چه مدت طول می کشد تا با روابط عمومی دیجیتال نتیجه بگیرید؟
این س millionال میلیون دلاری است که هر برندی می خواهد بداند.
پاسخ کوتاه این است: طولانی تر از تبلیغات دیجیتال ، و نتایج ارزش آن را دارند!
مانند سئو ، روابط عمومی دیجیتال یک بازی طولانی است.
این ارگانیک ، سرمقاله ، اعتبار شخص ثالث و اثبات اجتماعی است.
برخلاف تبلیغات پولی ، پس از اجرای برنامه روابط عمومی معمولاً رضایت فوری وجود ندارد.
این در مورد ایجاد ارتباط با چندین رسانه از جمله Google ، کانال های رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذاران ، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران سنتی است.
چرا روابط عمومی دیجیتال کار نمی کند
انتظارات غیرواقعی ، بودجه های تخصیص نیافته ، کمبود تجربه و ارتباطات ضعیف تنها چند روش برای دستیابی به نتیجه یک برنامه روابط عمومی دیجیتال است.
“100K دلار اضافی در این ماه برای تبلیغات PPC یا Facebook هزینه کنید؟ مشکلی نیست در منابع سرمایه گذاری کنید تا به تأثیرگذاران و رسانه های سطح بالا برسید؟ بودجه ندارد. ” – بیش از حد بسیاری از مدیرعامل و مدیر عامل شرکت گفتند.
همان شرکت های جیب عمیق پول خود را برای تبلیغات خرج می کنند ، اما به نظر می رسد که صرف همه چیز در روابط عمومی نمی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال روزی که تبلیغات تبلیغاتی را متوقف می کنید ، بازدید متوقف می شود.
روابط عمومی مانند SEO عملکرد ارگانیک دارد.
هنگامی که به درستی و به طور مداوم در طول زمان انجام می شود ، روابط عمومی هدیه ای است که به روش هایی که نمی توانید در تبلیغات دیجیتال خریداری کنید ادامه می یابد.
روابط عمومی دیجیتال یک سبک زندگی بازاریابی است ، نه یک رژیم لاغری سریع یا تبلیغات تبدیل پایین قیف.
زیبایی روابط عمومی این است که به هر قسمت از قیف ، از بالا به وسط به پایین ، از جمله مشتریان ، برخورد می کند.
سمت روشن روابط عمومی دیجیتال
زندگی در دنیای روابط عمومی دیجیتال با پیوندهای رسانه ای ، کلمات کلیدی ، نام بردن ، اشتراک گذاری و متا ، گاهی اوقات فراموش کردن اصول روابط عمومی آسان است.
روابط عمومی آنچه را که در تبلیغات نمی توانند بخرند به مارک ها می دهد.
این شامل موارد زیر است:
- رهبری اندیشه.
- اعتبار.
- تأییدیه های شخص ثالث.
- نتایج جستجوی ارگانیک
- انجمن.
- روابط
- ضربه.
- بودجه کم / بودجه ای لازم نیست.
این می تواند به صورت اشاره به رسانه ها ، مقالات مهمان ، مشاغل سخنرانی ، نقد و بررسی و حتی روزنامه نگاری تجاری باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در حالی که تعداد رسانه ها در سال 2020 کاهش یافته است ، روزنامه نگاران روزنامه های نازک و گسترده ای را پر می کنند ، فرصت رسانه ای شدن و تأثیرگذاری بر مخاطبان شما هرگز فرصت طلبانه نبوده است.
افسانه های روابط عمومی
من اخیراً از یک گروه از موفق ترین متخصصان روابط عمومی و کارشناسان بازاریابی دیجیتال نظرسنجی کردم و نتایج کمبود بینش و مشاوره درباره مهمترین افسانه ها و الزامات روابط عمومی نبود.
همه روابط عمومی برابر ایجاد شده است
نه این نیست.
مانند هر کاردستی ، دسته ها ، تخصص ها و طاقچه ها و تفاوت های ظریف وجود دارد. مهم است که بدانید در چه چیزی بهترین هستید (و این ممکن است به عنوان یک متخصص عمومی یا متخصص باشد) و بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.
سارا ایوانز ، خبرنگار دیجیتال و ناشر خبرنامه PR @ ctical ، گفت:
“من عاشق این هستم که بتوانم ارجاع بفرستم زیرا مردم تخصص خود را می دانند (و من خودم را می شناسم!). این باعث خوشحالی مشتریان و یک شبکه حرفه ای شاد می شود. “
بهترین طرفداران روابط عمومی در لس آنجلس ، نیویورک یا [Fill in the Blank With a Sexy City Name]
سامانتا در فیلم Sex and the City ممکن است همه چیز در مورد کیهان قدرت و Rolodex باشد (که اکنون مخاطبین نامیده می شود).
اما واقعیت امروز این است که مدارک تخصصی روابط عمومی را می توان در هر شهر ، شهر یا محله ای یافت و می تواند به دامنه جهانی دسترسی پیدا کند.
به خاطر داشته باشید ، شما به دنبال استعداد هستید و نه مکان.
به خصوص با بیماری همه گیر ، کار از راه دور است که در، و ساعات خوشحالی حضوری اکنون مجازی است.
همه چیز در مورد DM و ایجاد ارتباط رسانه ای از طریق اعتماد سازی و شبکه های اجتماعی حرفه ای است.
حقیقت: تقریبا 60٪ از متخصصان روابط عمومی روزنامه نگاران را در زمینه های اجتماعی دنبال می کنند و 75٪ از روزنامه نگاران گفتند که آنها چنین چیزی را دوست دارند!
اندازه گیری بیش از یک عدد است
میزان دسترسی روابط عمومی فقط با اعداد اندازه گیری نمی شود. طبق گفته تانیا پینسونو ، مشاور روابط عمومی:
“در پایان روز ، این در مورد ایجاد اتصالات پایدار است. نه فقط با رسانه های خبری ، بلکه با مصرف کنندگان ، کارمندان و جامعه. “
اعتبار بدست آمده است.
فقط شرکتهای بزرگ گوش دادن به امور اجتماعی را انجام می دهند
رابین لیندرز ، کارشناس تحلیل اجتماعی و بنیانگذار Grill Girl ، گفت:
“همه شرکت ها ، بزرگ و کوچک ، B2C و B2B باید محیطی را که در آن رقابت می کنند درک کنند. تجزیه و تحلیل اجتماعی بهترین راه برای درک سریع و صادقانه این مسئله از زبان مردم عادی است.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روابط عمومی باید
در عرض چند دقیقه به سوالات مطبوعاتی پاسخ دهید.
اگر تا روز بعد صبر کنید ، فرصت را از دست داده اید.
دنیس یو ، کارشناس بازاریابی دیجیتال ، کارآفرین و بنیانگذار Blitzmetrics ، گفت: “وقتی داستان کمبریج آنالیتیکا شروع شد ، من هنگام شام از کسی که نمی شناختمش ایمیلی دریافت کردم و نظرم را درباره این رسوایی جویا شدم.” “من می توانستم به راحتی آن را به عنوان اسپم از دست بدهم ، اما بعد فهمیدم که این CNN است. بعد از تماس فوری با روزنامه نگار ، حتی منتظر ماندن از شام به خانه … صبح روز بعد ، من در آتلانتا از طریق CNN به صورت زنده و در مقابل 3.5 میلیون نفر در سراسر جهان در مورد این موضوع مصاحبه کردم. “
روزنامه نگاران در موعد مقرر برای انتشار اخبار قرار دارند و اغلب در تهیه یک داستان برای انتشار منابع مختلف را متعادل می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین با اقدام سریع از طریق ایمیل ، تلفن و رسانه های اجتماعی دوست آنها باشید.
ارگانیک و سازگاری سود پرداخت می کند
روابط عمومی دیجیتال (به طور معمول) در صورت انفجار کوتاه یا “آزمایشی” کارآمد نیست.
روابط عمومی یک بازی ارگانیک طولانی است و باید همیشه شبیه آن باشد ، شبیه به یک برنامه موثر SEO.
یک بازاریاب یا CMO هوشمند نه فقط در سال یا زمانی که یک وب سایت جدید راه اندازی می کنید در SEO سرمایه گذاری کنید.
یک بازاریاب مارک باهوش یک برنامه SEO / PR “همیشه فعال” دارد که با حمایت مالی و پشتیبانی اتاق هیئت مدیره ارائه می شود.
اطلاع رسانی رسانه ای مشابه مفهوم افزودن مرتب محتوای تازه به وب سایت شما است. گوگل به محتوای بهینه و با ارزش خبری پاداش می دهد.
شما می خواهید زاویه اخبار را به رسانه های مناسب تغییر دهید ، و در نهایت رسانه ها با رسانه های کسب شده به شما پاداش می دهند – چیزی که هر ماه با یک تبلیغ فیس بوک نمی توانید بخرید.
پوشش نام تجاری ، نامها و پیوندهای استنباطی اهمیت دارد
آره، پیوندها هنوز مهم هستند.
آیا آنها به اندازه 5 سال پیش برای گوگل حساب می کنند؟ احتمالا نه.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا در طی پنج سال به اندازه امروز اهمیت خواهند داشت؟ احتمالا نه.
داشتن پیوندهای بیشتر نیز لزوماً بهتر نیست. جان مولر روشن است آنچه Google در نمایه پیوند به دنبال آن است:
“ما سعی می کنیم بفهمیم که چه چیزی برای یک وب سایت مرتبط است ، چقدر باید این پیوندهای فردی را بسنجیم ، و تعداد کل پیوندها اصلاً مهم نیست. اگر بخواهید می توانید میلیون ها پیوند در میلیون ها وب سایت ایجاد کنید و ما می توانیم همه آنها را نادیده بگیریم. “
تجربه صفحه برای گوگل الزامی است
برحذر بودن: نتایج جستجوی Google صفحه یک نام تجاری شما ممکن است در معرض خطر باشد.
نتایج ارگ یک صفحه ارگانیک شما بدست می آید و مشمول موارد جدید است Core Web Vital و رهنمودهای صفحه تجربیات.
رتبه بندی صفحه اول گوگل را به عنوان SEO PR در نظر بگیرید. همانطور که بروس کلی ، کارشناس جستجوگرها و صاحب شرکت بروس کلی ، می گوید:
اگر تجربه صفحه شما در حد مطلوبی نباشد ، می توانید صفحه خود را با یک وضعیت Google SERP از دست دهید. این می تواند منجر به از دست رفتن حداکثر 35٪ از ترافیک جستجوی کسب شده شود ، حتی اگر فقط چند موقعیت را کاهش دهید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر نشانگر جستجو باشید ، می دانید که Google بیش از 3000 تغییر در جستجوی Google هر ساله ایجاد می کند.
این تقریباً ده تغییر در روز است. و بیشتر این تغییرات مربوط به به روزرسانی الگوریتم های رتبه بندی بود.
تعداد اندکی از به روزرسانی های الگوریتم و حتی آنهایی که گوگل معتقد است برای کیفیت ضروری هستند ، پیش از موعد اعلام می شوند.
اما این آخرین به روز رسانی ها تقریباً یک سال پیش اعلام شده است (این یک روش عالی برای روابط عمومی است).
جدید الگوریتم تجربه صفحه به روزرسانی قرار است در مه 2021 آغاز شود و بر روی عوامل تجربه کاربر تمرکز دارد.
پیچ عالی
کمال حتی با فشار دادن رسانه ها یک واقعیت نیست.
این به معنای قابل قبول بودن پیچ و تاب نیست ، وگرنه می توانید در این قسمت قرار بگیرید جمع آوری ماهانه Muck Ruck از زمین های بد.
آخرین چیزی که می خواهید مشاهده کنید این است که شما یا طرفدار روابط عمومی در یک توییت ارزشمند لرزان از یک روزنامه نگار به عنوان یک مثال بد قرار گرفته اید.
چه کسی به هر حال یک سطح حرفه ای شخصی می خواهد؟
“سلام [MediaContactFirstName]”
به دنبال:
“من فکر می کنم مناسب برای [MediaOutletName]”– نانسی هان (nancyhan) 7 آگوست 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برخی از نکات “باید” در مورد فشار دادن به رسانه ها
- درباره روزنامه نگاران تحقیق کنید و مطمئن شوید که رسانه ها و هدف گذاری را درست انجام می دهند.
- مقالات گذشته را بخوانید و مقالات فعلی را دنبال کنید.
- تا جایی که ممکن است زمین را شخصی سازی کنید
- از راه هایی که خارج از چارچوب هستند مفید باشید. اگر مقاله / گزارش / مطالعه روزنامه نگاری را که هدف قرار داده اید ممکن است به آن علاقه مند شوید ، آن را بدون هیچ رشته ای ارسال کنید.
- آنها را در امور اجتماعی دنبال کنید و درگیر شوید.
- روزنامه نگاران پیام های ایمیل ساده را ترجیح می دهند. انشا ارسال نکنید زمین ها را ساده ، مختصر و دقیق نگه دارید. این کار را انجام ندهید: “سلام ، نام من لیزا خریدار است و امیدوارم که شما کار خوبی داشته باشید.” آنها نام شما را از طریق ایمیل “From” می دانند ، و گرچه خوشحال است که امیدوارید وضعیت خوبی داشته باشید ، اما چشمان روزنامه نگار از این موضوع خسته می شود. کرک است
- خطوط موضوعی مهم هستند. از آنها بخواهید ایمیل شما را باز کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که روزنامه نگاران در صورت تمایل به دور زدن ایمیل ، ایمیل ها را ذخیره کرده و از طریق کلمات کلیدی جستجو می کنند. ممکن است آنها نام شما را به خاطر نداشته باشند ، اما اگر موضوع را با یک کلمه کلیدی مرتبط با صدا بهینه کنید ، این کمک می کند.
حقیقت
هر آژانس روابط عمومی خوبی قصد دارد واقعیت را در آن جا بیان کند.
یک استراتژی روابط عمومی فراتر از داشتن یک تبلیغات تبلیغاتی در شماره گیری سریع ، یا داشتن موارد دلخواه برای پاک کردن یک مشکل بزرگ ، یا انجام جادو به عنوان “دکتر چرخشی” است.
جوانب مثبت روابط عمومی با یک قطب نما اخلاقی مشتری را به سمت موقعیت تجاری قوی با گذشت زمان هدایت می کند.
مارک ها باید از تیم روابط عمومی انتظار داشته باشند که حقیقت را در این زمینه بیان کنند ، خود را برای یک بحران آماده کنند و از اتفاقات ناگوار که می توانند منجر به کابوس روابط عمومی شوند جلوگیری کنند.
ابزارهای اطلاعاتی
کشف مهمترین و مهمترین بینش مخاطب با تحقیق و داشتن هوش در نوک انگشتان شما شروع می شود ، از ابزارهای تبلیغ رسانه ، هوش رقابتی ، تحقیق در مورد شخصیت و فرصتهای پرطرفدار.
SparkToro – آیا می خواهید بدانید که مخاطبان شما به چه پادکست هایی گوش می دهند ، کدام کانال YouTube را تماشا می کنند یا با کدام حساب های مطبوعاتی درگیر می شوند؟ SparkToro یک روش جدید ، مشتاقانه و ابتکاری برای یافتن بینش مخاطبان ، فرصت ها و ایجاد یک لیست دسترسی رسانه ای به صورت رایگان است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
NetBase Pro – NetBase Pro با رابط بصری مبتنی بر جستجو ، تجزیه و تحلیل اجتماعی در زمان واقعی را به آژانس ها و مارک ها ارائه می دهد.
تفاوت بین رسانه های کسب شده و پرداخت شده این است که تبلیغات پولی وقتی بودجه کمپین ها دیگر تأمین نمی شوند متوقف می شوند.
رسانه های کسب شده مانند روابط عمومی و SEO اعتبار را ارائه می دهند و در هنگام خرید تبلیغات Google و Facebook نمی توانید مطابقت داشته باشید.
روابط عمومی دیجیتال می تواند شما را آزاد کند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه ارائه شده توسط نویسنده ، فوریه 2021.