یادم می آید هنگام تماشای تبلیغات Super Bowl دلیل اصلی من برای سازگاری با “بازی بزرگ” شد.
22 ژانویه 1984 بود. من به همراه پدرم ، مدیر بازاریابی در اولداسموبیل ، در حال تماشای Super Bowl XVIII بودند.
در طول وقفه در سه ماهه سوم ، اپل 60 ثانیه با عنوان “1984” پخش شد که نه تنها Macintosh را راه اندازی کرد بلکه به یک رویداد مهم در تاریخ تبلیغات تبدیل شد.
به کارگردانی ریدلی اسکات ، اپل تبلیغات تلویزیونی آنیا ماژور ، ورزشکار انگلیسی را به عنوان یک قهرمان ناشناس نشان داد که قرار است ما را از انطباق نجات دهد.
خوب ، بعد از یک نسل ، به نظر می رسد توده ای مهم از مدیران بازاریابی در مارک های بزرگ مقاله ای را که سال گذشته نوشتم خوانده اند: آیا تبلیغ Super Bowl معادل پول روشن در آتش است؟
یا این که آنها هنگام پخش YouTube در صفحه های تلویزیونی خود وقتی که از خانه در حین شیوع ویروس کرونا کار می کردند ، شاهد اخلاقی بوده اند.
صرف نظر از این ، ده مارک تجاری هستند پرش از Super Bowl LV، به گفته ژانین پوگی از Ad Age.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- آئودی، که 11 آگهی تبلیغاتی Super Bowl را پخش کرده است ، امسال در این بازی حضور نخواهد داشت.
- آووکادو از مکزیک نوار شش ساله خود را می شکند.
- کک Super Bowl امسال برای اولین بار در 20 سال گذشته نشسته است.
- فیس بوک قصد دارد تلاش خود را بر روی جوایز گرمی متمرکز کند.
- هیوندای همچنین بعد از اجرای تبلیغات در 12 بازی از 13 بازی گذشته ، در Super Bowl نشسته است.
- که، یکی دیگر از تبلیغات کنندگان عادی خودروهای سوپر باول ، هنوز برنامه های خود را در مورد Super Bowl اعلام نکرده است.
- سزارهای کوچک امسال به بازی بزرگ برنخواهم گشت.
- رویداد همچنین بعد از پخش تبلیغات تبلیغاتی در دو بازی گذشته ، پیام های متمرکز بر زنانه خود را به Super Bowl بر نمی گرداند.
- نوشابه پپسی امسال برای بازی پرچمدار مارک کولا یک نقطه در بازی اجرا نخواهد کرد ، اگرچه پپسی هنوز اسپانسر نمایش نیمه وقت است.
- پاپ تارت همچنین پس از به نمایش گذاشتن محصول با طعم پرزل در سال 2020 ، بخشی از بازی بزرگ نخواهد بود.
- فنجان های کره بادام زمینی ریز بخشی از بازی بزرگ نخواهد بود.
- صابرا هوموس پس از اولین بار در سال گذشته بر نمی گردد.
اکنون ، منابع آشنا با قیمت گذاری NFL شبکه می گویند ViacomCBS در حال شارژ است 5.5 میلیون دلار برای نقاط 30 ثانیه ای در طول Super Bowl 2021.
این همه پول به کجا می رود؟
خوب ، آیا آنها می خواهند ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک ، تولید Lead های واجد شرایط ، یا بهبود تبدیل ها ، بسیاری از مدیران بازاریابی در مارک های ذکر شده در بالا در طول یاد گرفته اند Brandcast تحویل داده شد، نهمین رویداد سالانه “NewFront” یوتیوب در 25 ژوئن سال 2020 ، که:
- به گزارش Comscore ، YouTube در آوریل 2020 در ایالات متحده در دسترس است که در میان خانواده های سیم بند و هرگز بند ناف از طریق تبلیغات در دسترس است.
- براساس Comscore ، YouTube در مارس 2020 در ایالات متحده بالاترین ساعات دسترسی و مشاهده را در بین سرویس های پخش جریانی پشتیبانی می کند.
- به گزارش Comscore ، YouTube به 77٪ از خانواده های AVOD رسیده و 41٪ از زمان تماشای جریان پخش فیلم با مارک 2020 را در ایالات متحده تشکیل می دهد.
- بر اساس مطالعه نیلسن ، YouTube بیش از همه شبکه های تلویزیونی خطی در ماه مارس 2020 به جوانان 18-49 ساله رسیده است.
- 70٪ بینندگان می گویند که آنها یک مارک را در نتیجه مشاهده آن در YouTube خریداری کرده اند.
- TrueView برای تبلیغات اکشن در 12 ماه گذشته بیش از 950 میلیون تبدیل ایجاد کرده است.
- از 55 مطالعه مجموع رتبه بندی آگهی Nielsen به سفارش Google ، 66٪ مخاطبان مورد نظر YouTube توسط تلویزیون افزایش می یابد.
- به طور متوسط ، 61٪ از فروش های افزایشی از طریق 59 مشتری مطالعه جدید اثرات فروش NCSolutions ، به مشتریان جدید انجام شده است.
