در مورد یک توصیه تبلیغاتی گوگل کنجکاو هستید اما در مورد تأثیر آن بر کمپین های خود شک دارید؟ اکنون، میتوانید با استفاده از صفحه آزمایشها، توصیهای را بهعنوان آزمایش اعمال کنید.

چگونه کار می کند. وقتی آزمایشی را راهاندازی میکنید، میتوانید توصیه را بدون به خطر انداختن عملکرد کمپین اصلی خود آزمایش کنید. اگر آزمایش موفقیت آمیز بود، می توانید نتایج را با تبدیل آن آزمایش به یک کمپین جدید یا انتقال نتایج آزمایش به نسخه اصلی اعمال کنید.

عملکرد محدود در حال حاضر این ویژگی فقط در توصیههای تطبیق گسترده و ROAS هدف در دسترس است. در گوگل ها کمک doc، آنها گفتند که در ماه های آینده به عرضه در دسترس بودن اضافی ادامه خواهند داد.
بهترین شیوه ها گوگل توصیه می کند آن را دنبال کنید راهنمای بهترین شیوه ها برای راه اندازی، مدیریت و بهینه سازی آزمایشات خود. شما همچنین می توانید بخوانید کمک راهنمای منابع اضافی
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. توصیهها اخیراً به عنوان یکی از بخشهای مورد علاقه بازاریابان از PPC رتبهبندی شدند. از تکرارهای تبلیغاتی سختگیر گرفته تا توصیه هایی که فقط برای افزایش امتیاز بهینه سازی مبهم مفید هستند، جای تعجب نیست که بازاریابان به رویکرد “همه یا هیچ” بدبین هستند.
این ویژگی جدید راهی عالی برای فهمیدن اینکه آیا برخی از توصیهها واقعاً میتواند به بهبود عملکرد کمپین کمک کند یا خیر است. آیا گوگل بالاخره به شکایات ما گوش داد؟
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.