متخصصان بازاریابی دیجیتال کالای داغی هستند. در حقیقت ، مطالعه اخیر LinkedIn نشان می دهد که بازاریابی دیجیتال یکی از 10 مورد برتر است بیشترین مشاغل مورد تقاضا در سراسر جهان.
من تصمیم گرفتم کمی عمیق تر شود و با استفاده از LinkedIn Sales Navigator دریافتم که تقاضای بسیار بزرگ برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد و مخصوصاً کارشناسان سئو در مقایسه با سایر استخدام های بالقوه بازاریابی دیجیتال.
اگر به دنبال نقش جدید بازاریابی دیجیتال هستید ، این بازار فروشنده است.
یعنی به شرطی که خود را در LinkedIn به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال بسیار ماهر قرار دهید که برای نقش هایی که دنبال می کنید بسیار مناسب است.
در حالی که مکان های زیادی غیر از LinkedIn وجود دارد که شما می توانید برای یک شغل درخواست کنید یا استخدام شوید (از جمله تابلوهای شغلی شرکت ، طبقه بندی ها و سایر سایت های لیست مشاغل) ، تقریباً هر مدیر استخدام یا مدیر استخدام در برخی از مراحل مشخصات LinkedIn شما را بررسی می کند روند استخدام
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
LinkedIn است بهترین مکان برای برجسته کردن دستاوردها ، تجربیات و مارک شخصی.
این نیز یک روش عالی برای ایجاد تجارت است. من ایمیل های ورودی برای هر دو نقش بالقوه و فرصت های مشاوره بیشتر از آنچه از طریق وب سایت شخصی خودم دریافت کرده ام ، ایجاد کرده ام.
بهینه سازی نمایه LinkedIn شما فراتر از آپلود رزومه و افزودن چند موفقیت است. این نیاز به تفکر مناسب در مورد چگونگی ساختار نمایه خود و استفاده از ابزارها و کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی نمایه خود دارد.
شما باید به کارفرمای بالقوه نشان دهید که کاملاً مناسب هستید و از هزاران نمایه بازاریاب دیجیتال دیگر متمایز هستید.
در این ستون ، نکات و بهترین روش ها را برای بهینه سازی نمایه LinkedIn خود پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند آن مصاحبه بازاریابی دیجیتال را انجام دهید نقش جدید شما بعد از
عکس پروفایل و پس زمینه
به یاد داشته باشید که نمایه LinkedIn شما را به عنوان یک حرفه ای نشان می دهد. از یک عکس نمایه خنثی با پس زمینه ساده استفاده کنید. تصویر فقط باید شامل شما شود. دوستان یا دوستان مهم خود را از صحنه دور کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تصویر پس زمینه (تصویری که می توانید در بالای پروفایل خود قرار دهید) باید مربوط به صنعت یا سرگرمی های شما باشد. از این فضا برای برجسته سازی آنچه به آن علاقه دارید استفاده کنید.
اگر در یک کنفرانس صحبت کرده اید ، می توانید از تصویری که صحبت می کنید استفاده کنید. یا ، تصویری از تصویر مربوط به نقش خود را امتحان کنید.
عنوان LinkedIn شما Prime Prime Real Estate است
بعد از نام و تصویر شما ، عنوان بعدی ترین مورد قابل توجه در نمایه LinkedIn شما است.
از آن برای جلب توجه و برجسته کردن مهارت های خود با یک جمله خوش ساخت یا چند جمله استفاده کنید.
به عنوان مثال ، یک عنوان یک بازاریاب دیجیتال جامد می تواند این باشد: “بازاریاب دیجیتال با 5+ سال تجربه ساخت استراتژی های پولی و ارگانیک از طریق SEO ، SEM و ایمیل مارکتینگ.”
در صورت امکان موارد مبتنی بر نتایج را برجسته کنید ، مانند: “تیمی متشکل از 8 بازاریاب دیجیتال را هدایت کرد تا 25 درصد حفظ سالانه را بهبود ببخشد.”
عنوان LinkedIn خود را بر اساس انواع نقشی که دنبال می کنید و تجربه مربوطه خود را سفارشی کنید.
آن را از آن خود سازید و هرزنامه نباشید. عنوان حداکثر 220 کاراکتر است و شما باید از همه آنها استفاده کنید.
پروفایلتان را تکمیل کنید
آیا تاکنون گزارش پیشرفتی را که LinkedIn برای تشویق شما برای پر کردن بیشتر نمایه خود استفاده می کند ، مشاهده کرده اید؟ LinkedIn به نمایه های کامل بیشتر از موارد ناقص نمایان است ، بنابراین این مرحله ای است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.
تمام بخشهای نمایه خود را پر کنید ، از جمله:
- نام.
- محل.
- صنعت.
- اطلاعات تماس.
- مهارت و تأیید.
- مشاغل فعلی
- تجربیات.
- دستاوردهای.
- منافع.
برای شغل فعلی خود چیزی درج کنید – این قسمت را خالی نگذارید
یکی از پارامترهای مهم در الگوریتم جستجوی LinkedIn موقعیت شغلی فعلی شماست. بنابراین ، این قسمت را خالی نگذارید.
حتی اگر بیکار هستید ، چیزی را که در حال حاضر روی آن کار می کنید مانند نقش داوطلبانه کمک به شخصی در بازاریابی دیجیتال ، اضافه کنید.
توجه داشته باشید که اگر شغل فعلی خود را ایجاد نکرده اید ، عنوان اصلی پیش فرض نیز باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر واقعاً گیر کرده اید و می فهمید که چه چیزی را به عنوان موقعیت فعلی خود قرار دهید ، مطلبی را برای آنچه می خواهید اضافه کنید ، به عنوان مثال: “جستجوی فرصتی در زمینه بازاریابی دیجیتال”.
تجربه کاری خود را به طور دقیق اضافه کنید تا استخدام کنندگان تصویر کاملی از جدول زمانی شغلی شما داشته باشند.
نیازی به ذکر دقیق ماهها احساس نکنید ، زیرا چندین سال فقط کافی است. همچنین نیازی نیست که هر کاری را که انجام داده اید قرار دهید ، به خصوص اگر مربوط به کاری نباشد که در آینده انجام می دهید.
کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید
نمایه LinkedIn شما قابل جستجو است ، بنابراین مطمئن شوید که اصطلاحاتی که استخدام کنندگان برای جستجوی افراد حرفه ای مانند شما در صفحه خلاصه LinkedIn خود استفاده می کنند ، معمولاً استفاده می کنند.
مثال: برای مشاغل دیجیتال مارکتینگ ، کلمات کلیدی مانند “بازاریاب دیجیتال” ، “سئو” و غیره را درج کنید.
شما همچنین می توانید نام عکس نمایه و نام بنر خود را در کلمه کلیدی ویرایش کنید ، در نتیجه شانس جستجوی نمایه خود را بهبود می بخشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هوشمندانه از کلمات کلیدی خاصی که می خواهید در صفحه خلاصه ، درباره و توضیحات برای بهینه سازی جستجو استفاده کنید.
در این کار زیاده روی نکنید ، زیرا استخدام مدیران و استخدام کنندگان توسط پروفایل های هرزنامه خاموش خواهد شد. از کلمات کلیدی اصلی خود استفاده کنید و فقط در صورت مناسب بودن مترادف را اضافه کنید.
استعداد ، دستاوردها و مهارت های کاری خود را به نمایش بگذارید
یکی از بهترین ویژگی های LinkedIn این است که می توانید پیوندها ، رسانه ها ، مقالات مربوط به کار خود را مستقیماً در بخش About به نمایش بگذارید.
اگر در مجله یا ویدیویی معرفی شده اید ، می توانید این مورد را برجسته کنید. همچنین می توانید پیوندهای مربوط به کارهای خود و پروژه های به پایان رسیده را به اشتراک بگذارید. مجموعه خوبی از کارهای / پروژه های انجام شده به استخدام کنندگان کمک می کند مهارت ها و تجربه منحصر به فرد شما را درک کنند.
در حین نمایش مهارت های خود ، حتماً دستاوردهای گذشته خود را لیست کنید. رشد یا پس انداز بدست آمده را دقیقاً همانند رزومه خود بسنجید.
