مایکروسافت از بازاریابان میخواهد تا کمپینهای تبلیغاتی خود را در حالی که آماده ارائه یک بهروزرسانی خطمشی بزرگ است، بررسی و تنظیم کنند.
تبلیغکنندگان میتوانند انتظار تغییرات بزرگی در حسابهای تبلیغاتی مایکروسافت خود در ماههای آینده داشته باشند، زیرا سیاستها و منابع جدید از اول جولای معرفی میشوند.
چرا ما اهمیت می دهیم: آگهیدهندگان به طور بالقوه باید بسته به اینکه برندشان تحت تأثیر بهروزرسانیها قرار میگیرد، اقدامی انجام دهند. مایکروسافت میگوید این تغییرات برای کمک به بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ارائه امنیت بیشتر برای مصرفکنندگان برای همسویی با تغییرات نظارتی آینده تنظیم شده است.
این بهروزرسانی تنها دو هفته پس از آن صورت میگیرد که مایکروسافت اعلام کرد که تبلیغکنندگان ممکن است در اواخر این ماه با ارائه مدل تخصیص Cross-Device جدید خود، شاهد افزایش اندکی در تبدیلها باشند.
قوانین جدید چیست؟ مایکروسافت بهروزرسانیهای سیاست دیگری را تأیید کرده است که تأثیر قابلتوجهی بر بازاریابان شاغل در بخشهایی مانند سلامت و قمار خواهد داشت: بهروزرسانیهای سیاست جدید به شرح زیر است:
- به تبلیغات ویتامین و مکمل ها چراغ سبز داده می شود – شبکه مخاطبان مایکروسافت اکنون تبلیغات ویتامین و مکمل ها را مجاز می کند. با این حال، ادعاها باید دقیق و واقعی باشند. به عنوان مثال، بازاریابان نمی توانند بگویند که محصول آنها “کبد را تمیز می کند”. بر اساس خط مشی جدید، صفحات فرود باید به جای تبلیغات یا محتوای ویدیویی، صفحات محصول باشند.
- تبلیغات قمار اکنون تأیید شده است – بازاریابان در بخش های قمار و شرط بندی اکنون می توانند تبلیغات را در شبکه مخاطبان مایکروسافت قرار دهند. با این حال، تبلیغکنندگان باید در بازاری که میخواهند به آن دسترسی پیدا کنند مجوز داشته باشند و فرآیند فعالسازی قمار را برای دریافت تأیید طی کرده باشند.
- تبلیغات قمار در بلژیک ممنوع است – مایکروسافت با اعمال ممنوعیت تبلیغات قمار با مقامات بلژیک همکاری خواهد کرد. این غول فناوری اعلام کرده است که اجرای قوانین را برای اطمینان از رعایت قوانین محلی از اول جولای آغاز می کند و به بازاریابان می گوید که مطمئن شوند که دیگر این بازار را هدف قرار نمی دهند.
- محدودیتهای تبلیغات قمار در ایرلند – مایکروسافت در حال معرفی نقطه عطفی برای تبلیغات قمار در ایرلند است و از بازاریابان میخواهد تا کمپینهای تبلیغاتی مرتبطی را که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، بهروزرسانی کنند. با این حال، تاریخ دقیقی هنوز تایید نشده است.
- ممنوعیت تبلیغات کارآزمایی بالینی – از اول آگوست، مایکروسافت ممنوعیت جهانی تبلیغاتی را که کارآزماییهای بالینی یا درمانهای تجربی را در همه انواع تبلیغات تبلیغ میکنند، اعمال خواهد کرد.
حسابهای مایکروسافت ادز چگونه تغییر میکنند؟ مایکروسافت در مورد اینکه چگونه این بهروزرسانیها بر حسابهای تبلیغاتی مایکروسافت تأثیر میگذارند، اطلاعاتی ارائه کرده است:
- تبلیغات و مؤلفههای آگهی تأیید نشد – از جمله کلمات کلیدی، کپی تبلیغات و صفحات فرود.
- عدم تایید فروشگاه یا محصول.
- خط مشی نقض سه ضربه – این سیاست قبلا وجود داشته است اما غول فناوری قوانین خود را با جزئیات بیشتری توضیح داده است.
- مجازات تعلیق فوری برای تخلفات فاحش – این سیاست قبلا وجود داشته است، اما مایکروسافت در مورد نحوه طبقه بندی این تخلفات شفافیت بیشتری ارائه کرده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
مایکروسافت چه گفته است؟ این شرکت گفت که این تغییرات به منظور ایجاد دید بیشتر برای تبلیغ کنندگان و کاربران است.
- “ما برخی از سیاست های تبلیغاتی خود را با تمرکز بر کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر برای برخی محصولات و خدمات به روز خواهیم کرد. برخی به روز رسانی ها به محافظت بیشتر از افرادی که از محصولات و خدمات ما استفاده می کنند کمک می کند و برخی به روز رسانی ها با تغییرات نظارتی آتی مطابقت دارند. ما همچنین بهروزرسانیهایی را در صفحات خطمشی خود انجام میدهیم تا با انتقال محتوا به صفحات مختلف یا افزودن مثالها و وضوح در موارد مورد نیاز، همراستایی بهتری را در برخی از حوزههای خطمشی فراهم کنیم.”
شیرجه عمیق تر: برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات سیاست مایکروسافت، آن را بخوانید سیاست تبلیغاتی اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.