تنها عامل ثابت در سئو تغییر است.
حالت کلاسیک را در نظر بگیرید:
صفحه شما در رتبه سه اول قرار می گیرد و 10 برابر ترافیک و مشتریان و مشتریان شما نسبت به رقبای رتبه های ششم تا دهم است.
بنابراین شما انتشار را منتشر می کنید تا موفقیت های گذشته را تقویت کنید. اما دو اتفاق می افتد:
هر حرفه ای سئو که ارزشش را داشته باشد این اتفاق را دیده است.
محتوای گذشته که قبلاً عملکرد خوبی داشت به آرامی در طول زمان فرسایش می یابد.
دیگر با هدف جستجو ردیف نمی شود. چیزهای جدید جایگزین آن شده است. همانطور که جهان تکامل می یابد، محتوای ما نیز باید تغییر کند.
با این حال، نیازی به ناامیدی نیست.
این در واقع یک مشکل بسیار آسان برای رفع آن است. تنها چیزی که نیاز دارید این طرح ساده سه مرحله ای بهینه سازی محتوا است که ما از آن برای احیای دائمی برندگان قبلی از مردگان استفاده کرده ایم.
چرا بهترین برنده های سریع سئو از بهینه سازی و انتشار مجدد محتوا حاصل می شود
ما به یک ناشر بزرگ در حوزه مالی کمک کردیم تا ترافیک هر صفحه خود را در حدود یک سال به طور متوسط 121.9٪ افزایش دهد.
حدود 30 نشانی اینترنتی مختلف به عنوان «فرصتهای بهینهسازی» علامتگذاری شدهاند – کوتاهنویسی مبهم برای «مواردی که قبلاً رتبهبندی خوبی داشتند، اما اکنون به نوعی بد است».
هنگامی که بدانید کجا باید جستجو کنید، به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید. و نسبتا آسان برای شروع سریع، بیش از حد.
برای مثال، یک مقاله در 1 ژانویه 2021 بازنشر شد و بلافاصله ترافیک آن دو برابر شد.

و این مورد، که فقط چند روز قبل در 15 دسامبر 2020 بازنشر شد، منجر به جریان ثابت جدیدی از بازدیدها برای باقیمانده سال آینده شد.

و یکی دیگر.
این بار که چند روز بعد در 19 ژانویه 2021 بازنشر شد، مانند موشک های ایلان به پرواز درآمد.

هنوز متقاعد شده اید؟
به خاطر داشته باشید که این یک سایت بزرگ است که در ابتدا waaaaaaaay در سال 1999 تاسیس شد. بنابراین سالها موفقیت، DR بالا و اعتبار موضوعی داشته است. از این نظر یک شروع مهم است.
اما این موضوع اصلی را تغییر نمی دهد:
- آیا می خواهید رشد طولانی مدت (24+ ماه) داشته باشید؟ مطالب جدید را منتشر کنید.
- آیا می خواهید رشد کوتاه مدت (کمتر از 6 ماه) داشته باشید؟ محتوای موجود را بازنشر کنید.
اکنون، بیایید گفتگوی چت را قطع کنیم و مراحل دقیقی را که میتوانید برای تکرار این نتایج استفاده کنید، انجام دهید.
مرحله 1: مشخص کنید کدام URLهای موجود برای انتشار مجدد آماده هستند
می دانید چه می گویند: اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید.
آیا URL های شما در حال حاضر در 3-5 موقعیت برتر هستند؟ کمی تازه کنید اما قایق را تکان ندهید.
ولی, چیزهای زیر پنج؟ الان داریم حرف میزنیم
این چیزهایی است که کشش مناسبی دارد یا شاید اخیراً لغزش یافته است. مشاهده مقداری ترافیک است که مهم است. با این حال، ترافیک کافی وجود ندارد، زیرا در خارج از 80٪ از کلیک های SERP، در سرزمین هیچ کس گیر نمی کند.
بنابراین ابزار سئو مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بیایید یک لیست سریع اجرا کنیم.
ابتدا، تمام کلمات کلیدی ارگانیکی را که سایت شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کند، جمع آوری کنید، مانند:

