هفته گذشته (22 ژوئیه) گزارش دادیم که توییتر رای منفی را در توییت ها آزمایش می کند. چند روز بعد ، در 28 ژوئیه ، توییتر اعلام کرد که آزمایش جدیدی در حال انجام است.
جالب اینجاست که اولین اعلامیه در فید توییتر منتشر شد ، در حالی که این بار در وبلاگ خبری آنها ارسال شد.
توییتر خرید خود را دوباره راه اندازی کرد
توییتر آزمایش خرید با پلتفرم خود را در سال 2015 آغاز کرد. با این حال ، پلتفرم اجتماعی یک گام به عقب برداشت و به “تمرکز بر زمینه های دیگر” پرداخت.
در سوم مارس ، حساب روابط سرمایه گذاران توییتر موضوعی را منتشر کرد که در آن برنامه های خود را برای بازگرداندن خرید در این پلت فرم فاش کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در تاپیک ، آنها اذعان داشتند که برای میلیون ها کسب و کار که از توییتر استفاده می کنند “کار بزرگی” انجام نمی دهند:
ما از لحاظ تاریخی می دانیم که میلیون ها کسب و کار کوچک در توییتر وجود دارد ، اما ما کار بزرگی انجام ندادیم تا دلیل آن را تبلیغ کنیم و خرید تبلیغات را برای آنها بسیار آسان کنیم. TWTR دلار
– روابط سرمایه گذاران توییتر (TwitterIR) 3 مارس 2021
بلافاصله توضیح داده شد که آنها تیم خود را برای تمرکز بر ایجاد راهی آسان برای مشاغل کوچک برای ایجاد حساب و سرمایه گذاری در تبلیغات و تبلیغات تشکیل می دهند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین ما تیم فروشنده به آن مشاغل کوچک را افزایش داده ایم و همچنین بر روی محصولاتی کار می کنیم تا بتوانند حضور آنها در تجارت خود را در توییتر بسیار آسان کنند ، تبلیغات بخرند و توییت های خود را به طور واقعی تبلیغ کنند راه ساده. TWTR دلار
– روابط سرمایه گذاران توییتر (TwitterIR) 3 مارس 2021
موضوع همچنین گام به گام برنامه آنها را توضیح داد:
- کار بر روی بهبود بیشتر محصولات DR ، از جمله نصب برنامه.
- تمرکز بر جذب کاربران توییتر برای کلیک کردن روی وب سایت یک مارک تجاری.
- کمک به کاربران توییتر برای خرید از طریق این پلت فرم.
سپس ما در مورد تجارت نیز فکر می کنیم. کمک به مردم برای خرید چیزها در توییتر. ما می خواهیم در مورد نحوه انجام این کار واقعاً متفکر باشیم تا به تبلیغ کنندگان کمک کنیم مشتریان خود را پیدا کرده و همچنان در ارتباط آن مشتری باشند. TWTR دلار
– روابط سرمایه گذاران توییتر (TwitterIR) 3 مارس 2021
این آخرین نکته است که بستر اجتماعی را به آزمایش با ماژول فروشگاه سوق داده است.
ماژول فروشگاه
ماژول فروشگاه افزونه ای از پروفایل های حرفه ای است که در آن هرکسی که از Twitter برای اهداف کاری استفاده می کند می تواند اطلاعات را در صفحات نمایه خود به نمایش بگذارد.
پروفایل حرفه ای یک ابزار جدید است که به مشاغل ، افراد غیر انتفاعی ، ناشران و سازندگان-هر کسی که از Twitter برای کار استفاده می کند-اجازه می دهد اطلاعات خاصی در مورد تجارت خود را مستقیماً در نمایه خود نمایش دهند.
– کسب و کار توییتر (TwitterBusiness) 21 آوریل 2021
هنگامی که در ماه آوریل اعلام شد ، حساب تجاری توییتر اعلام کرد که پروفایل های حرفه ای در “مجموعه کوچکی از مشاغل در ایالات متحده” در حال توسعه است.
ماژول فروشگاه دارای راه اندازی مشابه خواهد بود ، زیرا افرادی که معیارهای زیر را دارند ، می توانند این ویژگی را مشاهده کنند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- کاربران در ایالات متحده
- کاربرانی که از توییتر به زبان انگلیسی استفاده می کنند
- کاربرانی که از توییتر در دستگاه های iOS استفاده می کنند.
ماژول فروشگاه در بالای نمایه کسب و کار قرار دارد و کاربران قادر خواهند بود تا محصولات نمایش داده شده از طریق یک چرخ فلک را حرکت داده ، روی محصول کلیک کنند تا در مورد آن بیشتر بدانند و بدون خروج از برنامه توییتر اقدام به خرید کنند.
در اعلامیه ، بروس فالک ، سرپرست محصول در توییتر ، نوشت:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“با استفاده از این خلبان ، ما خواهیم دید که چگونه مخاطبان مشغول ، پاسخگو و پرحرف ما نسبت به محصولاتی که از نظر احساسی دارای بار هستند – مانند پیراهن جدید از تیم ورزشی مورد علاقه شما – یا که تأثیر ماندگاری را نشان می دهد – مانند رژیم مراقبت از پوست جدید ، واکنش نشان می دهند. . و اساساً ، به ما این فرصت را می دهد که در مورد تجربیات خرید مردم در توییتر یاد بگیریم. “
یک هیئت مشاوره تجاری جدید برای مشاغل
توییتر همچنین در این پست اظهار داشت که بخشی از فرایند یادگیری شامل ایجاد “مشارکت عمیق تر” با مشاغل است و این کار را از طریق یک هیئت مشورتی تجار انجام می دهد.
این هیئت مدیره شامل مشاغلی است که به عنوان “بهترین نمونه” تجار توییتر در نظر گرفته می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هدف این است که راههای ساده تری برای پاسخگویی به نیازهای مارک های تجاری با هر اندازه یا اندازه پیدا شود.
اگرچه راه اندازی در حال حاضر فقط برای تعداد انگشت شماری از افراد در دسترس است ، این اطلاعیه با ذکر مشاغل در سراسر جهان که به نمایه های سفارشی دسترسی دارند ، بسته شد.
همچنین اشاره می کند
بنابراین ، می توان فرض کرد که این “آزمون” در نهایت می تواند برای همه اجرا شود.
نسخه کامل را اینجا بخوانید: خرید توییتر: آزمایش ماژول فروشگاه