برای بازاریابانی که به دنبال موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش برای درک رفتار مصرف کننده و دستیابی به مشتری در لحظات مهم هستند ، SEO ضروری شده است.
صنعت سئو واقعاً بالغ شده و بال خود را باز کرده است.
ایجاد استراتژی های SEO سازمانی مقیاس پذیر ، کارآمد ، یکپارچه و موثر به اشتراک داده ها ، مهارت ها و ذهنیت ها در چندین واحد تجاری وابسته است.
در این ستون ، چند زمینه اصلی برای ایجاد درک بهتر از فرصتهای خود را پیدا خواهید کرد ، و نکاتی برای کمک به بالا بردن نقش SEO شرکت با C-suite شما.
نحوه برقراری ارتباط برنده های جستجوگرها به هر یک از اعضای C-Suite
تعجب آور نیست که تقاضا برای سئو، به ویژه در میان شرکت های بزرگ و جهانی ، در حال افزایش است. با این حال ، بدون خرید C-Suite و پشتیبانی از ابزار و بودجه ، مبارزات شما ممکن است سقوط کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان یک متخصص SEO در قلب و CTO ، می توانم به شما بگویم که تعادل دو طرف ارتباط و همکاری چقدر مهم است.
هر یک از اعضای C-Suite دارای سابقه ، تجربه و حوزه تخصصی حرفه ای شما نیست. برخی از آنها در زمینه IT دانش خواهند داشت و برخی دیگر در موفقیت مشتری ، خدمات حرفه ای ، مطبوعات و رسانه ها ، یا استخدام ها فعالیت خواهند داشت.
به نمایش گذاشتن ارزش سئو به دیگران برای دیگران بسیار ضروری است مکالمات با C-Suite و ذینفعان مهم سازمان شما.
بنابراین این افراد چه کسانی هستند و چگونه می توانید در تعامل خود با آنها بهترین تبلیغ را داشته باشید؟
رئیس اجرایی (مدیر عامل)
مدیران عامل می خواهند همه چیز را در مورد عملکرد کلی بدانند و سهم اصلی SEO در تجارت را درک می کنند.
آنها دوست دارند ارقام فروش ، بازده هزینه و سهم بازار را مشاهده کنند.
مدیر ارشد بازاریابی (CMO)
CMO بر چگونگی بهینه سازی تبدیل SEO و نقشی که سئو در سایر رشته های بازاریابی ایفا می کند ، متمرکز شده است. این می تواند شامل آگاهی ، تولید تقاضا ، رویدادها ، حفظ و تجربه مشتری باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنها برای تهیه بودجه ، مقایسه عملکرد بین کانالها و دیدن محل همکاری و اختلاف به این اطلاعات نیاز دارند.
مدیر ارشد مالی (مدیر مالی)
مدیر مالی به بودجه بندی ، پیش بینی و عملکرد کلی علاقه مند است.
آنها می خواهند بدانند كه در كجا می توان پس انداز كرد و چگونه می توان بودجه ها و فناوری های جستجوگرها را برای سال آینده به بهترین نحو تخصیص داد و توجیه كرد.
مدیر عامل (COO)
COO به نظر می رسد که SEO چگونه به سایر جنبه های تجاری کمک می کند.
در برخی از شرکت ها ، مدیر عامل همچنین می خواهد در مورد هزینه های اضافی ، نقش متخصص SEO در استراتژی های بازاریابی کانال های مختلف و نحوه کار SEO با سایر بخش ها برای حفظ و تجربه مشتری اطلاعاتی کسب کند.
مدیر ارشد فنی یا فناوری (CTO)
CTO در SEO مدرن بسیار مهم است زیرا IT برای داده ها ، ادغام بینش و توسعه محصول ضروری است.
CTO ها در راس تحقیق و توسعه قرار دارند و می خواهند در مورد پذیرش محصول ، نقشه راه ها و بینش در مورد چگونگی تولید محصولات آینده ، پیشرفت های فنی و نوآوری ها برای تأمین نیازهای مشتری بدانند.