بعد، پارامترهای خود را تعریف کنید. این می تواند موقعیت های 8 تا 20 یا 5 تا 10 باشد. واقعاً مهم نیست. نکته این است: چیزهایی که ترافیک کمی دارند اما به اندازه کافی آنطور که باید نیست.
من همچنین دوست دارم سطحی را برای حجم تنظیم کنم تا مطمئن شوم نگران کلمات کلیدی یا صفحات کوچک نیستیم و در عین حال برای اطمینان از اینکه روی میوههای کم آویزان تمرکز میکنیم (و بیشتر از خودمان گاز نمیگیریم) یک سقف دشواری تنظیم میکنیم. می تواند بجود).
نکته اخیر اهمیت ویژه ای دارد. اگر کلمات کلیدی بسیار دشواری را انتخاب کنید، بهینه سازی و انتشار مجدد محتوا به تنهایی ممکن است به اندازه کافی خوب نباشد. احتمالاً همچنان به پیوندهای باکیفیت و بیشتر نیاز دارید تا زودتر به پنج مورد برتر وارد شوید.
این اعداد دقیق طبقه یا سقف بر اساس رقابت فضای شما و قدرت سایت شما تا حدودی دلخواه هستند. سایت های بزرگتر/قدیمی باید در هر دو بالاتر بروند، در حالی که سایت های کوچکتر/جدیدتر باید پایین تر بروند.
اما بیایید با مثال “100” برای حداقل حجم و “30” برای حداکثر سختی کلمه کلیدی (KD) برویم.

حالا داریم به جایی میرسیم
حدود 90 ثانیه کار به صرفه، لیستی از میوه های سئوی کم شما را ایجاد کرد.
پس بیایید گندم را از کاه جدا کنیم. (من مجبور شدم اون یکی رو هم ببینم.)
ما می خواهیم شناسایی کنیم نامزدهای خوب بازنشر از بدها در بخش بعدی دو بار اندازه گیری و یک بار برش می زنیم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
مرحله 2: 20٪ از محتوای موجود خود را اولویت بندی کنید تا در اسرع وقت 80٪ افزایش یابد.
خبرهای خوب و خبرهای بد.
این مرحله ساده قبلی ممکن است صدها (یا بیشتر) URL در سایت های بزرگتر ایجاد کند. بنابراین باید کمی کار دستی انجام دهید، پستها یا صفحات نامربوط را نادیده بگیرید یا برش دهید یا نادیده بگیرید.
به طور کلی، اولویت بندی بر اساس موارد زیر منطقی است:
- نتایج قبلی (بدیهی است که همیشه پیشروان برتر یا فروشندگان خود را در اولویت قرار دهید).
- هدف تجاری (بنابراین BOFU خود را > بر MOFU > و سپس بر TOFU خود اولویت دهید).
- برترین دریافت کنندگان ترافیک (فکر کنید: TOFU روی استروئیدها).
- ترافیک بالا کاهش می یابد (این دوره را مقایسه کنید، مانند ماه یا سه ماهه، در مقایسه با سال قبل).
مسافت پیموده شده واقعی شما ممکن است متفاوت باشد، زیرا یک ناشر باید انواع پست ها/صفحه های مختلف را از برند B2B SaaS در مقابل تجارت الکترونیکی B2C در مقابل کسب و کار خدمات محلی اولویت بندی کند.
آنچه در این مرحله به دنبال آن هستید یک اصل ساده پارتو است. 20 درصد از URL هایی که سریع ترین 80 درصد بازگشت را به شما می دهند کدامند؟
برای مثال، حفاری در این مقاله در مورد زیرعنوان ها به سرعت به ما نشان می دهد که تنوع کلمات کلیدی بیشتری وجود دارد که ما در حال انتخاب هستیم.
در واقع خیلی! با حجم عالی و KD های کم! پس بیایید این مورد را هم اکنون به عنوان یک اولویت علامت گذاری کنیم!

