اگر در مرحله گسترش تیم SEO خود و استخدام اعضای جدید هستید ، مهم است که سطح فردی دانش SEO آنها را بدانید ، تا بتوانید آنها را با موفقیت در برنامه آموزش SEO خود قرار دهید.
در آموزش مهارتهای جستجو هیچ رویکردی متناسب با همه وجود ندارد.
در جستجوی این ستون به عنوان راهنما استفاده کنید تا آموزش مناسبی را برای سطح تجربه استخدام جدید خود تجویز کنید.
در اینجا سه سطح اصلی دانش وجود دارد که به شما کلید شناسایی و آموزش هر شخصیت متفاوت را می دهد.
برای کارمند جدید با دانش کم یا بدون دانش SEO
همانطور که هر بازاریاب دیجیتال که روی SEO کار کرده باشد به شما خواهد گفت ، این مسئله پیچیده است و موضوعی نیست که بتوان یک شبه آن را انتخاب کرد.
هنگام استخدام کارمند جدید برای تیم SEO خود ، تجربه کار گذشته وی به تنهایی می تواند بینش اولیه شما را در مورد دانش این رشته ایجاد کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بخاطر داشته باشید ، کسانی که تجربه بازاریابی جستجوی ارگانیک کم دارند یا هیچ تجربه ای ندارند – به عنوان مثال ، کسانی که تمام وقت در بازاریابی دیجیتال کار کرده اند ، اما فقط به صورت محیطی روی SEO کار کرده اند – قطعاً در این گروه قرار می گیرند.
با توجه به ماهیت سئو ، مهم این است که شما اصول اولیه را به این گروه تازه کار آموزش دهید.
در غیر این صورت ، احتمالاً گم می شوند.
خواندن را توصیه می کنیم چرا SEO مهم است برای تعیین سطح ماهیت مهم SEO در هنگام موفقیت کلی تلاشهای بازاریابی دیجیتال.
اعضای تیم باید تاریخچه و مقیاس پذیری آن و همچنین معرفی اصطلاحات تخصصی تری مانند SERP ، نتایج جهانی ، تغییرات الگوریتمی ، برچسب عنوان ، توضیحات متا و برچسب های عنوان را بیاموزند.
یک مکان عالی برای شروع برنامه آموزش سئو از طریق است ارائه منابع جامع مانند فیلم ها ، مطالعات موردی و مقالات.
به این ترتیب ، عضو تیم جدید شما می تواند با سهولت بیشتری اطلاعاتی را که به آنها می آموزید بلعیده و درونی کند ، در حالی که در صورت لزوم این امکان را دارد که بعداً دوباره مشاهده یا دوباره بخوانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، شما می توانید این محتوای آموزشی را با آموزش زنده پیاده سازی ها برای نشان دادن موارد مرتبط کنید فرآیند بهینه سازی به طور کامل تر
این مبتدیان سئو به درک اینکه کجا و چگونه می توان گردش کار خود را تقسیم کرد نیاز دارند.
آنها باید درک کنند مفاهیم بنیادی SEO و یاد بگیرند که چگونه وقت خود را به طور منطقی اختصاص دهند.
برای اعضای جدید تیم شما ضروری است که اساسی ترین جنبه های سئو و اصول بازاریابی ارگانیک را قبل از غرق شدن در موضوعات پیشرفته تر درک کنند.
یک تشخیص واقعی از اصول SEO و سه رکن آن (تخصص-اقتدار-قابلیت اطمینان) اعضای جدید تیم شما و متعاقباً برنامه SEO شما را برای موفقیت تنظیم می کند.
مهمترین مواردی که باید هنگام استفاده از افرادی که دانش و تجربه SEO کمی دارند یا به هیچ وجه در ذهن نیست ، به خاطر بسپارید:
- دقیق بودن
- تصور نکنید که این کارمندان در معرض دانش رایج SEO هستند.
- و منابع لازم را برای آموزش اصول آنها قبل از فرو رفتن در علف های هرز فراهم کند.
یکی از بزرگترین اقدامات اجباری اولیه باید درک این نکته باشد که SEO همه چیز در مورد شنیدن صدای مشتری بالقوه شما از طریق عادات جستجوی گوگل است.
سپس می توانید به آنها بیاموزید که چگونه از این بینش ها برای تولید محتوای با کیفیت بالا که توسط داده ها اطلاع داده می شود استفاده کنند تا درنهایت توسط مخاطبان هدف شما پیدا شود.
برای کارمند جدید با دانش SEO متوسط
با فرض اینکه یک کارمند سابقه SEO داشته باشد و شما در حال تلاش برای تعیین سطح متوسط یا سطح بالای SEO هستید ، بسیار مهم است که از او در مورد تجربه و راحتی خود سال کنید.
شما در مراحل مصاحبه احتمالاً این موضوع را تا حدی تشخیص داده اید.
تا زمانی که یک فرد باتجربه دارای SEO باورنکردنی چشمگیر باشد ، که نه تنها تمام اصول بلکه ترفندهای پیشرفته تجارت را از آن آگاه است ، به احتمال زیاد در این گروه بهترین خواهد بود.
برای کسانی که از سطح بالایی در سطح مهارت بالایی برخوردار هستند ، صرف وقت زیاد در زمینه اصول (مانند آنچه در گروه اول انجام دادیم) باعث اتلاف وقت ، خسته شدن و از کار انداختن آنها می شود و مزایای زیادی به همراه نخواهد داشت.