در نهایت ، C-Suite می خواهد از ارزش بازار ، میزان عملکرد آنها ، اتفاقات رقابتی و بازده فعلی سرمایه گذاری در مقایسه با حداکثر بازده ممکن مطلع شود.
این وظیفه شماست که بردهای SEO و نیازهای خود را به گونه ای بیان کنید که به بهترین وجهی به نقش آنها و چگونگی برنامه ریزی برای استفاده از اطلاعات جلب شود.
نحوه به اشتراک گذاشتن بینش ها و الهام بخشیدن از اقدامات در سازمان شما
داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که استفاده می کنید و بینش هایی که از آنها می گیرند شما را قادر می سازند تا در بسیاری از متغیرهای سازمانی کارایی و کنترل داشته باشید. CRM ، گردش کار و مدیریت وظایف بخش قابل توجهی از کمپین های SEO سازمانی است – به ویژه برای مارک های بزرگ با چندین بخش ، سایت و ساختار گزارش.
با این حال ، در این دوره از فرصت های زمان واقعی و نوسانات چشمگیر تقاضا ، بینش نیاز به اتوماسیون دارد برای به حداکثر رساندن ارزش آنها.
SEO سازمانی اکنون شامل مدیریت جستجو ، محتوا و کمپین های بازاریابی دیجیتال به صورت کلی است.
از منظر فن آوری ، بستری با مجموعه ای کاملاً یکپارچه از ابزارها و ویژگی ها را می گیرد. به دنبال راه حل هایی باشید که شما را قادر می سازد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- گزارش بر اساس نقش. SEO سازمانی به معنای کار با بخشهای مختلف و گزارش موفقیت در بسیاری از واحدهای تجاری یک سازمان است. به عنوان مثال ، بازاریابی به سودهای مناسب و فرصت ها علاقه مند است ، متخصصان SEO به دنبال رتبه و موقعیت و CS به تجربه مشتری می پردازند. از بازاریابی تا مدیر عامل ، گزارش های سفارشی ضروری است.
- فرایندی را بسازید که حرکت از درک به عمل را تسهیل کند. کمپین شما اکنون دارای تمام داده ها است. شما در مورد نحوه ارائه آن به صورت دقیق و دقیق برای مخاطبان مختلف کار کرده اید. اکنون زمان استخراج تفاهم اساسی و اقدام است.
- اطمینان حاصل کنید که مکانیزم های مهمی در اختیار دارید تا سریعاً اقدامات لازم را انجام دهید. در حالت ایده آل ، این سازوکار باید اقدامات احتمالی و مختلفی را که افراد و مدیران می توانند در سراسر سازمان شما مشاهده کنند ، فهرست کند. ایجاد آن می تواند به مدیر سئو کنترل دهد تا هر یک از اهداف سئو را هدف قرار دهد و بینشی را در مورد اینکه کدام یک از متغیرها برای دستیابی به این اهداف باید کنترل شود ، فراهم کند.
SEO شرکت و مردم
- اطمینان حاصل کنید که تیم Enterprise SEO شما پشتیبانی می شود و کمپین ها توسط مدیران و سهامداران اصلی کل سازمان شما پشتیبانی می شوند.
- یک مرکز تعالی SEO ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که شن و ماسه از اهداف و اهداف کل تجارت پشتیبانی می کند.
- روی افراد و توسعه تیم SEO خود سرمایه گذاری کنید و برای جامعه مشتریان خود برنامه های صدور گواهینامه و آموزش را توسعه دهید.
این نکات را برای بهبود درک استراتژی SEO خود تا C-suite نیز در نظر بگیرید.
SEO و فرآیند سازمانی
- بهترین شیوه ها را برای توسعه کمپین های بزرگ ایجاد می کند و مستند می کند که شامل همه چیز از مهاجرت سایت به توسعه محتوا و فعال سازی کانال دیجیتال است.
- اطمینان حاصل کنید که تمام برنامه های مشتری محور توسط بینش هدایت می شوند و تصمیمات با داده پشتیبانی می شوند.