مرحله 3: مشخص کنید که به طور خاص چه چیزی در مورد محتوا نیاز به به روز رسانی دارد
مهم است که به خاطر داشته باشید که ما در اینجا فقط محتوا را به خاطر به روز رسانی به روز نمی کنیم.
این هست نه در مورد صرفاً تازه کردن رشته تاریخ «بهروزرسانی در…» در وردپرس برای فریب دادن خدایان سئو و نامیدن آن یک روز.
در عوض، این مرحله در مورد این است که بفهمیم چگونه میخواهیم محتوا را بسیار بهتر کنیم. ما میخواهیم رتبهبندی بالاتری داشته باشد و کلید شاخصهای کلیدی کسبوکار را حرکت دهد.
بنابراین هنگامی که چند URL برای اولویت بندی دارید، زمان آن رسیده است که کمی کارهای سنگین انجام دهید.
متأسفانه، ابزارهای محتوا هنوز در سئو تاثیرگذار هستند، در حالی که ابزارهای سئو همچنان محتوا را جذب می کنند. من هوش مصنوعی را نیز در اینجا گنجاندهام، که هنوز سالها تا ایجاد یک فرورفتگی واقعی فاصله دارد.
یعنی باید کمی آستین بالا بزنی. با کلیک بر روی هر URL و خواندن آن شروع کنید. سپس، برخی از SERP هایی را که در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کند، بالا بکشید، به نتایج نگاه کنید و در واقع آنها را نیز بخوانید.
حالا میدونم به چی فکر میکنی
“صبر کن صبر کن صبر کن. هیچ کس در مورد استفاده از مغز و تجربه خود در اینجا چیزی نگفت. هیچ درخواست فانتزی هوش مصنوعی یا هیچ چیز دیگری وجود ندارد؟ نفس نفس زدن!»
اگرچه این بسیار آسان است.
در اینجا چیزی است که شما به دنبال آن هستید:
- محتوای شما نسبت به آنچه در حال حاضر در هر SERP بهترین عملکرد را دارد چگونه سازماندهی شده است؟
- آیا عدم تطابق هدف جستجو وجود دارد، مثلاً میخواهید یک صفحه فرود را در برابر بسیاری از پستهای وبلاگ اطلاعاتی رتبهبندی کنید؟
- یا آیا هدف جستجوی همپوشانی در چندین جستار وجود دارد؟
- آیا محتوای شما شبیه به آنچه که در حال حاضر بهترین عملکرد را دارد ساختار یافته است؟
- آیا در حال تجربه هر گونه آدمخواری کلمه کلیدی هستید، جایی که URL های صفحه اشتباه در حال حاضر برای جستجوهای اشتباه رتبه بندی می کنند؟
- آیا حفره های خالی در پوشش موضوع شما وجود دارد؟
بیایید ابتدا نحوه انجام این آخرین نمونه را توضیح دهیم.
برخی از نرم افزارهای تخصصی بهینه سازی محتوا در اینجا به کاهش حجم کار کمک می کنند. MarketMuse، Clearscope’s Frase و همکاران خود را وارد کنید.
مقاله مورد نظر را بالا بکشید، درخواستی را که در حال تجزیه و تحلیل هستید رها کنید و به آنها اجازه دهید به طور خودکار صفحات با عملکرد برتر را برای شما اسکن کنند.
به عنوان مثال، خروجی در Frase در ابتدا چیزی شبیه به این خواهد بود. با حوزههای واضحی مانند تعداد کلمات، سرصفحهها و تعداد تصاویر شروع کنید، که میتواند به سرعت به شما اندازهگیری سادهای را ارائه دهد که آیا ساختار محتوای شما با معیار میانگین SERP مطابقت دارد یا فراتر میرود.

