این هفته سئو بخواهید سوال از جف در بیرمنگام ، انگلستان است:
“آیا وقتی نتایج Google اکنون بسیار شخصی شده اند ، از ابزارهای رتبه بندی موتور جستجو استفاده می شود؟ چه گزینه هایی برای پیدا کردن رتبه بندی سایت برای یک عبارت جستجوی مشخص / کلمه کلیدی وجود دارد؟ “
آیا رتبه بندی حتی دیگر مناسب است؟
این بحث بیش از یک دهه است که در جامعه SEO یک بحث و جدال است.
همانطور که موتورهای جستجوی اصلی نتایج ارائه شده را با توجه به اینکه شما چه افرادی متفاوت هستند شروع کردند ، متخصصان سئو این سوال را دارند که آیا رتبه بندی هایی که می بینید در واقع رتبه بندی شماست.
و سپس وجود دارد طرح در حال تغییر SERP ها.
وقتی به SERP نگاه می کنید ، نتیجه برتر را چه می دانید؟
آیا نتایج خرید است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا این نتیجه در نقشه ها است؟
در مورد پنل دانش چطور؟
این روزها تعریف نتیجه برتر خیلی واضح نیست.
ردیابی رتبه بندی است برش خیلی واضح نیست، در بیشتر موارد.
تغییر در چیدمان SERP بدون نوعی تجزیه و تحلیل اضافی دانستن موقعیت بالایی واقعی را غیرممکن می کند.
چگونه ابزار ردیابی مدرن رتبه
بسیاری از ابزارهایی که رتبه بندی را ردیابی می کنند برای درک بخشهایی از هر SERP که تحت یک سال خاص نشان داده شده است ، تنظیماتی داشته باشید.
اما حتی در آن زمان ، ردیابی رتبه بندی به آسانی دیگر جستجوی یک نمودار ساده نیست.
با این وجود رتبه بندی هنوز برای پیگیری مهم است.
حتی با گسترش سلاح های هسته ای نتایج شخصی شده، به طور خلاصه می توانم بگویم که SERP برای اکثر سوالات ثابت به نظر می رسند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این بدان معناست که اکثر افراد همان نتایج را مشاهده می کنند که هنگام پرس و جو انجام می دهند.
بنابراین می توانید در اکثر س quالات ، رتبه بندی را ردیابی کنید.
هرچه پرس و جو اطلاعاتی بیشتر باشد ، احتمال ایستایی رتبه بندی در SERP بیشتر است.
اهمیت ردیابی رتبه
همانطور که در بالا گفتم ، رتبه بندی برای ردیابی مهم است.
رتبه بندی به ندرت باید یک شاخص عملکرد اصلی برای یک برنامه بهینه سازی موتور جستجو باشد.
اما خیلی زیاد ، آنها هستند.
بسیاری از چشم اندازها بیش از حد در رتبه بندی به ما توجه می کنند.
فکر غالب این است که اگر من فقط می توانم برای آن رتبه بندی کنم [insert keyword here]، تمام مشکلات بازاریابی دیجیتال من تمام خواهد شد.
این به ندرت اتفاق می افتد.
در حقیقت ، در بسیاری از موارد ، ما مشاهده کرده ایم که رتبه بندی برای برخی از کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک بی فایده می شود که هرگز تبدیل نمی شود.
تحقیق کلمات کلیدی کاملاً یک پیش شرط برای ردیابی رتبه بندی است.
در گذشته ، رتبه بندی چیزی بود که متخصصان سئو به مشتریان خود نشان می دادند ، زیرا ، صریحاً ، درک آنها برای آنها آسان بود و پیشرفتی را که نشان می داد نشان می داد.
امروزه ایجاد اهداف برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص بدون ادامه کار و تجزیه و تحلیل ترافیکی که توسط این رتبه بندی ایجاد می شود ، کاملاً بی فایده است.
ضروری است که هر ردیابی رتبه ای با اهداف اضافی گره خورده باشد.
این می تواند در امروز دشوار باشد “(ارائه نشده است)” جهان
شناخت مسیر مصرف کننده ای که از یک کلمه کلیدی خاص ناشی می شود دشوار است.
با این حال ، با درک اینکه چگونه شما به طور کلی ترافیک ارگانیک در حال تبدیل شدن است، شما می توانید تا حدودی برآورد کنید که چگونه رتبه بندی بر منجر یا فروش تأثیر می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابزارهای رتبه بندی نمی توانند به طور دقیق داده های مربوط به فروش حاصل از پرس و جوهای خاص کلمات کلیدی را ارائه دهند.
و در بسیاری از موارد ، س quالات اطلاعاتی یا بالادستی برای مدتی کوتاه تبدیل نمی شوند.
ممکن است 3-5 بازدید از یک سایت قبل از اینکه یک گزینه برتر از قیف تبدیل به مزیت شود ، انجام شود.
اینجاست که ارزشمندترین ابزار سئو شما ارائه می شود.
با ارزش ترین ابزار SEO شما مغز شماست.
شما باید تلاش کنید تا جهش منطقی داشته باشید که چگونه تغییرات رتبه بندی در SERP بر میزان بازدید و درآمدزایی شما تأثیر می گذارد.
استفاده از ابزارهای رتبه بندی موتور جستجو به روش صحیح
بازگشت به س questionsالات اصلی – آیا امروزه از ابزارهای رتبه بندی موتور جستجو استفاده می شود؟
پاسخ بله است.
با این حال ، مهم است که درک کنیم هر ابزاری که بین گوش شما نباشد ، صرفاً یک ابزار است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مردی با چکش فکر می کند همه چیز میخ است.
و یک متخصص SEO با داشتن یک ابزار رتبه بندی فکر می کند که موفقیت در SERP ها اتفاق می افتد.
در واقع ، موفقیت در سایت اتفاق می افتد.
ویرایشگراست توجه داشته باشید: پرسیدن یک سئو هست یک هفتگی سئو مشاوره ستون نوشته شده توسط برخی از برترین های صنعت سئو متخصصانی که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند. یک سوال در مورد سئو؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!
منابع بیشتر: