در پادکست Google ، جستجوی ضبط ، Googlers درمورد بحث در مورد هرزنامه برای بحث در مورد معیارهای شخص ثالث و تأثیر آنها در رتبه بندی جستجوی Google بحث کردند. آنها مشاهده کردند که بهبود نمرات معیارهای شخص ثالث منجر به بهبود در رتبه بندی جستجو نمی شود و پیشنهاد می شود که به طیف وسیعی از عوامل گسترش یابد.
این بخش از بحث شامل تحلیل گر ارشد مدیر وب سایت برای گوگل ، جان مولر و دوی نگوین از تیم کیفیت جستجوی گوگل است که بر گرفتن سایت های ناخواسته تمرکز دارد.
معیارهای اختیارات دامنه شخص ثالث
بسیاری از شرکت های تولید ابزار و داده ها معیارهایی را ارائه می دهند که به ناشران کمک می کند تا وب سایت های خود را با سایر معیارهای وب با یک معیار مناسب که امتیاز “اقتدار” یا “رتبه بندی” اختصاصی را به وب سایت ها اختصاص می دهد ، مقایسه کنند.
برخی از این معیارها از پیوندها و ترافیک (در میان عوامل دیگر) برای محاسبه یک مرجع یا نمره رتبه بندی استفاده می کنند.
هدف از این معیارها کمک به ناشران و سئوکاران برای انجام تجزیه و تحلیل رقابتی است.
ناشران زیادی وجود دارند که از این معیارها به عنوان اثبات کیفیت سایت استفاده می کنند و به منظور بهبود نمره اقتدار خود ، به دنبال پیوند از سایت های دیگر با امتیازات عالی شخص ثالث هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه گوگل روشن می کند این است که آنها هرگز همبستگی بین بهبود آن معیارهای شخص ثالث و تأثیر مثبت در رتبه بندی جستجو را ندیده اند.
معیارهای شخص ثالث و رتبه بندی جستجو
جان مولر از گوگل این بخش از پادکست را با ذکر این نکته آغاز کرد که بسیاری از ناشران بر عواملی تأثیر می گذارند که تأثیر صفر بر رتبه بندی جستجو ندارند.
[00:24:35] جان مولر:
“من فکر می کنم این نیز همانطور که گفتید یکی از مواردی است که حتی نمی دانید به سایت شما کمک خواهد کرد.
و به طور بالقوه ، این فقط به سایت شما آسیب می رساند و سپس شما فقط یک سوراخ بزرگتر برای خود حفاری می کنید به جای اینکه روی چیز مثبتی برای وب سایت خود کار کنید تا در طولانی مدت کارها را بهبود ببخشید. “
[00:24:56] دوی نگوین:
“بله ، نمونه ای از آن مشاهده کردیم که استادان وب هستند یا در غیر اینصورت اسپمرها تمرکز خود را بر روی بهبود یک یا دو معیار خاص خارجی دارند که ما کاملاً از آنها استفاده نمی کنیم.
آنها ، بنا به دلایلی ، فکر می کنند که اگر در بهبود چنین امتیازاتی وقت و هزینه زیادی صرف کنند ، عملکرد خوبی در جستجوی Google خواهد داشت. من هرگز موردی را ندیده ام که در واقع به خوبی کار کند.
و من بسیار ناراحت کننده می دانم … زیرا اگر تمام آن زمان و پول صرف ساخت وب سایت هایی با تجربه کاربری بهتر ، قابلیت های بیشتر ، نوشتن محتوای با کیفیت بهتر ، تولید تصاویر با کیفیت بالا می شد ، احتمالاً در جستجو و بدیهی است که برای سایت بسیار پایدارتر باشد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[00:25:43] جان مولر:
“آره خوب ، یک منطقه ای که من می دانم مردم تقریباً به روشی منطقی از آن استفاده می کنند ، زمانی است که صحبت از درآمدزایی از سایت آنها می شود ، جایی که آنها فقط می خواهند برخی از معیارهای نمایشی خارجی را ببینند تا به برخی از تبلیغات بروند و بگویند مانند: ” ببینید ، سایت من در واقع کاملاً منطقی قرار داده شده است و اگر مقداری پول با من خرج کنید ، من می توانم پیام شما را به مخاطبان بیشتری برسانم. “
اما احساس می شود … بعضی اوقات می بینم افرادی در انجمن ها فقط می گویند مانند: “من می خواهم این معیار را بهبود ببخشم.”
آنها واقعاً نمی خواهند روی سایت تمرکز کنند. آنها دقیقاً مانند “من فقط می خواهم این تعداد را از 7 به 25 تغییر دهم.
و من مثل “چرا؟” خیلی تغییر نمی کند. “
فقط روی یک فاکتور تمرکز نکنید
بعدی Duy Nguyen در مورد بی فایده بودن تمرکز روی یک چیز (مانند معیار شخص ثالث) در هزینه تمرکز بر صدها فاکتور رتبه بندی واقعی که بر عملکرد جستجو تأثیر دارند ، بحث می کند.
Duy مزایای تمرکز بر طیف گسترده ای از معیارهای عملکرد را توضیح می دهد.
دوی نگوین: [00:26:33]
“بله ، من خودم عاشق داده ها هستم. من فکر می کنم هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، هرچه که باشد بهتر خواهید بود در نقش خود باشید. به عنوان یک مالک سایت یا بازاریاب آنلاین ، فکر می کنم داشتن یک معیار اندازه گیری که شما نظارت و اندازه گیری می کنید و سعی در بهبود آن دارید تا زمانی که روی یک موضوع تمرکز نکنید ، واقعاً عالی است.
من به عنوان یک مالک سایت ، مرتباً به میزان جستن و زمان صرف شده در صفحات نگاه می کردم ، به عنوان مثال ، برای اینکه بدانم کدام محتوا واقعاً باعث مخاطب من شده است ، بنابراین می توانم
بهبود بیشتریا به هر دلیلی دریافتم که هیچ کس واقعاً صفحات تماس یا پشتیبانی ما را کشف نمی کند. چرا؟ آیا در آنجا مشکلی داریم؟
اگر مردم نیاز به تماس با ما دارند ، شاید ما فقط باید آن را در جای دیگری قرار دهیم ، محتوای بهتر را دوباره بنویسیم.
بنابراین بله ، به شرطی که روی یک چیز واحد متمرکز نشوید زیرا ما صدها و صدها سیگنال رتبه بندی داریم. تمرکز روی یک چیز به معنای بهبود آن نیست
هیئت مدیره و سایت شما را بهتر رتبه بندی می کند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
رتبه بندی جستجو به صدها سیگنال بستگی دارد
به منظور بهبود رتبه بندی جستجو ، تمرکز بر طیف گسترده ای از سیگنالهای مرتبط و محبوبیت مهم است.
بعضی از ناشران ممکن است روی پیوندها تمرکز کنند اما محتوای آنها فاقد اعتبار است.
ناشران دیگر ممکن است روی محتوای معتبر تمرکز کنند اما از دوستانه بودن صفحات وب غفلت کنند.
ناشر دیگری ممکن است تقریباً همه کارها را درست انجام دهد اما برای تشویق پیوندها از تبلیغ کافی هر مقاله غافل است.
ناشران ممکن است روی ایجاد پیوند تمرکز کنند اما از ایجاد مخاطب ، روابط با خوانندگان یا روابط با تأثیرگذار غفلت می کنند.
سایتهایی که برای مدت زمان محدود خوب رتبه بندی می شوند سپس بین صفحه اول و دوم نتایج جستجو گشت می زنند ، گاهی اوقات سایتهایی هستند که از بخش خاصی از تبلیغ سایت ، تجربه کاربر ، کیفیت محتوا یا ارتباط آن غافل می شوند.
سایتهایی که به نظر می رسد در موقعیت اول قفل شده اند ، گویی صاحب آن هستند ، معمولاً سایتهایی هستند که به تمام جنبه های مربوط به تجربه کاربر ، سیگنالهای محبوبیت و تمرکز موضوعی می پردازند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید