گوگل در حال تهیه یک لیست و بررسی دو بار آن است.
آنها قصد دارند کسانی را که شیطان و خوب هستند رتبه بندی کنند.
در تاریخ 3 دسامبر ، دنی سولیوان از گوگل اعلام کرد که گوگل در حال عرضه است به روز رسانی الگوریتم هسته ای آن روز.
از آنجا که بسیاری از ما هنوز در ترکیه باقی مانده زندگی می کردیم ، متخصصان سئو جهان یک چشم خود را حفظ می کردند رتبه بندی و ترافیک ارگانیک.
در هر بروزرسانی اصلی ، وجود دارد برندگان و بازندگان.
در حال حاضر ، برخی از طرفداران SEO وجود دارد که گوگل را به عنوان یک جن سرگرم کننده با لبخند چشمک و ریش سفید ، هدایایی را که لذت همه را به ارمغان می آورد ، مشاهده می کند.
دیگر طرفداران SEO در حال خیره نگاه داشتن توده زغال سنگ در سهام خود هستند ، و هر اقدام SEO را که در طول سال گذشته انجام داده اند فهرست می کنند تا رمزگشایی کنند که چرا در لیست شیطان قرار گرفتند.
توصیه استانداردی که به متخصصان سئو که تحت تأثیر به روزرسانی الگوریتم ها هستند منفی است ، این است که “فقط سایت خود را بهتر کنید.”
این مشاوره برای صاحب مشاغلی که مانند سورتمه ای بدون گل گوزن شمالی نظاره گر افت درآمد او است بی فایده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و در میان یک همه گیر جهانی ، بدون هیچ رودلف برای راهنمایی شما در مناطق ناشناخته بروزرسانی الگوریتم اصلی ، حتی برندگان آخرین تغییرات رتبه بندی نیز گوگل را زیر سوال می برند.
آیا زمان آخرین به روزرسانی به جنبه های مثبت SEO اختصاص یافته است ، یا فقط حرکتی نامناسب است که خیلی فکر نشده است؟
برای کریسمس سال آینده می خواهم از گوگل بخواهم که هرگونه بروزرسانی الگوریتم مهم را تا ژانویه – ترجیحاً هفته دوم ژانویه – متوقف کند.
ببینید ، وقتی به روزرسانی می شود ، صرف نظر از اینکه سایت های من برنده یا باخته باشند ، من و تیم من باید زمان زیادی را صرف کشف اتفاقات کنیم.
در دنیای واقعی ، فقط “بهتر کردن سایت” توصیه عملی نیست.
و بله گوگل ، من متوجه شدم که به روزرسانی های شما حول دنیای جستجوگرها نیست.
اما به ما استراحت دهید.
بیشتر کارها به سختی انجام می شود تا آنچه را که می خواهید به شما بدهد تا جایی که سایت ها ساخته شده اند و محتوایی است که در طول سال در اختیار جستجوگران شما قرار می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شاید سال آینده شما بتوانید در طول تعطیلات به ما استراحت دهید و در یک زمان شلوغ سال ، یک کار اضافی به ما ندهید.
حرفه ای های سئو برای کریسمس چه می خواهند؟
بنابراین گوگل – و همچنین Bing – آیا شما گوش می دهید؟
آیا رتبه بندی های موجود درخشان است؟
بیشتر ما در جامعه جستجوگرها به دنبال جدیدترین ابزار یا دستورالعمل نحوه انجام کار خود نیستیم.
بدون شک می توانم بگویم ، بدون شک ، بیشتر ما دوست داریم چیزی را که از مدتها قبل داشتیم برگردانیم.
من در مورد داده صحبت می کنم.
یعنی داده های کلمه کلیدی در تجزیه و تحلیل.
بیش از 7 سال است که شما اسباب بازی مورد علاقه ما را از ما دور نکرده اید.
ما داریم با داده های دیگر سازگار شد، و تا همین اواخر ما می توانستیم برخی از داده های کلمات کلیدی را از جستجوی پولی بدست آوریم.
اما شما مجبور بودید آن را نیز بردارید.
درست مثل هر پدر و مادری ، وقتی از ما پرسیدیم چرا آن را برداشته اید ، جواب این بود که “این به نفع خود شماست”.
چیزی در مورد حریم خصوصی ، که برای اکثر ما منطقی نبود.
گوگل به سئو کاران: “چون من همینطور گفتم”
ببینید ، من بارها به بچه هایم گفته ام “زیرا من چنین گفته ام” بیش از آنکه اعتراف کنم.
