارند تجربه جدید AR را برای افراد ارائه دهند تا نحوه لباس را بر روی بدن شبیه به بدن خود تجسم کنند.
ادغام برنامه وفاداری بازرگان
Google در حال آزمایش یکپارچه سازی برنامه وفاداری بازرگان است تا به مشتریان امکان دسترسی به قیمت ها و مزایای ویژه وفاداری ، مانند حمل و نقل رایگان را بدهد. اگر یک مشتری برنامه وفاداری موجود با یک فروشگاه را داشته باشد ، می تواند فوراً آن را پیوند دهد. اگر آنها هنوز برنامه وفاداری ندارند ، می توانند به راحتی با یک کلیک یک حساب کاربری ایجاد کنند.
تخفیف های ویژه برای چشم انداز
Google در نظر دارد “صفحه نتایج معاملات” را برای سهولت در کشف تبلیغات در برگه جستجو و خرید راه اندازی کند. Google همچنین گزارش بهینه سازی معامله را در Merchant Center ایجاد می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزینه های خرید تبلیغات
در طول سال گذشته ، گزینه های وانت فروشگاه و ترجیحات مصرف کننده بسیار متفاوت بوده است. به همین دلیل ، Google تبلیغات موجودی محلی را به روز کرد تا بتواند محصولی را که برای بارگیری در فروشگاه ، وانت حاشیه ای و اکنون در دسترس است نشان دهد: “وانت بعدی”.
گوگل همچنین یک قدم دیگر به دنبال ایجاد یک تجربه جدید (رایگان) است که به مصرف کنندگان امکان می دهد گزینه های خرید موجود در هر فروشگاه را پس از کشف کالایی در یک مکان مشاهده کنند. این می تواند شامل وانت فروشگاه ، خرید تجارت الکترونیکی یا جریان تسویه حساب بومی Google باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برچسب های حاشیه حاشیه و برچسب های خرید درون فروشگاهی اکنون به تبلیغات محلی YouTube و Maps نیز گسترش می یابد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا به خریداران نزدیکتر دسترسی پیدا کنند.
گزینه خرید فروشگاه جدید
به زودی ، مشتریان همچنین “Shop Pay” را به عنوان گزینه خرید لیست هایی که “خرید در Google” را فعال کرده اند ، مشاهده خواهند کرد. این در حال حاضر در حال آزمایش است. جستجو و خرید. برگه هایی با هدف پخش شدن در YouTube و تصاویر در اواخر امسال.
ادغام تجارت الکترونیکی جدید
هفته گذشته ، ادغام جدید Shopify اعلام شد. امروز ، گوگل اعلام کرد که خرده فروشان WooCommerce ، GoDaddy و Square می توانند به راحتی و به صورت رایگان با Google ادغام شوند. گوگل امیدوار است که این اکوسیستم باز بدین معنی باشد که خرده فروشان حتی روش های بیشتری برای کشف در سراسر Google دارند و خریداران گزینه های بیشتری دارند.
اتصال Google Merchant Center به Discovery Ads و YouTube Action Campaigns
گوگل به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا خوراک محصولات خود را به مکان های تبلیغاتی بیشتر متصل کنند. گوگل خاطرنشان كرد: تبلیغ كنندگانی كه فیدهای محصول را به كمپین های اقدام ویدئویی متصل می كنند ، 60٪ بیشتر از افرادی كه این ارتباط را ندارند تبدیل شده اند. به این ترتیب ، آنها اکنون به خرده فروشان کمک می کنند تا خبرمایه خود را به تبلیغات کشف کننده متصل کنند – در حال حاضر در بتا باز برای تبلیغ کنندگان در سطح جهان و کمپین های اقدام ویدیویی – به طور کلی برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس است.
راه حل های جدید برای صنعت سفر
وقتی مسافر در SERP اصلی یا صفحه نقشه ها جستجو می کند ، تبلیغات هتل Google ظاهر می شود. اکنون ، گوگل سه محصول جدید را برای حمایت از صنعت مسافرت اعلام کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
افزودنیهای رزرو هتل
افزونه های رزرو هتل اکنون برای تبلیغ کنندگان در سطح جهانی در نسخه آزمایشی آزاد هستند و به مدیران امکان می دهد روند رزرو را از برنامه افزودنی آغاز کنند.
اجاره تعطیلات
اجاره های تعطیلات هم اکنون در صفحه هتل ها در کنار هتل ها درج می شوند.
پیشنهادات کمیسیون های پیشرفته (در هر اقامت)
Google با پیشنهادات اضافی حذف (در هر اقامت) ، تبلیغات را برای یافتن مشتریانی که واجد شرایط تر هستند با هزینه کمتری آسان می کند.