پس از سه سال و دو کنفرانس مجازی، ما تعدادی از بهترین دوستان خود را در این صنعت برای بزرگترین مهمانی سئو سال در سیاتل – MozCon 2022 گرد هم آوردیم. بازگشت حضوری به کمپ MozCon، جمعآوری اطلاعات و تماشای آن احساس بسیار خوبی بود. ارائه های تاکتیکی از رهبران صنعت، نه به ذکر فرصت برای ارتباط و شبکه با شرکت کنندگان دیگر!
و ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که اگر کنفرانس زنده را از دست دادید، بسته ویدئویی MozCon 2022 اکنون برای لذت تماشای شما در دسترس است!
همین الان تماشا کردن را شروع کنید
با 299 دلار، به هر سخنرانی و عرشه بلندگو دسترسی خواهید داشت تا هر چند بار که می خواهید تماشا کنید. با تیم خود یک مهمانی را برنامه ریزی کنید و همه را با بهترین توصیه ها، داده ها، ابزارها و منابع دیجیتال مارکتینگ برای سال آینده همراهی کنید.
اگر میخواهید طعم پخت و پز ویدیوی امسال را بچشید، صحبتهای دکتر پیت مایرز از رویداد امسال را بررسی کنید:

Moz – بسته ویدیویی MozCon 2022 – هم اکنون پیش سفارش دهید!
ویدیوهای MozCon 2020 را به صورت رایگان در مرکز آموزشی SEO ما تماشا کنید!
به MozCon Virtual 2020 + وضعیت صنعت خوش آمدید
سارا برد
سارا تاریخچه ای دارد که MozCon را با صدای درخشان و درخشان آغاز کرده است. رهبر بی باک سابق Moz به هر یک از ما در رویداد مجازی امسال خوش آمد می گوید، تمام جزئیات مربوط به کنفرانس را ارائه می دهد و با نگاهی به وضعیت صنعت، مقدمه دو روز پر از یادگیری را فراهم می کند. .
رهبری فکر و سئو: 3 عنصر کلیدی و استراتژی های رتبه بندی جستجو
اندی کرستودینا
همه می خواهند این کار را انجام دهند، اما هیچ کس واقعاً نمی داند چیست. پس رهبری فکری چیست؟ چی نیست؟ و چگونه بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد؟
این ارائه یک دیدگاه غنی از داده ها در مورد موضوع بسیار محبوب رهبری فکری است که مملو از نکات کاربردی برای تبدیل شدن به یک مرجع است. و همه چیز در مورد رابطه بین رهبری فکر و SEO است. خواهیم دید که تحقیق چگونه به سوالات پاسخ می دهد و تاکتیک ها را مشخص می کند: آیا برندها می توانند رهبران فکری باشند؟ آیا می توان آن را برون سپاری کرد؟ آیا نیاز به انتشار تحقیقات دارید؟ یا نظر قوی؟ و چگونه لینک ها و اعتبار، رتبه بندی ها و بازدیدکنندگان واجد شرایط را جذب می کند؟ بیاموزید که چگونه یک نام تجاری شخصی با محتوا ترکیب می شود تا برنده های بزرگی در سئو ایجاد کند.
انتظارات بزرگ: حقیقت در مورد کمپین های روابط عمومی دیجیتال
شانون مک گویرک
شانون در سخنرانی خود تمایل به ویروسی بودن را بیش از یکپارچگی زمانی که صحبت از کمپین های روابط عمومی دیجیتال و لینک بیلدینگ می شود به چالش می کشد، در حالی که تاثیر آن بر صنعت، روحیه تیم و انتظارات مشتری را بررسی می کند. او با به اشتراک گذاشتن صادقانه کاستیهای خود، شما را وادار میکند تا از شکستهای کمپین خود با استفاده از چارچوبهای آزمایششده و آزمایششده درس بگیرید، این بدان معناست که میتوانید با هر کمپین خلاقانه یا مبارزهای رودررو مواجه شوید.
هر کاری که انجام می دهید، بیلبوردها را در سیاتل قرار دهید – دریافت اطلاعات آگاهی از برند از Google
رابین لرد
چگونه میتوانید از قدرت عظیم دادههای Google برای به دست آوردن بینش ویژه در مورد آگاهی از برند در سطح شهر و محصول استفاده کنید؟ رابین ما را به سفری از طریق روش Google Trends خود هدایت می کند تا از داده های حجم جستجوی Adwords برای هوش بهتر برند استفاده کنیم.