- فقط در ایالات متحده ، بیش از 100 میلیون نفر ماهانه YouTube و YouTube را از صفحه تلویزیون خود تماشا می کنند.
- زمان تماشای YouTube و YouTube TV که در صفحه های تلویزیون مشاهده می شوند سالانه 80٪ در ایالات متحده رشد داشته است
- زمان تماشای محتوای زنده در صفحات تلویزیون در مارس 2020 با 250٪ افزایش همراه است.
- بیش از 60٪ بینندگان ورود به سیستم YouTube در صفحه های تلویزیون ، ویدیویی را که در 7 روز گذشته (11 مارس – 10 آوریل 2020) منتشر شده تماشا کرده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جای تعجب نیست که ممکن است مدیران بازاریابی برند باهوش این س askingال را بپرسند: “آیا امسال YouTube نیز جایگزین اجرای برنامه های تلویزیونی در Super Bowl است؟”
آیا YouTube جایگزین تبلیغات تلویزیونی Super Bowl است؟
اکنون ، بسیاری از تصمیم گیرندگان در صنعت جستجو و دنیای بازاریابی دیجیتال از 12 سال گذشته سوالی مشابه از من پرسیده اند: “بهترین بستر برای استفاده برای حضور پررنگ برای ویدیوهای من در Google؟ “
وقتی نگاهی می اندازم که آنها در حال حاضر از کدام پلت فرم استفاده می کنند ، اغلب این Vimeo است که ماهانه 240 میلیون کاربر فعال دارد. برای مقایسه ، هر ماه بیش از 2 میلیارد کاربر ورود به سیستم از YouTube بازدید می کنند.
خوب ، احتمالاً با مطالعه بیشتر متخصصان سئو تغییر خواهد کرد پست ماه گذشته توسط اریک انگ در وبلاگ Perficient ، “چرا YouTube بهترین بستر برای انتشار فیلم ها است – چرا شماره 255”.
در آن ، Enge یافته های آخرین به روزرسانی مطالعه خود را در مورد به اشتراک می گذارد رتبه بندی ویدیو در Google و YouTube.
این شامل برخی از داده ها در مورد حضور فیلم ها در SERP های Google برای بهبود خانه و بازار مربوط به DIY است.
این نشان می دهد که YouTube چقدر غالب است در نتایج جستجوی Google: یک یا چند ویدیوی YouTube در 85.9٪ – یا 6،595 از 7،678 کلمه کلیدی – از SERP ظاهر می شود.
وی می افزاید: “تقریباً 98٪ فیلم هایی که در موقعیت شماره یک نشان داده می شوند از YouTube هستند. این درصد به تدریج با حرکت به سمت پایین از بین 10 لیست برتر کاهش می یابد ، اما با توجه به موقعیت 10 ، هنوز بیش از 87٪ است.
Enge در ادامه گفت: “83٪ از کل ویدیوهای YouTube که در داده های خود پیدا کردیم در واقع در چرخ فلک ها بود.”
وی اضافه می کند ، “در مقابل ، 64٪ برای فیلم های غیر YouTube در نتایج جستجوی ارگانیک و تنها 21٪ در چرخ فلک یافت شد.”
Enge نتیجه گیری می کند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“آنچه که ما می بینیم این است که بهترین بستر برای استفاده شما تا حد زیادی در ایجاد حضور برای فیلم های خود در Google ، YouTube است. در حالی که به نظر می رسد ویدیوهای غیر YouTube به شدت در نتایج جستجوی ارگانیک سنتی وجود دارند ، اما واقعیت این است که س quالهایی که دارای ویژگی های جستجو هستند (چرخ فلک ، قطعه های ویژه و قطعه های غنی) مواردی هستند که در کل نتایج ویدیو از اهمیت بیشتری برخوردار است. “
او همچنین یادداشت کرد ،
“نکته دیگری که نمی خواهم در اینجا کنار بگذارم این است که یوتیوب در نوع خود موتور جستجوی بسیار مهمی است ، بنابراین حجم جستجو نیز وجود دارد که باید از YouTube بدست آورید.”
علاوه بر این ، شما می توانید یک فیلم با نمایش Enge را در کانال YouTube Perficient ، YouTube بهترین بستر برای انتشار فیلم ها ، تماشا کنید: دلیل اینجاست.
https://www.youtube.com/watch؟v=LhuJgGNW9Pc
متخصصان سئو و بازاریاب های دیجیتال باید از این داده ها استفاده کنند تا تصمیم گیرندگان در سازمان یا مشتریان خود را متقاعد کنند که از استفاده از Vimeo به YouTube استفاده کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و اگر اتفاقاً در یکی از مارک های Super Bowl LV (یا با) کار می کنند ، فرصتی پیش می آید که فقط یکبار در نسل ارائه می شود و می گوید YouTube بهترین گزینه برای اجرای برنامه های تلویزیونی در طول Super است. کاسه دوباره در آینده.
به عبارت دیگر ، این یک لحظه آبخیز دیگر در تاریخ است تبلیغات.
و ما می توانیم مدیران بازاریابی را در مارک هایی که برای یا با آنها کار می کنیم از “مطابقت” نجات دهیم.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
کلیه تصاویر به نویسنده اجازه داده شده است ، ژانویه 2021