آیا می خواهید با استفاده از روش های اثبات شده و موثر کلمات کلیدی با هدف بالا را پیدا کنید؟
ای کاش می توانستید یک استراتژی کلیدواژه ساده و در عین حال قدرتمند ایجاد کنید تا به مخاطبان هدف خود کمک کنید سریعتر شما را پیدا کنند؟
شما می توانید – به خصوص اگر مخاطبان خود را عمیقاً درک کنید و یک استراتژی کلیدی محکم بر اساس هدف ایجاد کنید.
در 3 نوامبر، من یک وبینار مجله موتور جستجو را که توسط زک کادیش، مدیر موفقیت سئو در Conductor ارائه شده بود، مدیریت کردم.
او یک دوره آموزشی جالب در مورد تکنیکها، نکات و تاکتیکهای تحقیق در مورد هدف کلیدواژه ارائه داد.
در اینجا خلاصه ای سریع از ارائه وبینار آمده است. اگر میخواهید جزئیات را بررسی کنید، فرم را تکمیل کنید تا به کل وبینار دسترسی پیدا کنید.
بیایید ببینیم که چگونه زک برخی از بهترین روشها را در انتخاب کلمه کلیدی مناسب و مکان قرار دادن این کلمات کلیدی شکسته است تا مطمئن شود که میتوانید دید ارگانیک خود را افزایش دهید.
The Heads & Tails of Keyword Creation Strategy
تحقیق کلمات کلیدی = کشف + هدف قرار دادن کلمات مرتبط که برای مخاطبان شما مهم است
درک اصول اولیه کلمات کلیدی و گنجاندن آنها در یک استراتژی مبتنی بر قصد، پایه و اساس موفقیت را ایجاد می کند.
نکته 1 تحقیق در مورد کلمات کلیدی: بدانید چگونه همه انواع کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید
برای هدایت ترافیک واجد شرایط به سایت خود، مطمئن شوید که هر یک از چهار عنصر کلیدی اساسی را در تحقیقات خود گنجانده اید، از جمله:
- حجم جستجو
- ارتباط.
- سر کلمات کلیدی
- کلمات کلیدی دم دراز
1. حجم جستجو
حجم جستجو میانگین تعداد دفعاتی است که فرد در هر ماه یک عبارت خاص را جستجو می کند.
به طور معمول، شما یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی بالا انتخاب می کنید. اما به یاد داشته باشید: آن کلمه کلیدی باید با نیازهای مخاطب شما مرتبط باشد.
نکته حرفه ای: تعادلی بین حجم بالای جستجو و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود بیابید.
2. ارتباط
Relevancy به وب سایت شما کمک می کند در زمان جستجوی مناسب در زمان مناسب نمایش داده شود.
خود را به جای بازدیدکنندگان آینده خود قرار دهید. چه سوالاتی خواهند پرسید؟ قبل از تصمیم گیری برای تبدیل چه چیزی باید بدانند؟
نکته حرفه ای: برای بیشترین تاثیر و بهترین نتایج، کلمه کلیدی را انتخاب کنید که با نیازهای مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد، حجم جستجوی متوسطی داشته باشد و با هدف صفحه فرود شما مطابقت داشته باشد.
RSVP → یاد بگیرید چگونه کلمات کلیدی مرتبطی را که تبدیل می شوند کشف کنید.
3. کلمات کلیدی سر
کلمات کلیدی سر کلمات و عباراتی هستند که حجم جستجوی بالایی دارند.
این کلمات کلیدی ضروری برای ایجاد ترافیک عالی هستند، اما به دلیل رقابت زیاد رتبه بندی موفقیت آمیز آنها دشوارتر است.
بیایید به عبارت کلید واژه نگاه کنیم [reading glasses]، که دارای 116000/MSV (حجم جستجوی ماهانه) است. می بینیم که:
- این عبارت مبهم مطلوب است زیرا صدها هزار نفر در جستجوی آن کلمه کلیدی هستند.
- رتبه بندی برای آن سخت است زیرا بسیاری از سایت های دیگر نیز در تلاش برای رتبه بندی برای همان عبارت هستند.
نکته حرفه ای: در استراتژی کلمه کلیدی خود، هم کلمات کلیدی اصلی و هم کلمات کلیدی دم بلند را متعادل کنید.
4. کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی دم بلند معمولا رقابت کمتری دارند و حجم کمتری دارند، اما رتبه بندی آنها آسان تر است.

اگر از عبارت کلیدی head پایین بیاوریم [reading glasses] به عبارت کلیدواژه دم بلند [lightweight reading glasses]، که دارای 480/MSV است، خواهیم آموخت:
- کلمات کلیدی دم دراز در مجموع می توانند برای آنها توضیح داده شود 50 درصد یا بیشتر از ترافیک کلی سایت.
- کاربرانی که این کلمه کلیدی دم بلند را جستجو می کنند، احتمال خرید بیشتری دارند.
نکته حرفه ای: از کلمات کلیدی طولانی در استراتژی محصول، خدمات یا صفحه تبدیل خود استفاده کنید. مشتریان مرحله نهایی آماده خرید هستند و از این کلمات کلیدی برای مکان یابی وب سایت شما استفاده می کنند.
RSVP → بیاموزید که چگونه کلمات کلیدی رقابتی و طولانی را با موفقیت در استراتژی خود بسازید.

نکته 2 تحقیق کلمه کلیدی: سفر مشتری و هدف کاربر را در نظر بگیرید
آیا عبارات کلیدواژه ای که انتخاب کرده اید با آنچه که مشتری شما در تلاش است انجام دهد همخوانی دارد؟ آیا آنها با جایی که بازدیدکنندگان شما در سفر خریدار هستند مطابقت دارند؟
هرچه کلمات کلیدی شما قویتر و مرتبطتر با کاربران و جایگاه آنها در سفر خریدار باشد، پتانسیل افزایش ترافیک شما افزایش مییابد.
نکته حرفه ای: می توانید عبارات خاصی را به کلمات کلیدی خود اضافه کنید تا به آنها کمک کنید تا با آنچه مشتری بالقوه شما در جستجوی آن است مطابقت داشته باشند. این عبارات قصد می تواند به شما کمک کند تا برای هر نوع خریدار در سفر خود، قدرت نشان دهید.
مشتریان در مراحل اولیه: آگاهی – هدف اطلاعاتی
مشتریان در مراحل اولیه می خواهند محتوا را مصرف کنند و می خواهند یاد بگیرند. در این مرحله، هدف شما تبدیل شدن به یک منبع معتبر برای مشتریان آینده است که شانس شما را برای تبدیل آینده افزایش می دهد.
نکته حرفه ای: به این فکر کنید که اگر محصول یا خدمات خود را نمی دانستید چگونه آنها را جستجو می کنید. کسب و کار شما چه مشکلاتی را حل می کند؟ با افزودن عبارات هدف اطلاعاتی زیر به کلمات کلیدی خود محتوا ایجاد کنید تا مشتریان در مراحل اولیه را جذب کنید.
عبارات کلمات کلیدی در مراحل اولیه:
- سازمان بهداشت جهانی.
- چی.
- چه زمانی.
- جایی که.
- چرا.
- چگونه.

مشتریان مرحله میانی: مقایسه – هدف اطلاعاتی تا معاملاتی
هنگامی که مشتریان آینده خود قصد خرید دارند، در کنار آنها باشید. محتوایی ایجاد کنید که شفافیت را در مورد اینکه کدام مورد یا خدمات انتخاب بهتری است ارائه می دهد.
نکته حرفه ای: به این فکر کنید که اگر بین چندین سرویس یا محصول تصمیم می گرفتید، در مورد چه چیزی تحقیق خواهید کرد. همان محتوا را برای مخاطبان بالقوه خود ایجاد کنید. عبارات هدف معاملاتی زیر را به کلمات کلیدی خود اضافه کنید تا مشتریان در مرحله میانی را جذب کنید.
عبارات کلمه کلیدی مرحله میانی:
- مقایسه.
- بهترین.
- در مقابل.
- بهتر.