بعد، به دنبال پوشش معنایی کلمه کلیدی باشید. اساساً، وقتی مردم X را جستجو میکنند، Y و Z که به صورت مماس به هم مرتبط هستند، میخواهند درباره آن بخوانند؟
باز هم اینجا همه چیز نسبی است. بنابراین نباید به خودی خود آنقدر روی یک امتیاز “100٪” تمرکز کنید. اینجا دبیرستان نیست درعوض، میخواهید با کمترین مقدار از رقبا راحت باشید یا از آن پیشی بگیرید.
این ابزارهای تخصصی به شما کمک میکنند تا به راحتی پوشش معنایی یا موضوع مرتبط را با رقابت مقایسه کنید، بنابراین میتوانید به سرعت تشخیص دهید که کجا خوب کار میکنید…

… اما مهمتر از آن، جایی که شما شکاف دارید!
در مثال بالا، توجه داشته باشید که «عناوین کوچک» در تمام صفحه وجود ندارد. کامل. اکنون می دانیم که چه چیزی را به محتوای موجود خود اضافه یا به روز کنیم.
بدیهی است که این یک مثال بسیار ساده و سرراست است. اما روند همان است.
- به طور خاص، چه چیزی در محتوا نیاز به به روز رسانی دارد؟ (شاید اطلاعات قدیمی، دیگر مرتبط نباشند و غیره)
- چه از نظر ساختاری و چه از نظر محتوایی خوب کار می کنید و می توانید بر اساس آن کار کنید؟
- کجاها نسبت به رقابت خوب کار نمی کنید؟ چه چیزی نیاز به بهبود دارد؟
- شکافها یا حفرههای باقیمانده کجا هستند که میتوانید به طور بالقوه در مقابل رقبا بپرید و قبل از اینکه چیزهای آنها قدیمی شوند، از آنها دور شوید؟
آخرین مورد کلیدی برای اثبات آینده تا حد ممکن است.
به عنوان مثال، ما متوجه شدیم که افزودن یک ویدیو به یکی از این مقالات بهینهسازی شده، تقریباً یک شبه نرخ پرش -11.94٪ را کاهش میدهد.

این آخرین نکته این است که به خانه چکش بزنید که فقط محتوایی را بازنشر نمی کنید تا آن را با رقبای خود برابر کنید.
این است که جلوتر از آنها حرکت کنید، یک خندق رقابتی در اطراف خود پرتاب کنید و دستاوردهای رتبه بندی آینده خود را تا زمانی که ممکن است مستحکم کنید.
بهینه سازی محتوای خود برای طولانی مدت
انتشار محتوای کاملاً جدید چیزی است که سایت، ترافیک و حضور کلی سئوی شما را در طولانی مدت افزایش می دهد.
اما کلمه کلیدی اینجاست: بلند مدت.
هر چیزی که امسال منتشر می کنید احتمالاً تا سال آینده سوزن را تکان نمی دهد.
مگر اینکه، البته، محتوای موجود خود را ارتقا و بهبود دهید.
تقریباً همیشه بالاترین فعالیت اهرمی برای ایجاد نتایج کوتاه مدت سئو است. خبر خوب این است که این کار نیز بسیار آسان است.
- تمام محتوای موجود خود را که عملکرد بسیار خوبی دارد، اما می تواند بهتر انجام شود (مقام پنجم یا پایین تر) را جمع آوری کنید.
- 80/20 آنها را بر اساس نتایج قبلی، هدف تجاری، پتانسیل بالای ترافیک یا کاهش ترافیک بالا برای ارائه بزرگترین بالابر در کمترین زمان
- بیرحمانه محتوای خود را با محتوای رقبا مقایسه کنید تا بفهمید چگونه نهتنها با آنها مطابقت کنید، بلکه از آنها پیشی بگیرید و برای مدت طولانی از آنها پیشی بگیرید.
این مراحل، علاوه بر برنامهریزی محتوا و فرآیندهای تولید خوب، به شما این امکان را میدهد که قبل از اینکه متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است، از رقبا پیشی بگیرید، از رقبا پیشی بگیرید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.