کمپینهای Google Ads Performance Max اکنون برای همه در دسترس هستند. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد افزایش نرخ تبدیل با این نوع کمپین جدید بدانید.
کمپینهای Performance Max روش جدیدی برای تبلیغکنندگان برای خرید و بهینهسازی تبلیغات در YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Google Maps است.
این نوع کمپین سال گذشته در نسخه بتا راه اندازی شد و به عنوان تمجید از کمپین های جستجوی گوگل مبتنی بر کلمات کلیدی راه اندازی شد.
پس از موفقیت نسخه بتا، Google کمپینهای Performance Max را برای همه تبلیغکنندگان در سراسر جهان اجرا میکند.
به خواندن ادامه دهید تا در مورد نحوه عملکرد این نوع کمپین و نحوه استفاده حداکثری از آن بیشتر بدانید.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
کمپین حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل چیست؟
کمپین Performance Max به کسب و کارها امکان خرید و بهینه سازی تبلیغات در YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Google Maps را می دهد.
کسبوکارهایی که از این نوع کمپین استفاده میکنند، میتوانند خود را در تمام موجودی Google Ads تبلیغ کنند و منجر به مشتریان و تبدیلهای بیشتری شوند.
Performance Max به شما کمک می کند به چهار روش اصلی به اهداف خود برسید:
- افزایش تبدیل و ارزش: از فرصتهای تبدیل در زمان واقعی با تعدیلهای خودکار قیمت سود کنید.
- یافتن مشتریان جدید: درک بیدرنگ Google از قصد، رفتار و زمینه کاربر میتواند به شما کمک کند بخشهای جدید مخاطب را با تبلیغات مرتبطتر هدفگیری کنید.
- به دست آوردن بینش غنی تر: صفحه Insights اکنون شامل دادههای مربوط به کمپینهای حداکثر عملکرد است.
- همکاری با اتوماسیون: با ارائه داراییهای خلاقانه با کیفیت بالا و اطلاعاتی در مورد اینکه چه مخاطبانی احتمالاً تبدیل میشوند، نتایج بهتری را با اتوماسیون به ارمغان بیاورید.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
گوگل میگوید تبلیغکنندگانی که از کمپینهای Performance Max در حساب خود استفاده میکنند، میانگین افزایش 13 درصدی کل تبدیلهای افزایشی را با هزینه مشابه برای هر اقدام مشاهده میکنند.
Performance Max یک مزیت منحصربهفرد برای خردهفروشان و کسبوکارهای محلی ارائه میکند، زیرا آنها فرصتی برای دسترسی به موجودی آگهی و قالبهایی دارند که با خرید هوشمند یا کمپینهای محلی در دسترس نیستند.
اکنون کسبوکارها میتوانند کمپینهای محلی را در کانالهایی مانند YouTube، Search و Discover اجرا کنند، کاری که قبلاً نمیتوانستند انجام دهند.
Performance Max آنقدر گزینه برتر برای خرده فروشان و مشاغل محلی است که Google در سال آینده کمپین های خرید هوشمند و محلی را کنار می گذارد.
بهترین شیوه های عملکرد حداکثر
در اینجا چند نکته از طرف Google برای شروع کمپین های Performance Max آورده شده است:
- اهداف را شناسایی کنید: تصمیم بگیرید که کدام اهداف برای کسب و کار شما مهم هستند و کمپین خود را برای دستیابی به آنها بهینه کنید. اهداف می تواند شامل افزایش فروش آنلاین، ایجاد سرنخ یا افزایش فروش آفلاین باشد.
- استراتژی پیشنهادی مناسب را از گزینه های زیر تنظیم کنید:
- مناقصه هوشمند: به صورت خودکار قیمت ها را بر اساس اهداف خود تنظیم کنید.
- به حداکثر رساندن ارزش تبدیل: تا آنجا که ممکن است ارزش تبدیل را در بودجه خود افزایش دهید.
- تبدیل ها را به حداکثر برسانید: تا آنجا که ممکن است تبدیلها را افزایش دهید.
- گسترش URL نهایی را روشن نگه دارید: یک ویژگی جدید به نام گسترش URL نهایی به شما کمک میکند جستجوهای جدید و تبدیلکنندهای را پیدا کنید که ممکن است قبلاً توسط کمپینهای جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی شما پوشش داده نشده باشند.
- انواع دارایی های خلاقانه را آپلود کنید: تا جایی که می توانید دارایی های متن، تصویر و ویدیو را ارائه دهید. اتوماسیون زمانی بهتر عمل می کند که دارایی های مختلفی برای کار با آنها برای یافتن ترکیب های مناسب داشته باشد.
- سیگنال های مخاطب را اضافه کنید: مفیدترین سیگنالهای مخاطب برای ارائه دادههای شما است که شامل فهرستهای مطابقت مشتری و بازدیدکنندگان وبسایت و بخشهای سفارشی است.
ویژگی های آینده در آثار
در ماههای آینده، Google ویژگیهای جدیدی را در Performance Max بهویژه برای خردهفروشان و مشاغل دارای مکان فروشگاه راهاندازی خواهد کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
ویژگی های آینده به کسب و کارها این امکان را می دهد که کمپین ها را منحصراً برای جذب مشتری جدید بهینه کنند.
خردهفروشهایی که دارای فید موجودی محلی هستند، قالبهای تبلیغاتی جستجو و نقشههای جدید را میبینند که توسط محصولاتشان پشتیبانی میشود تا به ترافیک بیشتری به فروشگاهها کمک کند.
گوگل قصد دارد به سرمایه گذاری در Performance Max و بهبود فناوری اتوماسیون خود ادامه دهد تا به کسب و کارها در دستیابی به نتایج بیشتر کمک کند.
منابع: راهنمای تبلیغات گوگل، وبلاگ تبلیغات و تجارت گوگل
تصویر ویژه: نماگرفت از support.google.com/google-ads، نوامبر 2021.