به عنوان مثال ، اگر به یک شرکت در بهبود فروش با سئو کمک کرده باشید ، می توانید این مورد را به اشتراک بگذارید ، “SEO for example.com دید محصولات خود را در Google بهبود بخشید و در نتیجه 15٪ فروش افزایش یافت.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گواهینامه ها ، مجوزها ، تجربیات را اضافه کنید
LinkedIn یک بستر منحصر به فرد است که در آن نه تنها می توانید مدارک ، گواهینامه ها و مجوزهای خود را لیست کنید بلکه داستان یادگیری و تجربیات خود را نیز بگویید.
اطمینان حاصل کنید که توصیفات شما شامل تجربیاتی است که هنگام کار روی پروژه ها و گواهینامه ها داشته اید.
تمام مهارتهای بازاریابی دیجیتال خود را در طول شرح تجربه خود اضافه کنید. گواهینامه های صنعتی زیادی از ارائه دهندگان ابزار وجود دارد که ممکن است بخواهید برای نشان دادن تجربه خود با این ابزار به آنها دست پیدا کنید.
گوگل تعداد انگشت شماری از گواهینامه ها را نیز دارد ، که در LinkedIn شما عالی به نظر می رسند و صرفاً برای دانش کسب شده در هنگام مطالعه برای آزمون ها ارزشمند هستند.
ارسال در LinkedIn
جدا از بهترین روش های فوق برای بهینه سازی نمایه LinkedIn خود ، می خواهید به طور منظم به روز رسانی ارسال کنید مربوط به بازاریابی دیجیتال برای افزایش دید شما در شبکه است.
دیدگاه خود را در مورد پروژه ای که اجرا کرده اید به اشتراک بگذارید ، الف خلاصه ای از تحولات جدید در بازاریابی آنلاین ، یا نظراتی که درباره اخبار و رویدادهای بازاریابی دیجیتال دارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر هنوز آماده ارسال نیستید ، می توانید با اظهار نظر در مورد رهبران صنعت ، دوستان و همکاران خود شروع کنید.
فعالیت منظم در LinkedIn به نمایه شما کمک می کند تا در شبکه شما قابل مشاهده باشد و همچنین ممکن است به شما در داشتن دید بیشتر در نتایج LinkedIn کمک کند.
بعضی از نباید ها
کلمات اصطلاحات صنعت: اطمینان حاصل کنید که موارد مرتبط با نمایه ، تجربیات ، شرایط و علایق خود را ارسال می کنید. از استفاده از اصطلاحات اصطلاحات یا اصطلاحات اصطلاحات صنعت که به راحتی قابل درک نیست استفاده نکنید.
نادیده گرفتن درخواست های اتصال من شخصاً هر درخواست ارتباطی را قبول می کنم. LinkedIn یک شبکه اجتماعی است و یک شبکه بزرگتر فقط به دسترسی شما کمک می کند. همیشه اگر ارتباطات را به شما اسپم کند ، می توانید حذف کنید ، اما به نظر من این روند همیشه بیشتر است.
من از طریق ارتباطات در LinkedIn با افراد جذابی آشنا شده ام که اگر این قانون من نبود ، در غیر این صورت نمی پذیرفتم.
کپی / پیوند رزومه خود: در مورد تخصص ، مهارت و تجربه خود یک داستان جذاب ایجاد کنید. کپی / چسباندن رزومه خود با تأکید بر مشاغل و نقش های قبلی ، جذب نیروها را جلب نمی کند و یا باعث جلب توجه مدیران منابع انسانی نمی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر شما یک متخصص بازاریابی با مهارت در بازاریابی دیجیتال هستید ، مطمئن شوید که مشخصات شما تقریباً در همین قسمت ساخته شده است و به طور خلاصه اطلاعات کافی را برای خواننده به اشتراک می گذارد.
تزئین مشخصات شما: اعتبار حرفه ای شما باید جدی گرفته شود و فقط باید به حقایق قابل تأیید و جزئیات دقیق اشاره کرد.
خط پایین
هر نمایه LinkedIn می تواند بهینه شود!
به جزئیات توجه کنید و در مورد استخدام کنندگان و شرکتهایی که می خواهید با آنها کار کنید در استخدام بازاریابی دیجیتال خود به دنبال چه چیزی هستند.
منابع بیشتر: