Google برای کسب و کار من می تواند یکی از با ارزش ترین ابزارها برای هر مشاغل محلی باشد – ابزاری که بتواند به شما در جذب مشتری یا مشتری و از همه مهمتر درآمد کمک کند.
با این حال ، بسیاری از لیست های GMB از موضوعات مهم و بسیار رایج رنج می برند.
در 16 ژوئن ، من تحت حمایت مالی اداره شدم مجله موتور جستجو وبینار ارائه شده توسط مارک لاکنبو از وایکینگ محلی.
وی در مورد چگونگی اطمینان از جلوگیری از این دام ها – خواه یک لیست GMB یا هزاران مورد از آنها را مدیریت کنید – به اشتراک گذاشت.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
آیا هنگام جستجوی مشتری های محلی ، پیدا کردن مشاغل خود برای شما دشوار است؟
اگر کسب و کار شما در جستجوی مربوطه نمایش داده نمی شود ، پس احتمالاً باید به نمایه Google My Business (GMB) خود مراجعه کنید.
اکثر مسائل GMB از طریق بی رحمی قابل حل نیست. شما باید ابتدا با ممیزی لیست خود و سپس رسیدگی به هر مشکلی متناسب با آن شروع کنید.
در اینجا یک راهنمای گام به گام برای انجام حسابرسی GMB فنی آورده شده است.
Google برای کسب و کار من: موارد حسابرسی فنی SEO
1. تشخیص رقت مارک
ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که Google مقدار مشخصی از اعتبار یا اختیار را به تجارت ما اختصاص داده است.
برای اطلاع از این موضوع ، نام کسب و کار خود را در Google جستجو کنید.
- آیا پرسش مارک به شما پاسخ می دهد؟ نمودار دانش؟
- آیا رقبا یا نتایج نامربوط برای درخواست مارک ارائه می شوند؟
اگر نمودار دانش برای جستجوی نام تجاری شما نمایش داده نمی شود و فقط نتایج بی ربطی برای شما ارائه می شود ، راه حل های زیر می توانند به شما کمک کنند:
- عایق برند. نمایه های معتبر و حساب های اجتماعی ایجاد و بهینه سازی کنید. سیستم اهرم و سیستم عامل های جمع آوری داده ها.
- نمودار دانش رقبا خود را مهندسی معکوس کنید.
2. حسابرسی آدرس
برخی از صاحبان مشاغل محلی در لیست های مختلف آنلاین از دقت آدرس های شغلی خود چشم پوشی می کنند.
برای اینکه بفهمید آیا این مشکل را دارید یا خیر ، آدرس را از لیست Google My Business در Melissa.com قرار دهید. در اینجا هر مشکلی با آدرس خاصی که تجارت شما از آن استفاده می کند لیست می شود.
همچنین می خواهید پین کسب و کار خود را در Google Maps ببینید و مطمئن شوید که در محدوده واقعی شهر است.
در اینجا نکات بیشتری برای حل مشکلات آدرس وجود دارد:
- سوئیت های موجود را برطرف کنید.
- قالب های آدرس را به روز کنید.
- انتظارات مربوط به مناطق خدماتی را اصلاح کنید.
3. مبارزه با فیلتر “Possum”
Google ممکن است لیست های GMB با کیفیت پایین یا هرزنامه را از نتایج جستجوی محلی فیلتر کند.
مطمئن شوید که کسب و کار شما لیست های تکراری ندارد که ممکن است بر دید شما تأثیر بگذارد. برای بررسی:
- آدرس تجارت خود را در نوار جستجوی Google Maps جایگذاری کنید.
- فیلتر “در نزدیکی” را انتخاب کنید.
این سایر مشاغل ثبت شده در آن آدرس را نشان می دهد.
مدیریت لیست های تکراری GMB هنگامی که از آن شما باشد آسان است.
با این حال ، مارک و تیمش در Local Viking هنگام کار با یک زنجیره بیمارستان بزرگ با مواردی در لیست پزشکان روبرو شدند.
