آیا شما فردی هستید که به دنبال طراحی لوگوی عالی هستید؟ آیا می خواهید راه های انتخاب لوگوی مناسب را بیابید؟ اگر به هر دو سوال بله گفتید، به پایین پیمایش کنید زیرا ما فقط راه حلی را داریم که شما به دنبال آن بودید.
ممکن است به مقالات مرتبط زیر نیز علاقه مند باشید.
دانلود نامحدود
بیش از 1,500,000+ فونت، موکاپ، موارد رایگان و دارایی طراحی
در اینجا نحوه انتخاب لوگوی عالی برای کسب و کارتان آمده است:
درک نیاز به لوگو
برای بدست آوردن طراحی لوگو کامل، ابتدا باید بفهمید که چرا برای کسب و کار شما بسیار ضروری است. طراحی لوگو به جذب مخاطب مناسب به سمت کسب و کار شما کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که آنها از تلاش شما قدردانی می کنند.
به عبارت دیگر، لوگو اولین تاثیری است که قرار است روی مشتری خود بگذارید. بنابراین، مطمئن شوید که آن یک اثر چشمگیر است.
تعریف هویت کسب و کار شما
لوگوی کسب و کار شما باید نشان دهنده هویت برند شما باشد. بله درست خواندید شما نمی توانید فقط یک طرح لوگو را انتخاب کنید زیرا آن را دوست دارید یا جذاب به نظر می رسد. شما باید یک داستان و یک فکر پشت آن داشته باشید تا بتوانید شخصیت برند داشته باشید.
الهام گرفته
هنگامی که با تعریف هویت برند خود به پایان رسیدید، وقت آن است که الهام بگیرید. شما نمی توانید هر طرح لوگویی را انتخاب کنید. تا بتوانم به چیزی برسیم که با برند شما طنین انداز می شود، باید نوعی الهام یا نیروی محرکه داشته باشید.
در اینجا لیستی از راه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند الهام بگیرید:
– ایده پردازی
برای هر چیزی که ممکن است بخواهید با آن شروع کنید، مهم است که ابتدا طوفان فکری داشته باشید. طوفان فکری به شما در کنار گذاشتن ایده ها و همچنین پاکسازی سرتان کمک می کند. گاهی اوقات، ممکن است ایده های زیادی وجود داشته باشد که شما در مورد آنها مطمئن نیستید. طوفان فکری به شما کمک میکند تا دیدگاهی پیدا کنید.
مقاله مرتبط: نحوه طراحی لوگو در زمان کمتر
– بدانید مخاطبان شما چه می خواهند
برای اینکه بتوانید یک طرح لوگویی ایجاد کنید که مخاطبان شما از آن استقبال کنند، مهم است که ابتدا بفهمید آنها چه چیزی را دوست دارند. شناخت مخاطبان هدف خود به طرق دیگر در آینده نیز به شما کمک خواهد کرد.
– پرس و جو کن
گاهی اوقات، تنها فردی بودن که تمام افکار خود را انجام می دهد، می تواند شما را در یک ایده گیر کند. برای اینکه بتوانید ایده های بیشتری به دست آورید، همیشه بهتر است از اطراف بپرسید و درباره ایده های خود بحث کنید.
مقاله مرتبط: 10 قانون اساسی که در طراحی لوگو باید رعایت کنید
– رقابت خود را بشناسید
برای اینکه بتوانید بهتر عمل کنید، گاهی اوقات باید بدانید که در بازار چه اتفاقی می افتد. شما باید به آنچه که رقبای شما انجام می دهد نگاهی دقیق داشته باشید تا بتوانید از روندها و آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد به روز باشید. ممکن است برای برخی افراد کمی بد به نظر برسد، اما کسبوکارها وقتی به کارهایی که رقبای خود انجام میدهند نگاه میکنند، ایدههای زیادی دریافت میکنند. این بدان معنا نیست که شما مستقیماً ایده ها را می دزدید. شما فقط می توانید کمی الهام بگیرید. هیچ ضرری در آن وجود ندارد.
– سبک لوگو را انتخاب کنید
هنگامی که تمام مراحل ذکر شده در بالا را انجام دادید، ایده درستی از آنچه می خواهید طراحی کنید خواهید داشت. به ایده های خود ننشینید. شما باید یک طرح را انتخاب کنید که احساس می کنید با مخاطبان شما طنین انداز می شود و همچنین در مورد برند شما صحبت می کند. هرچند به این سادگی نیست. انتخاب سبک برای طراحی لوگو شامل عوامل مختلفی است که باید به آنها توجه داشته باشید.
در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین سبک های طراحی وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید:
کلاسیک
اگر شما فردی هستید که میخواهید ایمن بازی کنید و از ریسک کردن اجتناب کنید، میتوانید یک را انتخاب کنید طراحی لوگو کلاسیک برای کسب و کار شما بهترین چیز در مورد انتخاب یک سبک کلاسیک این است که شما در کنترل خود باقی میمانید زیرا چیزی را به نمایش میگذارید که مخاطب سالها آن را دوست داشته و قدردانی کرده است.
یکپارچهسازی با سیستمعامل
اگر به روندهای فعلی و آنچه که مردم برای کسب و کار خود در رابطه با طراحی لوگو انتخاب می کنند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یکپارچهسازی با سیستمعامل و وینتیج مورد توجه است. این لوگوی قدیمی و قدیمی طرحها شما را به گذشته میبرند و حس نوستالژی را فورا القا میکنند. بنابراین، اگر کسبوکاری هستید که سالها در بازار حضور داشتهاید و سابقهای دارد، میتوانید آن را از طریق طراحی لوگوی قدیمی یا قدیمی پول نقد کنید.
مینیمالیست
یکی از کارهایی که می توانید انتخاب کنید این است که با طراحی لوگوی خود کاملاً مینیمالیستی باشید. لوگوی مینیمالیستی می تواند در مورد برند شما و هویت آن صحبت کند. همیشه نیازی نیست که آن مایل اضافی را طی کنید و هر آنچه را که در طراحی لوگوی خود به آن فکر می کردید در آن قرار دهید. آن می تواند مخاطبان خود را گیج کنید و حتی ممکن است آنها را در مقطعی به تعویق بیندازند. مینیمال کردن به این معنی نیست که نمی توانید با فونت و رنگ ها بازی کنید.
شخصی شده
وقتی طراحی لوگوی شخصی سازی شده را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید، پیامی واضح به مشتریان خود می دهید که به بیان یک بیانیه فردی اعتقاد دارید و به جزئیات توجه می کنید. بهترین قسمت در مورد a طراحی لوگو شخصی این است که می توانید از هر شکل دیگری از سبک در لیست بیت بگیرید و هر چقدر که می خواهید بازی کنید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));