سال 2020 یک سال بود تغییر دیجیتالی عظیم تقریباً در هر جبهه ای
از نظر سیاسی ، جامعه شناختی ، اقتصادی ، فرهنگی و از دیدگاه فناوری ، شاهد تغییرات عمده ای بودیم که مطمئناً از عواقب طولانی مدت برخوردار است.
در حالی که با دلهره و اضطراب وارد این سال جدید می شویم در میان عدم اطمینان مداوم در همه گیر جهانی ، سازمان های سازمانی و رهبران آنها به دنبال روش های اثبات شده و مقرون به صرفه برای درک این تغییرات مداوم در رفتار و تقاضای مصرف کننده هستند.
وارد سئو شوید.
سال گذشته ، تقاضای جستجوگرها به یک رسید بالاترین زمان.
با انتقال نیروی کار حضوری به انجام کارهای خود از راه دور ، مصرف کنندگان برای تأمین نیازهای اطلاعاتی و سرگرمی خود به جستجوی دسته جمعی روی آوردند.
خرید مواد غذایی ، قرار ملاقات های پزشکی ، امور بانکی و سایر کارهای روزمره به معاملات پیچیده ای که نیاز به برنامه ریزی قبلی و اغلب روش های متناوب تحقق دارند تبدیل شدند.
مصرف کنندگان در جستجوی محصولات ، راه حل ها و خدمات تجربه های متفاوت و احساسی بیشتری را تجربه می کردند ، بنابراین مارک ها به جستجوی بینش در مورد این رفتار پرداختند.
به همان سرعت که نیازها و رفتارهای مصرف کنندگان تکامل یافت ، مارک ها مجبور شدند کتاب های قدیمی و داده های تاریخی خود را بیرون بیاورند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شرکت ها برای درک مشتریان متغیر سریع خود به متخصصان SEO خود مراجعه کرده و بینش جستجو می کنند.
همچنین برای ایجاد استراتژی های همه کانال برای دستیابی به بخشهای فزاینده تقسیم شده و غیرقابل پیش بینی بازار.
در سال 2021 ، طرفداران SEO با توانایی جمع آوری و تفسیر بینش های جستجو به عنوان بهترین موقعیت تجاری برای هدایت سازمان های بازاریابی شرکتی ، موقعیت های شغلی هستند.
در اینجا دو روش وجود دارد که می توانید از این روند استفاده کنید ، ارائه ارزش کامل بینش SEO و ارزش اقدام در داخل سازمان.
1. ارزش هوش تجاری و بینش جستجو در سازمان را به اشتراک بگذارید
مانند تبدیل به دیجیتال همچنان شتاب می گیرد ، سازمان ها به دنبال جستجوی بازاریابان برای ترکیبی از دیدگاه های بازار کلان و بینش ریز دانه برای درک شرایط رفتار مصرف کننده هستند.
زیاد سازمان ها اکنون به دنبال استفاده از هوش تجاری هستند برای درک نوسانات تقاضای کلان در بازارهای خود ، در عین حال با استفاده از بینش جستجوی ارزشمندی که در سطح ریز مشاهده می شود.
شما به عنوان متخصصان سئو ، اطلاعات و داده های زیادی در اختیار دارید تا این درک را تقویت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما به سختی می توانید سطح C را در این مورد متقاعد کنید فقط با ارسال گزارش های تحلیلی در پله های بالاتر یا انگیزه دادن به رهبران در عملیات یا تحقیق و توسعه برای خواندن گزارش ماهانه در مورد رفتارهای سایت.
به حداکثر رساندن ارزش هوش تجاری در کل شرکت مستلزم درک عمیق ، تقریباً شهودی نیازهای هر بخش و رهبر تجارت است.
در صورت استفاده صحیح ، بینش کلان می تواند نه تنها کاملترین و دقیق ترین دیدگاه را نسبت به مشتری ، بلکه همچنین محیطی را که در حال حاضر در آن قرار دارد ، ارائه دهد.
به انواع مختلف سالاتی فکر کنید که همکاران شما به دنبال پاسخگویی در سراسر سازمان هستند:
- چه عواملی در تغییر الگوی خرید و کشف در بازار تأثیرگذار است؟
- بزرگترین فرصتها برای کوتاه مدت کجاست؟
- چگونه می توانیم استراتژی های خود را برای هدف قرار دادن محصولات و دسته های جدید یا پرطرفدار انطباق دهیم؟
از بینش موجودی کالا و حساسیت قیمت گرفته تا نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ، نگرانی های مربوط به سلامتی و ایمنی و تعداد بیشماری از ترجیحات فردی که با توجه به تجربه شخصی شکل گرفته اند ، بینش جستجو نزدیکترین تقریب به صدای واقعی مشتری است که شرکت شما می تواند به آن دسترسی داشته باشد.
از بینش SEO می توان برای تأمین نیرو در کمپین های دیجیتال و همه کانال در هر قالبی استفاده کرد ، بلکه همچنین به توسعه و دگرگونی کسب و کار در صورت نیاز شرایط بازار کمک می کند.
داده های جستجوی دانه ای ، بسیاری از افکار ، نیازها ، خواسته ها و انگیزه های مصرف کنندگان را نشان می دهد.
برای ایجاد و نشان دادن ارزش بینش در سازمان خود ، آماده انجام کارهای سنگین برای هر تیم و بخش ها باشید.
نوع ، حجم و عمق هوش تجاری حاصل از جستجو را که برای هر ذینفع بیشترین سود را دارد ، تعیین کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- تغییرات واقعی و قابل توجه ترجیحات را در مقایسه با ناهنجاری ها تعیین کنید.
- فرصت های جدیدی را که ارزش سرمایه گذاری بیشتر در سئو و محتوا را دارند شناسایی کنید.
- تیم های فروش و محصولات را در مورد روندهای کلان که ممکن است بر آنها تأثیر بگذارد ، آگاه کنید.
- رفتارهای خالص جدید را برای تیم های بازاریابی ، دیجیتال و محصولات شناسایی کنید.
- یافته های جستجو را به طور مختصر برای تصمیم گیرندگان خلاصه کنید تا تأثیرات بالقوه یافته های شما روشن باشد.
2. با استفاده از عمل ، ارزش بینش جستجو را افزایش دهید
بینش عالی است ، اما با اقدام فوری ارزش بسیار بیشتری دارد.
اگر شخص دیگری در سازمان متوجه نشود که چه کاری انجام می دهد ، تهیه بودجه و منابع لازم برای دستیابی به اتوماسیون جستجوگرها یک فروش سخت است.
کدام استدلال قانع کننده تری است؟
“این با خودکار کردن کارهای تکراری در وقت و هزینه ما صرفه جویی می کند و همچنین به من امکان می دهد محتوای وب خود را به طور موثرتری بهینه کنم.”
یا…
“این در تجزیه و تحلیل حجم عظیم داده های مصرف کننده و بازار ما کمک می کند تا بتوانم مناسب ترین ، به موقع ترین و مفیدترین دیدگاه ها و توصیه ها را به شما ارائه دهم.”
طرح پرونده برای سئو هرگز به اندازه یک جمله توجیهی ساده نیست. اما منظور را فهمیدی.
این یک تغییر در ذهنیت است – بازآموزی مغز – برای فکر کردن و صحبت کردن در مورد SEO نه به عنوان یک کانال یا بخش بلکه به عنوان یک منبع اساسی از هوش تجاری که در موفقیت شرکت مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی همانطور که متخصصان سئو به چالش کشیده می شوند بیشتر تحلیلی و فنی فکر کنید برای کار کردن در کنار هم و به دست آوردن بیشترین عملکرد ممکن از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی ، مهارت های ارتباطی و خلاقیت شما بیش از هر زمان دیگری مهم است.
