
اداره یک وبلاگ کار زیادی است.
شما باید به طور مداوم محتوای جدیدی به آن بدهید ، با بروزرسانی های وردپرس همراه باشید ، حساب میزبانی خود را حفظ کنید ، نظرات متوسطی داشته باشید ، به خوانندگان پاسخ دهید – ده ها ، شاید حتی صدها کار کوچک. علاوه بر همه اینها ، تبلیغ و کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد که حتی کار بیشتری دارد.
مدیریت آن برای هر کس دشوار است و هرچه وبلاگ شما بزرگتر شود ، اوضاع بدتر می شود. به همین دلیل خوب است که پیش از این برای رویدادهای وبلاگ نویسی که ممکن است با آن روبرو شوید آماده شوید.
اگر احساس ضعف می کنید ، یکی از س questionsالاتی که باید از خود بپرسید این است که “آیا وبلاگ خود را باید از خارج سپردم؟”
در این صورت ، چند روش برای انجام این کار وجود دارد.
می توانید کار را با پست های مهمان ، وبلاگ نویسان پرسنل تقسیم کنید یا وبلاگ خود را به طور کامل از خارج خارج کنید. روشی که انتخاب می کنید به چند مورد بستگی دارد.
1. رابطه شما با خوانندگان
هنگام وبلاگ نویسی ، باید اعتماد ، پیوند و روابط با خوانندگان خود را ایجاد کنید. آنها رشد می کنند تا شما را بشناسند و از شما خوششان بیاید و منتظر خواندن پست بعدی شما نیستند.
این یک سقوط دارد: خوانندگان شما ممکن است محتوا را فقط از شما بخواهند. اگر قدم بردارید و شروع به برون سپاری پست های وبلاگ خود کنید ، ممکن است خاموش شوند.
اگر وبلاگ نویسی خود را برون سپاری کنید چه اتفاقی برای وبلاگ شما خواهد افتاد؟ بستگی دارد
اگر یک وبلاگ نویس دوست دارد دوس یا نائومی دانفورد تصمیم گرفتند وبلاگ خود را به خارج از کشور برسانند ، خوانندگان آنها احتمالاً شورش می کنند. شخصیت آنها چنان بخش بزرگی از وبلاگ است که به سختی می شود خوانندگان آنها دیگران را بپذیرند.

