گوگل یک کتابچه راهنمای وب را منتشر کرد که اطلاعات عمیقی در مورد چگونگی موفقیت با قالب جدید ارائه می دهد. در طول بیش از یکصد صفحه ، سند با یک مرور کلی آغاز می شود و به تدریج به توصیه های پیشرفته تری که برای تشویق به ترافیک ، مشارکت و درآمد بیشتر طراحی شده است ، ادامه می یابد.
داستانهای وب
Web Stories قالب جدیدی است که Google در جستجو و کشف نشان می دهد. این قالب به منظور تهیه محتوای قابل تنقل برای مشتریانی که در سفر هستند طراحی شده است.
اما همانطور که کتابچه داستانهای وب (Web Stories Playbook) روشن می کند ، قالب جدید کاربردهای زیادی دارد که می تواند به ناشران کمک کند وب سایت های خود را با بازدید کنندگان سایت بیشتر درگیر کنند و درآمد حاصل از تبلیغات یا حتی پیوندهای وابسته را افزایش دهند.
داستان های وب به ناشران کمک می کند تا مخاطبان جدیدی پیدا کنند. آنها همچنین می توانند بازدیدکنندگان را برای مشاهده تبلیغات بیشتر در سایت طولانی تر کنند ، می توان از قالب برای تبدیل بازدیدکنندگان به فروش استفاده کرد یا از آنها برای کلیک بر روی پیوندهای وابسته الهام گرفت.
از داستان های وب می توان به روش های مختلفی از جمله لینک های وابسته ، محتوای پشتیبانی شده ، تبلیغات برنامه ای یا تبلیغات مستقیم فروخته شده درآمد کسب کرد.
Google همچنین پشتیبانی را به صورت یک افزونه وردپرس فراهم می کند که ایجاد Web Stories را آسان می کند.
هدف این کتاب جدید این است که به ناشران بیاموزد که چگونه داستان های وب را در یک وب سایت قرار دهند.
عکس صفحه ای از یک صفحه از کتابچه داستانهای وب
گرچه کتابچه داستانهای وب بیش از یکصد صفحه دارد ، هر صفحه شامل دو پاراگراف یا کمتر کلمه است. این قالب خواندن و فهم آن را آسان می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه در داخل کتابچه داستانهای وب است
کتابنامه به سه بخش تقسیم می شود:
- بررسی اجمالی
توضیح می دهد که چگونه داستان های وب برای ناشران برای یافتن مخاطبان جدید و راه سریعتر مصرف محتوا برای ناشران مفید است. - نقاط ورود
روش های مختلف ادغام داستان های وب در وب سایت و نحوه شخصی سازی بازدیدکنندگان سایت با آنها را شرح می دهد. - جزئیات بیشتر طراحی
برای تشویق به تعامل بیشتر با خوانندگان ، یک بررسی جامع از بهترین شیوه ها در طراحی ارائه می دهد.
این چنین است که کتابچه داستانهای وب هدف خود را توصیف می کند:
“بیشترین بهره را از Web Stories ببرید.
این دفترچه به شما کمک می کند Web Stories را در وب سایت خود بگنجانید ، بنابراین می توانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و به خوانندگان در ارتباط با محتوای مورد علاقه خود کمک کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نقاط ورود
قسمت Entry Points و More Details Design موضوعات آنها را بصورت عمیق پوشش می دهد. به عنوان مثال پنج نوع “نقطه ورود” وجود دارد که کتاب بازی یکی یکی روی آنها تمرکز می کند تا ناشر به یک سطح درک تخصصی دست یابد.
بخش Entry Points چگونگی پنج ورودی مختلف را توضیح می دهد:
- سینگلتون
- چرخ فلک
- نمایشگر جمع و جور
- برجسته نویسنده
- صفحه اختصاصی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بعد یکی یکی نشان می دهد که چگونه پنج متفاوت “نقاط ورود”به عنوان بخشی از یک استراتژی کلی برای جذب بازدیدکنندگان ، در یک صفحه وب قرار می گیرد.
سرانجام ، این بخش به یک Design Kit پیوند دارد که در آن می توان فایلها را بارگیری و از آنها برای ایجاد نقاط مختلف ورود استفاده کرد.
عکس صفحه از صفحه کیت طراحی داستان های وب
جزئیات بیشتر طراحی: بهترین روش ها
در بخش جزئیات بیشتر طراحی ، كتاب نمایشی بهترین روش ها را برای محتوا و چیدمان صفحه آموزش می دهد و سپس به سراغ نحوه شخصی سازی بیشتر داستان های وب می رود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
عکس صفحه ای از یک نمای کلی از Web Stories Playbook
سند با پیوند به سه منبع دیگر به پایان می رسد:
راهنما به a داستانهای وب GitHub و کانال Slack اما به نظر می رسد لینک Slack شکسته است …
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
عکس صفحه نمایش صفحه چرخ فلک ها از کتابچه داستانهای وب
کتابچه داستانهای وب را بارگیری کنید
کتاب راهنمای داستان های وب Google بیش از صد صفحه است اما بیشتر صفحات پر از تصاویر است که بهترین روش ها و درس ها را نشان می دهد. بنابراین تا زمانی که به نظر می رسد وجود ندارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این وجود اطلاعات ناچیزی در زمینه مهارت های مختلف با قالب داستان های وب بسیار مفید است.
استناد
اطلاعیه رسمی را بخوانید
قابلیت مشاهده داستانهای وب خود را بالا ببرید
بارگیری کتاب پخش:
Web Story Experience Bookbook (PDF)