فیس بوک به روز رسانی نحوه کنترل حریم خصوصی برای خردسالان را اعلام کرده است ، آزمایش های جدیدی برای قرار دادن تبلیغات راه اندازی کرده است و ابزاری جدید برای تبلیغ کنندگان ایجاد کرده است.
هدف قرار دادن تبلیغات برای افراد خردسال در فیس بوک
پس از اعلامیه اخیر Google Ads در مورد تغییراتی که در تبلیغات می تواند افراد خردسال را هدف قرار دهد ، فیس بوک نیز تغییر مشابهی را اعلام می کند.
فیس بوک شروع به ارسال پیام هایی در UI می کند که تبلیغ کنندگان را نسبت به تغییرات آینده در نحوه کنترل کاربران زیر 18 سال فیس بوک آگاه می کند ، همانطور که در تصویر زیر توسط Akvile DeFazio ، رئیس Akvertise به اشتراک گذاشته شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه داشته باشید: از 23 آگوست ، فیس بوک تغییرات مربوط به هدف گیری سن را اعمال می کند. pic.twitter.com/f3hEzJufZx
– Akvile DeFazio (AkvileDeFazio) 11 آگوست 2021
در این پیام آمده است: از 23 آگوست ، بسیاری از گزینه های هدف گذاری ، از جمله هدف گذاری دقیق و مخاطبین سفارشی ، دیگر برای افراد زیر 18 سال در سراسر جهان ، 20 نفر در تایلند یا 21 نفر در اندونزی در دسترس نخواهد بود. برای تبلیغات جدید که شامل جوانان می شود ، فقط می توانید موقعیت ، سن و جنسیت را هدف قرار دهید.
ایده های کمپین جدید فیس بوک
فیس بوک به تازگی یک ایده پرداز جدید راه اندازی کرده است ، ابزاری که در آن برای کمک به پیشنهاد ایده های جدید کمپین طراحی شده است. برای استفاده از این ابزار ، تبلیغ کنندگان عمودی خود و اینکه آیا محتوا فصلی است یا خیر را وصل می کنند. پس از کلیک روی ارسال ، فیس بوک ایده های کمپین و همچنین داده ها و بینش ها و منابع را نشان می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در تلاش برای سهولت راه اندازی سریع با برخی از نمونه های موجود برای کسب و کارها. با این حال ، به نظر می رسد یک آزمایش سریع ابزار نشان می دهد که پیشنهادات پیام رسانی آنها از عمودی به عمودی بسیار متفاوت نیست ، از جمله “زمستان امسال را با بسته های مراقبت از خود با 20 درصد تخفیف آرام کنید”گزینه های پیام رسانی برای خدمات خودرو و مالی.
به عنوان بخشی از این ابزار ، فیس بوک همچنین ایده های ارگانیک و دارایی هایی ایجاد کرده است که مشاغل از آنها رایگان استفاده می کنند.
آزمایش قرار دادن تبلیغات جدید در فروشگاه های اینستاگرام
در مقاله ای از AdWeek ، به اشتراک گذاشته شد که اینستاگرام شروع به آزمایش تبلیغات در برگه فروشگاه اینستاگرام کرده است.
تبلیغات در صفحه اصلی برای برگه Instagram Shop ظاهر می شود. با کلیک بر روی آگهی ها ، کاربران می توانند تصاویر بیشتری را مشاهده کنند ، جزئیات محصول را بخوانند و سایر محصولات را مشاهده کنند ، تقریباً همان تجربه ای که هنگام مشاهده لیست برگه های فروشگاه های ارگانیک در اینستاگرام مشاهده می کنید.
در حال حاضر این تبلیغات فقط برای تبلیغ کنندگان در ایالات متحده در دسترس خواهد بود
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منبع: اینستاگرام شروع به آزمایش تبلیغات در برگه فروشگاه اینستاگرام می کند (adweek.com)