آنها دریافتند که وقتی تمرینکنندگانی که دسته مشابهی را در همان آدرس دارند ، ممکن است فیلتر شوند و در منطقه هیچ دیدی نداشته باشند ، در حالی که نفر دیگر همه رتبه ها را کسب می کند.
گرچه رفع آن مشکل ساده ای نیست ، اما می توانید لیست های پزشکان را با دسته بندی مناسب کاهش دهید.
برای مشاغل مستقر در مناطق بزرگ مترو و رقبایی در یک ساختمان ، ایجاد یک “تلنگر فیلتر” ممکن است کمک کند.
با استفاده از این روش ، هدف شما این است که Google را متقاعد کنید که لیست شما معتبرتر از بقیه در همان آدرس است.
برای تیم مارک ، این یک فرآیند دشوار است که نیاز به جمع آوری یک تیم کوچک تبلیغاتی از طرف مشتری خود و انجام کمپین های روابط عمومی سنتی برای افزایش اعتبار تجارت و برجسته شدن در برابر رقابت دارد.
4. بررسی شماره تلفن
شماره تلفن ها همچنین می توانند در لیست های GMB مشکل ایجاد کنند. برای جلوگیری از آنها ، می خواهید:
- اطمینان حاصل کنید که چندین کسب و کار از تعداد یکسانی استفاده نمی کنند.
- مشکلات سازگاری داده ها ، مشکلات فهرست مشاغل و غیره را شناسایی کنید.
با استفاده از تغییرات مختلف می توانید شماره تلفن خود را در Google جستجو کنید تا سازگاری اطلاعات مخاطبتان را دوباره بررسی کنید.
سپس با استفاده از اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google ، می توانید همه را به عنوان یک جستجوی جستجو وارد کنید.
5. حسابرسی لیست کسب و کار من در Google
برای بهینه سازی نمایه GMB خود این نکات را دنبال کنید:
- لیست خود را کاملاً پر کنید. تغذیه اطلاعات بیشتر Google درباره کسب و کار به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی مربوطه ظاهر شوید.
- با ویژگی ها ، تصاویر ، پرسش و پاسخ ، پست ها ، نظرات و غیره مسافت بیشتری را طی کنید. این به شما کمک می کند تا در بسته نقشه محلی برجسته شوید.
- بهینه سازی دسته هوشمند. چهار مورد از مهمترین مقوله ها را برای کسب و کار خود پیدا کنید و فراتر از آن نروید. تا آنجا که ممکن است ظاهر خوبی داشته باشید تا بتوانید از لیست خود منجر به کیفیت شوید.
- برای مشاغل منطقه ای با خدمات چند مکانه ، “قانون شعاع” را دنبال کنید. اگر در یک شهر هستید و مکانهای مختلفی دارید ، هنگام ایجاد شعاع سرویس دهی خود از همپوشانی با مکان دیگری خودداری کنید. این همپوشانی ها می توانند باعث ایجاد مشکلات دید شوند.
6. سیگنال های محلی
تمرکز خود را بر روی نقل قول های ضروری مانند Yelp و Yellow Pages و فهرست های خاص قرار دهید.
وقت زیادی را صرف استناد نکنید و به فکر سیگنالهای محلی با کیفیت بالا باشید.
روشهای زیادی برای ایجاد پیوندهای بیش از حد مرتبط و خاص جغرافیایی وجود دارد که شامل سایتهای استنادی سایه نیستند.
[Slides] آیا با لیست GMB خود این اشتباهات بزرگ را مرتکب می شوید؟
SlideShare زیر را بررسی کنید.
منابع بیشتر:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
چگونه محصول خود را در بازاریابی عملکردی خود ادغام کنیم
به ما بپیوندید: چگونه محصول SaaS خود را برای افرادی که اهمیت دارند قابل کشف می کند؟ از چهارشنبه 30 ژوئن ساعت 2 بعدازظهر EB به وبینار بعدی ما بپیوندید و بیاموزید که چگونه با بازاریابی بهتر محصول نرخ تبدیل و فعال سازی خود را افزایش دهید.
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2021