Google Ads Google Ads Editor 1.7 را با ویژگی های جدید شامل بارگیری آسان تر ، تبلیغات صوتی و موارد دیگر منتشر کرد!
بارگیری آسان تر
کاربران می توانند با انتخاب تنها بخش خاصی از کمپین ها برای بارگیری ، سرعت بارگیری را افزایش دهند.
اکنون ، به جای انتخاب کمپین های خاصی که تبلیغ کنندگان قصد دارند روی آنها کار کنند ، فقط می توانند قسمت های خاصی از کمپین هایی را که قصد دارند روی آنها کار کنند ، انتخاب کنند.
افزونه های فرم سرب
قبلاً فقط از طریق UI قابل دسترسی بود ، پسوندهای فرم سرنخ در سال 2019 منتشر شد که به کاربران امکان می دهد یک فرم سرنخ به تبلیغات خود اضافه کنند تا مشتریان بتوانند بدون ترک SERP فرم را تکمیل کنند. از زمان انتشار اولیه ، کاربران فقط می توانند افزونه های فرم سرپر را در رابط کاربری ایجاد یا ویرایش کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کاربران اکنون می توانند افزونه های فرم سرور را در Google Ads Editor بارگیری ، ویرایش و ایجاد کنند. افزونه های فرم سرب
تبلیغات صوتی YouTube
به همین ترتیب ، تبلیغات صوتی YouTube ، که در سال 2020 منتشر شد ، قبلاً فقط برای تنظیم مستقیم در UI در دسترس بود. اکنون می توانید تبلیغات صوتی را از طریق Google Ads Editor تنظیم کنید.
تبلیغات هتل
کاربران اکنون می توانند از Google Ads Editor برای مدیریت تبلیغات هتل استفاده کنند ، تبلیغاتی که بر اساس خوراک تبلیغات به تبلیغ کنندگان هتل کمک می کند قیمت ها و امکانات موجود در املاک خود را در هر روز ارتقا دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از سال 2018 ، تبلیغات هتل در دسترس است اما فقط برای کار با رابط کاربری Google Ads قابل دسترسی است.
توصیه های اضافی
Google همچنین اکنون انواع توصیه های دیگر را پشتیبانی می کند ، از جمله:
- رفع مقصدهای تبلیغاتی
- از پیشنهاد قیمت اشتراک گذاری هدف استفاده کنید
- با حداکثر کردن کلیک ، پیشنهادات کارآمدتری ارائه دهید
- از نسخه های منطبق کلمات کلیدی خود استفاده کنید
- با حداکثر کردن مقدار تبدیل ، کارآمدتر پیشنهاد دهید
- پسوندهای تصویر را به تبلیغات خود اضافه کنید
- ROAS هدف را تعیین کنید
- برنامه های افزودنی تماس را به تبلیغات خود اضافه کنید
درباره ویرایشگر Google Ads
Google Ads Editor ابزاری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تغییرات عمده را انجام دهند و بهینه سازی و ویرایش کلمات کلیدی متعدد ، تبلیغات ، گروه های تبلیغاتی و/یا کمپین ها را به راحتی و بدون دردسر آسان می کند. با استفاده از ویرایشگر Google Ads ، تغییرات قبل از اعمال مستقیم به صورت آفلاین انجام می شوند. ایجاد تنظیمات به صورت آفلاین به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد قبل از فشار دادن مستقیم به آنها ، کنترل و دید بهتری نسبت به تغییرات داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آگهی دهندگان می توانند آخرین نسخه ویرایشگر Google Ads را بارگیری کنند ، اینجابه