آپدیت لینک هرزنامه گوگل در 24 آگوست تکمیل شد.
Google Search Central در ابتدا اعلام کرد که عرضه آن در دو هفته به پایان می رسد ، اما دو هفته بیشتر از آنچه انتظار می رفت به طول انجامید.
تأییدیه ای که توسط حساب مرکزی جستجوی Google در توییتر منتشر شد ، زیر یک یادآوری نه چندان ظریف قرار داشت که در 26 ژوئیه هنگامی که به روزرسانی شروع شد منتشر شد:
اگر از وب سایت ها و وبلاگ های خود با پیوندهای وابسته یا پست های حامی و مهمان درآمد کسب می کنید ، واجد شرایط بودن این پیوندهای very very بسیار مهم است. درباره پیوندهای تجاری و هرزنامه پیوندها بیشتر بدانید https://t.co/piENjy5azO pic.twitter.com/joqIvPFXlE
– Google Search Central (googlesearchc) 26 جولای 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
پست اصلی یادآوری اهمیت تعیین پیوندهای وابسته ، پست های مهمان و اجتماعی است که به عنوان تکنیک های کسب درآمد استفاده می شود.
من بارها شنیده ام که چگونه برخی از تکنیک های قدیمی و اسپم هنوز کار می کنند ، و کسانی که کارها را به روش صحیح انجام می دهند ، اغلب با ناامیدی مواجه می شوند.
بنابراین ، این نوع به روزرسانی ها که به طور مستقیم این نوع مسائل را تصحیح می کند ، مورد استقبال برخی قرار می گیرد ، اما نه کسانی که به طور فعال در ایجاد بک لینک اسپم شرکت می کنند.
مثل همیشه ، پاسخ در توییتر متفاوت بود ، برخی از آنها “نتایج” عرضه را تحت تأثیر قرار ندادند و برخی دیگر گوگل را تشویق کردند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اندازه گیری تاثیر
هر زمان که یک به روزرسانی ارائه می شود ، SEO ها از ابزارهای ردیابی عبارت جستجوی خود و Google Analytics استفاده می کنند تا تأثیر احتمالی بر وب سایت های خود را زیر نظر داشته باشند.
آیا مشکل اندازه گیری تاثیر به روز رسانی هرزنامه لینک وجود دارد؟
این همراه با چیزی است که برخی از آن به عنوان “Titlepocalypse” یاد می کنند.
ناگفته نماند سایر به روزرسانی های خرد که به طور مداوم ارائه می شوند و همیشه توسط Google تأیید نمی شوند.
این بدان معناست که هرگونه برد یا باخت می تواند ناشی از این به روز رسانی خاص ، یک به روزرسانی دیگر یا کاملاً چیز دیگری باشد.
با مرور توییتر ، شگفتی های زیادی در مورد تأثیر وجود دارد ، اما بسیاری از آنها ارتباط مستقیم بین به روز رسانی و عملکرد سایت آنها را که من می توانم مشاهده کنم مشخص نکرده اند.
شاید این هنوز در راه است…
Google از SEO هایی که از بهترین روش ها استفاده می کنند تشکر می کند
در پیوند پست وبلاگ به روز رسانی هرزنامه را پیوند دهید، به دنبال دستورالعمل های بهترین شیوه ، بازاریابی فریاد می زند:
“همچنین از سایت های زیادی که از دستورالعمل های ما پیروی می کنند تشکر می شود ، تمرکز بر ایجاد وب سایت هایی با تجربه کاربری عالی و ارائه محتوای با کیفیت بالا.”
این پست با توصیه هایی درباره نحوه برخورد بازاریابان با لینک سازی داخلی و خارجی به پایان می رسد:
“تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت بالا و بهبود تجربه کاربر در مقایسه با دستکاری پیوندها همیشه برنده است.”
خط پایانی
پیاده سازی روش جدیدی از Google برای تشخیص پیوند بی کیفیت باید هشداری برای همه کسانی باشد که برای دستکاری SERPs به این روش اعتماد می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
بیایید آنچه جان مولر در فوریه 2021 گفت را فراموش نکنیم: در اصل ، این ارتباط در ایجاد پیوند مهم است.
توصیه من همیشه این است که وقتی گوگل در مورد به روزرسانی ، چه تأیید کند که شروع به کار کرده است یا در حال برنامه ریزی است ، به انجمن سئو اطلاع رسانی کند ، از این فرصت به عنوان فرصتی برای جلوتر از بروزرسانی استفاده کنید.
این واقعیت که این به روزرسانی دو هفته بیشتر از حد انتظار طول کشید به بازاریابان زمان بیشتری داد تا پروفایل های بک لینک خود را مرور کرده و تغییرات لازم را انجام دهند.