گوگل برچسب عنوان ناشر را فقط برای کمتر از 20 درصد از نتایج جستجو (که معمولاً SERP نامیده می شود) نشان نمی دهد. برخی در جامعه بازاریابی جستجو شروع به عنوان به روز رسانی برچسب عنوان گوگل با عنوان Titlepocalypse کرده اند زیرا برخی سایت ها ترافیک خود را از دست می دهند ، احتمالاً از عناوین بازنویسی شده بد در SERP ها.
برچسب عنوان عنوان Google Update Casualty
بازاریاب جستجوگر لیلی ری در مورد یک مصدوم از به روزرسانی گوگل توییت کرد. وی خاطرنشان کرد که تعداد کلیک ها در هفته گذشته بیش از 60،000 کاهش یافته است.
سایت رتبه بندی خود را از دست نداد ، موقعیت متوسط به همان شکل باقی ماند.
نتیجه گیری آسان است ، سایت ترافیک خود را از دست داد زیرا گوگل تگ های عنوان را بازنویسی کرد.
لیلی ری به روز رسانی گوگل را Titlepocalypse می نامد
اولین قربانی قابل توجه عنوان عنوان Google:
این یک زیر پوشه در یک سایت ecomm است که در آن برچسب های
برای خاموش می شوند و باعث می شود آنها در Google بسیار بدتر به نظر برسند.
CTR در هفته گذشته 0.6 درصد و کلیکها بیش از 60 هزار کاهش یافته است!
(موقعیت متوسط همچنان ثابت است) pic.twitter.com/6hl9YdqhlC
– لیلی ری@(lilyraynyc) 25 آگوست 2021
برداشت ها کاهش ناچیزی داشتند اما در مقایسه با معیارهای دیگر تقریباً ثابت بودند ، بنابراین شاید برخی از کاهش ترافیک ناشی از جستجوهای کمتر در کل باشد ، اما افت CTR بسیار شدید است.
تصور می کنم آمازون الگوهای مشابهی را می بیند. pic.twitter.com/RxQi6tfup7
– لیلی ری@(lilyraynyc) 25 آگوست 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
مکان اشتباه در برچسب عنوان
آنقدر شکایت ها در حال افزایش است که گوگل بحث انجمن راهنمای مدیران وب را آغاز کرد که در آن ناشران می توانند به برچسب های عنوان بد در نتایج جستجو توجه کنند.
یکی از ناشران با سایتی از نوع محلی که دارای چندین مکان است ، اشاره کرد که Google برچسب های عنوان را بازنویسی می کند و از مکان اشتباه استفاده می کند.
داشتن مکان اشتباه در عنوان SERP بد است زیرا کاربر هنگامی که یک مکان شهری را نشان می دهد که به دنبال آن نیست ، روی نتیجه جستجو کلیک نمی کند.
این پست بحث ایالت ها:
“سلام ، آخرین تغییر در عناوین به درستی نشان دهنده” ویژگی مارک “عنوان نیست. شما در حال پیوستن هستید – AAA California North بدون در نظر گرفتن محل جستجو. این تجارت در چندین ایالت خارج از منطقه کالیفرنیای شمالی فعالیت می کند. CTR در این موارد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. “
عناوین مرتبط با Google Mangles Health
پیاده سازی بسیار بدی از به روز رسانی برچسب عنوان گوگل در بخش سلامت است. گوگل واژه “واکسیناسیون” را در عنوان صفحه هایی که در مورد بیماری هستند اما در مورد واکسیناسیون این بیماری نیستند ، در عنوان قرار داده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
سلام googlesearchc searchliaison JohnMu، بهترین مکان برای بازخوانی عناوین صفحه مشکل ساز در SERP کجاست؟ برای یک مشتری مراقبت های بهداشتی ، صفحات وضعیت (مانند “آنفولانزا” ، “فلج اطفال”) را به شرایط + واکسن (“واکسیناسیون آنفولانزا”) تغییر می دهد. این یک مشکل بزرگ برای محتوای YMYL است.
– جنی هرن (lagringaeterna) 25 آگوست 2021
در خارج از کسانی که به موتورهای جستجو علاقه مند هستند ، برای اکثر افراد قابل توجه نیست ، اما در این مثال:
گوگل آنچه را که صفحه درباره آن است (‘آنفولانزا’) گرفته و آن را به آنچه آنها فکر می * کنند * (واکسیناسیون آنفولانزا) بازنویسی کرده است.
این کوچک به نظر می رسد (غیر از احتمالاً طرفدار/ضد واکس) اما… pic.twitter.com/aN8CoTll2o
– dan barker (danbarker) 25 آگوست 2021
خطاهای حروف بزرگ
جنیفر اسلگ ، بازاریاب جست و جو درباره توییتر Google در مورد وارد کردن حروف بزرگ در عناوین SERP ، در نتیجه ظاهر ناخوشایندی با کلمات کوچک با کلمات بزرگ ترکیب می کند.
یکی از عجیب ترین چیزها در مورد به روز رسانی برچسب عنوان در گوگل این است که من عناوین بسیار بیشتری را بدون حروف بزرگ حتی برای حرف اول می بینم و بسیار عجیب به نظر می رسد. pic.twitter.com/iBaCWdAfzu
– جنیفر اسلگ (jenstar) 21 آگوست 2021
تصویر صفحه از عنوانهای کوچک
تصویر صفحه وب نمایش حروف بزرگ
من کد صفحه وب را بررسی کردم و ترکیب حروف بزرگ و کوچک در عنوان در صفحه وجود ندارد. ظاهر ناخوشایند عنوان در SERP کاملاً تقصیر الگوریتم گوگل است.
آیا الگوریتم تگ عنوان گوگل عجله کرد؟
خطاهای زیادی توسط جامعه انتشارات و جستجو گزارش شده است که می توان نتیجه گرفت که این به روز رسانی الگوریتم خاص به طور کامل آزمایش نشده است.
گفته می شود گوگل هزاران رتبه بندی کیفیت جستجو دارد. می توان تصور کرد که برخی از این خطاها ، به ویژه در زمینه های حساس بهداشت و پزشکی ، قبل از انتشار به روزرسانی مشاهده و برطرف شده بودند.
آیا این نشانه آن است که گوگل از الگوریتم های خود کمی اطمینان دارد؟