- سرمایه گذاری در زمینه اطمینان از جستجوگرها ، جستجوی پرداخت شده ، محتوا ، تبلیغات اجتماعی و دیجیتالی کاملاً یکپارچه است.
سئو و بستر سازمانی سازمانی
- در سیستم عامل هایی که بصیرت تجاری و بی درنگ ارائه می دهند و با تهیه گزارش از منابع داده چند منظوره پشتیبانی می شوند ، استاندارد سازی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به شما امکان می دهند تا جایی که ممکن است خودکار کنید و کمپین ها را تا آنجا که ممکن است نزدیک به زمان واقعی کنید.
- اطمینان حاصل کنید که فناوری از نوع سازمانی است و بینشهای زمان واقعی ، اتوماسیون هوشمند و کلیه فعالیتهای اصلی سئو در یک پلت فرم ادغام شده اند.
- اطمینان حاصل کنید که هر بینشی با عملکرد خودکار دنبال می شود. این می تواند عملکرد را با افزایش و افزایش به طور چشمگیری بهبود بخشد بالا بردن فوری 65٪.
نکاتی برای بالا بردن سئو با تقلید از محصول و فروش
وقتی بازاریابان کالا یا فروشنده (اگرچه محتوای پیچ متفاوت است) محصولی را عرضه می کنند ، این محصول معمولاً از صنعت ، بازار یا رقابت آغاز می شود. سپس آنها یک چارچوب فکری اصلی را وارد می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، چرخه تصمیم مشتری یا چرخه فروش را در نظر بگیرید و نشان دهید که SEO باعث موفقیت می شود. سپس تاکتیک های SEO خود را در آن زمینه قرار دهید. این می تواند به شما در حفظ علاقه خواننده کمک کند.
از تشبیهات استفاده کنید. بازاریابی محصول با استفاده از تشبیهات و سناریوهای فرضی برای ایجاد علاقه از اضافه بار فنی عمیق جلوگیری می کند. اکثر مدیران نمی خواهند بدانند که چگونه ساعت ساخته شده است. آنها فقط می خواهند زمان را بدانند.
از مطالعات موردی و صداهای متنوع استفاده کنید. گزارش SEO خود را با داستان ها ، تصاویر و نقل قول های مشتری فلفل بزنید. مطالعات موردی باید از قالب آشنا مسئله / راه حل / نتیجه پیروی کنند. صدای متنوع می تواند شامل ورودی از کانال های بازاریابی مجاور مانند بازاریابی محتوا ، روابط عمومی و فروش داخلی باشد.
و به یاد داشته باشید که سایر مزایای مهم سطح بالای SEO را نیز بافته باشید:
- SEO گسترده ترین کانال با است 51٪ درآمد قابل پیگیری
- سئو صدای مشتری است.
- SEO برای شرکت ها و بازدید سایت ، سهام دراز مدت باقیمانده ایجاد می کند.
- SEO با سرعت و مسیریابی مناسب ، تجربه کاربر را افزایش می دهد.
- سئو در طول چرخه خرید و چرخه حیات مشتری دخیل است.
نتیجه
SEO شرکت ، موفقیت محصول و مشتری باید در قلب هر کاری باشد که انجام می دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
دستاوردهای خود را به طور مداوم ارتقا دهید ، در مورد موفقیت ها ، استراتژی ها و تاکتیک هایی که با اهداف اصلی سازمان شما پیوند دارد گزارش دهید و ارائه دهید.
استفاده کنید بینش تجاری و جستجو برای نشان دادن تأثیر SEO بر عملکرد شرکت.
روی خودتان سرمایه گذاری کنید. مهارت های جدیدی ایجاد کنید که به شما کمک می کند بهتر با مجموعه C ارتباط برقرار کنید.
هر کاری که می توانید برای کمک به آنها در درک بهتر چگونگی پشتیبانی SEO از اهداف سازمان و استفاده بیشتر از فرصت ها به نفع کل برنامه شما – و در نتیجه حرفه شما ، انجام دهید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، آوریل 2021 گرفته شده است