Google News Showcase در اواخر سال 2020 راه اندازی شد و به ناشران ثبت نام کننده در برنامه صدور مجوز راهی جدید برای به اشتراک گذاشتن صدای تحریریه و تخصص خود می دهد.
و بهترین قسمت؟
این برنامه راهی است که ناشران می توانند بابت محتوای دیجیتال خود پرداخت کنند.
اختلافاتی بین استرالیا و گوگل و فرانسه و گوگل در مورد حق الزحمه نمایش محتوای ناشران به صورت آنلاین وجود داشته است.
در یک اعلامیه درباره راه اندازی برنامه جدید ساخته شده در 25 ژوئن 2020 ، برد بندر ، معاون مدیر مدیریت محصولات در Google ، News ، نوشت:
“این برنامه به ناشران شرکت کننده کمک می کند تا از طریق یک تجربه قصه گوی پیشرفته ، از محتوای خود کسب درآمد کنند که به شما امکان می دهد عمیق تر در داستان های پیچیده تری فرو روند ، از آنها مطلع شوند و در معرض دنیای موضوعات و علایق مختلف قرار گیرند.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که نمایشگاه اخبار گوگل راه اندازی شد ، ناشران در برزیل ، آلمان و استرالیا ثبت نام کرده بودند.
اکنون ، این فهرست نشریاتی از هند ، کانادا ، ایتالیا ، فرانسه ، چک ، انگلستان ، ژاپن ، آرژانتین و غیره را نیز شامل می شود.
علاوه بر این ، از کسانی که قبلاً ثبت نام کرده اند ، بیش از 90٪ نماینده انجمن های خبری ، منطقه ای یا محلی هستند.
نظرات انتشارات اتریش در مورد پیوستن به نمایشگاه اخبار گوگل چیست؟
اتریش آخرین کشور در ردیف طولانی کشورهای عضو و انتشار محتوای خود در Google News Showcase است.
جینو کاتوری ، که مدیر عامل یک روزنامه منطقه ای پیشرو در اتریش علیا است ، در مورد هدف آنها صحبت کرده است:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“ما قصد داریم خوانندگان بیشتری را در مورد محصولات دیجیتالی خود هیجان زده کنیم و آنها را در گزارش دهی محلی در طولانی مدت متقاعد کنیم.”
هرمان پتز ، مدیر عامل شرکت Tiroler Tageszeitung نیز اظهار داشت:
“تجربه نشان می دهد که روزنامه های روزانه منطقه ای همچنان توانایی بالایی برای جذب خوانندگان دیجیتالی گاه به گاه و سپس تبدیل آنها به خوانندگان عادی دارند … ما Google News Showcase را فرصتی برای گسترش و کسب درآمد از” گسترده ترین حلقه خوانندگان “می دانیم.”
مزایای نمایشگاه اخبار Google برای ناشران
اگر نشریات محتوای آنها را پشت دیوارپخش منتشر کنند ، Google هزینه دسترسی کاربر به این قسمت را پرداخت می کند و به این ترتیب داستان ها می توانند مخاطبان بیشتری را که قبلاً تمایلی به پرداخت هزینه مطالب ندارند ، جلب کنند.
انتشارات می توانند ظاهر مطالب خود را از طریق پنل های News Showcase در داخل برنامه تنظیم کنند.
پانل ها می توانند شامل موارد زیر باشند:
- حقایق اصلی در قالب لیست
- داستان های مهم روز
- جدول زمانی
- مقالات مرتبط
این برای خوانندگان قابل هضم است و دسترسی به آنها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقالات خبری آسان است.
این برنامه همچنین به ناشران امکان کنترل بیشتر صدا و مارک خود در سایر محصولات Google را می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خوانندگان Google News Showcase می توانند ناشران خاصی را متصل و دنبال کنند ، و پنل ها به عنوان پلی برای وب سایت ناشران عمل می کنند و به طور بالقوه بازدید و اشتراک را افزایش می دهند.
بر اساس اعلامیه از Google ، ناشران می توانند با ارسال خوانندگان به وب سایت نشریات ، روابط خود را با خوانندگان تعمیق بخشند.
با ورود بسیاری از کشورها و ناشران اخبار به ویترین ، دیدن اینکه چه کسی بعدی برای ورود به سیستم خواهد بود هیجان انگیز است.