آسان است که با برنامه B2B PPC خود در یک برنامه معمول گیر بیفتید.
شما بر کمپین های جستجوی پرداخت شده خود نظارت کرده و آنها را بهینه می کنید. و به نظر می رسد که آنها به خوبی کار می کنند.
پس چرا چیزی را تغییر می دهیم؟
به طور خلاصه ، دلیل این است که شما نمی دانید چه چیزی ممکن است از دست رفته باشد.
بدون سوال ، تعداد زیادی در این سال تغییر کرده اند (به عبارت ملایم). و من مطمئن هستم که این تغییرات بر صنعت ، تجارت و رقبا تأثیر گذاشته است.
ما همچنین شاهد تغییرات زیادی در شبکه های تبلیغاتی آنلاین با تعداد زیادی عملکرد جدید و تغییر در عملکردهای موجود هستیم.
اگر هنوز دقیقاً از همان استراتژی هایی که در دسامبر 2019 به کار گرفته اید – بدون آزمایش گزینه های دیگر – استفاده می کنید – سال جدید زمان مناسب برای امتحان چیز جدید است.
مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟
در اینجا انتخاب های برتر من وجود دارد:
1. ضبط تماس
من در مورد نوشتم ضبط تماس در مقاله قبلی.
اما من نمی توانم از صحبت در این باره دست بردارم ، زیرا ما می توانیم چنین دیدگاه های خوبی از آن بگیریم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر محصول یا خدمات شما گران ، پیچیده یا حساس است ، اکثر افراد به صورت آنلاین تبدیل نمی شوند. آنها می خواهند ابتدا مکالمه کنند.
بنابراین شما از تبلیغات مکالمه و برنامه های افزودنی مکالمه برای جلب تماس با آنها استفاده می کنید.
اما بعد چه اتفاقی افتاد؟
می توانید تعداد تماس ها و مدت زمان تماس آنها را در Google Ads مشاهده کنید. اما شما نمی دانستید چه گفته شده یا چه اتفاقاتی بعدی رخ داده است.
آیا این تماس گیرنده ها سرنخ خوبی بودند؟ آیا در نهایت منجر به فروش شدند؟
شما بدون گوش دادن به تماس راهی برای دانستن نداشتید.
در نتیجه ، بسیاری از تبلیغ کنندگان تصمیم به اجرای شخص ثالث گرفتند سیستم های ردیابی تماس. تبلیغ کنندگان دیگر تصمیم گرفتند که از تبلیغات مکالمه دور بمانند و کلاً از برنامه های افزودنی تماس بگیرند ، که مایه شرمساری بود.
این سیستم های ردیابی تماس شخص ثالث اغلب به خوبی کار می کنند ، اما آنها فقط یک چیز دیگر برای یادگیری ، راه اندازی و مدیریت بودند. اما اکنون ، Google Ads یک گزینه ضبط مکالمه دارد تا بتوانید ضمن ماندن در اکوسیستم Google ، به این تماس ها گوش فرا دهید.
در اینجا مثالی از آنچه در حساب Google Ads خود با ضبط تماس مشاهده خواهید کرد ، آورده شده است:
مدت زمان هر تماس و همچنین کد کشور و منطقه تماس گیرنده را مشاهده خواهید کرد. برای گوش دادن به ضبط ، کافیست روی “پخش” کلیک کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
داشتن این گزینه مزیت عمده بسیاری از مشاغل است – به ویژه مشاغل موجود در صنایع رقابتی که دلار بالایی را برای کلمات کلیدی پرداخت می کنند.
(یادداشت فرعی: اطمینان حاصل کنید که از ضوابط مربوط به ضبط تماس پیروی می کنید. بیشتر حوزه های قضایی ایجاب می کنند که به تماس گیرنده اطلاع دهید که تماس ممکن است ضبط شود).
من از گفتن آن متنفرم ، اما این درست است.
برخی از مشاغل همچنان در تبلیغات PPC خود به استراتژیهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی متکی هستند. ما این را می دانیم زیرا وقتی مشتری جدید می گیریم و نگاهی به حساب آنها می اندازیم آن را می بینیم.
من آن را دریافت
اگر استراتژی فقط کلمات کلیدی شما کار می کند ، چرا باید آن را تغییر دهید؟
اما دوباره ، شما نمی دانید چه چیزی ممکن است گم شود. برای بحث ، بیایید بگوییم من شما را متقاعد می کنم که فراتر از هدف قرار دادن فقط کلمات کلیدی بروید.
کجا می گردی؟
یکی از اولین گزینه هایی که من در نظر می گیرم مخاطبان هستند.
مخاطبان، به خصوص هنگامی که با ترکیب شود کلید واژه ها، ابزاری قدرتمند هستند. همچنین اگر آماده نباشید با هر دو پا آماده شوید ، آزمایش آنها آسان است.
یک نکته: خود را به گروه های مخاطبی که به وضوح مرتبط هستند محدود نکنید.
همچنین ، گروه های مخاطب نیمه مرتبط و حتی لانگ شات را در نظر بگیرید. این مخاطبان را در حالت مشاهده اضافه کنید و ببینید چه چیزی مفید است. اگر موردی را پیدا کردید که امیدوار کننده به نظر می رسد ، پیشنهاد خود را 10٪ یا بیشتر افزایش دهید.
ما از اینکه چگونه گروه های مخاطب نیمه مرتبط و دوربرد می توانند بازده خوبی داشته باشند ، بسیار خوشحال شده ایم.
به عنوان مثال ، یک مشتری غیر انتفاعی داریم که برای حمایت از افراد سرطانی جمع آوری کمک مالی می کند. ما برخی از کلمات کلیدی آنها را گرفته و آنها را با گروه مخاطبان “سرمایه گذاران مشتاق” ترکیب کرده و نتایج عالی گرفته ایم.
چرا این ترکیب کار می کند؟
مطمئن نیستیم ممکن است کسانی که سرمایه گذاری می کنند نیز تمایل بیشتری به این هدف دارند؟
ما نمی دانیم
اما ما آن را خواهیم گرفت ، با این وجود.
3. بازاریابی مجدد و بازی مشتری
بازاریابی مجدد و مطابقت مشتری نیز از استراتژی های عالی برای کاوش در سال جدید است. اما گاهی تبلیغ کنندگان این دو را با هم اشتباه می گیرند.
بازاریابی مجدد تبلیغ شما را در مقابل افرادی قرار می دهد که از وب سایت شما بازدید کرده اند. مطابقت مشتری به شما امکان می دهد از لیست مشتریان موجود خود (اغلب از لیست ایمیل خود) برای دسترسی به افراد موجود در لیست خود از طریق تعداد معدودی از شبکه ها ، از جمله جستجو ، نمایش و YouTube استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما در بازاریابی مجدد و مطابقت مشتری در شبکه های جستجو و نمایش موفقیت خوبی کسب کرده ایم – اگرچه متوجه می شویم که مطابقت مشتری از بازاریابی مجدد بهتر است.
بنابراین شاید ابتدا بخواهید از آنجا شروع کنید.
4. تبلیغات جستجوی پویا
تبلیغات جستجوی پویا از محتوای وب سایت خود برای هدف قرار دادن تبلیغات خود و پر کردن خلاs در کمپین های مبتنی بر کلمات کلیدی خود استفاده کنید. می توانید صفحات وب ، صفحه های فرود و دسته بندی صفحاتی را انتخاب کنید که Google از آنها برای تولید تبلیغات جستجوی پویا استفاده خواهد کرد.
اطمینان حاصل کنید که صفحاتی را انتخاب کنید که دارای محتوای غنی و سازگار باشند (به عنوان مثال ، اغلب به روز نمی شوند ، مانند صفحات معاملات روزانه یا رویداد).
گوگل به طور شگفت آور کار خوبی در ایجاد کلمات کلیدی با هدف بلند در تبلیغات جستجوی پویا انجام می دهد ، به همین دلیل آنها نوع مورد علاقه تیم من در این سال هستند. آنها نوع تبلیغات با عملکرد بالا در بسیاری از حساب های مشتری ما هستند.
باز هم ، این چیزی است که شما باید قبل از شروع کار آن را امتحان کنید.
چون در حالی که ما نتایج عالی گرفت با این نوع تبلیغ در برخی از حساب ها ، آنها به دلایل غیرقابل تشخیص در حساب های دیگر برنده نشده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
5. تبلیغات سپر
بدون ذکر تبلیغات سپر ، هیچ لیست چیزهای جدیدی که باید در برنامه های B2B PPC امتحان کنید کامل نخواهد بود. تبلیغات سپر تبلیغات ویدیویی کوتاه و شش ثانیه ای هستند که نمی توان از آنها صرف نظر کرد.
شش ثانیه ممکن است به طرز وحشتناکی کوتاه به نظر برسد.
و همینطور است!
به همین دلیل نمی توانید فقط یک آگهی سپر راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید که هر کاری انجام دهد. در عوض ، باید از آنها در خوشه استفاده کنید ، آنها را با سایر قالب های تبلیغاتی ترکیب کنید و تمرکز آنها را بسیار باریک کنید.
این تبلیغات کمی کار می برد. اما اگر قبلاً دارایی های ویدئویی در اختیار دارید ، این یکی ارزش امتحان کردن را دارد.
خود را در سال 2021 کشش دهید
اجازه ندهید یک سال دیگر بدون آزمایش چیز جدیدی در PPC بگذرد.
زیرا اگرچه برنامه PPC فعلی شما “کاملاً خوب” برای تجارت B2B شما عمل می کند ، اما شما ممکن است یک استراتژی یا عملکردی را که می تواند پاداش عمیق داشته باشد از دست دهید.
بنابراین این پنج استراتژی را امتحان کنید (حتی اگر فقط در حالت مشاهده باشد) و ببینید چه اتفاقی می افتد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: Dreamstime.com
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020