بهروزرسانی هرزنامه اکتبر 2022 Google که در 19 اکتبر 2022، حدود ساعت 11 صبح به وقت شرقی آغاز شد، اکنون کمتر از 48 ساعت پس از شروع کامل شده است. به روز رسانی در 21 اکتبر 2022 حدود ساعت 5 صبح به وقت شرقی به پایان رسید.
اعلامیه. گوگل بی سر و صدا به روز رسانی کرد به روز رسانی های جستجو صفحه افزودن «بهروزرسانی هرزنامه اکتبر 2022 منتشر شد. این به روز رسانی جهانی است و همه زبان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. عرضه در 21 اکتبر 2022 کامل شد.“
قسمت اضافه شده در بالا پررنگ شده بود و میخواند: «انتشار از 21 اکتبر 2022 کامل شد».
به روز رسانی هرزنامه چیست؟ گوگل نوشت:
«در حالی که سیستمهای خودکار Google برای شناسایی هرزنامههای جستجو دائماً در حال کار هستند، ما گاهی اوقات پیشرفتهای قابلتوجهی در نحوه عملکرد آنها ایجاد میکنیم. وقتی این کار را انجام میدهیم، از آن بهعنوان یک بهروزرسانی هرزنامه یاد میکنیم و وقتی در لیست بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی Google ما اتفاق افتاد، آنها را به اشتراک میگذاریم. به عنوان مثال، SpamBrain سیستم پیشگیری از هرزنامه مبتنی بر هوش مصنوعی ما است. هرازگاهی، ما آن سیستم را بهبود میبخشیم تا در شناسایی هرزنامهها بهتر شود و به اطمینان از دریافت انواع جدید هرزنامه کمک کنیم. سایتهایی که بعد از بهروزرسانی هرزنامه تغییر میکنند، باید خطمشیهای هرزنامه ما را بررسی کنند تا مطمئن شوند با آنها مطابقت دارند. سایت هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند. اگر سیستمهای خودکار ما طی چند ماه یاد بگیرند که سایت با خطمشیهای هرزنامه ما مطابقت دارد، ایجاد تغییرات ممکن است به بهبود سایت کمک کند.»
به روز رسانی های قبلی قبل از این، آخرین بهروزرسانی هرزنامه تأیید شده Google، بهروزرسانی هرزنامه نوامبر 2021 بود. گوگل همچنین یک آپدیت اسپم دو قسمتی را منتشر کرد – در 23 ژوئن و 28 ژوئن سال 2021، و همچنین بهروزرسانی هرزنامه پیوند ژوئیه 2021.
توجه داشته باشید، بهروزرسانی هرزنامه نوامبر 2021، 8 روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه رتبهبندی یا تغییرات ترافیکی زیاد در نتایج جستجوی ارگانیک Google خود شدید، ممکن است از این بهروزرسانی هرزنامه ضربه خورده باشید. بهروزرسانیهای هرزنامه نقض دستورالعملهای خاص را هدف قرار میدهند. این بهروزرسانی ممکن است بیشتر بر تلاشهای هرزنامه محتوا متمرکز شده باشد. رتبه بندی و ترافیک ارگانیک گوگل را در هفته گذشته بررسی کنید تا ببینید آیا متوجه تغییرات بزرگی در موقعیت های خود شده اید یا خیر.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.