Google آن را رسمی کرده است: تبلیغات متنی پاسخگو اکنون در تبلیغات تبلیغاتی Google Ads نوع تبلیغ پیش فرض خواهد بود. قالب آگهی در سال 2018 ارائه شد.
این چه چیزی برای تبلیغ کنندگان تغییر می کند؟
سخنگوی گوگل این به روزرسانی را تأیید می کند نه نحوه ارائه تبلیغات را تحت تأثیر قرار دهید.
تبلیغات متنی گسترده همچنان پشتیبانی می شوند و تبلیغ کنندگان همچنان می توانند آنها را ایجاد کنند. تفاوت در این است که این پلتفرم به طور پیش فرض برای تبلیغات متنی توسعه یافته هنگامی که یک تبلیغ کننده برای ایجاد یک تبلیغ جدید می رود ، نخواهد بود.
Google تبلیغ کنندگان را به استفاده از ابزارهای اضافی در تنظیمات Ads برای به حداکثر رساندن عملکرد RSA ها تشویق می کند. این موارد شامل تماشای نشانگر “قدرت آگهی” و ادامه استفاده از ویژگی های شخصی سازی مانند تنظیم کننده های مکان و شمارش معکوس.
تبلیغات جستجوی پاسخگو چیست؟
به طور سنتی ، تبلیغات متنی در Google شامل عناوین و نسخه اصلی بود. تبلیغ کننده آنها را به ترتیب در نظر گرفته شده می نویسد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نسخه های چندگانه و مستقل ایجاد می شوند که گوگل نسخه ها را علیه یکدیگر چرخانده است. نحوه انجام آن توسط تبلیغ دهنده در تنظیمات یک کمپین تعیین می شود:
تبلیغات جستجوی پاسخگو این پویایی اصلی را کمی تغییر می دهد.
به جای اینکه هر تبلیغ به عنوان نسخه خاص خود مشاهده شود ، هر قسمت از تبلیغ به عنوان “دارایی” مشاهده می شود. سپس این دارایی ها توسط Google مخلوط و تطبیق داده می شوند تا بهترین ترکیب عناوین و متن اصلی را برای هدف یک کمپین پیدا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تنظیم به این شکل است:
تبلیغات جستجوی پاسخگو به عنوان نمونه در بخش تبلیغات ذکر شده اند و همچنین پیوندی برای “مشاهده جزئیات دارایی” برای تبلیغ دهندگان دارند تا تمام دارایی های موجود در آن RSA را مشاهده کنند:
چالش های تبلیغات جستجوی پاسخگو چیست؟
آنها در تنظیمات کمی بیشتر فکر می کنند. از آنجا که تبلیغ دهنده سفارش را مانند یک تبلیغ متنی عادی سفارش نمی دهد ، هر دارایی از عناوین اصلی و نسخه اصلی باید مهم باشد ، مهم نیست که در چه ترکیبی استفاده شده باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، بعضی اوقات مارک ها از عناوین متعدد یک تبلیغ متنی استفاده می کنند و قصد دارند آن را به عنوان یک عبارت واحد کار کند. در حالی که دو عنوان ، وقتی به ترتیب منطبق می شوند ، معنی می شوند:
با این حال ، این امر به کمی برنامه ریزی بیشتر در RSA نیاز دارد. اگر این موارد فقط به عنوان دارایی هایی برای مخلوط شدن وارد شده باشند ، ترتیب عنوان می تواند برعکس باشد و چندان منطقی نیست:
Google ابزاری برای کمک به کنترل این موارد در RSA ارائه داده است. تبلیغ کنندگان می توانند نسخه دارایی را “پین” کنند و مشخص کنند که همیشه باید به چه ترتیبی نشان داده شود. این عملکرد همچنان به شما کمک می کند تا در تعیین ترتیب دارایی ها به تبلیغ دهندگان کنترل شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا این تغییر معامله بزرگی است؟
بله و خیر.
این احتمالاً برای بسیاری از تبلیغ کنندگان که جزئیات مربوط به سیستم عامل را می بینند ، تعجب آور نیست.
بسیاری از ما در سال گذشته متوجه شده ایم که گزینه تبلیغات متنی گسترده از گزینه های ایجاد تبلیغ جدید از بین رفته است:
با انتخاب گزینه Expanded Text هنوز می توان آنها را یافت. صفحه بعدی دارای پیوندی است که توانایی ایجاد تبلیغات متنی را بی صدا می کند. این اکنون به طور رسمی تنظیمات پیش فرض است ، اما بسیاری از تبلیغ کنندگان قبلاً به این موارد عادت کرده اند:
تبلیغات جستجوی پاسخگو همچنین در بخش توصیه ها با درخواست های مکرر برای اضافه کردن عناوین بیشتر یا کپی اصلی ، مورد توجه قرار گرفته اند. Google همچنین پیشنهاداتی را برای آنها شروع کرد که قابل تأیید یا رد است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در بخش توصیه ها ، دستورالعمل اولیه به این شکل است:
با کلیک بر روی گزینه “مشاهده توصیه ها” ، این گزینه همه مواردی را که در حال حاضر برای آن تبلیغ جستجوی پاسخگو تنظیم شده است منعکس می کند. هر مورد پیشنهادی Google که اضافه می شود یک علامت سبز رنگ در کنار آنها است. مارک ها می توانند برای اضافه کردن پیشنهاد صرفه جویی کنند یا آن را نادیده بگیرند.
با کلیک روی “اعمال” ، پیشنهادات Google به چرخش دارایی اضافه می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این جدیدترین اعلامیه در برخی ادغام های مداوم است که Google برای ساده سازی و ساده سازی مدیریت حساب انجام می دهد. آنها اخیراً همچنین اعلام کردند که مطابقت گسترده تغییر یافته خواهد بود غروب خورشید به نفع عبارت منطبق.