بحث های اخیر در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که اختلاف قابل توجهی در نحوه استفاده از عناصر عنوان (H1 ، H2) وجود دارد. علی رغم راهنمایی های Google در مورد استفاده از عناوین ، صنعت SEO هنوز نمی تواند در مورد نحوه استفاده از عناوین توافق کند.
یک نظرسنجی غیررسمی در توییتر با نزدیک به 2000 رای نشان می دهد که بیش از نیمی از افراد جستجوگر خبر ندارند که توصیه های گوگل در عناوین چیست.
آیا Google استفاده از یک عنوان H1 برای سئو را توصیه می کند؟
سیروس شپرد (CyrusShepard) یک نظرسنجی انجام داد و پرسید راهنمای Google در چندین عنوان H1 چیست.
با کمال تعجب ، تقریباً شصت درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که Google فقط یک عنوان H1 را به یک صفحه وب توصیه می کند.
مسابقه: آیا Google استفاده از یک
در محتوای شما را برای اهداف SEO توصیه می کند؟
– کوروش (CyrusShepard) 11 مه 2021
توصیه رسمی Google در مورد تعداد عناوین H1
آیا Google استفاده از یک عنوان H1 را توصیه می کند؟ جواب منفی است
گوگل جان مولر در پاتوق ساعات اداری گفت ناشران در استفاده از هر عنوان عنوان H1 آزاد هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جان مولر گفت:
“شما می توانید از برچسب های H1 هر زمان که می خواهید در یک صفحه استفاده کنید. محدودیتی وجود ندارد ، نه حد بالا و نه پایین.
سایت شما بدون هیچ برچسب H1 یا پنج برچسب H1 رتبه بندی خوبی خواهد داشت. “
گوگل حتی ویدیویی را در مورد این موضوع خاص منتشر کرده است تا این ایده را که گوگل فقط یک H1 را توصیه می کند از بین ببرد.
https://www.youtube.com/watch؟v=zyqJJXWk0gk
در این ویدئو جان مولر می گوید:
“سیستم های ما مشکلی ندارند که صحبت از چندین عنوان H1 در یک صفحه می شود. این یک الگوی نسبتاً رایج در وب است. “
سئوکاران نمی توانند در استفاده صحیح از عناوین موافقت کنند
شواهد حکایتی از بحث های آنلاین در گروه های جستجوگر فیس بوک همچنین نشان می دهد که در استفاده صحیح از عناوین اختلاف نظر گسترده ای وجود دارد. برخی از افراد در صنعت سئو به ایده هایی می پیوندند که قدمت آنها به اوایل دهه 2000 برمی گردد. برخی دیگر اظهار داشتند که گفته های جان مولر کاملاً درست نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
موضوع برچسب های عنوان بسیار اساسی است اما هنوز علیرغم توضیحات متعدد از طرف Google ، موضوع بسیار قطبی است.
عنوان سرچ SEO یک موضوع آنلاین بحث انگیز است
سئوکاران می گویند برچسب H1 از H2 ، H3 و غیره مهمتر است
برخی در صنعت سئو اعتراف می کنند که مولر گفت استفاده از بیش از یک H1 اشکالی ندارد. اما آنها همچنین اصرار خواهند داشت که عنصر H1 از H2 مهمتر است.
این واقعیت در اوایل دهه 2000 درست بود. دیگر درست نیست.
اوایل Google از سرنخ هایی برای درک صفحات وب استفاده می کرد
در اوایل سال 2000 ، گوگل از عناوین به عنوان سرنخی برای موضوع یک صفحه وب استفاده کرد.
گوگل همچنین محتوای بالای صفحه وب را از اهمیت بیشتری برخوردار دانست ، زیرا سرنخ دیگری راجع به موضوع یک صفحه وب ارائه داد ، از آنجا که نویسندگان غالباً آنچه در مورد صفحه وب است را بیان می کنند.
کلماتی که با حروف درشت ، کج و نوشتار با فونتهای بزرگتر (با استفاده از برچسب قدیمی HTML 4 Font) نوشته شده اند نیز به عنوان سرنخ از آنچه در مورد صفحه وب بود ، در اوایل دهه 2000 قلمداد می شدند.
برخی از این عوامل رتبه بندی بخشی از عوامل اصلی بودند مقاله تحقیقاتی Google PageRank در سال 1998 و در مقالات پژوهشی بعدی منتشر شد و توسط گوگلرها در بیانیه ها فاش شد.
نکته این است که از عناوین و عناصر دیگر به عنوان سرنخی در مورد اینکه یک صفحه وب چیست استفاده شده است. گوگل مسلماً از جستجوی سرنخ هایی که یک صفحه وب درباره آن در سال 2012 داشت ، دور شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تاریخی است که گوگل جهت جدیدی را برای درک اینکه چیزها چیست با استفاده از نمودار دانش اعلام کرد.
نمودار دانش به Google درک عمیق تری از موارد موجود داده است تا بتواند از جستجوی سرنخ در توالی کلمات (رشته های داده) دور شود.
گوگل در مقاله ای با عنوان ، معرفی نمودار دانش: چیزها ، نه رشته ها.
