اگر تا به حال یک عامل رتبه بندی گوگل وجود داشته باشد که اثبات یا رد آن آسان باشد، آن پیوندهای .edu است.
درست؟
خوب، نه چندان.
اطلاعات نادرست و تئوری ها در مورد اینکه چه چیزی ممکن است یک عامل رتبه بندی جستجوی گوگل باشد یا نباشد بسیار طولانی تر از آنچه که باید ادامه دارد.
حتی امروزه، نتایج فراوانی برای شرکتهایی که لینکهای .edu را میفروشند و مزایای آنها را تبلیغ میکنند، وجود دارد.
کیفیت بسیار! چنین اقتداری! “TrustRank” را بسازید!
(اهم.)
اگر میپرسید آیا لینکهای .edu یک عامل رتبهبندی هستند، تنها نیستید. بسیاری از مردم از شما می خواهند باور کنید که هستند.
بیایید تعیین کنیم که آیا پیوندهای .edu یک عامل رتبه بندی گوگل هستند یا خیر.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
ادعا: پیوندهای .edu به عنوان یک عامل رتبه بندی
بیایید قبل از اینکه به طور خاص به پیوندهای .edu بپردازیم، اینجا را روشن کنیم: بدون شک پیوندها یک عامل رتبه بندی هستند.
و این پیوندها از موضوعات چه کسانی هستند.
پیوندها تأیید محتوای شما هستند. علامتی مبنی بر اینکه کسی به شما اعتماد دارد و فکر می کند که بسیار عالی هستید.
بنابراین، پیوندهای وبسایتهای معتبر با کنترلهای دقیق انتشار باید بسیار ارزشمند باشند. درست؟
و چه کسی از موسسات آموزشی پیشرو و سایر دانشگاهها شیوهها و اختیارات دقیقتری دارد؟
این پیشفرض این ادعاست – که لینکهای .edu یکی از با ارزشترین انواع لینکها هستند و بنابراین یک عامل رتبهبندی مهم هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
شواهدی برای پیوندهای .edu به عنوان یک عامل رتبه بندی
شما می خواهید باور کنید که پیوندهای .edu به رتبه بهتر سایت شما کمک می کند زیرا منطقی است.
دولت ها و مؤسسات آموزشی معمولاً اطلاعات ضروری زیادی را منتشر می کنند و در نتیجه تعداد زیادی پیوند دریافت می کنند. آنها تمایل به محتوای باکیفیت نیز دارند.
آنها تمایل به صفحه رنک عالی دارند و شما مقداری می خواهید. فقط یه تیکه کوچولو
شواهد علیه پیوندهای .edu به عنوان یک عامل رتبه بندی
مسئله این است که اگر به این یکی برسید، حدود 15 سال برای شرکت در مهمانی دیر کرده اید.
تمام راه در سال 2010، مت کاتس به ما گفت, “شما فقط به تعداد لینک های یک سایت نگاه نمی کنید. شما نگاه کنید که آن لینک ها چقدر معتبر هستند. پیوندها واقعاً مهم نیستند که از یک .gov یا یک .edu باشند – و این برای توییتر یا فیس بوک نیز صدق می کند.
او ادامه داد: «اینطور نیست که یک لینک از یک .edu به طور خودکار وزن بیشتری داشته باشد.»
صنعت سئو قبلاً تا آن زمان .edus را اسپم کرده بود.
امروزه تنها راهی که لینکهای .edu عامل رتبهبندی هستند، به این معناست که پیوند هستند.
اگر پیوندی از یک سایت .edu بر اساس شایستگی محتوای خود دریافت میکنید، ارزش آن پیوند با همان عناصری تعیین میشود که گویی پیوندی از .com، .gov یا هر چیز دیگری باشد. سایت.
و شما از تمام روابط عمومی مثبت، برندسازی، و رهبری فکری که محتوای عالی مستلزم آن است، سود خواهید برد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
به عنوان مثال، اگر شما فارغ التحصیل هستید و فرصتی برای به اشتراک گذاشتن رهبری فکری در سایت دانشگاه خود دارید، آن را دنبال کنید.
اگر در کالج یا دانشگاهی تدریس میکنید، در یکی از دانشگاهها سخنرانی میکنید، یک صندوق بورس تحصیلی را اداره میکنید، یا رابطه معتبری با سازمان سایت .edu دارید، باید به هر طریقی محتوای باکیفیت بالا ایجاد کنید که در خدمت شما باشد. مخاطب برای به حداکثر رساندن این فرصت
اما اگر لینکهای .edu به دست نمیآورید (یعنی اگر در عوض آنها را میخرید یا برای ارسال هرزنامه نظر میدهید)، هر ارزش بالقوهای که پیوند ممکن است برای شما داشته باشد هدر میرود.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
به عنوان گوگل جان مولر توضیح داده است:

با در نظر گرفتن همه سیگنالهای تخصصی، معتبر و قابل اعتمادی که گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوا در اختیار دارد، احتمالاً تشخیص محتوای بی کیفیت، حتی در یک سایت .edu، برای الگوریتم بسیار آسان است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
اگر توانستید به نحوی آن را دزدکی وارد کنید، این احتمال وجود دارد که پیوند نادیده گرفته شود.
پیوندهای .edu به عنوان یک عامل رتبه بندی: حکم ما
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
پیوند یک پیوند است. و لینک ها یک فاکتور رتبه بندی تایید شده گوگل هستند.
با این حال، سؤال خاصی که در اینجا در حال بررسی آن هستیم این است که آیا پیوندهای .edu نسبت به سایر انواع پیوندها قویتر هستند یا به نحوی برای اهداف رتبهبندی متفاوت هستند.
پاسخ به این سوال: قطعا نه.
مطمئناً، پیوندهای .edu ممکن است برای اهداف رتبهبندی در نظر گرفته شوند (یا حتی کاملاً نادیده گرفته شوند). اما به این دلیل است که آنها پیوند هستند. ربطی به دامنه سطح بالا (TLD) ندارد.
در واقع، تنها TLD Google که قرار است به طور متفاوت در نظر بگیرد، آنهایی هستند که به صورت کشوری کدگذاری شده اند، و این به بومی سازی مربوط می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
بنابراین اگر سعی کنید این یکی را بازی کنید، هر گونه ارزشی را که ممکن است محتوا برای شما در سایتی که واقعاً متعلق به آن است ایجاد کرده باشد، از بین خواهید برد، زیرا Google فقط شما را تنظیم می کند.
خط پایین: این مورد تایید شده است. Google از پسوند .edu پیوند به عنوان سیگنال رتبه بندی جستجو استفاده نمی کند.
تصویر برجسته: پائولو بوبیتا