توییتر گزارش می دهد که مصرف کنندگان در تابستان سال 2021 احساس مثبتی دارند و داده های حاصل از مطالعه درباره میزان صدای جیر جیر نشان می دهد که اولویت های آنها برای این فصل چیست.
در مقایسه با گفتگوی تابستانی سال گذشته ، توییتر شاهد افزایش 11 درصدی احساسات مثبت است.
“پس از یک سال قفل قفل ، به نظر می رسد روزهای روشن تری در پیش است. افراد در توییتر با مثبت بودن در برابر تابستان ، هیجان خود را در مورد تابستان 2021 ابراز می کنند. و برخلاف بسیاری از ما در سال گذشته ، مردم دوباره در حال برنامه ریزی هستند. “
دانستن اینکه برنامه های مصرف کنندگان برای تابستان چیست ، می تواند با درگیر کردن موضوعات مشابه مورد علاقه ، به بازاریابان در دیدار با مصرف کنندگان در جایی که هستند کمک کند.
به عنوان مثال ، داده هایی که به زودی بررسی خواهیم کرد ، رشد نمایی پیرامون موضوع فیلم ها را نشان می دهد ، بنابراین ممکن است بازاریابان بخواهند راه هایی برای پیوستن به آن مکالمه با پیام های مربوطه در نظر بگیرند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بیایید گزارش را بررسی کنیم و بدانیم که داده های توییتر در مورد اولویت های مردم در این فصل چه می گوید.
روند توییتر برای تابستان 2021
با توجه به تجزیه و تحلیل احساسات مصرف کننده در توییتر ، میزان مثبت گرایی رو به افزایش است و منفی رو به کاهش است.
مردم در نظر دارند تابستان خود را با فعالیت های مختلف از فیلم تا مسافرت لذت ببرند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کاربران در مورد فعالیت های مختلف نسبت به سال گذشته صحبت می کنند. در اینجا لیستی از موضوعات فرعی پرطرفدار در گفتگوی تابستان آورده شده است:
- فیلم ها (افزایش 243٪)
- ورزش (79٪ افزایش)
- BBQ + کباب کردن (با افزایش 71 درصدی)
- مد + زیبایی (54٪ افزایش)
- کوکتل + آبجو با افزایش 46٪
- سفر (26٪ افزایش)
“طبق نظرسنجی اخیر توییتر ، افراد در توییتر می خواهند در تابستان امسال (+ 35٪ نسبت به سال گذشته) بر روی خود تمرکز کنند ، از طریق فعالیت هایی مانند خرید محلی (+ 33٪) و بیرون رفتن (+ 33٪) 2. و از رشد در تابستان چگونگی نمایش ویدیو ، آنها آماده شده اند. “
آنچه کاربران توییتر از مارک های این تابستان می خواهند
توییتر از کاربران می پرسد که این تابستان ها از مارک ها چه می خواهند. نتایج نظرسنجی نشان می دهد 70٪ از کاربران می خواهند مارک های مثبت باشند در حالی که از محیط فرهنگی مراقب هستند.
کاربران علاوه بر مثبت بودن ، از مارک ها انتظار دارند محتوایی آموزنده و مفید به اشتراک بگذارند.
مردم آماده هستند و سرانجام ، می توانند تابستان امسال دوباره سرگرم شوند.
این بدان معناست که مشاغل و مارک ها ممکن است بخواهند لحن خود را در شبکه های اجتماعی تنظیم کنند تا در همان طول موج مشتریان خود قرار بگیرند.
ضمن آگاهی از وضعیت و محدودیت های موجود در منطقه محلی ، پیام رسانی را سبک نگه دارید.
منبع: بازاریابی توییتر