ما یک سال شگفتانگیز از قسمتهای جمعه تخته سفید داشتیم، موضوعاتی از ساخت لینک گرفته تا موتورهای محتوا و حتی بسکتبال؟
در صورتی که آنها را از دست دادید، در اینجا 10 قسمت برتر سال وجود دارد!
1. تخمین فرصت جستجو با رابین لرد
تخمین فرصتها در تلاشهای مختلف سئوی شما، جزء مهمی از تجزیه و تحلیل شما است، نه تنها برای کمک به تعیین محل تمرکز انرژی، بلکه برای اثبات ارزش بالقوه کارتان به دیگران. در این قسمت، رابین شما را با یک استراتژی خوب برای این کار تخمینی بسیار مهم راهنمایی می کند.
2. بهینه سازی های پیشرفته سئو روی صفحه با کریس لانگ
به طور معمول، زمانی که سئوکاران به بهینه سازی روی صفحه فکر می کنند، به مکان های اصلی فکر می کنند تا کلمات کلیدی هدف خود را در محتوای خود بگنجانند. اما چگونه می توانید بهینه سازی های درون صفحه خود را به سطح بعدی ببرید و از برخی از آن تاکتیک های اساسی فراتر بروید؟ در این جمعه تخته سفید، کریس لانگ به شما نشان می دهد که چگونه.
3. مانی بال آینده سئو با ویل کریچلو است
در اولین اپیزود ما در سال 2022، ویل کریچلو به شما نشان میدهد که دقیقاً مانند NBA، SEO در حال دستخوش یک انقلاب تحلیلی است – و چگونه میتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.
4. 4 نکته مهم درباره GA4 با Dana DiTomaso
دانا جزئیاتی از دنیای جدید و هیجان انگیز Google Analytics 4 را برای شما به ارمغان می آورد. تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه در مورد آن صحبت کنید وقتی مشتریان و همکاران از این حرکت می ترسند.
5. یک موتور محتوا که با راس سیموندز درآمد ایجاد می کند
در این قسمت، کارشناس بازاریابی محتوا، راس سیموندز، روش خود را برای ایجاد یک موتور بازاریابی محتوا که در نهایت برای شما درآمدزایی خواهد کرد، راهنمایی می کند که ریشه در چهار مرحله ساده دارد: تحقیق، ایجاد، توزیع و بهینه سازی.
6. چگونه با Lidia Infante رقبای واقعی سئوی خود را پیدا کنید
تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابتی جزء مهمی از استراتژی سئوی شما است. ممکن است تصوری داشته باشید که رقبای کسب و کار شما چه کسانی هستند، اما رقبای واقعی سئو شما کسانی هستند که کلمات کلیدی یکسانی را هدف قرار می دهند، با همان مخاطبان صحبت می کنند و برای همان نیازهای مصرف کننده حل می کنند. در این جمعه تخته سفید، Lidia Infante شما را از طریق دو رویکرد راهنمایی میکند تا بفهمد آن رقبا چه کسانی هستند.
7. نحوه اندازه گیری تعامل محتوا با دانا دی توماسو
وقتی نوبت به تعامل محتوا میرسد، میتوانید (و باید) بیشتر از بازدیدهای صفحه اندازهگیری کنید. دانا دی توماسو، متخصص تجزیه و تحلیل، ارائه MozCon 2022 خود را با به اشتراک گذاشتن چهار موردی که باید روی آنها تمرکز کنید، خلاصه می کند تا مطمئن شوید معیارهای شما بهترین تصویر را از کیفیت محتوای شما ارائه می دهند.
8. معیارهایی برای تحقیقات بهتر کلمات کلیدی با تام کپر
بسیاری از سئوکارها به تحقیق در مورد کلمات کلیدی به عنوان بخش بسیار اساسی سئو فکر می کنند که در واقع می تواند یک مشکل باشد. در این قسمت، تام برخی از اشتباهات متداولی که سئوکاران هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی مرتکب می شوند را توضیح می دهد که به راحتی قابل رفع هستند، که بسیاری از آنها از معیارهایی مانند حجم جستجو، نرخ کلیک و دشواری ناشی می شوند.
9. بهینه سازی جستجوی بصری با کریستال کارتر
در این قسمت، کریستال کارتر در مورد بهینهسازیهای مختلفی که میتوانید برای جستجوی بصری انجام دهید و انواع نتایجی که ممکن است برای محتوای جستجوی بصری ببینید، صحبت میکند.
10. قیف محتوای معتبر با آماندا میلیگان
آماندا میلیگان، کارشناس بازاریابی دیجیتال، با پایان دادن به لیست 10 برتر، سه بخش را که یک قیف محتوا برای ایجاد قدرت میسازد، و همچنین انواع محتوایی که در هر یک قرار میگیرند، راهنمایی میکند.