درباره نویسنده
Paul در بهینه سازی نرخ تبدیل و تفکر طراحی تجربه کاربر پیشتاز است. او بیش از 25 سال تجربه کار با مشتریانی مانند پزشکان دارد …
اطلاعات بیشتر در مورد پل
وقتی 27 سال پیش شروع به طراحی وب کردم ، آزمایش با کاربران زمانبر و گران بود ، اما ابزارهای نسل جدید همه اینها را تغییر داده است. بیشتر ما برخی از محبوب ترین ابزارها مانند کاربروزوم یا هاتجار، اما در این پست ، من می خواهم برخی از سنگهای قیمتی پنهانی را که برای آزمایش رابط هایی که در ایجاد آنها استفاده می کنم ، استفاده کنم.
لطفا توجه داشته باشید که من هستم به هیچ وجه وابسته نیست با هر ابزاری که در اینجا ذکر شده است – من همیشه از آنها استفاده می کنم. امیدوارم مفید واقع شوند.
ما در همان آغاز یک پروژه با تحقیقات کاربر شروع می کنیم.
نظرسنجی ها را با Survicate اجرا کنید
تحقیقات کاربر بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که می خواهیم مشکلات وب سایت موجود را شناسایی کنیم. در نتیجه ، تقریباً همیشه بررسی اولیه کاربران در یک فرایند طراحی مجدد.
هر چند هر دو مرکز استفاده و مارپیچ به من اجازه دهید نظر سنجی ایجاد کنم ، عملکردی که آنها ارائه می دهند نسبت به سلیقه من محدود است و تعبیه نظر سنجی در وب سایت شما کمی دشوار است. این شرم آور است زیرا نظرسنجی های قصد خروج می تواند یک روش قدرتمند برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد اینکه چرا کاربران وب سایت را کنار می گذارند یا اقدام نمی کنند ، باشد.
یک راه حل برای اجرای نظرسنجی های تحقیقات کاربر که به نظر من مفید است ، است کوالارو که یک کار عالی انجام می دهد. متأسفانه ، در برخی شرایط می تواند کمی گران باشد ، بنابراین اگر به دنبال گزینه دیگری هستید ، ممکن است بخواهید این مورد را بررسی کنید زنده ماندن بجای.

Survicate هم نظرسنجی وب سایت و هم توانایی ارسال نظرسنجی از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. حتی به شما امکان می دهد در صورت تمایل یک دکمه بازخورد دائمی در سایت خود اضافه کنید.
آزمایش تصاویر با قابلیت استفاده از هاب
وقتی نوبت به آزمایش می رسد ، بیشتر آزمایش هایی که انجام می دهم نسبت به پایان پروژه نزدیک تر به شروع یک پروژه است. این زمانی است که انجام تغییرات آسان ترین است ، بنابراین من اغلب با تست می کنم چیزی بیش از یک مفهوم طراحی. در آن مرحله ، من حتی نمونه اولیه قابل کلیک ندارم ، بنابراین از آن استفاده می کنم مرکز استفاده.

قابلیت استفاده هاب یک برنامه ساده است که از موارد زیر پشتیبانی می کند:
این یک روش عالی برای رفع نگرانی ذینفعان در مورد یک مفهوم طراحی است. در عرض یک ساعت می توانم از تست نتیجه بگیرم و در صورت تمایل ، قابلیت استفاده از مرکز حتی قابلیت جذب شرکت کنندگان را نیز بر عهده خواهد داشت.
طرح های خود را با بینش توجه “بررسی املا” کنید
هنگامی که من شروع به طراحی یک رابط کردم ، موارد زیادی از پیام رسانی و زیبایی شناسی گرفته تا سلسله مراتب بصری و فراخوان عمل وجود دارد. در نتیجه ، خیلی راحت است که به نتیجه برسید تمرکز اشتباه روی یک صفحه. اگر مراقب نباشم ، توجه کاربر را به سمت اشتباه سوق می دهم ، و آنها محتوای مهم یا دعوت به عمل را از دست می دهند.
اگرچه بهترین راه برای بررسی این آزمایش تست قابلیت استفاده است ، اما گاهی اوقات من می خواهم یک بررسی عقلانی سریع انجام دهم که در مسیر درست قرار بگیرم. بینش توجه هزاران ساعت مطالعه ردیابی چشم طول می کشد و از این داده ها برای پیش بینی اینکه کاربران ممکن است یک طرح را ببینند ، استفاده می کند.

اگرچه به اندازه یک مطالعه واقعی ردیابی چشم دقیق نیست ، اما می تواند کمی مانند غلط گیر املا یا دستور زبان برای نسخه شما عمل کند. این می تواند به شما کمک کند مشکلات احتمالی را پرچم گذاری کنید و به شما کمک کند تا یک قضاوت را انجام دهید.
مرتب سازی کارت خود را با UXOps مدرن کنید
وقتی زمان کار بر روی معماری اطلاعات یک وب سایت فرا می رسد ، تقریباً همیشه به آن مراجعه می کنم UXOps.

مانند یک برنامه کاملاً جاافتاده مرتب سازی بهینه، UXOps به شما اجازه می دهد تمرینات مرتب سازی کارت را بصورت آنلاین اجرا کنید برای اطمینان از اینکه سایت شما مدل ذهنی کاربر را منعکس می کند. اگر کاملا صادق باشم ، UXOps را ترجیح می دهم زیرا کمی مقرون به صرفه تر است و روی یک کار واحد متمرکز است. با این حال ، من همچنین درک کردم که ابزار برای کار شرکت کنندگان بسیار آسان است و بعد از آن من می توانم داده ها را تفسیر کنم.
تست از راه دور و بدون مشکل با Lookback
وقتی نوبت به تست قابلیت استفاده می رسد ، احتمالاً همه ما کشف خواهیم کرد تست از راه دور این روزها. در واقع راحت تر از آزمایش حضوری است ، نیازی به گفتن نیست که من توانسته ام آزمایش را در سراسر بیماری همه گیر ادامه دهم! اگرچه این کار با استفاده از برنامه ای مانند بزرگنمایی قابل انجام است ، من شخصاً ابزاری به نام را ترجیح می دهم به پشت سرت نگاه کن.

من Lookback را دوست دارم زیرا برای آزمایش قابلیت استفاده با ویژگی هایی مانند یادداشت برداری ، ویرایش درون برنامه ای ویدیو و ضبط خودکار صفحه کاربر و وب کم بهینه شده است. با این حال ، جایی که Lookback واقعا می درخشد این است که اجازه می دهد تست قابلیت استفاده آسان.
در صورت کمبود وقت ، آزمایش غیرمستقیم یک مزیت واقعی است و می خواهید با افراد زیادی آزمایش کنید. با Lookback ، من برای شرکت کنندگان پیوندی ارسال می کنم ، و برنامه آنها را بدون نیاز به تعدیل جلسات راهنمایی می کند.
با استفاده از پیچ و خم آزمایش خود را کمی کنید
من دوست دارم هرچه سایت به فعالیت در سایت نزدیک شود با کاربران بیشتری آزمایش کنم. در حالی که اوایل تست کیفی عالی است ، من بیشتر به آن علاقه مندم درک نحوه عملکرد سایت در مقیاس همانطور که نزدیک به پرتاب هستیم متأسفانه ، تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از جلسات آزمون تسهیل کننده می تواند زمانبر باشد. اینجاست که مارپیچ می تواند ارزشمند باشد.

Maze دارای ابزارهای فراوانی است که برای انواع تست های کاربردی مفید هستند. با این حال ، قدرت واقعی آن در آن نهفته است توانایی جمع آوری داده ها. این بدان معناست که به جای تماشای هر جلسه ؛ می توانید داده های کمی از جمله:
- تعداد کاربرانی که منصرف شدند.
- کسانی که مستقیم ترین یا غیر مستقیم ترین مسیر را برای انجام یک کار طی کرده اند.
- نقشه های گرم اشتباهات کاربران را ایجاد کنید.
- چه مدت طول کشید تا افراد وظیفه را انجام دهند.
Maze همراه با انعطاف پذیری کلی خود ، صرف نظر از بودجه شما ، یک انتخاب عالی عالی و با قیمت قابل کنترل است.
شرکت کنندگان در آزمون را با زمان تست پیدا کنید
همانطور که مطمئن هستم شما می دانید ، یکی از بزرگترین دردهای تست قابلیت استفاده است استخدام. اگرچه برنامه هایی مانند Maze ، Usability Hub و Lookback همه این گزینه ها را برای جذب شرکت کنندگان برای شما فراهم می کنند ، اما در مورد افرادی که به آنها دسترسی پیدا می کنید محدودیت هایی وجود دارد.
وقتی نیاز به جذب نوع خاصی از افراد دارم ، تمایل دارم از خدماتی مانند آن استفاده کنم زمان تست، اگر خودم نتوانم افراد را استخدام کنم. این به این دلیل است که Testing Time به من امکان کنترل بسیار بیشتری بر روی نوع شخص من می دهد.

Testing Time فقط به من در جذب نیرو کمک نمی کند. همچنین ابزارهایی برای غربالگری داوطلبان احتمالی ، مدیریت آزمون های آنها و پرداخت هزینه های بعدی به آنها ارائه می شود.
داده ها را با وضوح مایکروسافت جمع آوری کنید
به محض اینکه طرح جدید من سرانجام راه اندازی شد ، توجه من به سمت دیگر تغییر می کند نظارت و بهبود آن طرح ها. من این کار را با مشاهده رفتار بازدیدکنندگان سایت و شناسایی هرگونه مسئله ای که با آن روبرو هستند انجام می دهم. دو ابزاری که برای شناسایی و تشخیص مشکلات یک سایت استفاده می کنم ، نظارت بر نقشه حرارت و ضبط کننده های جلسه است.
شناخته شده ترین ابزار در این زمینه است هاتجار، با اينكه داستان کامل از بسیاری جهات دارای ابزارهای برتر است. اگر به دنبال گزینه ای با قیمت کمی ارزان تر هستید ، مایکروسافت رقیبی رایگان به نام را منتشر کرده است وضوح که به شما امکان تماشای جلسات منفرد ، دیدن نقشه های حرارتی پیمایش و دیدن تجسم هایی را می دهد که افراد روی صفحات کلیک می کنند.

تحقیقات خود را با Evolt تجسم کنید
البته من بندرت می توانم در مورد جهت یک سایت تصمیم های خودسرانه بگیرم. تقریباً همیشه موارد دیگری وجود دارد ذینفعان برای پیروزی. برای انجام این کار ، من باید تحقیقات و آزمایشی را که انجام داده ام برقرار کنم و این کجاست تکامل وارد می شود. Evolt به من کمک می کند تحقیقاتم را تجسم کنم ، اما در اینجا متوقف نمی شود.

این ابزار در واقع ابزاری ایده آل برای کار با شخصیت های کاربر ، نقشه های سفر و حتی کارت های خلقی با ذینفعان شماست. میرو می تواند برای این نوع کارها نیز عالی باشد ، و اغلب به همین منظور استفاده می شود ، اما به نظر می رسد که در تجربه شخصی من Evolt به طور خاص برای طراحان بهینه شده است.
بدون بهانه
با وجود بسیاری از ابزارهای عالی ، واقعاً نباید هیچ بهانه ای برای آزمایش نکردن با کاربران در این روزها وجود داشته باشد. این است سریع ، آسان و ارزان. اما ما حتی نیازی به محدود کردن به آزمایش نداریم. این ابزارها همچنین تحقیق و تجسم کاربر را بیش از گذشته آسان می کنند ، و آنها را از زمان کشف از طریق نمونه اولیه تا بهینه سازی پس از راه اندازی ایده آل می کند.
اما اینها فقط ابزارهایی هستند که من از آنها استفاده می کنم. شکی نیست که شما از ابزاری استفاده می کنید که در این لیست وجود ندارد. اگر چنین است ، لطفا آنها را در نظرات زیر ارسال کنید – من دوست دارم داستان های شما و ابزارهایی را که برای کار شما مفید است بشنوم!