اگر وبلاگ شما در حال حاضر بزرگ و تاسیس شده است و هزاران خواننده وفادار دارید ، بیرون سپاری وبلاگ خود دشوار است. در صورت استخدام کارمندان یا شروع به افزودن پوسترهای مهمان ، این احتمال وجود دارد که برخی از خوانندگان را از دست دهید.
هواداران م politدبانه کارشان را خواهند خواند ، اما در واقع این شما هستید که آنها می خواهند. زمان ، یک برنامه خوب و غوغای هوا از خوانندگان طول می کشد تا زمانی که آنها آن را بپذیرند.
هیچ کس دوست ندارد تغییر کند ، اما در نهایت ، همه چیز حل و فصل خواهد شد. آنها در آنجا معلق خواهند بود ، به خصوص اگر هنوز محتوای با کیفیتی منتشر می کنید ، با ارسال مجدد و فعال وبلاگ نویسی که سبک و لحن آن با شخصیت نام تجاری شما مطابقت دارد ، فعال هستند. اطمینان حاصل کنید که وبلاگ نویس همان مشاوره ، اطلاعات یا سرگرمی با کیفیت مشابه را ارائه داده است.
البته همه اینها فقط در صورت داشتن مخاطب اهمیت دارد. اگر تازه شروع کرده باشید چه می کنید؟
حقیقت این است که بسیار آسان تر است. شما می توانید وبلاگ خود را به جای ارسال یک شخصیت خاص ، بر اساس ارسال محتوای عالی بسازید. مهم نیست که این محتوا از کجا آمده است. تا زمانی که عالی باشد ، خوانندگان شما خوشحال خواهند شد. این در را برای استخدام نویسندگان دیگر باز می گذارد.
2. به چه نوع نویسنده محتوا نیاز دارید؟
شما نمی توانید فقط کسی را برای نوشتن برای وبلاگ خود استخدام کنید. شما باید نویسنده ای پیدا کنید که با نام تجاری شما ، رسالت و سطح دانش وبلاگ شما مطابقت داشته باشد. البته این نویسنده باید بتواند با اهداف شما همخوانی داشته و نتیجه بگیرد.
در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از آوردن شخصی در مورد آنها فکر کنید:
- آیا نویسنده دانش لازم برای کار را دارد؟
- سبک نوشتاری و شخصیت فرد چگونه است؟
- آیا آن سبک با کسب و کار و برند شما سازگار است؟
- چه مدت است که آنها در حال نوشتن محتوای آنلاین هستند؟
- آیا آنها نتایج اثبات شده ای دارند؟
- چقدر باتجربه و ماهر هستند؟
- آیا آنها می توانند به شما کمک کنند تا به اهداف خود برسید؟
(توجه داشته باشید که من اشاره نکردم ، “هزینه آنها چقدر است؟” ما کمی دیگر به آن خواهیم پرداخت.)
اول ، اگرچه ، تشخیص دهید که نوشتن برون سپاری در واقع به اعتماد به شخصی با اعتبار تجاری شما بستگی دارد. شما فقط یک کار را کنار نمی گذارید. شما به کسی اجازه می دهید تا نماینده شما و تجارت شما باشد.
این بدان معناست که شخصی که استخدام کرده اید باید بتواند اعتبار شما را حفظ کند (یا آن را ارتقا دهد) ، لطفاً خوانندگان خود را بخوانید و آنها را به گفتگو واداشته و به طور کلی با آزاد کردن وقت و تبدیل شدن به دارایی وبلاگ خود ، زندگی خود را بهتر و آسان تر کنید.
نکاتی برای یافتن نویسندگان برون سپاری
- با استفاده از ابزارهایی مانند نویسندگان مستقل ارتباط برقرار کنید UpWork یا Fiverr
- مانند گروه فیس بوک به گروه های رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده به نویسندگان بپیوندید صحافی (این گروه فقط مخصوص زنان است اما موارد مشابه برای نویسندگان از هر جنسیت وجود دارد)
- اگر تخصص موضوع برای شما الزامی است ، به دنبال تأثیرگذاران در زمینه خود باشید. به سخنرانان و شرکت کنندگان در کنفرانس ها در زمینه خود نگاه کنید. اعضای انجمن های حرفه ای را هدف قرار دهید. مجلات تجارت را بررسی کنید
- در LinkedIn نویسندگان با تجربه موضوع خاص را جستجو کنید

3. چگونه آنها را جبران می کنید؟
نویسندگان خوب رایگان کار نمی کنند ، اما همیشه نمی خواهند فقط پول داشته باشند.
برخی تقاضای مواجهه با بازاریابی را دارند. دیگران می خواهند به وبلاگ خود پیوند دهند ، حقوق جمهوری، یا یک قرارداد مبادله ای.

قبل از استخدام شخصی ، تصمیم بگیرید که چه چیزی را سر میز بگذارید. آیا می توانید برای آنها ترافیک ارسال کنید؟ اعتبار آنها را ایجاد کنید؟ رتبه بندی موتور جستجوی آنها را بهبود ببخشید؟ محصولات و خدمات آنها را به خوانندگان خود توصیه می کنید؟
شما باید در ازای کار نویسنده چیزی برای ارائه داشته باشید (و شما به بیش از 10 دلار و یک لینک نیاز خواهید داشت) ، بنابراین بفهمید که در ازای آنچه وبلاگنویس برای شما آورده چه چیزهایی را آماده ارائه می کنید.
به طور کلی ، هرچه بیشتر بدهید ، بیشتر هم خواهید گرفت.
10 دلار برای ارسال یک وبلاگ بدون ارائه هیچ چیز دیگری در ازای آن پرداخت کنید ، و احتمالاً یک عنوان بد ، گرامر شلخته و ایده های معمولی بدست می آورید ، که هیچ یک از آنها کار ساختن وبلاگ شما را نمی کند.
در انتهای دیگر طیف ، برخی از وبلاگ نویسان همه کارها را برای شما انجام می دهند ، از جمله ویرایش ، پرداخت ، گرفتن عکس و تبلیغ پست شما برای ایجاد ترافیک. شما هزینه های بسیار بیشتری را پرداخت خواهید کرد ، از چند صد دلار تا چند هزار دلار برای هر پست ، اما همچنین پول بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.
4- آیا باید یک Ghostwriter استخدام کنید؟
نویسندگان ارواح از طرف شما می نویسند و شما کار را به عنوان اثر خود ارائه می دهید. رئیس جمهور از نویسندگان ارواح برای سخنرانی های خود استفاده می کند. مشکلی نداره

بحث برانگیز است ، خصوصاً در مورد وبلاگ نویسی. برخی احساس می کنند غیر صادقانه است.
دیگران احساس می کنند که استخدام شخصی برای کمک به نوشتن و به اشتراک گذاشتن دانش خود با مخاطبان خود مشکلی ندارد. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید اگر کاملاً تحمل آن را ندارید ، وقت ندارید یا فقط نمی خواهید ، باید بروی نوشتن پست ها بنده باشید.
بحث دیگری وجود دارد: اگر مهارت نوشتن شما به اندازه کافی نباشد ، ممکن است به اعتبار و فروش خود آسیب برسانید.
افرادی که دارای مهارت نوشتن متوسط هستند ، اغلب نویسندگانی را استخدام می کنند که یادداشت ها ، فایل های صوتی ، افکار و مطالب خود را به پست های عالی تبدیل می کنند. شما از همین دانش استفاده می کنید. شخص دیگری فقط مشغول نوشتن است. غالباً ، این دانش مورد توجه خوانندگان شما است ، نه آنکه آن را به زبان بیاورد.
اگر دوست ندارید وقت خود را صرف نوشتن کنید ، نمی توانید خوب بنویسید ، نتایج مطلوبی را نمی بینید یا زمانی برای توسعه سایر زمینه های کسب و کار خود می خواهید ، نوشتن ارواح ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.
5- در صورت عدم موفقیت چه می شود؟
هر بار که تغییری در تجارت خود ایجاد می کنید ، همیشه این خطر وجود دارد که شاید بهترین تصمیم نبوده باشد.
بیایید بگوییم شما یک نویسنده استخدام می کنید ، با چند پوستر مهمان کار می کنید یا تصمیم دارید یک نویسنده اشخاص را استخدام کنید. بعد از چند ماه ، متوجه می شوید که نتیجه دلخواه خود را نمی گیرید. شاید ترافیک کم شده باشد یا مخاطبان شما تغییر کرده یا فروش کم شده باشد.
فریاد نزن اتفاق می افتد تمام کاری که شما باید انجام دهید تنظیم است. تا زمانی که اعتبار کسب و کار خود را کاملاً پاک نکنید ، همیشه می توانید محتوای خود و استراتژی وبلاگ خود را تغییر دهید.
می توانید خودتان به وبلاگ نویسی برگردید ، نویسنده ای جدید با شخصیتی متفاوت استخدام کنید ، یک نویسنده ارواح را به نوشتن پست های بیشتر برای خود اختصاص دهید. هرچی که کار کنه.
نتیجه
همانطور که در این مقاله نشان داده ایم ، اگر فکر می کنید “آیا وبلاگ خود را باید از خارج سپردم” ، پاسخ این است: بستگی دارد.
مهم نیست که شما در مورد برون سپاری وبلاگ خود چه تصمیمی می گیرید ، شما هرگز گیر نمی آورید و برای همیشه متعهد نیستید. وبلاگ فقط ابزاری برای بازاریابی است که شما می توانید با آن بازی کرده و آزمایش کنید ، با نیازهای خود سازگار شوید و اثربخشی خود را اندازه گیری کنید ، مانند هر شکل دیگر از بازاریابی.
اگر از شروع یا تغییر استراتژی وبلاگ نویسی خود عصبی هستید ، برای مشاوره با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به شما در یافتن موفقیت در وبلاگ و بازاریابی محتوا به طور کلی در اینجا هستیم.

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید