این پست توسط Paved حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود اسپانسر است.
تبلیغات آنلاین یکی از محبوب ترین و موثرترین راه ها برای افزایش آگاهی از برند، ترافیک سایت و درآمد کلی است.
با این حال، با وجود افزایش محبوبیت، مجموعه آنلاین مشتریان بالقوه شروع به کوچک شدن کرده است.
اجتماعی پولی از رقبا اشباع شده است و کسب بردهای سودآور را دشوارتر می کند.
مصرف کنندگان شروع به استفاده از مسدودکننده های تبلیغاتی برای کاهش درهم و برهمی جدول زمانی کرده اند، در حالی که دیگران به طور کامل از رسانه های اجتماعی دور می شوند.
خوشبختانه، راه جدیدی برای دور زدن مسدودکنندههای تبلیغات و در مقابل سرنخهای بسیار واجد شرایط وجود دارد – تبلیغات خبرنامه حمایتشده.
تبلیغات خبرنامه حمایت شده می تواند به شما کمک کند در سفر مشتری در زمان مناسب به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید.
حمایت های مالی خبرنامه چیست؟
حمایت های مالی خبرنامه، تبلیغات پولی هستند که در خبرنامه های ایمیل فعال یا لیست های پستی موجود، با عملکرد بالا، تعامل بالا، قرار می گیرند.
با ارتباط با نشریات ایمیل تأیید شده که دارای پایگاه مشترک بزرگ، نرخ باز ثابت و نرخ کلیک بالا هستند، می توانید مطمئن باشید که تنها با یک آگهی خبرنامه یا حمایت از خبرنامه به میلیون ها نامزد واجد شرایط دسترسی خواهید داشت.
مزیت حمایت از خبرنامه چیست؟
هنگامی که از یک خبرنامه مرتبط با محصول شما حمایت مالی می کنید، این فرصت را خواهید داشت پیام خود را مستقیماً به یک انجمن موجود و واجد شرایط ارسال کنید.
خبرنامه ها را به عنوان پادکست در نظر بگیرید و حمایت های مالی خبرنامه را به عنوان حمایت از پادکست در نظر بگیرید.
در اسپانسرهای پادکست، میزبان پیام حامی تایید شده خود را مستقیماً به جامعه فعلی خود ارائه می دهد. این شنوندگان معتبر پادکست احتمالاً به محتوای آگهی علاقه مند خواهند شد.
در حمایت های مالی خبرنامه، صاحب نشریه ایمیل پیام شما را مستقیماً به لیست ایمیل انتخاب شده خود تحویل می دهد.
از آنجایی که شرکت مرتبطی را برای شراکت انتخاب کرده اید، این گیرندگان احتمالاً به تبلیغ شما علاقه مند خواهند شد.

چگونه تبلیغات خبرنامه حمایت شده از تبلیغات رسانه های اجتماعی بهتر عمل می کند
رسانه های اجتماعی جزء ضروری در استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند.
در واقع، گزارش وضعیت کسب و کار کوچک فیس بوک در ماه مه 2020 این را نشان داد 160 میلیون کسب و کارها هر ماه از برنامه های رسانه های اجتماعی شرکت فناوری استفاده می کنند.
ویژگیهایی مانند تجزیه و تحلیل مشتری و تبلیغات هدفمند، به طور فزایندهای به کسبوکارهای کوچک این امکان را میدهد تا با شرکتهای معتبر رقابت کنند، و تبلیغات رسانههای اجتماعی را به بهترین انتخاب برای برندهای جدید تبدیل کرده است.
با این حال، افزایش کاربران همچنین چالشهایی را افزایش میدهد که گرفتن سرنخهای واجد شرایط را دشوارتر میکند.
چالش های پولی رسانه های اجتماعی
با وجود محبوبیت تبلیغات رسانه های اجتماعی، آنها راه حل کاملی نیستند.
اشکالات اصلی تبلیغات در رسانههای اجتماعی، از افزایش محبوبیت مسدودکنندههای تبلیغاتی گرفته تا کوری تبلیغات و بیاعتمادی به رسانههای اجتماعی، مشاهده بازگشت سرمایه بالا را برای مشاغل سختتر میکند.
مسدود کننده های تبلیغات
به عنوان بازاریاب، ما عاشق تبلیغات خوب هستیم. با این حال، اکثر مصرف کنندگان در اشتیاق ما شریک نیستند.
در واقع، بسیاری از تبلیغات آنقدر بدشان می آید که به معنای واقعی کلمه برای اجتناب از آنها هزینه می پردازند.
تقریبا 42.7٪ از کاربران اینترنت گزارش داده اند که از آن استفاده می کنند مسدود کننده های تبلیغاتطبق گزارش Hootsuite در سال 2021.
مشکل:
- شما می توانید زمان و بودجه خود را به ایجاد یک کمپین جذاب فیس بوک اختصاص دهید و ممکن است حداقل نیمی از مخاطبان هدف شما آن را مسدود کنند.
کوری تبلیغات
آیا تا به حال کمپین رسانه های اجتماعی را اجرا کرده اید که تعداد زیادی برداشت را گزارش کرده باشد، اما مشارکت تقریباً صفر را گزارش کند؟
دلیلی برای آن وجود دارد – کوری تبلیغات.
کوری تبلیغات به پدیده ای اشاره دارد که در آن مصرف کنندگان اطلاعات بنر مانند را تنظیم می کنند.
این اغلب به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد زیرا هدف کاربران اجتناب از حواس پرتی است.
مشکل:
- در سطح ناخودآگاه، بسیاری از کاربران الگوهایی را انتخاب میکنند تا تشخیص دهند کدام پستها تبلیغات هستند. سپس، در حین مرور، به طور خودکار پست های بازاریابی را در فید خود مرور می کنند.
بی اعتمادی
59% همانطور که در یک مطالعه در سال 2020 از مرکز تحقیقات Pew کشف شد، مشتریان انتظار دارند اخبار رسانه های اجتماعی تا حد زیادی نادرست باشد.
اطلاعات نادرست مداوم و مسائل مربوط به حریم خصوصی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باعث شده است که مصرف کنندگان اعتماد خود را به این فضاهای دیجیتال سلب کنند.
مشکل:
- بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است با درجه ای از شک و تردید به تبلیغات رسانه های اجتماعی نزدیک شوند.
چگونه حمایت های خبرنامه آن مشکلات را حل می کند؟
حمایت های مالی خبرنامه مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند، اما بهتر هستند – هر دو دیجیتال، بسیار هدفمند و موثر در هر مرحله از سفر مشتری هستند.
با این حال، حمایتهای مالی خبرنامه، مانند آگهیهای خبرنامه، حوزههایی را که تبلیغات رسانههای اجتماعی در آنها کم است، جبران میکند.
آنها جایگزینی شخصی تر و قابل اعتمادتر را ارائه می دهند که از نظر دسترسی مستقیم، ارتباط و اعتبار عالی هستند.
دسترسی مستقیم
تبلیغات خبرنامه را نمی توان توسط مسدود کننده های تبلیغات مسدود کرد.
علاوه بر این، آنها مستقیماً به صندوق ورودی مخاطبان هدف خود تحویل داده می شوند.
چه در حال اجرای یک حمایت مالی اختصاصی از طریق ایمیل یا یک قرار دادن کوچک در یک خبرنامه موجود باشید، مخاطبان شما به احتمال زیاد مستقیماً با برند شما تعامل خواهند داشت.
با راه اندازی یک کمپین حمایت مالی خبرنامه، شانس بیشتری برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود خواهید داشت.
ارتباط
مشترکان خبرنامه گروهی پرشور هستند. بالاخره چه کسی میخواهد خبرنامهای درباره همان موضوع به صورت روزانه یا هفتگی دریافت کند؟
هنگامی که یک اسپانسر خبرنامه را اجرا می کنید، می توانید به مخاطبان هدف خود دقیقاً در جایی که آنها در حال رفت و آمد هستند دسترسی پیدا کنید.
آیا مخاطبان مورد نظر شما متشکل از علاقه مندان به سفر هستند که به دنبال معاملات پرواز و هتل هستند؟ اگر چنین است، می توانید از یک حمایت مالی کنید کیک زوم خبرنامه
آیا محصولی را تبلیغ میکنید که به مشتریان کمک میکند قبل از کارهای روزمره شبانهشان آرام شوند؟ شریک با قلمرو خواب برای دسترسی به مشترکینی که به دنبال خواب بهتر هستند.
جایگاه شما هر چه باشد، احتمالاً انجمن خبرنامه ای را پیدا خواهید کرد که با آن مطابقت داشته باشد.
با شناسایی علایق مشترک بین مخاطبان هدف خود، می توانید نام تجاری خود را در مقابل خوانندگان درگیر بیشتری قرار دهید.
شما به سرنخ های واجد شرایط بیشتری دست خواهید یافت، و آنها به معاملات ارزشمند یا توصیه های محصول دسترسی خواهند داشت – این یک سناریوی برد-برد است.
اعتبار
بر کسی پوشیده نیست که خبرنامه ها نسبت به سایر کانال های رسانه ای در مورد اعتماد مصرف کننده برتری کامل دارند.
یک نظرسنجی تحقیقاتی Mantis نشان داد که 60% از بزرگسالان حداقل در یک خبرنامه ایمیل مشترک میشوند، در حالی که رسانههای آنلاین فقط 55 درصد رتبه اعتماد را در میان مصرفکنندگان به دست آوردهاند.
هنگامی که یک اسپانسر خبرنامه را اجرا می کنید، تقریباً مانند این است که ناشر شخصاً برند شما را به خوانندگانش توصیه می کند.
بهجای اینکه بهعنوان یک آگهی تصادفی و مستقل ظاهر شوید، میتوانید اعتمادی را که خبرنامه با مخاطبان خود ایجاد کرده است، وام بگیرید.
چگونه می توانید با یک آگهی خبرنامه به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید
راه اندازی کمپین حمایت مالی خبرنامه شبیه به توسعه هر طرح بازاریابی است.
برای ایجاد یک کمپین حمایت مالی خبرنامه، باید:
- اهداف خود را مشخص کنید.
- شریک (های) خود را انتخاب کنید.
- خلاقیت خود را طراحی کنید
- عملکرد تبلیغ خود را تجزیه و تحلیل کنید.
1. اهداف خود را مشخص کنید
داشتن یک هدف در ذهن برای ایجاد یک کمپین موفق بسیار مهم است. با فکر کردن در مورد آنچه می خواهید از این کار به دست آورید، شروع کنید.
آیا می خواهید آگاهی را افزایش دهید؟ ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید؟ به دست آوردن سرنخ واجد شرایط؟
هنگامی که ایده ای به دست آوردید، در مورد پارامترهای واضح و KPI تصمیم بگیرید. چقدر ترافیک می خواهید رانندگی کنید؟ دوست دارید چند تا سرنخ کسب کنید؟
هدف خود را با استفاده از مخفف SMART ساختار دهید: خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان.
2. با شرکت های با عملکرد بالا شریک شوید
شریک مناسبی را برای اجرای یک کمپین حمایتی موفق انتخاب کنید. هنگام بررسی یک شرکت برای همکاری، روی سه حوزه اصلی تمرکز کنید:
- ارزش: از طریق معیارهایی مانند هزینه هر کلیک (CPC) به ارزش تبلیغ توجه کنید.
- موقعیت مناسب، جایگاه: با اطمینان از اینکه تبلیغ شما در مقابل افرادی قرار می گیرد که علایق آنها متناسب با مخاطبان شما باشد، بیشترین تعداد سرنخ های واجد شرایط را دریافت کنید. یک نشریه در همان صنعت یا یکی که مستقیماً در مجاورت آن است پیدا کنید.
- جمعیت شناسی: در نهایت، باید مطمئن شوید که اطلاعات جمعیتی خواننده با مخاطب هدف شما مطابقت دارد.
برای جمعآوری اطلاعات مورد نیاز، میتوانید در حین انجام تحقیقات، از هر یک از شرکای احتمالی خود یک کیت رسانه درخواست کنید.
از طرف دیگر، می توانید از دایرکتوری مانند استفاده کنید بازار سنگفرش شده برای جستجوی خبرنامه ها بر اساس دسته بندی و یافتن آمار عملکرد و اطلاعات قیمت گذاری.
3. تبلیغات خود را خلاقانه طراحی کنید
بسته به خبرنامه ای که حمایت مالی می کنید، دستورالعمل های طراحی شما ممکن است متفاوت باشد.
برخی بسته به قیمت شما طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهند، از یک بلوک متنی گرفته تا یک ایمیل اختصاصی.
4. عملکرد تبلیغات خود را تجزیه و تحلیل کنید
هنگامی که شما راه اندازی شد حمایت از خبرنامه، می خواهید نتایج خود را پیگیری کنید.
به منظور سنجش میزان تعامل خود، به معیارهایی مانند بازها و کلیکها توجه کنید.
حتی میتوانید هزینه هر خرید (CPA) را با ترکیب معیارهای مشارکت حامی مالی خود با نرخ تبدیل صفحه فرود خود محاسبه کنید.
پلتفرم Paved این مرحله را با ردیابی معیارهای عملکرد شما به محض راه اندازی حمایت مالی شما ساده می کند. به این ترتیب، تبلیغکنندگان میتوانند نتایج خود را در زمان واقعی بدون ایجاد اشکال در ناشر بررسی کنند.
به راحتی کمپین خود را راه اندازی کنید – به یک بازار خبرنامه حمایت شده بپیوندید
شما می توانید به عنوان یک تبلیغ کننده ثبت نام کنید سنگفرش شده برای راه اندازی کمپین حمایت از خبرنامه
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: تصویر توسط Paved. با اجازه استفاده شده