وقت آن است که وقت پیدا کردن یک پزشک مراقبت های بهداشتی فرا برسد ، بسیاری از بیماران برای یافتن نزدیکترین و بهترین گزینه خود به Google مراجعه می کنند.
وب سایت شما در بالای لیست قرار دارد ، به این معنی است که بیماران احتمالاً با کلیک بر روی آنها قرار ملاقات می گذارند.
اگر رویه شما در بالای نتایج جستجو نباشد ، شخص دیگری این کار را می کند.
رقبای شما
این بدان معناست که ممکن است در بیماران جدید ضرر کنید.
به همین دلیل SEO مراقبت های بهداشتی برای هر وب سایت پزشکی ضروری است.
اگر از سوالات ارگانیک سرمایه گذاری نمی کنید ، اساساً این بیماران را در رقابت خود قرار می دهید.
با توجه به جدیدترین نسخه های Google برای سئو خوب ، به ویژه در مورد محتوای مراقبت های بهداشتی ، می توانید رقابت را پشت سر بگذارید و حضور دیجیتالی خود را افزایش دهید.
کنترل کیفیت
بسیاری از متخصصان پزشکی فکر می کنند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC برای بازدیدکنندگان مورد نظر کافی است.
با این حال ، شروع با PPC مانند قرار دادن یک باند چسب بر روی مشکل شما است. فقط برای کوتاه مدت خوب خواهد بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان یک تجارت پزشکی یا مراقبت های بهداشتی ، شما باید SEO را در بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید تا بیماران بالقوه را به وب سایت خود بیاورید.
همواره. و در دراز مدت.
اگر وب سایت شما و محتوای آن از نظر Google با کیفیت تلقی نشود ، حضور جستجوی شما آسیب می بیند.
صحبت از کیفیت ، دو مفهوم بسیار مهم برای مراقبت های بهداشتی EAT و YMYL است.
EAT مخفف تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است.
این مفهوم برای کمک به رای دهندگان شخص ثالث برای دستیابی به نتایج جستجوی Google ایجاد شده است.
اگرچه EAT یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست ، EAT چیزهای زیادی درباره آنچه Google مهم می داند نشان می دهد – اساساً انواع وب سایت هایی که Google می خواهد با دید بیشتر جستجو به آنها پاداش دهد.
EAT برای هر صفحه وب حاوی اطلاعات پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است.
اطلاعات و آماری که در مورد دارو و سلامت ارائه می دهید می تواند به طور مستقیم بر بیماران بالقوه ای که آنها را می خوانند تأثیر بگذارد.
مردم از صفحات وب شما بازدید کرده و می خوانند زیرا به دنبال دلایلی می گردند که سلامتی خود را به عمل شما بسپارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اطلاعات شما باید کاملاً درجه یک باشد ، به معنای واقعی کلمه با تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن پر شود.
فقط در این صورت است که حتی شانس کسب رتبه خوب در صنعت بهداشت و درمان را دارید.
این ما را به سمت مفهوم YMYL هدایت می کند ، که مخفف Your Money or Your Life است.
YMYL ، به عنوان یک مفهوم ، اساساً به معنای هر محتوایی است که می تواند به طور مستقیم بر سلامتی ، امور مالی یا ایمنی خواننده تأثیر بگذارد.
بدیهی است که درک این مفهوم در فضای رقابتی مراقبت های بهداشتی مهم است.
اگر محتوای شما با آن استانداردها مطابقت نداشته باشد (به عنوان مثال دارای اطلاعات نادرستی است یا از نظر اطلاعات کم است) ، رتبه بندی نتایج جستجو حتی دشوارتر خواهد بود.
مهمترین راهکارهای SEO بهداشتی
شما ممکن است هرگز از سایتی مانند WebMD سبقت نگیرید.
با این حال ، با تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر و محتوای مبتنی بر مکان ، می توان در اینجا عملکرد متوسطی را ارائه داد.
با اجرای نوع مناسب سئو برای به دست آوردن روش پزشکی در مقابل چشم کاربران مناسب ، وب سایت خود را در موقعیت بهتری قرار می دهید تا رقبای خود را پشت سر بگذارید.
شش راهکار زیر مهمترین موارد در مورد SEO بهداشت و درمان است.
1. از کلمات کلیدی پزشکی مناسب استفاده کنید
هنگام بهینه سازی محتوای خود ، می خواهید کلمات کلیدی مناسب برای صنعت خود را هدف قرار دهید.
نقطه شروع شما باید خدمات پزشکی باشد که ارائه می دهید ، زیرا این همان چیزی است که بیشتر جستجوگران به دنبال آن هستند.
ابزارهایی مانند Google Keyword Planner می تواند به شما کمک کند بهترین کلمات کلیدی را برای صنعت خود پیدا کنید ، با مقایسه آنچه جستجو نمی شود و نیست.
مانند همه موارد ، از پر کردن کلمات کلیدی در محتوا خودداری کنید.
Google سریعاً از این روش ناخواسته استفاده می کند و وب سایت شما را جریمه می کند. درعوض ، کلمات کلیدی خاص و طولانی را به شکلی مرتبط ، قابل خواندن و طبیعی در محتوای خود قرار دهید.
این نه تنها شما را از WebMD جدا می کند ، بلکه شما همچنین می توانید بیماران مورد نظر خود را جذب کنید – کسانی که در منطقه جغرافیایی شما زندگی می کنند و به دنبال تخصص تخصصی شما هستند.
2. بسیاری از صفحات محتوا را اضافه کنید
صفحات محتوای شما باید پر از اطلاعات با کیفیت بالا باشد که با کلمات کلیدی شما بهینه شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای صنعت پزشکی ، شما می خواهید محتوای شما به بهتر یا راحت تر شدن زندگی مخاطبان شما کمک کند.
این که آیا شرح مفصلی از خدمات شما است یا پست های وبلاگ با هدف جستجوی خاص آنها ، محتوای با کیفیت بالا برای کسب و کارهای بهداشتی مهم است.
گوگل نسبت به سایر صنایع استاندارد بسیار بالاتری در صفحات وب پزشکی دارد.
دلیل این امر این است که این صفحات می توانند بر سلامتی ، خوشبختی یا ثبات مالی جستجوگران در آینده تأثیر بگذارند.
محتوای بی کیفیت در این صفحات می تواند منجر به عواقب خطرناک یا ناخواسته پزشکی شود.
همیشه هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود به مخاطبان هدف خود فکر کنید.
آنها به دنبال چه هستند؟
چه اطلاعاتی بیشتر به آنها در آن جستجو کمک می کند؟
با نوشتن محتوای آموزشی طولانی مدت ، Google شما را به عنوان شخصیتی معتبر در این صنعت می شناسد ، بنابراین رتبه شما را افزایش می دهد.
3. عناصر بصری را بهینه کنید
ویدئو یکی از محبوب ترین روش های مصرف محتوا توسط مردم است.
صفحات وب دارای فیلم می توانند ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشند.
و مردم وقت بیشتری را در این صفحات می گذرانند ، زیرا آنها در حال تماشای فیلم هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این زمان کاربر را در صفحه افزایش می دهد و به موتورهای جستجو نشان می دهد که چیز ارزشمندی در صفحه برای کاربران وجود دارد.
هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای سئو ، حتماً در کنار محتوای خود ، در جایی که می توانید ، فیلم های مرتبط و با کیفیت را نیز در آن قرار دهید.
این یک تور مجازی از امکانات باشد یا یک فیلم آموزنده در مورد وضعیت پزشکی ، بسیاری از کاربران با محتوای بیش از 600 کلمه متن ساده جذب می شوند.
شما همچنین باید انواع تصاویر و اینفوگرافیک ها را در وب سایت خود قرار دهید. هرچه سایت شما تعاملی و جذابیت بیشتری داشته باشد ، بازدیدکننده بیشتری خواهید داشت.
اطمینان حاصل کنید که هر تصویری در سایت شما شامل متن alt مناسب نیز می باشد. متن alt alt به کاربران کم بینا و خزنده های Google کمک می کند تا آنچه را که در صفحه نمایش داده می شود ، بهتر درک کنند.
این می تواند فرصتی عالی برای درج برخی از کلمات کلیدی شما باشد. (اما ، مانند هر SEO ، در این کار زیاده روی نکنید!)
4. برای سرعت وب سایت ، امنیت و استفاده از تلفن همراه بهینه شوید
سرعت سایت ، امنیت و سازگاری با موبایل همه از عوامل رتبه بندی هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر بارگیری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد ، ممکن است بسیاری از افراد عقب نشینی کرده و به سراغ رقیبی بروند که تجربه سریع تری را فراهم کند.
اکنون ، با بیان این نکته ، ذکر این نکته مهم است که سایت های کند می توانند برای درخواست های خاص رتبه بالایی داشته باشند. Google فقط به دلیل کمی کند بودن سایت ، سایت دیگری را جریمه نمی کند.
اما بهینه سازی سرعت شما مطمئناً به تجربه کلی کاربر آسیب نمی رساند.
حداکثر بارگیری وب سایت شما باید در حدود دو ثانیه طول بکشد ، اما در حالت ایده آل باید زیر نیم ثانیه را هدف قرار دهید.
PageSpeed Insights گوگل ابزار مکانی عالی برای بررسی سرعت سایت فعلی شماست. همچنین برای بهبود نمره سرعت شما بینشی در مورد رفع مشکلات احتمالی فراهم می کند.
یکی دیگر از فاکتورهای مهم SEO امنیت وب سایت شماست. یک گواهی SSL به رمزگذاری وب سایت شما کمک می کند ، اطمینان حاصل می کند که اطلاعات آن و بازدید کنندگان شما در برابر هکرها محافظت می شود.