چگونه یک برند جهانی بدون بودجه جهانی بسازیم
فیل ناتینگهام
از آنجایی که بازاریابی مبتنی بر قیف کمتر مؤثر میشود و اندازهگیری آن سختتر میشود، «ساخت یک برند» اغلب به عنوان نوشدارویی برای همه مشکلات بازاریاب تبلیغ میشود. اما مشخص نیست که چگونه می توان به صورت مقیاس پذیر و با بودجه محدود به این امر دست یافت. شرکتهای بزرگ به کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه عظیمی متوسل میشوند که نام خود را به زور صرف هزینهکردن میکنند – اما این برای شرکتهای کوچکتر واقع بینانه نیست و تعداد برداشتها به تعداد افرادی که تحت تأثیر قرار میگیرند نیست. در این جلسه، فیل توضیح میدهد که چگونه برندهای مدرن از طریق حمایت بیشتر از آگاهی به تنهایی ساخته میشوند، و روشی قابل ارائه برای بازاریابی برند ارائه میدهد تا استراتژی محتوای شما را به شدت متزلزل کند.
علم جستجوی مشتری
الکسیس سندرز
کاربران هسته اصلی همه کارهایی هستند که در سئوی مدرن انجام می دهیم. با این حال، یافتن و درک مخاطبان می تواند دلهره آور باشد. الکسیس نحوه یافتن مخاطبان خود را توضیح میدهد، ابزارهایی را که برای همه قیمتها در دسترس هستند به اشتراک میگذارد، و روشهایی را نشان میدهد که از طریق آنها تحقیقات مخاطبان را به عنوان یک SEO مفید میداند.
اهداف متحرک: کلمات کلیدی در بحران
دکتر پیتر جی مایرز
خیلی اوقات، ما یک رویکرد یکباره برای تحقیق کلمات کلیدی در نظر می گیریم، اما گوگل با سرعت اطلاعات تغییر می کند و این سرعت در طول یک بحران حتی بیشتر می شود. چگونه در صنایع پرسرعت و در لحظات در حال تغییر جهان تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهیم؟ دکتر پیت تاکتیکهای مشخصی را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی تطبیقی ارائه میکند و روندها را در صورت وقوع پیدا میکند.
یک رویکرد جدید برای خراش دادن داده های SEO
راب اوسبی
در طول یک دهه در مشاوره سئو، راب نیاز به استخراج داده ها از وب سایت ها در بسیاری از موارد داشت. اغلب این در مقیاسی از سایتهایی بود که API یا ویژگی صادراتی نداشتند، یا در سایتهایی که به نوعی احراز هویت نیاز داشتند. در حالی که این در درجه اول راهی برای جمع آوری و ترکیب داده ها از ابزارهای مختلف SEO بود، موارد استفاده بی پایان بود.
او تکنیکی را پیدا کرد که بسیار کمک کرد، به ویژه زمانی که ابزارهای سنتی نمی توانستند این کار را انجام دهند – اما کسی را ندیده بود که از همان روش استفاده کند. در این جلسه بسیار تاکتیکی، راب مراحلی را که برای استخراج دادهها از انواع سایتها، از ماهیهای کوچک گرفته تا غولها استفاده کرده است، طی میکند و ابزار و دانش لازم برای انجام همین کار را در اختیار شما قرار میدهد.
رها کن: چگونه از اتوماسیون استقبال کنیم و کارهای بیشتری انجام دهیم
فرانسین رودریگز
بگذارید قیام ربات آغاز شود! همه ما داستان های ترسناکی در مورد خطرات خودکار کردن وظایف خود شنیده ایم، اما اکنون زمان آن نیست که از کمک اضافی خودداری کنید. ربات ها هرگز نمی خوابند. آنها از لیست کارهای خود خسته و غرق نمی شوند و آماده هستند تا شبانه روز کار کنند تا هر کاری را که پیش روی آنها قرار می دهیم به انجام برسانند. در این گفتار، شما تمام حوزههایی را که اتوماسیون در PPC به کار خود ادامه میدهد – و اینکه چگونه میتوانید از قدرت روباتها برای صرف زمان بیشتر برای تلاشهای دیگر استفاده کنید، بررسی خواهید کرد.
طراحی موتور محتوا: گذر از ایده به خلق تا توزیع
راس سیموندز
برای توسعه یک موتور محتوا که منجر به نتایج می شود چه چیزی لازم است؟ در این ارائه، راس دادههای مربوط به قدرت داشتن یک موتور محتوا، ابزارها و استراتژیهایی برای ایدهپردازی محتوا، ابزارها و تاکتیکهای تولید محتوا، و چارچوبهایی را که برندها میتوانند برای اطمینان از اینکه محتوایشان به طور موثر پس از انتشار منتشر میشود، استفاده کنند، به اشتراک میگذارد. این ارائه به شما کمک می کند نه تنها تناسب محتوا با بازار را کشف کنید، بلکه از آن نیز سرمایه گذاری کنید.
