یکی از طولانی ترین بحث ها در زمینه SEO ، شامل طول محتوا و تأثیر آن بر رتبه بندی است.
گفته می شود تعداد کلمات عاملی برای نتایج جستجو است ، با ادعاهایی که گوگل تعداد کلمات بالا را نشانه محتوای با کیفیت بالا می داند.
بیایید این ادعاها را بررسی کرده و بحث پیرامون شمارش کلمات را به عنوان یک عامل رتبه بندی حل و فصل کنیم.
ادعا: طول محتوا یک عامل رتبه بندی است
محتوا پادشاه است ، بنابراین تصور می شود داشتن محتوای بیشتر از رقبا برای رتبه بندی جستجو بهتر است.
بر اساس این نظریه که تعداد کلمات شاخص کیفیت محتوا است ، کارشناسان سئو ادعا می کنند که تعداد کلمات بیشتر می تواند در دستیابی به رتبه های بالاتر کمک کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برخی از کارشناسان حتی تا آنجا پیش می روند که تعداد کلمات خاص را به عنوان “نقطه شیرین” برای ورود به صفحه اول Google توصیه می کنند.
این ادعاها بازاریابان و شرکت ها را به این باور می رساند که برای رقابت در Google باید محتوای خود را برای رسیدن به تعداد مشخصی از کلمات افزایش دهند.
شواهدی برای طول محتوا به عنوان یک عامل رتبه بندی
اغلب از گوگل سوال می شود که آیا تعداد کلمات عامل رتبه بندی است ، به این معنی که ما شواهد زیادی برای استخراج در این بخش داریم.
با توجه به همه شواهد موجود ، واضح است که تعداد کلمات یک عامل رتبه بندی نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
جان مولر گوگل دقیقاً همین را می گوید در یک موضوع Reddit که SEO می پرسد چگونه تعداد کلمات را در SERP تجزیه و تحلیل کند
وی اظهار می دارد:
“تعداد کلمات یک عامل رتبه بندی نیست. خودتان را از دردسر نجات دهید. ”
در اینجا بیانیه دیگری از مولر آمده است در توییتر تأیید اینکه تعداد کلمات برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده نمی شود:
“تعداد کلمات نشان دهنده کیفیت نیست. برخی از صفحات دارای کلمات زیادی هستند که هیچ چیزی نمی گویند. برخی از صفحات دارای کلمات بسیار کمی هستند که برای پرسش ها بسیار مهم و مرتبط هستند. شما محتوای خود را بهتر می دانید (امیدوارم) و می توانید تصمیم بگیرید که آیا به جزئیات نیاز دارد یا خیر. “
در یک مثال دیگر ، مولر توصیه می کند که افزودن متن بیشتر به یک صفحه از دیدگاه گوگل آن را بهتر نمی کند:
“از نظر ما تعداد کلمات در یک صفحه یک عامل کیفیت نیست ، یک عامل رتبه بندی نیست.
بنابراین فقط کورکورانه افزودن متن بیشتر و بیشتر به یک صفحه ، آن را بهتر نمی کند. “
طول محتوا به عنوان یک عامل رتبه بندی: حکم ما
تعداد کلمات تأیید می شود که عامل رتبه بندی نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
چیزی که گوگل بیشتر در جستجوی نتایج جستجو اهمیت می دهد ، ارضای هدف کاربر است.
ممکن است 50 کلمه ، 100 کلمه یا 1000 کلمه برای بیان آنچه یک جستجوگر باید بداند ، طول بکشد. این تعداد در هر پرس و جو متفاوت است.
اگر کاربر در جستجوی س questionالی است که نیاز به پاسخ سریع داشته باشد ، محتوای کوتاه تری بیش از آن است که بتواند در صفحه اول رتبه بندی شود.
افزایش طول محتوا به تناسب تعداد کلمات دلخواه هیچ فایده ای ندارد.
تصویر ویژه: Paulo Bobita/SearchEngineJournal