اگر سایت شرکت بهداشت و درمان شما از امنیت SSL استفاده نمی کند ، Google رتبه بندی شما را جریمه می کند. این گواهی هنگام پذیرش اطلاعات حساس بیمار ضروری است ، بنابراین هیچ بهانه ای برای پیاده سازی یک وب سایت وجود ندارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از همه مهمتر ، وب سایت شما باید موبایل پسند باشد. بیشترین جستجوها اکنون در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و اگر وب سایت شما برای آنها بهینه نشده باشد ، کاربران به جای آن وب سایت های رقبای شما را انتخاب می کنند.
بهترین راه برای اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موبایل داشتن طراحی پاسخگو است.
این بدان معنی است که سایت شما به طور خودکار متناسب با صفحه ای که در آن مشاهده می شود تغییر می کند و خطر تجربیات ضعیف کاربر را از دستگاه به دستگاه دیگر کاهش می دهد.
5- عوامل خارج از سایت
شاخص های خارج از سایت (به عنوان مثال ، پیوند به سایت شما و ترافیک شبکه های اجتماعی) فقط دو زمینه هستند که می توانند به شما در تأثیرگذاری در رتبه بندی جستجو کمک کنند.
رسانه های اجتماعی اگرچه یک عامل رتبه بندی مستقیم نیستند ، اما باید در مورد سئو خارج از سایت یکی از اولویت های اصلی شما باشد.
محتوای یافت شده در یک صفحه رسانه های اجتماعی می تواند به طور قابل توجهی در انتخاب بیمارستان یا مرکز درمانی توسط بیمار تأثیر بگذارد.
بسیاری از کاربران قبل از تعیین وقت ملاقات ، بازبینی در شبکه های اجتماعی را نیز در نظر می گیرند.
شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نمایه اجتماعی شما به روز و مرتبط با تجارت شما است ، بنابراین کاربران می توانند به روش های مختلف شما را پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در مورد پیوندها ، شما همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که پیوندهای ناخواسته به طور بالقوه به عملکرد SEO شما آسیب نمی رسانند.
برای بررسی مشخصات پیوند موجود و تجزیه و تحلیل پیوندهایی که ظاهر می شوند ، از ابزار ایجاد لینک مورد علاقه خود استفاده کنید.
آیا همه آنها از منابع با کیفیت و مرتبط هستند؟ یا به نظر می رسد بسیاری از آنها اسپم هستند؟
برای کمک به پاکسازی نمایه پیوند و بهبود رتبه خود ، از هرگونه پیوند ناخواسته صرفنظر کنید. (فقط اول این را بخوانید.)
6. سئو محلی
شما همچنین باید صفحه Google My Business خود را به روز و به روز نگه دارید.
بیماران خدمات محلی می خواهند و برای یافتن شما ، کسب و کار شما باید در بسته محلی Google نشان داده شود.
این گروه بندی 4 تا 5 مشاغل بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود.
در تلفن همراه ، آنها تنها چیزی هستند که مردم قبل از پیمایش می بینند.
اطلاعات موجود در این لیست ها عمدتا از صفحه GMB شما است ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات زیر دقیق و در دسترس هستند:
- دسته های تجاری
- شماره تلفن اصلی شما
- شرح تجارت
- ساعات کار شما (و هر ساعت فصلی).
- آدرس یا منطقه خدمات شما.
- Google درباره مشاغل شما بررسی می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی دیگر از عوامل حیاتی برای سئو محلی استنادات محلی است.
این موارد ذکر شده بصورت آنلاین از تجارت شما است که اطلاعات ضروری NAP (نام ، آدرس ، تلفن) شما را نشان می دهد.
استنادات محلی می تواند از دایرکتوری های تجاری ، پروفایل های اجتماعی ، پست های وبلاگ ، وب سایت های روزنامه و منابع دیگر باشد.
همه اینها به تلاش های شما در زمینه سئو کمک می کند.
نتیجه
اگر می خواهید رتبه بندی بهتری در Google – و بیماران بیشتری داشته باشید – باید اطمینان حاصل کنید که از استراتژی SEO سالم برخوردار هستید.
رشد پزشکی شما ممکن است مدتی طول بکشد.
بنابراین روش صحیح می تواند تفاوت ایجاد کند.
با اجرای استراتژی های SEO بالا ، شما اقدامات لازم را برای اطمینان از حضور دیجیتالی خود انجام می دهید.
هیچ وقت در بازاریابی دیجیتال هیچ چیزی تضمین نمی شود ، اما با در نظر داشتن کیفیت محتوای وب EAT و YMYL خود در هر زمان ، خود را در موقعیت بهتری قرار می دهید تا رقبا را پشت سر بگذارید و موفقیت آنلاین را بدست آورید.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تصویر در پست: پیکسابای