شما آن قدیمی ها را می شناسید استراتژی های جستجوی پرداخت شده – آنهایی که ما همیشه به آنها اعتماد کرده ایم ، همیشه سبز احساس می کنیم ، و هرگز “راه اولر یلر” نخواهیم رفت؟
واقعیت این است که ، استراتژی های پیشنهادی اخیر از سال 2018 اغلب تلاش می کنند تا همچنان با ارزش ، برش و برترین قیمت را برای بازاریابان امروز حفظ کنند.
کسانی که به روشهای “OG” برای جستجو بازمی گردند ، ممکن است آنها را در همان موفقیت و حافظه با عملکردهایی مانند:
- یاهو پاناما (هرگز اورتور ، اورتور عالی بود).
- خلبان الکترونیکی
- 7 جستجو
- از لیست های Sponsored بپرسید (ببینید که وقتی Jeeves را خند می کنید چه اتفاقی می افتد؟)
- AOL Search Marketplace (به خاطر می آورید چه زمانی این مسئله هنوز وجود دارد؟).
- Net-Net.
تکیه بر استراتژی ها و مفاهیم پیشنهادی قدیمی شما ممکن است در واقع بیش از کمک به ضرر شما باشد.
بنابراین اگر به برخی از استراتژی های خاص قدیمی اعتماد می کنید ، این پست دلیل اشتباه آنها را توضیح می دهد و گزینه های خوبی برای استفاده ارائه می دهد.
بنابراین اکنون ، بیایید به کاوش بپردازیم و به طور بالقوه برخی از سخت کوشی هایی را که سه سال پیش انجام دادید و به روزرسانی نکردید از بین ببریم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
5 استراتژی و رویکرد پیشنهادی که طولانی تر از اعتبار نیستند
استراتژی قدیمی 1: SEO می تواند مارک تجاری را پوشش دهد ، بنابراین می توانم پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی برند را متوقف کنم
واکنش: نه
چرا؟
من طی 16 سال گذشته حداقل دو بار در سال این را می شنوم.
تا زمانی که نام شما آمازون یا eBay نباشد ، انجام این روش برای عملکرد شما معتبر نیست.
این به مدل 1 + 1 = 3 برمی گردد (جستجوی پولی و سئو با هم و از نظر اصولی باعث افزایش فزاینده SEO می شود).
اگر شما در آنجا نباشید ، رقبا در آنجا حضور خواهند داشت تا ترافیک شما را منحرف کنند.
حضور در شما امکان شخصی سازی پیام و مسیر مصرف کننده را فراهم می کند.
جایگزین
- این توهین مرزی است ، اما گزینه دیگر این است: پیشنهاد کلمات کلیدی نام تجاری خود را.
- آن را با یک استراتژی پیشنهاد مرتبط کنید تا ارزش آن را مقیاس بندی کنید.
استراتژی قدیمی 2: پیشنهاد به موقعیت
واکنش: خوب ، نسخه اصلی دیگر قابل قبول نیست زیرا گوگل این قابلیت را دارد منسوخ متریک موقعیت متوسط
چرا؟
موقعیت متوسط به معنای واقعی کلمه در Google کاهش یافت.
در بینگ (برای من مهم نیست که آنها در مایکروسافت چه نامیده می شوند ، من از پنج تغییر نام آنها در مدت 15 سال ناراحت هستم ، برای من همیشه “Bing” نامیده می شود) ، استراتژی پیشنهاد وجود ندارد
جایگزین
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در Bing ، می توانید محاسبه معکوس قدیمی رقبا را انجام دهید و پیشنهادات را به صورت دستی به تعداد مشخصی تنظیم کنید (توصیه نمی شود).
اکثر سیستم عامل های مدیریت شخص ثالث (به عنوان مثال ، SA360) دارای استراتژی اشتراک برداشت هستند که می توانید برای Bing استفاده کنید ، یا فقط می توانید حداکثر کلیک را انجام دهید.
در سمت Google ، من یک استراتژی پیشنهادی برای به اشتراک گذاری برداشت هدف را با تمرکز در بالای صفحه یا بالای صفحه مطلوب پیشنهاد می کنم.
یادداشت جانبی: من شخصاً این رویکرد را دوست ندارم ، برای من.
تا زمانی که نوبت به مناقصه و تسخیر رقبا نرسیده باشد ، از زمان CPC بازی آخر که بهره وری نهایی ما را کاهش داده است ، من ارزش کمی در مبارزه برای موقعیت اول یا دوم پیدا کرده ام (بنابراین خریدار مواظب باشید).
استراتژی قدیمی 3: سهم تأثیرگذاری هدف (ویژه Google)
واکنش: شما بهره وری و ترافیک بالقوه را فدای تلاش می کنید تا فقط دیده شوید.
چرا؟
تجزیه و تحلیل این امر ساده است ، پیشنهاد می شود قابل مشاهده باشد ، کارایی را کم و بیش از پنجره پرتاب کنید.
بله ، می توانید یک درپوش CPC روی آن قرار دهید ، اما پیش بینی کنید که آن قسمت بالای CPC را فشار دهد تا سهم برداشت شما را بدست آورد (به ویژه در عمودهای اشباع).
بله ، می توان از این قانون برای دستیابی به تئوری شما در بالای صفحه (یعنی جایگزین موقعیت متوسط) استفاده کرد ، اما این کار را به روشی کاملاً مقرون به صرفه انجام نمی دهد.
مگر اینکه بودجه بی کفایتی داشته باشید و / یا دلیل موجهی برای برخورداری از سهم خاص برداشت داشته باشید و اثر قطعی ناکارآمدی با جبران شود سایر معیارها، فقط ارزشش را ندارد.
و بهانه “من از آن به عنوان تلاش تجاری برای کلمات کلیدی غیر مارک استفاده می کنم” استفاده نکنید.
رویکردهای کارآمدتری وجود دارد که هنوز از کلمات کلیدی برای انجام مارک تجاری (به عنوان مثال Discovery) استفاده می شود.

جایگزین
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با استراتژی پیشنهاد حداکثر کلیک اجرا کنید ، اما:
- آن را با CPC بالا تنظیم کنید تا با رتبه تهاجمی تر شود ، اما محدود کننده نیست.
- بیش از هفت روز بدون درپوش CPC نروید ، در غیر این صورت ، کارایی قانون را از دست خواهید داد. (من توصیه می کنم برای تنظیم مبانی بدون یکی شروع کنید ، سپس به یک دوره بعد از یادگیری بروید).
استراتژی قدیمی 4: حداکثر ROI / ROAS
واکنش: اگر ROI / ROAS پایین نگه دارید (یعنی ضرر یا سود خفیف) بد نیست.
اما وقتی هدف را مقیاس بندی می کنید ، اوضاع می تواند نزولی شود.
چرا؟
ساده و ساده ، این استراتژی متمرکز بر به حداکثر رساندن بازده شما است.
از نظر تئوری ، این عالی است ، مگر اینکه فقط معطوف به بازگشت شما باشد و نه بازده کل شما.
و مگر اینکه اوضاع قبلاً پیش برود و ROI مقیاس پذیر برای شما مسئله ای نیست (در آن زمان شما احتمالاً باید به یک استراتژی ارزش تبدیل بروید) ، پس متوجه می شوید که با افزایش ROI / ROAS ، شما به نوبه خود در تلاش برای بهبود هستید بهره وری.
با بهبود کارایی چه اتفاقی می افتد؟
مخاطب خود را تنگ می کنید.
این بدان معناست که وقتی شما برای سودآوری بیشتر خود تلاش می کنید
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- حجم بالای بازدید شما (و از نظر تئوری تبدیل ها) خطر کاهش را دارد.
- این یک نمونه عالی از “تهیه کیک است اما نمی توانید آن را بخورید”.
جایگزین
این دو گزینه دارد ، هر دو طرفدار و موافق آنها هستند
1. حداکثر مقدار تبدیل (فقط Google)
- حرفه ای: درآمد شما را تعقیب می کند.
- با: می تواند تعداد قابل توجهی از فروش را کاهش دهد (در صورت نیاز به انتقال موجودی خاص ایده آل نیست).
2. حداکثر تبدیل به CPA هدف
- حرفه ای: مانند حداکثر کلیک کار می کند ، حداکثر تبدیل را تنظیم می کنید (در صورت تمایل ممکن است با حداکثر CPC) و با حجم فروش بهینه شوید ، CPA پایه دریافت کنید (اگر آن را ندارید ، به CPA هدف بروید و به آرامی راه بروید) برگشت از آنجا)
- با: ROI یا مقدار را در بر نمی گیرد.
من با استفاده از حداکثر CPA مجاز برای همه محصولات ، حداکثر تبدیل را به CPA هدف قرار می دهم.
این یک رویکرد عالی برای تلاش های DR یا قیمت گذاری تک روی همه محصولات است.
برای بدست آوردن پایه CPA بهترین کارایی را دارد ، سپس با بازگشت به عقب به مرور زمان (هر 2-3 هفته) به آرامی بهبود می بخشد.


Old Strategy 5: SKAG (با نام مستعار ، گروه های تبلیغاتی تنها با یک کلمه کلیدی)
واکنش: این موردی است که من بیشتر از آن غمگین می شوم ، اما مفهوم SKAG تا سال 2014 است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با احترام از دوستان خوب ما در Google و Bing ، تفاوت های ظریف لازم برای این استراتژی ، تقریباً از پنجره خارج شده است.
چرا؟
مفهوم SKAG این بود که کلمه کلیدی برتر را با تبلیغات ایده آل جدا کنید تا بهترین آگهی در اختیار س quال قرار گیرد که منطقا به کلمه کلیدی ای که پیشنهاد می دهید پیوند داشته باشد.
این مورد بیشترین تطابق دقیق و عبارتی را داشت.
- مفهومی از نوع مطابقت تا حد زیادی تغییر کرده است ، و واقعیت این است که “دقیقاً مطابقت” دیگر دقیقاً دیگر نیست.
- در واقع ، ما شاهد اتکا به آن هستیم تلاش های جستجوی بدون کلید واژه چپ و راست ، ارزش مدل SKAG را حتی کمتر می کند.
هنوز می توانید یک طرح SKAG تنظیم کنید.
اما ارزش آن واقعاً فقط برای مطابقت دقیق جدا شده است.
مقدار تلاشی که برای جمع آوری کلمات کلیدی منفی در اطراف آن انجام شده است ممکن است به خوبی هر ارزشی که در ازای آن دریافت می کنید جبران کند.
نکته مثبت
اگر آژانس یا پلتفرمی به شما بگوید که آنها در مدیریت و ایجاد SKAG تخصص دارند و به هیچ وجه روش دیگری را تبلیغ نمی کنند – زیرا عملیات زیادی وجود دارد که این BS را می کشد – پس احتمالاً عملیاتی نیست که بخواهید با آن کار کنید.
جایگزین
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جداسازی برای جلوگیری از آدم خواری هنوز یک روش محکم است.
من شما را اساسی اما مفید توصیه می کنم تقسیم بندی گروه تبلیغات / تبلیغات (یا ترکیبی از آنها):
- مارک / غیر مارک.
- دستگاه
- جغرافیایی (به ویژه برای کار در منطقه زمانی).
- جمعیتی / مخاطب.
گروه های تبلیغاتی را محکم نگه دارید و کمتر روی کلمه کلیدی واحد تمرکز کنید ، اما بر روی گروه کلمات کلیدی مرتبط باشید.
همراه با هدف گیری ، در نهایت با همان روش SKAG مواجه خواهید شد.
در نهایت شما فقط کسری از گروه های تبلیغاتی درمقابل SKAG را در اختیار خواهید داشت که مدیریت را بسیار آسان تر می کند.
نتیجه
اکنون همه شما با گفته های من موافقت نخواهید کرد – و این اختیار شماست.
اما اگر تا اینجا بخوانید ، احتمالاً استراتژی های خود را زیر سوال می برید و کمی از حسابتان خسته می شوید.
من توصیه می کنم از روش های مکتب قدیمی دور شوید و به سمت استراتژی های سازنده تری بروید که امروزه نیز مرتبط هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر در پست: گرفته شده توسط نویسنده
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020