اما معمولاً ، یا به این دلیل است که فکر نمی کنم آنها استدلال من را درک کنند – یا من واقعاً دلیل خوبی ندارم (فقط این را به آنها نگویید).
ما واقعاً اهمیتی نداریم که چرا موتورهای جستجو داده های کلمات کلیدی را از بین می برند.
شاید بتوانید آن را به ما پس دهید؟
خوب خواهیم شد
هک ، من بسیاری از ما را می شناسم که هزینه این داده ها را پرداخت می کنم.
در اینجا جایی است که من بهترین درخواست خود را به سبک “داستان کریسمس” ارائه می دهم – اما من اسلحه Red Rider BB نمی خواهم.
می خواهم داده های کلمه کلیدی خود را برگردانم.
اگر داده های کلمه کلیدی ما را به ما بازگردانید ، ما می توانیم با ایجاد وب سایت های بهتر و متمرکز به شما کمک کنیم.
اگر بدانم کدام کلمات کلیدی باعث بازدید از کدام صفحات می شوند ، می توانم این صفحات را برای جستجوی شما بهتر کنم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر واقعاً می خواهید تجربه ای بهتر از این درخواست کنندگان ارائه دهید ، به ما کمک کنید.
اگر داده های مورد نیاز برای بهتر کردن سایت های ما را به ما بدهید می توانیم به شما کمک کنیم.
گذشته از همه اینها، بهتر کردن سایتها – آیا این توصیه ای نیست که شما با هر بار فشار دادن دکمه آخرین به روزرسانی هسته خود به ما می دهید؟
هک ، من حتی فقط اطلاعات جستجوی پرداخت شده را پس می گیرم.
ما توانستیم از این داده ها برای کمک به موارد تقریبی استفاده کنیم ، و گرچه همیشه در قسمت ارگانیک خانه کاملاً ترجمه نمی شود ، اما حداقل می توان حدس های خوبی زد.
حدس های بهتری از آنچه اکنون می توانیم بزنیم.
فقط اگر گوگل بخواهد داده های کلمات کلیدی ما را به ما بازگرداند ، می توانم جشن ها را در دنیای SEO تصور کنم.
این دقیقاً مثل یک بار در وویل بود که گرینچ کریسمس را برگرداند.
آیا این می تواند کریسمس باشد که قلب گوگل سه اندازه رشد می کند؟
برخی از موارد دیگری که می توانید برای ما تهیه کنید
بنابراین ، اگر داده های کلمات کلیدی ما را پس بگیرید ، برای کریسمس به چیز دیگری احتیاج ندارم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما به هر حال ، در اینجا چند چیز وجود دارد که دوست دارم ببینم.
- آیا می توانیم نشانه ای از زمانی که شما چیزی را در نظر می گیرید دریافت کنیم محتوای نازک؟ محتوای نازک یک چیز کاملاً ذهنی است. ممکن است چیزی مانند شاخص سرعت صفحه که به محتوا براساس یک پرسش خاص امتیاز می دهد؟
- همچنین دوست دارم رتبه بندی تاریخی را برای کلمات کلیدی خاص مشاهده کنم. من می دانم که ابزارهایی وجود دارند که می توانند این مورد را به من بدهند – اما دریافت این داده ها از Google و Bing بسیار بهتر از یک سانتا شخص ثالث است که جوراب های ما را با ناک اوت های ارزان قیمت پر می کند.
- همچنین می خواهم نوعی طبقه بندی پیوند نوع “nofollow” را برای پیوندهایی که با کمک های خیرخواهانه جمع می شوند ، ببینم. با ایجاد این طبقه بندی – و دادن اعتبار کافی به این پیوندها – می توانید یک جریان درآمد عالی عالی برای غیر انتفاعی در سراسر جهان ایجاد کنید. من می دانم که طبقه بندی پیوند “حمایت شده” از نظر فنی برای این کار مفید است – اما اگر ما یک طبقه بندی جداگانه برای کمک های خیرخواهانه داشتیم که اعتبار بیشتری از آن پیوند می گرفت ، می توانستیم صدها میلیون دلار برای خیریه های بسیار مستحق جمع کنیم.
نتیجه
تمام آنچه برای کریسمس می خواهم بازگشت داده های کلمه کلیدی من است.
گوگل عزیز ، قول می دهم که خوب بوده ام.
در اینجا امیدواریم که امسال در لیست خوبی قرار بگیریم.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر برجسته نویسنده ، دسامبر 2020