تصمیم گیرندگان به داده های بیشتری احتیاج ندارند. تمام بینش و داده های کسب و کار در جهان تا زمانی که فعال نشوند معنایی ندارند.
این ضروری است که شما می توانید این ارزش را از طریق روشهای قابل ارتباط و مرتبط با تصمیم گیرندگان برقرار کنید ، بنابراین بینش شما می تواند عمل کند.
سازمانهای سازمانی به بازاریابهای چابک برای تفسیر داده های خود ، تشخیص معنای موجود در این ارقام و ارائه توصیه هایی که آماده فعال شدن توسط تیمهایی است که فقط برای دیگران احساس جهت گیری می کنند ، لازم است.
علاوه بر این ، شما باید آماده پیگیری و ارزیابی اقدامات انجام شده باشید. برای ارزیابی کارایی توصیه های شما.
اگر سئو یک کانال بصورت یک طرفه است که بصورت بصری بصورت گسترده به سازمان و بدون زمینه نتایج منتقل می شود ، نمی توانید ارزش خود را بهبود بخشیده و افزایش دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اقدام همان چیزی است که در صورت بروز فرصتهای جدید بازار ، شرکت شما را از رقبا جلوتر خواهد برد. تیم های مارک تجاری ، محتوا و رسانه ها قادر خواهند بود سریعتر اقدام کنند و با آگاهی و تصمیمات استراتژیک در هر کانال تصمیم بگیرند.
رهبران کسب و کار یاد خواهند گرفت که به بینش جستجو اعتماد کنند و سریعاً اقدام کنند زیرا ارزش آنها در سازمان ثابت شود.
در سال 2021 ، متخصصان سئو باید به دنبال موارد زیر باشند:
- خطوط ارتباطی را باز نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که برای درک چگونگی استفاده از بینش SEO در کل سازمان پیگیری می کنید ، بنابراین می توانید به طور موثرتری پیش بروید و از آن حمایت کنید.
- راه هایی برای برقراری ارتباط پیدا کنید ارزش یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در SEO شما فرآیندهای بدون غلبه بر دیگران با فن آوری صحبت کردن.
- همیشه داده های کاربر شخص اول را در مقابل داده های بازار بسنجید برای اطمینان از درک کامل شما از منظر جستجوی سازمان خود.
حرکت به جلو و اقدام
در سال 2021 ، در حالی که مصرف کنندگان به جستجوی هرگونه نیاز خود از کشف و مقایسه قیمت ها و ویژگی ها با اثبات اجتماعی ، اطلاعات ، ارزیابی و حتی سرگرمی ادامه می دهند ، این شرکت ها قادر به استفاده از بی شماری از هوش تجاری و بینش جستجوی تولید شده توسط همه هستند. این فعالیت بهترین موقعیت را برای موفقیت دارد.
همانطور که برای سال پیش رو استراتژیک می کنید ، توجه ویژه ای به نحوه استفاده از بینش بازار برای بهبود سرعت و دقت بهینه سازی خود داشته باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آن برای اطلاع دادن به تصمیمات استراتژیک همه کانال استفاده کنید.
تلفیق هوش تجاری و بینش جستجو به شما امکان می دهد تا فرصت هایی را که به اندازه کافی قابل توجه هستند تا یک رویکرد همه کانال را تنظیم کنید ، تأیید کنید.
برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید اقدام کنید و از داده های زمان واقعی استفاده کنید تا سریعتر از رقبای خود از فرصتهای جدید بازار پیشی بگیرید.
تیم های تجاری ، پیام رسان و محصولات خود را سازماندهی کنید و نحوه استفاده از اتوماسیون هوشمند را برای کمک به آنها در واکنش سریعتر به روندهای کلان و نیازهای کاربر به طور یکسان قبل از رقابت خود ترسیم کنید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، ژانویه 2021 گرفته شده است