اگر شخصی را به عنوان یک عضو مناسب در این گروه تشخیص داده اید ، به سرعت اصول سطح بالای این اصول را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که قبل از ادامه کار ، در یک صفحه از اصول پایه هستید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در مرحله بعدی ، می توانید عناصر پیشرفته SEO را آموزش دهید.
موضوعاتی مانند نمایه سازی (پرونده Robots.txt) ، عملکرد صفحه و روندهای نوظهور در بازاریابی دیجیتال باید مورد توجه قرار گیرد.
این اعضای تیم شما را قادر می سازد تا با موفقیت عملکرد ارگانیک وب سایت خود را ارزیابی کرده و شروع به ایده پردازی استراتژی های جدید SEO کنند.
برای کسی در این سطح ، تأکید بر ارزش محتوای منحصر به فرد در تمام صفحات سایت شما و همچنین بررسی راهکارهایی برای بهینه سازی محتوای موجود که می تواند رتبه بندی کلمات کلیدی ارگانیک را بهبود بخشد ، بسیار مهم است.
به عنوان مثال می توان به توضیح در مورد اثربخشی کلمه کلیدی ، نحوه شناسایی محتوای تکراری و تکنیک هایی برای رفع و جلوگیری از چنین مواردی در آینده اشاره کرد.
برای این سطح از مهارت ، تهیه منابعی مانند عرشه استراتژی ، مطالب جامع مطالعه و مثالهای واقعی برای حمایت از رشد عضو تیم جدید شما مهم است.
به محض کسب این دانش و آموختن بهترین روش ها ، گام بعدی دانستن چگونگی قرار دادن این موارد است استراتژی های عملیاتی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آموزش به آنها در مورد چگونگی استفاده از داده ها برای نوشتن محتوا با استفاده از SEO و اطلاع از آن با گذشت زمان بسیار ارزشمند خواهد بود.
برای عضو جدید با دانش بالای SEO / متخصص
همانطور که قبلا ذکر شد ، فقط یک SEO بسیار پیشرفته در این گروه قرار دارد.
اصول اولیه و 101 روش مناسب را به نفع برنامه آموزش عمیق تر و لایه ای سئو رد کنید.
مطمئناً ، وقتی فردی از سطح 2 به این مرحله فارغ التحصیل شد ، اکنون باید از آموزش دقیق تر سطح 3 نیز بهره مند شود.
بسته به راه اندازی تیم شما ، این فرد ممکن است کسی باشد که می خواهید به او یاد دهید چگونه یک برنامه SEO را از محتوا گرفته تا استراتژی های فنی بازگرداند.
عضو جدید تیمی که در این سطح از مهارت عضویت دارد باید در SEO فنی آموزش ببیند اگر قبلاً در این زمینه نباشد.
اول ، آنها باید یاد بگیرند که چگونه حسابرسی سایت فنی را با استفاده از ابزاری مانند DeepCrawl و Screaming Frog انجام دهند.
این به زمینه سازی داده ها کمک می کند تا مسائل و روند وب سایت از جمله خطاهای نمایه سازی ، جاوا اسکریپت ، برچسب های hreflang و علامت گذاری طرح را شناسایی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به آنها امکان می دهد تغییراتی را که به نفع بنیان فنی وب سایت شما است و قابلیت کشف و تعامل کاربر در موتورهای جستجو را بهبود بخشد ، انجام دهند.
با توجه به اینکه سئو فنی هیچ گونه پیاده روی در پارک نیست (اگرچه پارک به نظر می رسد) ، ارائه این سابقه و آموزش برای کمک به عضو تیم در یادگیری سئو فنی اغلب برای اطمینان از موفقیت آنها مفید است.
علاوه بر این ، مرور اصول SEO خارج از صفحه در دراز مدت برای وب سایت شما پاداش آور خواهد بود.
اطمینان حاصل کنید که عضو تیم شما می داند چگونه از طریق یک پروفایل لینک دهی قوی ، مرجع دامنه را ایجاد کند و آنها اهمیت داده های ساخت یافته را درک می کنند تا انواع مختلف نتایج جهانی را بدست آورند.
انجام این کار به شما کمک می کند تا یک برنامه SEO بالغ را در اختیار داشته باشید که تلاش های کلی بازاریابی دیجیتال شما را تقویت و تقویت می کند.
سرانجام ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، ممکن است بخواهید که معلم SEO جدید شما در نهایت کل برنامه SEO را تفویض یا اجرا کند.
به زودی ممکن است آنها در کفشی که شما در آن قرار دارید باشید و به دنبال آموزش کارمندان جدید و رساندن بقیه اعضای تیم به سطح خود هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در حین آموزش آن SEO پیشرفته ، حتماً به آنها می آموزید که چگونه دانش را فقط در تیم SEO خود گسترش دهند.
نتیجه
مهم نیست که عضو تیم جدید شما از چه سطح تجربه یا توانایی SEO برخوردار است ، منابع و یادگیری های خاصی برای آنها مناسب است.
باز هم ، مهم است که ابتدا مشخص شود مهارت آنها چیست و سپس مواد مناسب برای آنها فراهم شود که به شکوفایی نقش آنها کمک کند!
منابع بیشتر: