اینستاگرام نحوه رتبه بندی مطالبی را که افراد هنگام مرور در Reels مشاهده می کنند توضیح می دهد. این بینش ممکن است به شما در ایجاد کلیپ های موفق تر کمک کند.
اینستاگرام Reels را به عنوان ویژگی شاخص بعدی خود معرفی می کند. آدام موسری ، سرپرست اینستاگرام ، اعلام کرد که می خواهد در تلاش برای رقابت مستقیم با TikTok ، در زمینه ویدیو پیشرفت کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با ادامه سرمایه گذاری اینستاگرام در Reels ، کاربران را از نحوه عملکرد این بخش از برنامه مطلع می کند.
در یک پست اینستاگرامی ، این شرکت نشان می دهد که چگونه Reels را برای هر کاربر توصیه می کند.
اگر اینستاگرام بخشی از استراتژی بازاریابی شما است ، یادگیری نحوه توصیه این برنامه به کاربران Reels ، دانش است که می تواند در آینده به شما کمک کند.
در اینجا مهمترین نکات مهم در اینجا آمده است.
چگونه اینستاگرام قرقره را به کاربران توصیه می کند
هدف الگوریتم Reels اینتاگرام این است که کاربران محتوا را نه تنها از تماشا لذت ببرند ، بلکه به احتمال زیاد با آن نیز درگیر خواهند شد.
الگوریتم اینستاگرام برای تعیین اینکه کدام قرقره را به کاربران نشان دهد ، احتمال اینکه:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- در کل راه یک حلقه را تماشا کنید
- مثل آن
- بگویید سرگرم کننده یا خنده دار بود
- برای ساخت حلقه خود به صفحه صوتی بروید
اگر با Reels یا TikTok آشنا نیستید ، ممکن است این نکته آخر گیج کننده به نظر برسد. این به توانایی برداشتن یک آهنگ صوتی از ویدیوی شخصی و ایجاد محتوای شخصی با آن اشاره دارد.
مگر اینکه خالق ویژگی را غیرفعال کرده باشد ، هر حلقه دارای صفحه ای است که بینندگان می توانند صدا را گرفته و ویدئوی جدیدی را با همان آهنگ بسازند.
ایجاد یک حلقه با یک کلیپ صوتی بسیار قابل اشتراک گذاری می تواند شما را با الگوریتم توصیه بسیار جلو ببرد – اما آیا این مهمتر از تعداد پسندها و تعداد بازدیدها است؟
مهمترین سیگنال های الگوریتم قرقره
اینستاگرام می گوید فعالیت کاربران مهمترین سیگنال هنگام توصیه به Reels است.
این الگوریتم در نظر می گیرد که کاربر در گذشته با کدام قرقره همکاری داشته است و اینکه آیا آنها تعامل مستقیم با خالق محتوا داشته اند یا خیر.
این بدان معناست که پاسخ دادن به نظرات ، DM ها و برچسب ها می تواند به نمایش بیشتر مطالب شما در فید افراد کمک کند.
پس از آن ، اینستاگرام اطلاعات مربوط به خود ویدیو و اطلاعات مربوط به خالق محتوا را بررسی می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مهمترین سیگنالهای الگوریتم توصیه Reels عبارتند از (به ترتیب اهمیت):
- فعالیت کاربر: شامل تعامل اخیر با قرقره و تعامل با تولیدکنندگان محتوا.
- اطلاعات در مورد حلقه: مانند محبوبیت ، آهنگ صوتی و درک ویدیو بر اساس پیکسل و فریم های کامل.
- اطلاعاتی درباره سازنده: از جمله آنها که هستند و نحوه تعامل سایر کاربران با آنها.
انواع محتوا اینستاگرام توصیه نمی شود
چندین نوع محتوا وجود دارد که اینستاگرام صرف نظر از محبوبیت سازنده یا میزان مشارکت ویدئو توصیه نمی کند.
اینستاگرام به دلایل زیر از توصیه Reels اجتناب می کند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- وضوح ویدئو و/یا علامت نگاری است.
- این ویدئو حاوی محتوای سیاسی است.
- این ویدئو توسط شخصیت های سیاسی یا دولتی تهیه شده است.
اگر می خواهید با قرقره های اینستاگرام به جایی برسید ، تولید محتوای با کیفیت و اصلی را هدف بگیرید. ویدیوهای علامت گذاری شده که از سایت های دیگر بازیافت می شوند ، در فید مردم ظاهر نمی شوند ، مگر اینکه مستقیماً سازنده را دنبال کنند.
در نهایت ، موضوع را برای همه مخاطبان سبک و دوستانه نگه دارید.
منبع: creators در اینستاگرام
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید