اینستاگرام این امکان را به تبلیغ دهندگان می دهد که از طریق به روزرسانی تبلیغات محتوای مارک دار ، از طرف حساب های کاربران پست های حمایت شده را منتشر کنند.
تبلیغات محتوای مارک دار بودند معرفی کرد سال گذشته به عنوان راهی برای اینفلوئنسرها برای شناسایی زمانی که پست هایشان توسط یک شرکت یا مارک تجاری حمایت مالی می شود.
این تبلیغات دقیقاً مانند پست های ارگانیک منتشر شده از حساب کاربر است ، فقط در آنها یک برچسب نوشته شده است: «مشارکت پرداخت شده با [brand name]”

ایجاد تبلیغات به هماهنگی زیادی بین تأثیرگذار و برند نیاز داشت. ابتدا باید محتوا به عنوان یک پست ارگانیک منتشر می شد و سپس مارک از طریق اینستاگرام برای تبلیغ پست به عنوان یک آگهی تبلیغ می شد.
اکنون ، اینستاگرام قصد دارد روند کار را از هر دو طرف ساده کند.
اینستاگرام روند جدیدی را آغاز می کند که در آن تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات محتوای مارک دار را بدون نیاز به تأثیرگذار برای ایجاد یک پست ارگانیک منتشر کنند.
اینستاگرام در اطلاعیه ای اعلام کرد: “اکنون مارک ها وقتی می خواهند تبلیغات محتوای مارک دار را اجرا کنند ، با محدودیت کمتری انعطاف بیشتری دارند.”
روند جدید به مارک ها این امکان را می دهد تا تبلیغاتی را با حساب شخصی سازنده طراحی کنند و حتی آن را منتشر کنند. البته با تأیید خالق.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی روند جدید و به دنبال آن اطلاعات مربوط به به روزرسانی های اضافی تبلیغات محتوای مارک دار ارائه شده است.
فرایند ایجاد آگهی محتوای مارک دار
روند جدید اینستاگرام برای انتشار تبلیغات محتوای مارک دار شامل سه مرحله است.
مرحله 1: تبلیغ دهنده درخواستی را برای دسترسی به ایجاد آگهی به کاربر می فرستد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغ کنندگان می توانند با مراجعه به تنظیمات> تجارت> محتوای مارک دار> درخواست دسترسی به ایجاد تبلیغ ، درخواست دسترسی به تبلیغ را ارسال کنند.
از آنجا تبلیغ کننده می تواند نام شخص را تایپ کرده و درخواستی را ارسال کند.
مرحله 2: سازنده درخواست دسترسی به ایجاد تبلیغ را می پذیرد.
از طرف سازنده ، درخواست تبلیغ در تب فعالیت نشان داده می شود که سایر اعلان ها در آن یافت می شود.
پس از ضربه زدن روی اعلان ، سازنده به صفحه ای منتقل می شود که در آن می تواند همه شرکای تبلیغاتی تأیید شده خود و درخواست در انتظار را مشاهده کند.
با ضربه زدن روی «تأیید» مشارکت بین خالق و نام تجاری ایجاد می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعلان در بالا نشان می دهد که سازنده چه دسترسی را تصویب می کند:
“این شرکا می توانند تبلیغات ایجاد کرده و آنها را برای بررسی شما ارسال کنند. فقط تبلیغاتی که تأیید می کنید پخش می شود. “
هنگامی که درخواست تأیید شد ، تبلیغ دهنده می تواند بلافاصله ارسال تبلیغات را برای بررسی آغاز کند.
مرحله 3: سازنده اعلان تبلیغات ایجاد شده را برای تأیید آنها دریافت می کند.
تبلیغ کنندگان از ساختن آگهی مراقبت می کنند و سپس آن را برای تأیید سازنده ارسال می کنند.
با ضربه زدن روی «تأیید» ، آگهی از حساب سازنده منتشر می شود. همانطور که اینستاگرام در صفحه تأیید یادداشت می کند ، تبلیغ از حساب سازنده ارسال شده است اما در صفحه نمایه اصلی او نمایش داده نمی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر سازنده از تبلیغات رضایت نداشته باشد ، همیشه گزینه “رد کردن” را دارد. آنها همچنین می توانند تبلیغ را پس از تأیید موقتاً متوقف کنند.
سایر به روزرسانی ها برای تبلیغات محتوای مارک دار
اینستاگرام علاوه بر راه اندازی فرآیند کاملا جدیدی برای انتشار تبلیغات محتوای مارک دار ، این به روزرسانی ها را ارائه می دهد:
- تبلیغات محتوای مارک دار در حال پخش در Reels است و آزمایش آن در هفته های آینده در Live آغاز می شود.
- تبلیغات محتوای مارک دار در داستان اکنون می تواند شامل عناصر قابل لمس باشد ، مانند @ ذکر نام ، مکان و هشتگ ها.
- مشاغل اکنون می توانند پست های محتوای مارک دار را با برچسب های محصول تبلیغ کنند.
- مشاغل و سازندگان می توانند محدودیت های سنی را برای پست های فید محتوای مارک دار خود در اینستاگرام تعیین کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیوستن به برنامه محتوای مارک دار اینستاگرام ، به عنوان تبلیغ کننده یا خالق ، به جزئیات مراجعه کنید اینجا.
منبع: اینستاگرام تجاری