گردش کار یادگیری ماشینی قابل دسترس برای SEOs
بریتنی مولر
«یادگیری ماشین» و «اتوماسیون» کلماتی نیستند که سئوکاران باید از آن بترسند. بریتنی مولر، علاقهمند به یادگیری ماشینی و سفیر سئوی فنی، مجموعهای از گردشهای کاری را به اشتراک میگذارد که برای هر SEO در نظر گرفته شده است تا به آن دسترسی داشته باشد و در کارهای روزمره از آن استفاده کند – بدون نیاز به ارعاب.
چگونه از بازاریابی برای مشتریان فراتر برویم: ارزش یک اکوسیستم برند پررونق
فلاویلا فونگانگ
بسیاری از بازاریابان حداقل چیزی را که از یک آژانس انتظار می رود به مشتریان خود ارائه می دهند. برای متمایز شدن در میان جمعیت، پرورش وفاداری واقعی و به حداکثر رساندن ارزش مادام العمر مشتریان خود، باید فراتر از بازاریابی صرف بروید – ایجاد یک اکوسیستم برند پررونق که با اهداف نهایی برند همسو باشد. Flavilla Fongang چارچوب آزمایش شده و واقعی خود را برای بهینه سازی سفر مشتری، بهبود جذب و حفظ و فراتر رفتن از آنچه انتظار می رود به مشتریان شما خدمت رسانی کند به اشتراک می گذارد.
چگونه از منحنی (CTR) جلوتر باشیم
ایزی اسمیت
بیایید با آن روبرو شویم: انجام جادوی سئو بیهوده است وقتی که فراموش می کنید برند و محصولات خود در SERP ها ظاهر می شوند. با تجزیه و تحلیل درست یا تقویت نکردن CTR ارگانیک خود، پتانسیل خود را تا حد زیادی محدود می کنیم. Izzi به شما کمک میکند تا با پوشش راههای عملی برای ارتقای CTR قابل توجه خود، استراتژی تعامل SERP عالی ایجاد کنید، مانند اصلاح رتبهبندی کلیدواژههای مهم خود که به زودی از بین میرود، استفاده از ویژگیهای موجودیت قدرتمند کننده برند (و ارزیابی خطرات انجام این کار)، بیشتر تست هوشمند بهینهسازیهای قطعه غنی و برجسته و خیلی چیزهای دیگر. CTR-آماده ای؟ بهتره باشی!
چگونه محتوای خود را مانند یک رئیس تبلیغ کنید
برایان دین
ایجاد محتوا آسان است. اما اینکه مردم محتوای شما را ببینند؟ این یک داستان متفاوت است. برایان دین بیش از ده ها استراتژی عملی را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای انتشار اخبار در مورد آخرین پست وبلاگ، قسمت پادکست یا ویدیوی YouTube خود استفاده کنید.
Google برای کسب و کار من: مبارزه با اطلاعات بد و حفاظت از استراتژی جستجوی شما
جوی هاوکینز
ضرر کمی اطلاعات غلط اینجا و آنجا چیست؟ در حوزه سئوی محلی، جوی هاوکینز اینجاست تا دقیقاً آن را تشریح کند. وقتی نوبت به جستجوی محلی و «Google برای کسبوکار من» میرسد، اطلاعات بد میتواند برای کمپینهای شما ایجاد یا خراب کند. دادههای واقعی از یک مطالعه موردی اخیر را دنبال کنید که نشان میدهد چرا تصمیمهای استراتژیک باید بر اساس اطلاعات دقیق باشد – و چه اتفاقی میافتد وقتی این اطلاعات بد، اشتباه یا ناقص باشد.
زمان اجرا: سیرک 3 حلقه سئو فنی
مایکل کینگ
مایک در سال 2016 سئو فنی و اهمیت آن را در صنعت ما بازتعریف کرد. در سال 2018، او همه چیزهایی را که درباره سئو نمی دانستیم به ما آموزش داد. امسال، او بازگشته است تا داغترین تاکتیکهای فنی را برای ارتقای سطح تلاشهای شما، بهعلاوه مطالعات موردی و دادههایی که باید تصمیمگیریهای شما را راهنمایی کنند، به اشتراک بگذارد.
اتوماسیون روزمره برای بازاریابان
دیوید سوتیمانو
به عنوان یک قاعده کلی، ما نباید کارهایی را انجام دهیم که یک کامپیوتر می تواند بهتر انجام دهد. با این حال، بسیاری از اتوماسیون ها از طریق تخصص برنامه نویسی به دست می آیند – و این تخصص معمولاً نقطه قوت یک بازاریاب نیست. در این جلسه، نحوه جمعآوری دادهها، استفاده از یادگیری ماشینی و خودکارسازی کارهای روزمره برای بازاریابان را با استفاده از راهحلهای کمکد یا بدون کد یاد خواهید گرفت.
پرچمهای قرمز: از یک فرآیند کشف برای رفتن از پرچمهای قرمز به چراغهای سبز استفاده کنید
دانا دی توماسو
تا به حال شده است که چند ماه با یک مشتری جدید کار کنید و به این فکر کنید که “اگر ما می دانستیم …”؟ یا وقتی آن کار جدید را شروع می کنید چطور، با این تفاوت که به نظر نمی رسد پیشرفتی رو به جلو داشته باشید زیرا همیشه در حال پاک کردن اشتباهات قبلی هستید؟ اجرای یک فرآیند کشف در شروع یک پروژه – یا حتی به عنوان پروژه خود – به شما کمک می کند آن پرچم های قرمز را به چراغ سبز تبدیل کنید.
مزیت رقابتی در یک صنعت کالایی
هیدر فیزیوک
سئو مرده نیست – کالایی شده است. در دنیایی که شرکتهای جستوجو یک دوجین هستند و مارکها «پیشنهادهای فروش منحصربهفرد» را پیشنهاد میکنند که اصلاً منحصربهفرد نیستند، چگونه میتوانید از غرق شدن در دریای همسانی جلوگیری کنید؟ چه کاری انجام می دهید که با سایر شرکت های سئو متفاوت است؟ در این سخنرانی، یاد خواهید گرفت که چگونه مزیت رقابتی خود را پیدا کنید، فعال کنید و بیان کنید. بیاموزید که چگونه نقاط قوت منحصر به فرد و پیشنهادهای نوآورانه ای را که معادل مزیت رقابتی است، از طریق این مثال های واقعی و کاربردی شناسایی کنید تا بتوانید آنها را در جستجو زنده کنید. شما با نکات و تکالیف عملی برای کمک به برجسته شدن کسب و کار جستجوی خود را ترک خواهید کرد – و می توانید از آنها برای یافتن مزیت رقابتی خود با مشتریان استفاده کنید.
من می خواهم ثروتمند باشم: مشاوره خود را سودآور کنید
راس جونز
آخرین سخنرانی Mozcon از دوست و همکار عزیزمان راس جونز موضوعی را که بیشتر از همیشه مرتبط است بررسی می کند. وضعیت شرکت شما در به روز رسانی بعدی چگونه خواهد بود؟ چگونه از اخراج و کاهش حقوق جلوگیری می کنید؟ استاد بودن در سئو تضمینی برای موفقیت مشاوره شما نیست. راس جونز بزرگ فقید با یک دهه و نیم تجربه، تکنیک هایی را بیان می کند که مشتریان شما را راضی نگه می دارد و نتیجه شما را سالم نگه می دارد.
نقش CMO مختل شده است: آیا برای رئیس جدید خود آماده هستید؟
ویل رینولدز
CMO ها کوتاه ترین دوره را در مجموعه c دارند و نقش CMO در برخی از بزرگترین برندها حذف شده است. مدیران عامل در حال حاضر سؤالات سخت تر و سخت تری در مورد ارزش بازاریابی می پرسند – و اغلب اوقات بازاریابان آماده نیستند.
اتصال داده های خود و ایجاد چرخ لنگر داده یکی از راه های پشتیبانی از پاسخ های سریعی است که مدیران عامل از CMO خود انتظار دارند. ما باید در پیوند دادن کارهای روزمره خود به ارزشی که آن را به دنبال دارد، قوی تر شویم. و بیش از هر زمان دیگری، “افزایش برند” برای رضایت مدیران عامل کافی نیست.
این ارائه از بالا شروع خواهد شد. چگونه کسبوکارها اداره میشوند، مدیران اجرایی چگونه صحبت میکنند، و چگونه ما بهعنوان بازاریاب جستجو میتوانیم از دادههایی که روزانه به آنها دسترسی داریم به روشهای جدیدی برای پاسخ به سؤالات c-suite استفاده کنیم و دید و ارزش خود را در سازمانها افزایش دهیم.
آماده برای بیشتر؟
در بسته ویدئویی MozCon 2022، مزایای سئوی بیشتری را خواهید دید. با قیمت پایین 299 دلار، این محتوای ارزشمندی است که می توانید بارها و بارها در طول سال به آن دسترسی داشته باشید تا استراتژی سئوی خود را الهام بخش و فعال کنید:
-
29 ویدیوی کامل از برخی از باهوش ترین ذهن ها در بازاریابی دیجیتال
-
دانلودهای فوری و پخش جریانی در رایانه، رایانه لوحی یا دستگاه تلفن همراه شما
-
عرشه اسلاید قابل دانلود برای ارائه