مشتریان مرحله پایانی: تبدیل – قصد معامله
مشتریان مرحله نهایی، خریدارانی هستند که به فروش یا سرنخ تبدیل می شوند. تمام تحقیقات کلمات کلیدی شما در مراحل قبلی سفر خریدار تا این لحظه ایجاد می شود.
نکته حرفه ای: وانمود کنید که تحقیقات خود را انجام داده اید و آماده خرید هستید. چه چیزی را در گوگل تایپ می کنید؟ مشتریان شما نیز همین کار را انجام می دهند. آن عبارات تراکنشی را به کلمات کلیدی خود اضافه کنید.
RSVP ← دریافت یک لیست کلیدواژه معاملاتی که خریداران مرحله آخر را به مشتریان تبدیل می کند.

نکته 3 تحقیق کلمه کلیدی: از داده های رقابتی برای کشف کلمات کلیدی مرتبط از نظر معنایی استفاده کنید
گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام کلمات واقعاً مرتبط هستند دشوار است.
داده های رقابتی می تواند به افزایش ارتباط شما در مورد یک موضوع کمک کند.
هنگامی که می دانید رقبای شما برای چه رتبه بندی شده است، می دانید که از چه کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که پیدا خواهید شد. (البته اگر مرتبط باشد.)
RSVP ← بیاموزید که چگونه کلمات کلیدی را که رقابت شما استفاده می کند، کشف کنید.
چگونه آن را با هم قرار دهیم
ایده موضوع: برای هر صفحه از محتوا، موضوعاتی را کشف کنید که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. مشتریان خود را در اولویت قرار دهید!
-
- مکان مشتری خود را در سفر خریدار در نظر بگیرید.
- ایده های موضوع خود را با هدف جستجوی آنها مطابقت دهید.
کشف کلمه کلیدی: برای هدف قرار دادن 2-3 کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه برنامه ریزی کنید.
-
- کلیدواژه اصلی – کلمه کلیدی هدف.
- کلیدواژه ثانویه – کلیدواژه پشتیبانی کننده.
- کلیدواژه سوم – کلیدواژه پشتیبانی کننده.
ارزیابی کلمات کلیدی: به خاطر داشته باشید – حجم جستجو، رقابت و مرحله سفر.
-
- تحقیق کنید و کلیدواژه های با حجم بالا و کلیدواژه های دم بلند خود را با هدف جستجوگر در ذهن تراز کنید.
- عبارات هدف را اضافه کنید تا به محتوای شما کمک کند در زمان مناسب نمایش داده شود.
بهینه سازی محتوای ما تنها نیمی از داستان است. در مرحله بعد، شما باید:
- بر رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک ارگانیک نظارت کنید.
- صفحاتی را که دارای عملکرد بیش از حد یا ضعیف هستند، تجزیه و تحلیل کنید.
اطمینان حاصل کنید که محتوا و کلمات کلیدی شما ردیابی می شوند تا نشان دهند که چگونه تحقیقات کلمات کلیدی برای کسب و کار شما سودمند است
RSVP → یک مثال استراتژی کلید واژه موفق را ببینید.
[Slides] تحقیق کلمات کلیدی برای سئو: نکات و روش های برتر
اسلایدهای ارائه را در زیر بررسی کنید:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
بازاریابی اس ام اس تعطیلات: 8 نکته برای افزایش مخاطب و دسترسی
آیا می خواهید از کمپین های بازاریابی تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید؟ آیا می خواهید لیست پیامک های خود را افزایش دهید و تبدیل های خود را بهینه کنید؟ به وبینار آتی ما در روز چهارشنبه، 17 نوامبر، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی ما بپیوندید و نکات عملی را برای استفاده بیشتر از استراتژی پیامک تعطیلات خود دریافت کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: Sammby/Shutterstock
تصویر شماره 1 در پست: زک کادیش/رهبری