فیس بوک به شما طیف وسیعی از آیکون ها را نشان می دهد که احساس شما درباره یک پست را نشان می دهد. از جمله: مانند ، عشق ، مراقبت ، هاها ، واو ، غمگین و عصبانی.
LinkedIn رویکرد مشابهی دارد ، با نمادهای پاسخ: مانند ، جشن ، حمایت ، عشق ، بصیرت و کنجکاو.
Reddit دارای آیکون های بالا و پایین مانند پیکان است ، TikTok و Instagram همه چیز را با یک دکمه قلب ساده نگه می دارند و YouTube دارای یک نماد لایک و دوست نداشتن در فیلم های خود است.
اکنون ، توییتر اعلام کرده است که در حال آزمایش ویژگی رأی بالا و پایین در سیستم عامل خود است که فقط برای پاسخ به توییت ها در دسترس است.
این آزمایش همچنین فقط در iOS انجام خواهد شد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برخی از شما در iOS ممکن است گزینه های مختلفی را برای بالا یا پایین رأی دادن به پاسخ ها مشاهده کنید. ما این را آزمایش می کنیم تا انواع پاسخهایی را که در یک کانووا مرتبط می دانید بفهمیم ، بنابراین می توانیم روی روش هایی برای نمایش بیشتر آنها کار کنیم.
رأی های منفی شما عمومی نیستند ، در حالی که رأی های مثبت شما به عنوان موارد پسندیده نشان داده می شوند. pic.twitter.com/hrBfrKQdcY
– پشتیبانی از توییتر (TwitterSupport) 21 جولای 2021
تصاویر پشتیبانی کننده ویژگی را به صورت یک پیکان بالا و پایین ، یک انگشت شست به بالا و انگشت شست و فقط یک نماد پیکان رو به پایین نشان می دهند.
این توییت با اطلاعات اضافی از پشتیبانی توییتر دنبال شد و تأیید کرد:
- این برای اهداف تحقیقاتی “در حال حاضر” است.
- به عنوان یک دکمه “دوست نداشتن” شناخته نمی شود.
- فقط شما رأی موافق خود را خواهید دید.
- ترتیب پاسخهای شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که در بخش های نظر بیشتر مورد سوال قرار گرفت ، توییتر تکرار کرد که نباید از آن به عنوان یک دکمه “دوست نداشتن” دیدن کرد:
این دکمه کاملاً دوست نداشتن نیست. در این آزمایش تحقیق ، نماد رأی مخالف یک رأی مخالف است که به ما اجازه می دهد تا بدانیم فکر می کنید پاسخ مربوط به مکالمه نیست. ما می خواهیم انواع پاسخ های شما را بهتر درک کنیم و به نظر نمی رسد که در یک کاروان مرتبط باشد.
– پشتیبانی از توییتر (TwitterSupport) 21 جولای 2021
توییتر تصریح کرد که این آزمایش برای آگاهی از بستر ارتباط مکالمات ناشی از توییت ها است.
اطلاعات بیشتر از یک محقق کاربر در توییتر
کودی ایلام ، که در پروفایل وی عنوان شده است که وی یکی از کاربران تحقیق در توییتر است ، پست را بازتوییت کرد و آن را با اطلاعات اضافی در موضوع پیگیری کرد:
امروز ، ما آزمایشی را برای رأی دادن در پاسخ ها راه اندازی کرده ایم – روشی برای بازخورد ما در مورد پاسخهایی که به نظر شما بیشتر مرتبط است.
چگونه تحقیق و اکتشاف ما را به اینجا رساند؟ ⬇️ https://t.co/hvmNuXvs9S
– کودی ایلام (codyelam) 21 جولای 2021
نظرات در این بخش مشخص می کند که تحقیقات گذشته تأکید کرده است که پاسخهایی آموزنده ، پشتیبانی کننده ، مثبت و خنده دار بهترین نوع پاسخ به توییتها هستند.
به گفته این محقق ، هدف این آخرین رویكرد تحقیقاتی این است كه افراد بتوانند نظر خود را در مورد كیفیت پاسخ ها به صورت خصوصی ابراز كنند ، بدون اینكه “دیگران را شرم آور كنند” “بازخورد ظریف تر” را به توییتر می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تحقیق همچنین بررسی خواهد کرد که آیا این ویژگی برای کاربران ارزشمند است.
موضوع آخر وی این بود:
“به عنوان یک محقق ، این آزمایش فرصت خوبی برای یادگیری در مورد راه هایی است که می توانیم رتبه بندی مکالمه را در توییتر بهبود دهیم.
ما مشتاقانه منتظر درک اینکه چگونه رأی دادن با پاسخ می تواند مکالمات در توییتر را بهبود بخشد! “
پاسخ های کاربران توییتر
همانطور که برخی از پاسخهای موجود در این موضوع را مرور کردم ، چندین نظر از طرف کاربران وجود داشت که ابراز نگرانی می کردند این باعث سمی شدن سیستم عامل و احتمال سو mis استفاده می شود.
به نظر می رسد تمرکز کاربران بر جنبه رأی دادن به پایین به جای ویژگی رأی گیری بیشتر باشد ، حتی اگر آرا up بالایی قابل مشاهده باشند ، اساساً مانند “مانند” کار می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، به نظر می رسد نظرات درخواست می کنند که توییتر به دنبال روش هایی برای مثبت جلوه دادن بیشتر سیستم عامل باشد.
همچنین تعداد کمی نظر در مورد درخواست توییتر برای اجرای یک دکمه ویرایش وجود داشت ، بنابراین جالب خواهد بود که بدانید آیا این امر به نتایج تحقیق منجر می شود.
توییت اولیه توئیتر تاریخ پایان آزمایش را مشخص نکرده است و جالب است بدانید ، با توجه به پاسخ ها ، آیا این آزمایشی است که منجر به پخش شدن ویژگی شود یا خیر.
داستان های مشابه
کاربران فیس بوک و اینستاگرام می توانند تعداد موارد مشابه خود را پنهان کنند
آزمایشهای YouTube پنهان کردن تعداد مورد پسندیدن در ویدیوها
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع: کرانچ فنی