در اعلامیه گوگل آمده است:
“این اولین گام حیاتی برای ایجاد نسل بعدی جستجو است ، که به هوش جمعی وب دامن می زند و جهان را کمی بیشتر مانند مردم درک می کند.”
پس از اعلام به روزرسانی Google Hummingbird در سپتامبر 2013 ، Google انتقال به سمت یک زبان طبیعی تر از درک محتوا و سوالات جستجو را آغاز کرد.
در پست وبلاگ ماه سپتامبر ، گوگل اعلام کرد که اکنون می توانید مقایسه کنید بین اشیا by با صحبت کردن با برنامه جستجوی Google و سایر موارد جالب که بیشتر به دانش از چیزها بستگی دارند و کمتر به نشانه های مربوط به آنها.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این هشت سال پیش بود و پردازش زبان طبیعی تاکنون پیشرفت کرده است به طوری که گوگل به اطلاعاتی اعتماد نمی کند که حدس بزند یک صفحه چیست.
در سال 2021 Google می تواند موضوع را بفهمد و آن را به یک س searchال جستجو مرتبط کند.
این کاملاً پیچیده تر از تطبیق کلمات کلیدی جستجوی جستجو با کلمات کلیدی در یک صفحه وب است.
و به همین دلیل است که مولر گوگل به جامعه جستجوگرها گفته است که مهم نیست شما از چه تعداد H1 استفاده می کنید. تنها هدفی که عنوان دارد ارتباط دادن به بخشی از محتوا است. خودشه.
این روش قدیمی ارائه سرنخ Google با کلمات کلیدی در سال 2001 است که از گذشته است. Google دیگر کلمات کلیدی مطابقت دقیق را در نتایج جستجو انجام نمی دهد زیرا زبان طبیعی و فن آوری های هوش مصنوعی به Google اجازه می دهد بفهمد یک صفحه چیست ، به خصوص اگر با استفاده مناسب از عناصر عنوان ، ساختار خوبی داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بدون قدرت رتبه بندی جادویی به برچسب H1
بیانیه جان مولر صریحاً می گوید که یک سایت بدون H1 یا با پنج H1 رتبه خوبی خواهد داشت. این بدان معناست که هیچ اهمیت بیشتری به H1 داده نمی شود.
مولر نیز در Hangout ساعات اداری دیگر بیان شده است اگر از H2 یا H1 استفاده کنید ، یک صفحه خوب رتبه بندی می شود ، که می تواند به جای یکدیگر استفاده شود.
در پاسخ به این سوال:
“آیا صفحه ای بدون عنوان H1 همچنان برای کلمات کلیدی در عنوان H2 رتبه بندی می شود”
جان مولر پاسخ داد:
“البته.
still آیا هنوز هم خواهد بود؟ من نمی دانم که هنوز هم خواهد ماند اما می تواند. کاملاً می تواند. “
مولر در ادامه گفت که عناوین موجود در یک صفحه (نه فقط H1 بلکه عناوین) به Google کمک می کند که آن بخش از محتوا چیست.
مولر اظهار داشت:
“بنابراین عنوان های یک صفحه به ما کمک می کند تا محتوای صفحه را بهتر درک کنیم.
عناوین موجود در صفحه تنها عامل رتبه بندی نیستند.
ما همچنین به تنهایی به محتوا نگاه می کنیم.
اما گاهی اوقات داشتن یک عنوان واضح در یک صفحه ، کمی بیشتر به ما اطلاعات می دهد که مربوط به آن بخش است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برچسب های عنوان همچنان یک سیگنال قوی برای اینکه بخشی از محتوا است ، هستند. خواندن: Google: برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است
عناوین مورد استفاده برای کمک به رتبه بندی کلمات کلیدی
در حدود سال های 2001 تا 2005 یک پاداش رتبه بندی کلمات کلیدی با برچسب های عنوان وجود داشت. استفاده از کلمات کلیدی در عناوین ضروری بود. این اوایل سال 2000 بود.
با این حال به دلایلی این عادت خاص در نظر گرفتن H1 به عنوان یک مسئله بسیار مهم همچنان ادامه دارد حتی اگر ما در عصر هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی هستیم.
برخی از جستجوها را در Google انجام دهید و خواهید دید که این نوع چیزها دیگر اهمیتی ندارند. خواهید دید که سایت های دارای بالاترین رتبه بندی به دلیل مرتبط بودن با موضوع رتبه بندی می شوند ، نه به این دلیل که یک عبارت کلمه کلیدی مطابقت دقیق در برچسب های عنوان خود دارند.
بنابراین ، در پایان ، آنچه مهم است این است که به طور دقیق موضوع مقاله را با عناوین خود توصیف کنید و از عناوین برای توصیف اینکه بخشی از محتوا چیست ، استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به Google کمک می کند تا مطالب را بهتر درک کند زیرا در سال 2021 Google کلمات کلیدی مطابقت دقیق را مانند گذشته در سال 2001 رتبه بندی نمی کند (من می دانم زیرا در سال 2001 سئو می کردم).
امروز Google در حال رتبه بندی محتوا است نه کلمات کلیدی. ارزش این است که به کل صفحه از نظر “این چه چیزی است؟” فکر کنیم. و هر بخش در مورد چگونگی ارتباط آن با آن موضوع کلی.